راهنمای خرید بهترین کلیپس مو فلزی و رنگی مدل قدیمی و مجلسی جدید با قیمت مناسب

راهنمای خرید بهترین کلیپس مو فلزی و رنگی مدل قدیمی و مجلسی جدید با قیمت مناسب

مد و پوشاک

شاید دوست داشته باشید بدانید که استفاده از کلیپس مو برای جلوگیری از ریزش مو چه مزیت هایی دارد؟! از آنجا که استفاده از کلیپس مو باعث می‌شود که شما موهای بلندتر و بیشتری داشته باشید استفاده از گیره برای نگه داشتن مو در مو باعث می‌شود که موهای شما در اثر ریزش حجم بیشتری پیدا کند. یکی از مزیت‌های استفاده از کلیپس مو جلوگیری از ریزش مو است پس به کمک گیره مو دیگر نیازی به استفاده از کلیپس مو برای پر پشت نشان دادن موهایتان ندارید. اول از همه استفاده از کلیپس مو به شما کمک می‌کند که موهای خود را بلند‌تر و پرپشت‌تر نشان دهید، اما استفاده از کلیپس مو برای نگه داشتن مو، باعث می‌شود که در اثر ریزش، حجم موهای شما در اثر گذشت زمان بیشتر شود .

کلیپس مو مدل mm-1

کلیپس مو مدل mm-1مشخصات
  • جنسپلاستیک
  • جزئیاتابعاد 12x6x6 سانتی متر
مشاهده قیمت
کلیپس مو در واقع وسیله‌ای برای نگهداری موهاست که در سایزهای مختلف و با طرح‌های متفاوتی برای سلیقه‌های گوناگون وجود دارد. کلیپس مو برای انواع موهای بلند و کوتاه وجود دارد. از نظر رنگ و جنس هر کدام از آن‌ها متفاوت هستند و هر مدل کلیپس مو متناسب با موهای خاصی که وجود دارد به کار می‌رود. با کمک کلیپس مو شما می‌توانید موهای خود را جمع و در زمان استراحت سر و گردن خود را بالاتر نگه دارید و موهای خود را مرتب‌تر و زیباتر به نظر برسبد. کلیپس مو می‌توانند در سایزهای مختلف و اندازه‌های مختلف وجود داشته باشد و از آن برای بستن موها استفاده شود، شما می‌توانید برای این کار از گیره سر و برای آویزان کردن موها از گیره سر نیز استفاده کنید. 

کلیپس مو مدل tm-00

کلیپس مو مدل tm-00مشخصات
  • جنسپلاستیک
مشاهده قیمت
در این روش از گیره مو برای جمع کردن مو استفاده می‌شود و از گره خوردن موها جلوگیری می‌شود. در این مطلب روش ساخت گیره مو با گیره مو چرخشی رو به شما آموزش می‌دهیم. استفاده از گیره مو علاوه بر زیبایی و جلوگیری از موخوره می‌تواند موجب استحکام بیشتر مو هم شود. پس شما با ساخت گیره مو چرخشی می‌توانید هر بار موهای خود را به راحتی جمع کنید. گیره مو را با چسب حرارتی و با رعایت یک فاصله مناسب از نوک مو وصل کنید. در مرحله بعد با یک کش موی مناسب آن را محکم کنید و در آخر با استفاده از گیره مو، موهایتان را جمع کنید و از گره خوردن موها جلوگیری کنید.

