نصب سنسور فشار باد لاستیک اندروید و خرید نمایشگر و تعویض آن با قیمت مناسب و ارزان

نصب سنسور فشار باد لاستیک اندروید و خرید نمایشگر و تعویض آن با قیمت مناسب و ارزان

خودرو

در این روش سیستم به طور خودکار سطح لاستیک‌ها را با فشار باد آن اندازه گیری می‌نماید و به محض آنکه سطح لاستیک‌ها به بالاترین حد آن برسد، فشار باد لاستیک اندازه گیری شده و فشار باد لاستیک کم می‌شود. با توجه به این که شرکت‌های تولید کننده به طور مداوم از این تکنولوژی در محصولات تولیدی خود استفاده می‌کنند و سیستم به طور مداوم در حال بروز رسانی و توسعه است. فشار باد لاستیک‌ها باید در بازه 8 - 12 - 16 - 18 - 30 - 40 باشد. فشار باد لاستیک در جاده‌های مرطوب یا با سرعت باد بالا نباید بیشتر از حد استاندارد باشد. میزان فشار باد لاستیک در جاده‌های خشک، خشک و تر باید حداقل در بازه 10 - 6 - 20 - 13 - 17 - 19 - 30 - 35 - 50 باشد. در جاده‌های مرطوب و خشک فشار باد لاستیک با در نظر گرفتن حداکثر سرعت باد، حداکثر سرعت مجاز و حداقل دمای محیط به طور تقریبی برابر است. ب

نمایشگر و سنسور باد لاستیک هاماتون مدل HTR-088D

نمایشگر و سنسور باد لاستیک هاماتون مدل HTR-088Dمشخصات
  • مناسب برای خودرولیفان 520
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • ساخت کشورچین
  • سایر توضیحاتراه اندازی اتوماتیک دستگاه با روشن شدن خودرو مجهز به نمایشگر oled دستگاه قابلیت هشدار فشار پایین باد لاستیک ، فشار بالای باد لاستیک ، دمای بالا ، نشت سریع گاز و هشدار فاصله پارک را دارا می باشد باتری های قابل شارژ خورشیدی بدون نیاز به منبع تغذیه خودرو ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی نمایش فشار و دمای چهار چرخ قابلیت نصب آسان روی انواع خودروها.
مشاهده قیمت
TPMS یا همان سنسورهای فشار باد تایر، سنسورهای فشار هوای داخل محفظه و لاستیک می‌باشند که با استفاده از آنها می‌توان فشار هوا را در هنگام ترکیدن لاستیک یا ترکیدن آن در صورت ضعیف بودن تایر، اندازه گیری کرد. این سنسور برای هر چرخ جداگانه طراحی شده و روی آن‌ها می‌توان دو سنسور نصب کرد.

فشار سنج باد لاستیک خودرو توربو مدل ALIS32

فشار سنج باد لاستیک خودرو توربو مدل ALIS32مشخصات
  • ابعاد بسته‌بندی7x7x3 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی320 کیلوگرم
  • نوع لوازم جانبی کمپرسور هواگیج باد
  • سایر توضیحات- مناسب برای تمتم خودروها وموتور سیکلت
مشاهده قیمت

نصب سنسورهای فشار باد لاستیک در خودرو‌ها با توجه به اینکه خودرو دارای سنسور فشار باد داخلی نیز است، باعث می‌شود که این سنسور بتواند باد خروجی از محفظه را اندازه گیری کند. از این رو نصب این سیستم و اندازه گیری آن در تمامی مدل‌های خودرو توصیه می‌شود. اما با توجه به اینکه نصب هر سنسور داخل خودرو مزایا و معایبی دارد و هر کدام از سنسورهای فشار تایر ویژگی‌های خاصی دارند، در ادامه مطلب قصد داریم این مزایا و معایب را با هم بررسی کنیم. با وجود اینکه این سنسورها بسیار سبک و کوچک هستند، اما از لحاظ کاربردی بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشند. 

