دستگاه نوار قلب چیست - راهنمای خرید انواع دستگاه نوار قلب خانگی و بیمارستانی، ایرانی و خارجی، نو و دست دوم ارزان قیمت

دستگاه نوار قلب چیست - راهنمای خرید انواع دستگاه نوار قلب خانگی و بیمارستانی، ایرانی و خارجی، نو و دست دوم ارزان قیمت

سبک زندگی و سلامت

uny یک برند معروف در بازار و صنعت دستگاه نوار قلب است. یکی از بزرگترین مراکز توزیع و عرضه انواع دستگاه نوار قلب ، در تهران و سایر شهرستان ها است که انواع محصولات پزشکی و همچنین دستگاه نوار قلب پزشکی را عرضه می کند. که شما با مراجعه به این مراکز از قیمت دستگاه نوار قلب نیز مطلع خواهید شد. خرید و فروش دستگاه نوار قلب با قیمت هایی مناسب توسط یک مرکز ارایه دهنده این محصول صورت می گیرد. شرکت ها در بازار فروش محصولات پزشکی همواره با قیمت هایی به صرفه تر و در پایین تر از حد معمول اقدام به تهیه این محصولات می کنند.

دستگاه ثبت نوار قلب زیستل مدل N-PEC1

دستگاه ثبت نوار قلب زیستل مدل N-PEC1مشخصات
  • ابعاد16x60x90 میلی‌متر
  • وزن60 گرم
  • سایر مشخصاتباتری : لیتیومی 500mAh
  • روش سنجشECG و دیجیتال
  • اقلام همراه راهنمای تصویری دستگاه - دفترچه راهنما - الکترود پا - کابل اتصال الکترود پا - کابل شارژ
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیتمحاسبه میانگین ضربان
  • امکانات ابزاردارای الکترود
  • روش ارسال سیگنالدیجیتال
  • سایر توضیحاتبا اتصال الکترود پایی می‌توان به صورت 6 لید اندامی سیگنال قلب را ثبت کرد. در غیر اینصورت فقط با انگشتان دست، سیگنال استاندارد لید 1 نمایش داده خواهد شد اتصال به نرم‌افزار زیستا از طریق بلوتوث
مشاهده قیمت

دستگاه نوار قلب بیورر آلمان نیز یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع دستگاه نوار قلب در سراسر جهان می باشد که این دستگاه از جنس پلی کربنات و فنر‌های فلزی است. این دستگاه از کیفیت و طراحی مناسب بهره می برد و با قیمت هایی مناسب در مراکز فروش سراسر کشور به فروش می رسد. این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و در مراکز خرید اینترنتی به صورت های مختلف قابل خرید است که این دستگاه دارای 3 سال گارانتی نیز می باشد. دستگاه های نوار قلبی ( ECG )، از طریق تماس دست با خون و بررسی ضربان قلب ، ضربان و زمان آن و همچنین فشار خون بیمار به پزشکان کمک می کنند. یک دستگاه الکتروکاردیوگراف که با برق کار می کند به‌وسیله‌ی پالس‌های الکتریکی نبض قلب و ریتم قلب را بررسی می کند. اگر به‌وسیله‌ی دستگاه الکتروکاردیوگرام، مقدار خون و نبض به‌دقت اندازه گیری شود، بیماری های قلب، دیابت، فشار خون بالا و همچنین وجود هرگونه ناراحتی در سیستم قلبی عروقی بیمار تشخیص داده می شود.

قیمت دستگاه نوار قلب به مقدار انرژی و قدرت تولید شده توسط یک دستگاه در آن بستگی دارد. این‌طور که قیمت دستگاه نوار قلب را تعیین کرده اند ، میزان ظرفیت باتری و همچنین میزان دقت دستگاه الکتروکاردیوگرام نیز از جمله مسایلی هستند که قیمت دستگاه نوار قلب را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. خرید یک دستگاه نوار قلب خوب نیازمند توجه به همه‌ی موارد است. خرید دستگاه الکتروکاردیوگراف یکی از مواردی است که تاثیر می پذیرد. امروزه اغلب این دستگاه‌ها از نوع دستگاه های هوشمند هستند که می تواند با استفاده از سنسورها میزان ضربان قلب و همچنین فاصله ی بین ضربان های مختلف قلب را به ما نشان دهد.