کلیپس مو توتو مدل ریز بسته 10 تایی کد c1

کلیپس مو توتو مدل ریز بسته 10 تایی کد c1مشخصات
    مشاهده قیمت
    امروز انواع مختلفی از این نوع کلیپس‌ها در بازار موجود است که هر یک با توجه به کاربردی که دارند برای تزیین مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که برای تزیین مو استفاده می‌شود، کلیپس مو می‌باشد. امروزه از گیره و کش‌های مختلفی برای تزیین و مرتب کردن موهای خود استفاده می‌کنیم. در این مطلب با روش‌های جدیدی برای تزیین و مرتب کردن مو آشنا می‌شوید که استفاده از آن‌ها برای هر فردی بسیار جذاب خواهد بود. می‌توانید با استفاده از کلیپس مو در کنار سایر وسایل تزیینی، ظاهر مو و موهای خود را شیک و متفاوت کنید. اگر موهای شما به خصوص موهای جلوی سر پرپشت باشد، برای اینکه به هر طریقی آن‌ها را جمع کنید می‌توانید از کلیپس مو استفاده کنید.

    کلیپس مو زنانه طرح طاووس کد Mhr-285

    کلیپس مو زنانه طرح طاووس کد Mhr-285مشخصات
    • جنسفلز
    مشاهده قیمت
    کلیپس مو انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه شما می‌توانید از میان آنها کلیپس مناسب خود را انتخاب کنید. از انواع مختلف کلیپس مو می‌توان به مدل‌هایی از قبیل چتری ساده، چتری بلند و یا بلند و کوتاه، سه گوش و. اشاره کرد که هر یک از این مدل‌ها برای مکان‌های مختلف و بسته به شکل و استایل مو از سوی کمپانی‌ها طراحی شده‌اند. در مدل کلیپس مو حصیری شکل ابتدا قسمت انتهایی مو را به شکلی که موها جمع نشود به کلیپس می‌بندیم و بعد از یک دم اسبی، موی سر را به کلیپس وصل می‌کنیم. با انجام این کار مو از بین الیاف به شکل کاملا منظم جدا می‌شود. در صورتی که موهای بلند دارید می‌توانید از کلیپس‌های به شکل گل و پروانه‌ای برای بستن مو استفاده کنید،

    کلیپس مو زنانه طرح پاپیون کد Mhr-254

    کلیپس مو زنانه طرح پاپیون کد Mhr-254مشخصات
    • جنسفلز
    مشاهده قیمت
    از گیره هایی که به موها نصب می‌شود، برای کوتاه کردن موهای کوتاه استفاده می‌کنند. کلیپس مو معمولا از جنس مو می‌باشد و می‌تواند به دو حالت مورد استفاده قرار گیرد. کلیپس‌ها از نظر جنس دسته به سه دسته تقسیم می‌شوند. در جنس‌های مختلف مو دسته‌های مختلفی برای این وسیله وجود دارد که نوع آن به مدل موی آن مربوط می‌شود، به طور مثال موی آفریقایی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد یا جنس موی ایرانی و آفریقایی با یکدیگر متفاوت است. کلیپس مو می‌تواند به موی سر وصل شده و علاوه بر اینکه حالت دهی به آن را برای شما به انجام می‌رساند، مدل و حالت موهای شما را نیز تغییر دهد و تنوعی در آن‌ها ایجاد نماید.

    کلیپس مو مدل 02

    کلیپس مو مدل 02مشخصات
    • جنسپلاستیک
    • کد کالای محصول13
    • کشور تولید کنندهایران
    مشاهده قیمت
    استفاده از کلیپس مو برای این کار به این صورت است که باید به صورت درست و استاندارد از آن استفاده کرد تا موها را به هم نبپیچد، استفاده نادرست از آن علاوه بر ایجاد فشار به موهای شما زیبایی و جذابیت آن را کمتر می‌کند. روش استفاده از کلیپس مو بستگی به خود فرد دارد، مثلا اگر فردی موهای بلند داشته باشد، با به کار بردن کلیپس مو می‌تواند به شکل درستی آن را بپیچد و اگر فردی موهای کوتاه داشته باشد برای پیچیدن این مدل موها بهتر است از کش و کلیپس استفاده کند. با توجه به اینکه بیشتر این کلیپس‌ها به صورت تزیینی هستند، اگر فرد از وسایل و لوازم آن به درستی استفاده کند نیازی به استفاده از کلیپس مو در زیبایی ظاهری خود نمی‌بیند. همچنین استفاده نادرست از آن باعث شل شدن تارهای مو می‌شود.