نمایشگر و سنسور باد لاستیک مدل BP42

نمایشگر و سنسور باد لاستیک مدل BP42مشخصات
  • مناسب برای خودرولیفان 520
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • ساخت کشورتایوان
  • سایر توضیحاتتشخیص و نمایش هم زمان فشار و دمای چهارچرخ اعلام هشدار فوری به راننده در شرایط بحرانی و خطر بدون نیاز به سیم کشی ( استفاده از باتری قلمی ) دارای ابعاد کوچک و طراحی مدرن قابل نصب در قسمت های مختلف خودرو مجهز به بی سیم نصب و استفاده آسان
مشاهده قیمت

در ادامه ما به تشریح بیشتر این محصول خواهیم پرداخت. در خودروهای جدید امروزی، فشار باد لاستیک‌ها باید حداقل 15 psi باشد و از این لحاظ در وضعیت مناسبی باشند. فشار باد لاستیک‌ها رابطه مستقیم با میزان توان ترمزگیری و همچنین میزان شتاب گیری خودرو و در نتیجه قدرت مانور خودرو دارد. فشار باد تایر‌ها در سرعت‌های بالا و یا هنگام ترمزگیری شدید به ترتیب بین 4 تا 5 psi (با توجه به شدت ترمز گیری) تغییر می‌کند.

فشار سنج باد لاستیک خودرو توربو کد ALISOL34

فشار سنج باد لاستیک خودرو توربو کد ALISOL34مشخصات
  • ابعاد بسته‌بندی7.5x7.5x3.5 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی300 کیلوگرم
  • نوع لوازم جانبی کمپرسور هواگیج باد
  • سایر توضیحات- مناسب برای لاستیک خودرو و موتور سیکلت
مشاهده قیمت

به عبارت ساده‌تر، با افزایش فشار باد تایر‌ها، سطح تماس لاستیک با زمین کاهش یافته و میزان حرکت تایر‌ها در جاده افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه میزان سرعت و شتاب خودرو نیز افزایش می‌یابد. در این شرایط با توجه به میزان نیروی ترمزگیری در حدود 40 اسب بخار در ساعت، سرعت خودرو به 100 کیلومتر در ساعت نیز کاهش پیدا خواهد کرد. پس اگر قرار است که از سیستم TPMS برای خودرو خود استفاده کنیم، حتما باید به این مورد توجه ویژه داشته باشیم. افزایش فشار باد لاستیک، باید از طریق یک سنسور فشاری با دقت زیاد اندازه گیری شود. 

فشار سنج باد لاستیک توربو مدل ALSS61

فشار سنج باد لاستیک توربو مدل ALSS61مشخصات
  • ابعاد بسته‌بندی7x7x3 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی280 کیلوگرم
  • نوع لوازم جانبی کمپرسور هواگیج باد
  • سایر توضیحات- مناسب برای لاستیک خودرو و موتور سیکلت - دارای پوشش پلاستیکی
مشاهده قیمت

تا پیش از آن خودروسازان، فشار باد تایر را بصورت مستقل از هم و در یک سیستم واحد، اندازه گیری می‌کردند. سنسورهای فشار باد تایر به اندازه گیری فشار باد تایر بصورت دستی عادت داشتند و در نتیجه، برای اندازه گیری فشار باد تایر باید در بخش کنترل خودرو، دستگاه هایی با چندین سنسور مجزا نصب می‌گردید. اما امروزه، با گسترش تکنولوژی و سیستم TPMS ، این سنسورها به صورت مستقل از هم و با حداقل میزان اتلاف وقت، اندازه گیری فشار باد تایر را بصورت آنی انجام می‌دهند.

فشار سنج دیجیتال باد لاستیک خودرو مدل 40

فشار سنج دیجیتال باد لاستیک خودرو مدل 40مشخصات
  • سایر توضیحات - مناسب برای لاستیک خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه - دامنه‌ی اندازه‌گیری فشار: 6.9-0.35 بار (690-35 کیلو پاسکال) - دارای پوشش پلاستیکی - دارای نمایشگر LCD - قابلیت خاموش شدن خودکار - اندازه‌گیری براساس واحدهای Kpa , PSI , bar
مشاهده قیمت

امروزه دستگاه‌های TPMS ، دارای یک کنترل پنل جدا از پنل کنترل خودرو هستند. از آنجا که این دستگاه‌ها از تکنولوژی پیشرفته بهره می‌برند، قادرند با استفاده از داده‌های سنسورهای فشار باد و سایر داده‌های اندازه گیری، اقدام به تشخیص تغییرات فشار باد تایر نمایند. داده‌ها پس از جمع آوری، به PLC ارسال و در سیستم PLC پردازش می‌شوند. پس از پردازش‌های مورد نیاز بر روی این داده‌ها، ECU با استفاده از یک الگوریتم کنترلی پیشرفته، اقدام به تشخیص فشار باد لاستیک می‌نماید.