معمولا دستگاه‌های هوشمند به دو دسته ی اول ( Smart ) و نسل دوم ( Smart - Base ) تقسیم می شوند. در دستگاه‌های هوشمند نسل دوم از باتری استفاده شده است و در واقع یک باتری کوچک، دارای حافظه می باشد که وظیفه ی تامین توان لازم برای نوار قلب و همچنین ارسال سیگنال های داده شده به گیرنده ی نوار قلب را دارد. در این دستگاه ها برای ارسال سیگنال ها، با استفاده از روش‌های مختلفی به سیستم‌های مانیتورینگ متصل می‌شوند. اما مشکل اصلی این سیستم ها، قابلیت ذخیره ی سیگنال های خروجی از سنسور و دریافت مجدد آن ها در حافظه است.قیمت انواع نوار قلب به نوع تکنولوژی آن و همچنین برندی که دارد بستگی دارد. اگر دستگاه نوار قلب در انواع مدل های قدیمی و با تکنولوژی قدیمی تولید شود ، ممکن است با برخی امکانات و قابلیت های دستگاه سازگاری نداشته باشد. برای مثال اگر برند جدیدی که برای نوار قلب استفاده شده است از سیستم های کامپیوتری جدید و مدرنی استفاده کند ممکن است قیمت نوار قلب نیز افزایش پیدا کند. برای آگاهی از قیمت نوار قلب بهتر است از مشاوره با متخصصین استفاده شود.

البته برخی از دستگاه‌ها هستند که با استفاده از آنها می توانید قیمت نوار قلب را کاهش دهید. مثلا می توانید از دستگاه الکتروکاردیوگراف استفاده کنید. برخی از پزشکان برای کاهش دادن هزینه‌های خود این دستگاه را تجویز می کنند. ممکن است استفاده از دستگاه نوار قلب در بارداری برای برخی خطرناک باشد. اگر خانمی در مورد سلامت قلب خود نگران است و یا در برخی از خانواده‌ها سابقه ی تشنج وجود دارد ، ممکن است پزشک مصرف داروهایی که ضربان قلب را تحت تاثیر قرار می دهند را قطع کند. در این شرایط فرد ممکن است دوباره نوار قلب بگیرد و یا به پزشک متخصص دیگری برای تجویز دارو مراجعه کند. یکی از مواردی که به شدت در تشخیص سکته مغزی مهم است ، تشخیص اختلال در عروق قلبی است. که در این صورت نیاز است بررسی‌های دقیق‌تر انجام شود. در صورت بررسی‌های دقیق مشخص می‌شود که فرد دچار چه مشکلاتی شده است، در نتیجه می‌توان درمان مناسبی برای وی در نظر گرفت. در صورتی که نیاز به درمان باشد و به هر دلیل امکان دسترسی به پزشک به درستی وجود نداشته باشد، در این صورت به سراغ دستگاه‌های نوار قلب می‌روند. این دستگاه‌ها از طریق اتصال به کامپیوتر وضعیت کلی فرد را نشان می‌دهند و همچنین می‌تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت فرد ارایه دهند. به همین دلیل استفاده از دستگاه نوار قلب یا همان الکتروکاردیوگرام توصیه می‌شود.دستگاه نوار قلب برای افرادی که سابقه ای طولانی در زمینه کار با دستگاه های نوار قلب دارند، تهیه می گردد. دستگاه نوار قلب یک ابزار پزشکی است که در آن با استفاده از یک لوله بلند فلزی باریک ، یک دستگاه الکتروکاردیوگراف یا یک دستگاه کامپیوتری که در حال ثبت اطلاعات مربوط به نوار قلب می باشد، اطلاعات لازم را به کامپیوتر می فرستد. فروشگاه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی مانند نوار قلب، دستگاه فشار خون، ضربان ساز قلب، اکسیژن ساز قلب و... بهترین قیمت فروش این دستگاه‌ها را ارایه خواهند داد.دستگاه نوار قلب دیجیتال را به دستگاهی اطلاق می کنند که میزان دقیق ضربان قلب را نشان می دهد. دستگاه نوار قلب دیجیتال در اندازه های مختلف در بازار موجود است. برخی از دستگاه نوار قلب به صورت خودکار این میزان را برای شما اندازه گیری می کنند. دستگاه الکتروکاردیوگراف شامل یک مدار است که الکترود‌ها داخل آن قرار داده می‌شوند. در دستگاه الکتروکاردیوگراف امواج رادیویی و ولتاژ اعمال شده بر روی این دو، ضربان قلب بیمار را اندازه گیری می کنند. سپس، الکترود‌ها شروع به ارتعاش می کنند و با توجه به مقدار اختلاف بین ضربان قلب و ولتاژ اعمال شده بر روی هر الکترود، یک سیگنال الکتریکی برای دستگاه فرستاده می شود. در نهایت، سیگنال الکتریکی به یک نمایشگر می رسد که در آن میزان ضربان قلب و مقدار ولتاژ اعمالی ثبت می شود.