    کلیپس مو زنانه کد Mhr-118

    کلیپس مو زنانه کد Mhr-118مشخصات
    • جنسفلز
    مشاهده قیمت
    گیره‌مو یک وسیله موپیچ بسیار کارآمد برای خانم‌های جوان می‌باشد که می‌توانند به راحتی موی سر خود را بالا و پایین کنند. همانطور که از نام این وسیله پیداست با این وسیله به راحتی می‌توان موهای سر را به هم گره زد. گیره‌مو را خانم‌های زیادی در بین خانم‌های ایرانی می‌شناسند. گیره مو یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌های جوان است، معمولا خانم‌هایی که موهای بلند دارند، برای اینکه موهای خود را جمع کنند از کش و کلیپس مو استفاده می‌کنند. از زمان‌های گذشته تا به امروز روش‌های مختلفی برای مهار کردن موی سر به کار گرفته شده اما کار آمدترین روش برای این کار استفاده از کلیپس مو است.

    کلیپس مو زنانه آی جواهر کد L6 مجموعه 6 عددی

    کلیپس مو زنانه آی جواهر کد L6 مجموعه 6 عددیمشخصات
    • ابعاد10x3x2 سانتی‌متر
    • جنسپلی پروپیلن
    • کشور مبدا برندایران
    • کشور تولید کنندهایران
    مشاهده قیمت
    می‌توان از کلیپس مو برای زیباتر شدن موهای مصنوعی استفاده کرد. معمولا در فصل تابستان اغلب خانم‌ها از اکستنشن مو استفاده می‌کنند و خانم‌ها در این فصول ترجیح می‌دهند مو‌های خود را به شکل زیباتری درست کنند، به همین دلیل در این مطلب در مورد انواع مدل‌های اکستنشن مو توضیحاتی ارایه شده است، برای مشاهده این مدل‌ها در ادامه مطلب همراه ما باشید. اکستنشن مو اغلب به موهای طبیعی شما متصل می‌شود، این کار باعث می‌شود تا از حالت تکراری در بیایید، همچنین برای موهای کوتاه نیز بهترین راه استفاده از اکستنشن مو است، زیرا موهای کوتاه در حالت معمولی به نظر می‌آیند. 

    کلیپس مو مدل 478-B

    کلیپس مو مدل 478-Bمشخصات
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو که با نام گره مو نیز شناخته می‌شود، ابزاری برای جمع کردن مو است که از موی مصنوعی، فویل و یا گیره‌های مخصوص مو تشکیل شده‌است. روش کار با کلیپس مو بسیار ساده است. موی خود را به اندازه دلخواه با آن می‌پیچید، گیره مو را به سر کلیپس متصل کرده و دسته را گرفته و از داخل کلیپس عبور می‌دهید. این کلیپس با استفاده از یک لایه پارچه مخصوص، از موها و ریشه آن محافظت می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از این گیره‌ها به موهای بلند خود حالتی همانند موهای جمع شده بدهید. گیره‌ها در دو سایز کوچک و بزرگ در بازار وجود دارند، استفاده از این وسیله برای خانم‌هایی که موهای بلندی دارند توصیه می‌شود. 