فشار سنج باد لاستیک تایرتک مدل RCG-A1

فشار سنج باد لاستیک تایرتک مدل RCG-A1مشخصات
  • سایر توضیحاتدارای نمایشگر دیجیتال نمایش فشار براساس واحدهای پی اس آی، بار، کیلوپاسکال و کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع دارای محلی برای آویزان کردن
مشاهده قیمت

سیستم TPMS در حقیقت یک سیستم ایمنی پیشگیری کننده در مقابل فشار هوا در جاده است که به راننده اجازه می‌دهد تا زمانی که خودرو متوقف شده است، فشار باد لاستیک را روی حداقل نگه دارد. لازم به ذکر است که سیستم TPMS به طور قطع باعث کاهش مصرف سوخت، حفظ محیط زیست و کاهش انتشار گاز آلاینده CO2 می‌شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، فشار باد لاستیک در فصول سرد سال و در هوای خشک زمستان، تا 2 برابر حد مجاز می‌رسد.

فشار سنج باد لاستیک مدل YU300

فشار سنج باد لاستیک مدل YU300مشخصات
  • ابعاد بسته‌بندی12x10x5 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی230 کیلوگرم
  • نوع لوازم جانبی کمپرسور هواگیج باد
مشاهده قیمت

از این رو اگر یک راننده حرفه‌ای قصد استفاده از سیستم TPMS را داشته باشد، باید سیستم تهویه مطبوع خودرو به منظور حفظ آسایش سرنشینان، به طور منظم و هر دو سال یک بار بررسی شود. البته لازم به ذکر است که در نظر گرفتن زمان مناسب برای بررسی سیستم TPMS نیز تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی آن دارد. به دلیل افزایش مصرف سوخت در کشور، بسیاری از خودروها به صورت جدی مجبور به نصب سیستم TPMS روی خودروهای خود شده‌اند و هم اکنون به صورت روزانه تعداد زیادی از خودروهای جدید در سطح کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فشارسنج باد لاستیک شیلدر مدل SHTG4

فشارسنج باد لاستیک شیلدر مدل SHTG4مشخصات
  • سایر توضیحات- نمایش دقیق مقدار فشار باد تایر - دسته از جنس آلیاژ آلومینیم ضد زنگ - شیلنگ باد مخصوص و مقاوم با کیفیت بالا متصل به بدنه - نمایش دقیق مقدار قشار باد تایر - مجهز به ضامن والف گیر
مشاهده قیمت

از طریق TPMS ، در صورت افت شدید فشار باد تایر، سیستم ترمز فعال شده و ضمن بالا بردن سطح ایمنی خودرو، میزان ضربه دریافتی از طریق تایر در حین ترمزگیری را کاهش می‌دهد. در واقع TPMS ، نوعی سیستم حفاظتی است که میزان آسیب‌های وارده به خودرو در حین ترمزگیری را کاهش می‌دهد. با نصب این سیستم، راننده از حداکثر توان ترمزگیری خودرو خود استفاده نموده و در نتیجه با کاهش ضربه وارده از آسیب رسیدن به خودرو جلوگیری می‌کند.

فشار سنج باد لاستیک مدل 123

فشار سنج باد لاستیک مدل 123مشخصات
  • ابعاد بسته‌بندی10x10x3 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی190 کیلوگرم
  • نوع لوازم جانبی کمپرسور هواگیج باد
مشاهده قیمت

سیستم TPMS علاوه بر حفظ جان راننده و سرنشینان، باعث کاهش مصرف سوخت نیز می‌شود. در خودرو‌های مدرن، سیستم TPMS یک سیستم پیشرفته ترمز است که با استفاده از سنسور فشار باد لاستیک، در صورت افت شدید فشار باد تایر، اقدام به فعال نمودن سیستم ترمز می‌نماید. این سیستم در هنگام فعال شدن، با کاهش وزن خودرو، فشار روی تایر را کاهش داده و خودرو را به حداکثر کشش می‌رساند. 