      کلیپس مو مدل D404 رنگ سرخابی تک سایز

      کلیپس مو مدل D404 رنگ سرخابی تک سایزمشخصات
      • جنسپلاستیک
      • جزئیات- کلیپس مو زنانه - طرح بسیار شیک و متفاوت - نشکن - بخشیدن زیبایی خاص به موهایتان - مناسب برای افراد با حجم موی متوسط جنس بدنه : پلاستیک - مدل : فنردار _ دوتکه - رنگبندی : متنوع - مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه - محکم و بادوام - ابعاد: 3×4×8 سانتی متر
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو کد KJ503 تک سایز

      کلیپس مو کد KJ503 تک سایزمشخصات
      • جنسپلاستیک
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو مدل 7r مجموعه 10 عددی

      کلیپس مو مدل 7r مجموعه 10 عددیمشخصات
      • جنسفلز
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه مدل کلیپس مات رنگی کد clp190

      کلیپس مو زنانه مدل کلیپس مات رنگی کد clp190مشخصات
      • جنسپلاستیک
      • جزئیات- ابعاد: 3×3×6 سانتی متر - ساخته شده ازمواد اولیه باکیفیت بالا - طرح بسیار شیک و متفاوت - بخشیدن زیبایی خاص به موهایتان - محکم و بادوام
      • کد کالای محصولclp-190
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه مدل AES903

      کلیپس مو زنانه مدل AES903مشخصات
      • جنسترموپلاستیک
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو مدل REE-1 تک سایز

      کلیپس مو مدل REE-1 تک سایزمشخصات
      • جنسپلاستیک
      • جزئیاتطول کلیپس 8 سانتی متر عرص کلیپس 5 سانتی متر
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه مدل روبان یخی

      کلیپس مو زنانه مدل روبان یخیمشخصات
      • ابعاد3x11 سانتی‌متر
      • جنسپلاستیک
      • جزئیات کلیپس مو شفاش یخی مدل روبان مناسب انواع حجم مو وارداتی طول کلیپس 11 سانتی متر
      • کشور تولید کنندهچین
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه آی جواهر کد Z12 مجموعه 12 عددی

      کلیپس مو زنانه آی جواهر کد Z12 مجموعه 12 عددیمشخصات
      • ابعاد10x3x2 سانتی‌متر
      • جنسپلاستیک
      • کشور مبدا برندایران
      • کشور تولید کنندهایران
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه مدل آبشاری کد G_nd_165

      کلیپس مو زنانه مدل آبشاری کد G_nd_165مشخصات
      • ابعاد10x3x1 سانتی‌متر
      • جنسپلاستیک
      • جزئیاتمروارید
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو کد N003

      کلیپس مو کد N003مشخصات
      • جنسفلز
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه طرح گل کد Mhr-485

      کلیپس مو زنانه طرح گل کد Mhr-485مشخصات
      • جنسفلز
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو کد N003

      کلیپس مو کد N003مشخصات
      • جنسفلز
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو مدل h17 تک سایز

      کلیپس مو مدل h17 تک سایزمشخصات
      • جنسپلاستیک
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه مدل پرستو مجموعه 2 عددی

      کلیپس مو زنانه مدل پرستو مجموعه 2 عددیمشخصات
      • جنساستیل
      • جزئیات- جنس این محصول از استیل با کیفیت است. - طراحی زیبای محصول - مناسب برای هدیه - استفاده از مواد با کیفیت - شیک بودن محصول - وجود چندین نگین در محصول که زیبایی محصول را دوچندان میکند . - ابعاد محصول = 25x15x30 میلی متر
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو کد 2 مجموعه 6 عددی

      کلیپس مو کد 2 مجموعه 6 عددیمشخصات
      • جنسپلاستیک
      • جزئیاتابعاد: 2 x 2 سانتی متر
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو زنانه مدل شمعی طرح توپی

      کلیپس مو زنانه مدل شمعی طرح توپیمشخصات
      • ابعاد9x4x5 سانتی‌متر
      • جنسپلاستیک
      مشاهده قیمت

      کلیپس مو کد 793

      کلیپس مو کد 793مشخصات
        مشاهده قیمت

        کلیپس مو زنانه مدل آبشاری کد AZZ901

        کلیپس مو زنانه مدل آبشاری کد AZZ901مشخصات
        • ابعاد17x4x3 سانتی‌متر
        • جنسترموپلاستیک
        مشاهده قیمت

        کلیپس مو مدل F204 رنگ مشکی بسته 3 عددی تک سایز

        کلیپس مو مدل F204 رنگ مشکی بسته 3 عددی تک سایزمشخصات
        • جنسپلاستیک
        مشاهده قیمت

        کلیپس مو زنانه مدل کوچک مجموعه ۱۲ عددی

        کلیپس مو زنانه مدل کوچک مجموعه ۱۲ عددیمشخصات
        • جنسپلاستیک
        • کشور تولید کنندهچین
        مشاهده قیمت

        کلیپس مو زنانه کد Mhr-119

        کلیپس مو زنانه کد Mhr-119مشخصات
        • جنسفلز
        مشاهده قیمت

        کلیپس مو زنانه کد 123

        کلیپس مو زنانه کد 123مشخصات
        • جنسفلز
        مشاهده قیمت

        کلیپس مو مدل Z1

        کلیپس مو مدل Z1مشخصات
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل G_Lnd_121

          کلیپس مو زنانه مدل G_Lnd_121مشخصات
          • جنسپلاستیک
          • جزئیاتمروارید
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو کد 2020

          کلیپس مو کد 2020مشخصات
          • جنسپلاستیک
          • جزئیاتمناسب برای خانم‌ها و دختران زیباپسند طول: 3/5 سانتی متر عرض: 2/5 سانتی متر
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه گلوریا لند کد G_Lnd_106

          کلیپس مو زنانه گلوریا لند کد G_Lnd_106مشخصات
          • جنسفلز
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه کد X-198

          کلیپس مو زنانه کد X-198مشخصات
          • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
          • جنسپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل شمعی مات کد clp380

          کلیپس مو زنانه مدل شمعی مات کد clp380مشخصات
          • ابعاد4x4x7.5 سانتی‌متر
          • جنسپلاستیک
          • جزئیات- ابعاد: 4×4×7.5 سانتی متر - ساخته شده ازمواد اولیه باکیفیت بالا - طرح بسیار شیک و متفاوت - بخشیدن زیبایی خاص به موهایتان - محکم و بادوام
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو مون لایت کد H2030

          کلیپس مو مون لایت کد H2030مشخصات
          • جنسفلز
          • جزئیاتابعاد: 7x6x3 سانتی متر
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل آبشاری کد 1010

          کلیپس مو زنانه مدل آبشاری کد 1010مشخصات
          • ابعاد15x3x3 سانتی‌متر
          • جنسپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل AES65

          کلیپس مو زنانه مدل AES65مشخصات
          • ابعاد8x5x4 سانتی‌متر
          • جنسترموپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو مدل OMD-2

          کلیپس مو مدل OMD-2مشخصات
          • جنسپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل ریز بسته 10 عددی

          کلیپس مو زنانه مدل ریز بسته 10 عددیمشخصات
          • ابعاد1.5x1x1 سانتی‌متر
          • جنسپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه آی جواهر کد ZZ662 مجموعه 6 عددی

          کلیپس مو زنانه آی جواهر کد ZZ662 مجموعه 6 عددیمشخصات
          • ابعاد10x3x2 سانتی‌متر
          • جنسپلاستیک
          • کشور مبدا برندایران
          • کشور تولید کنندهایران
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه آی جواهر کد 110012 مجموعه 12 عددی

          کلیپس مو زنانه آی جواهر کد 110012 مجموعه 12 عددیمشخصات
          • ابعاد10x30x20 سانتی‌متر
          • جنسنخ
          • کشور مبدا برندایران
          • کشور تولید کنندهایران
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل مات کد clp200

          کلیپس مو زنانه مدل مات کد clp200مشخصات
          • جنسپلاستیک
          • جزئیات- ابعاد: 9×4×4.5 سانتی متر - ساخته شده ازمواد اولیه باکیفیت بالا - طرح بسیار شیک و متفاوت - بخشیدن زیبایی خاص به موهایتان - محکم و بادوام
          • کشور تولید کنندهایران
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه کد 1022 بسته 6 عددی

          کلیپس مو زنانه کد 1022 بسته 6 عددیمشخصات
          • جنسپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل halazoon 01

          کلیپس مو زنانه مدل halazoon 01 مشخصات
          • جنسپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو گلوریا لند کد G_Lnd 77

          کلیپس مو گلوریا لند کد G_Lnd 77مشخصات
          • جنسپلاستیک
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو کد 986

          کلیپس مو کد 986مشخصات
          • جنسپلاستیک
          • کشور تولید کنندهچین
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه کد GL-155

          کلیپس مو زنانه کد GL-155مشخصات
          • جنسپلاستیک
          • جزئیاتدارای روکش اکریلی
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل مستطیل

          کلیپس مو زنانه مدل مستطیلمشخصات
          • جنساستیل
          مشاهده قیمت

          کلیپس مو زنانه مدل آبشاری

          کلیپس مو زنانه مدل آبشاریمشخصات
          • ابعاد17x4x3 سانتی‌متر
          • جنسترموپلاستیک
          • جزئیاتدارای فنر
          مشاهده قیمت

          اکستنشن مو متحرک کلیپس دار مدل پوش رنگ موی طبیعی 3041c-3

          اکستنشن مو متحرک کلیپس دار مدل پوش رنگ موی طبیعی 3041c-3مشخصات
            مشاهده قیمت

            کلیپس مو زنانه مدل 418

            کلیپس مو زنانه مدل 418مشخصات
            • جنسپلاستیک
            مشاهده قیمت

            کلیپس مو  زنانه مدل pf29

            کلیپس مو  زنانه مدل pf29مشخصات
            • جنسپلاستیک
            مشاهده قیمت

            کلیپس مو زنانه مدل فلزی مستطیلی

            کلیپس مو زنانه مدل فلزی مستطیلیمشخصات
            • ابعاد5x7x3 سانتی‌متر
            • جنسفلز
            مشاهده قیمت

            کلیپس مو مدل آمیسا 66 مجموعه 6 عددی

            کلیپس مو مدل آمیسا 66 مجموعه 6 عددیمشخصات
            • جنسپلاستیک
            مشاهده قیمت

            کلیپس مو مدل h17 بسته 2 عددی تک سایز

            کلیپس مو مدل h17 بسته 2 عددی تک سایزمشخصات
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو کد mesh-1

              کلیپس مو کد mesh-1مشخصات
              • جنسپلاستیک
              • جزئیاتطول کلیپس 10 سانتی متر
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل فانتزی کد 20

              کلیپس مو زنانه مدل فانتزی کد 20مشخصات
              • ابعاد9x5x3 سانتی‌متر
              • جنسترموپلاستیک
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل فلزی پروانه ای 1

              کلیپس مو زنانه مدل فلزی پروانه ای 1مشخصات
              • ابعاد7x5x3 سانتی‌متر
              • جنسفلز
              • کشور تولید کنندهچین
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو مدل 004 مجموعه 12 عددی

              کلیپس مو مدل 004 مجموعه 12 عددیمشخصات
              • جنسپلاستیک
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل G_Lnd_1211

              کلیپس مو زنانه مدل G_Lnd_1211مشخصات
              • ابعاد9x3x4 سانتی‌متر
              • جنسفلز
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل SATHURA - 90541 - 6

              کلیپس مو زنانه مدل SATHURA - 90541 - 6مشخصات
              • ابعاد50×10 سانتی‌متر
              • جنسالیاف مصنوعی
              • جزئیاتسهولت در استفاده
              • کشور تولید کنندهچین
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل شمعی کد 81

              کلیپس مو زنانه مدل شمعی کد 81مشخصات
              • ابعاد8x4x5 سانتی‌متر
              • جنسپلاستیک
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو کد 00012

              کلیپس مو کد 00012مشخصات
              • جنسپلاستیک
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل پروانه كد KLP629

              کلیپس مو زنانه مدل پروانه كد KLP629مشخصات
              • جنسفلز
              • جزئیاتابعاد: 8x5x3 سانتيمتر وزن: 30 گرم
              • کشور تولید کنندهچین
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل لبخند

              کلیپس مو زنانه مدل لبخندمشخصات
              • جنسپلاستیک
              • جزئیاتمقاوم و نشکن
              • کد کالای محصول20000
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه کد 261

              کلیپس مو زنانه کد 261مشخصات
              • جنسالیاف فلزی
              • جزئیاتطول کلیپس 7 سانتی متر و عرض 1.5 سانتی متر و ارتفاع 4.5 سانتی متر است ، در مجاورت هوا ، رطوبت و شستشو تغییری در رنگ کلیپس ایجاد نمی شود.
              • کشور تولید کنندهچین
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل SEKE - 00

              کلیپس مو زنانه مدل SEKE - 00مشخصات
              • ابعاد10 سانتی‌متر
              • جنسپلاستیک
              • جزئیاتطول کلیپس: 10 سانتی متر
              • کشور تولید کنندهچین
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل فلزی هلالی

              کلیپس مو زنانه مدل فلزی هلالیمشخصات
              • ابعاد5x3x7 سانتی‌متر
              • جنسفلز
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل 66

              کلیپس مو زنانه مدل 66مشخصات
              • جنسپلاستیک
              • کشور تولید کنندهایران
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل n73

              کلیپس مو زنانه مدل n73مشخصات
              • جنسپلاستیک
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل G_Lnd_199

              کلیپس مو زنانه مدل G_Lnd_199مشخصات
              • ابعاد11x4x3 سانتی‌متر
              • جنساکریلیک
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل شیشه ای KL151

              کلیپس مو زنانه مدل شیشه ای KL151مشخصات
              • جنسپلاستیک
              • کشور تولید کنندهچین
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه آی جواهر کد Z666 مجموعه 6 عددی

              کلیپس مو زنانه آی جواهر کد Z666 مجموعه 6 عددیمشخصات
              • ابعاد10x3x2 سانتی‌متر
              • جنسپلاستیک
              • کشور مبدا برندایران
              • کشور تولید کنندهایران
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو مدل F201 رنگ آبی بسته 3 عددی تک سایز

              کلیپس مو مدل F201 رنگ آبی بسته 3 عددی تک سایزمشخصات
              • جنسپلاستیک
              • جزئیات- کلیپس مو زنانه - نشکن - مناسب برای تقسیم مو برای آرایش و رنگ مو جنس بدنه : پلاستیک - مدل : فنردار _ دوتکه - رنگبندی : متنوع - مناسب برای شنیون کردن مو - محکم و بادوام - ابعاد: 5×8 سانتی متر
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو کد989 بسته 6 عددی تک سایز

              کلیپس مو کد989 بسته 6 عددی تک سایزمشخصات
              • جنساستیل
              • جزئیاتطول کلیپس 2.5 سانتی متر
              مشاهده قیمت

              کلیپس مو زنانه مدل پروانه کد 123 مجموعه 6 عددی

              کلیپس مو زنانه مدل پروانه کد 123 مجموعه 6 عددیمشخصات
              • جنسپلاستیک
              مشاهده قیمت

              ست کش و کلیپس مو زنانه آی جواهر کد T600 مجموعه 600 عددی

              ست کش و کلیپس مو زنانه آی جواهر کد T600 مجموعه 600 عددیمشخصات
              • جنسEVA (اتیلن-وینیل استات)
              • کشور مبدا برندکره جنوبی
              • کشور تولید کنندهایران
              مشاهده قیمت