فشار سنج باد لاستیک کاستور مدل CA-9032

فشار سنج باد لاستیک کاستور مدل CA-9032مشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • سایر توضیحات - آنالوگ -صفحه گیج 5 سانتیمتر -دارای محافظ صفحه گیج - عدم نیاز به باتری - طول شلنگ : 30سانتی متر -طول اهرم 15 سانتی متر - دارای سری فلزی - دارای سری باد دو طرفه - اندازه گیری بر حسب PSI - اندازه از 0 تا 220درجه PSI -اندازه از 0 تا 15kg/cm2 - مناسب انواع وسایل نقلیه - دارای اهرم تنظیم باد ( کاهش فشار باد ) -ساخت کشور تایوان
مشاهده قیمت
TPMS یکی از روش‌های اندازه گیری فشار باد لاستیک در خودرو می‌باشد که به منظور کنترل فشار باد لاستیک در انواع خودروها استفاده می‌شود. استفاده از این سنسور در هنگام تعویض لاستیک خودرو می‌تواند باعث کاهش مصرف سوخت در هنگام تعویض نیز بشود. برای کسب اطلاعات در مورد سنسورهای فشار باد تایر با ما در ادامه مطلب همراه شوید. TPMS مخفف عبارت ( TP ) Per Pressure Density به معنی فشار سنج میزان باد تایر بوده و در خودروهای سواری کاربرد دارد.

فشار سنج باد لاستیک خودرو سی ای ام مدل TP-5

فشار سنج باد لاستیک خودرو سی ای ام مدل TP-5مشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
مشاهده قیمت

این سیستم از طریق یک سنسور جریان هوای درون لاستیک را اندازه گیری نموده و در صورت افزایش و یا کاهش دمای هوای درون لاستیک، به طور خودکار دمای لاستیک را کاهش داده و به طور خودکار فشار هوای درون لاستیک را افزایش می‌دهد. علاوه بر اندازه گیری فشار تایر، این سنسور دارای قابلیت تنظیم و کنترل پارامترهای دیگر نیز است. اگر دما در قسمت بیرونی لاستیک (لاستیک‌های بادی) افزایش یابد، دمای داخلی لاستیک هم افزایش پیدا کرده و منجر به کاهش فشار باد تایر می‌شود. سنسورهای فشار باد لاستیک ( TPMS ) از جمله دستگاه‌های تخصصی بوده که برای تعیین فشار باد لاستیک خودرو استفاده می‌شود. 

فشار سنج باد لاستیک اسچرادر کد RSTVT00499

فشار سنج باد لاستیک اسچرادر کد RSTVT00499مشخصات
  • ابعاد75x9x4 سانتی‌متر
  • وزن0.366 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- سری گیج باد همراه با شلنگ - قابلیت سنجش باد لاستیک - دارای سری فلزی - قابیت اندازه‌گیری از 0 تا 12 بار - قابلیت سنجش فشار بر حسب بار و PSI - طول شلنگ به همراه سری : 74 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

هدف از نصب این سیستم بر روی خودرو، کنترل میزان باد لاستیک است که می‌توان به آسانی فشار باد لاستیک را اندازه گیری و در صورت لزوم باد لاستیک را تنظیم کرد تا از کیفیت عملکرد لاستیک و در نهایت مصرف سوخت خودرو کاسته شود. در حال حاضر TPMS به صورت استاندارد و جهانی در خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل هزینه پایین و کارایی زیاد، مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است. یکی از مشکلات عمده سیستم TPMS در خودروهای سواری، افزایش دمای داخل خودرو است.

فشار سنج باد لاستیک اسچرادر کد SCH-02

فشار سنج باد لاستیک اسچرادر کد SCH-02 مشخصات
  • ابعاد75x9x4 سانتی‌متر
  • وزن0.326 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتگیج باد روغنی همراه با شلنگ - قابلیت سنجش باد لاستیک - دارای سری فلزی - قابیت اندازه‌گیری از 0 تا 12 بار - قابلیت سنجش فشار بر حسب بار و PSI - طول شلنگ به همراه سری : 74 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

با توجه به اینکه دمای لاستیک در حالت عادی افزایش پیدا می‌کند، در این شرایط، میزان پاشش باد افزایش پیدا کرده و از کیفیت عملکرد لاستیک کاسته می‌شود. یکی از روش‌های کاهش دمای تایر افزایش سطح تماس آن با سطح جاده، بخصوص سطح آسفالت است که با استفاده از رینگ لاستیکی صورت می‌پذیرد. رینگ لاستیک یک وسیله‌ی برای نگهداری و حفظ شکل ظاهری لاستیک در مقابل سایش و یا زنگ زدگی است. یکی از علل اصلی در تولید لاستیک، افزایش قیمت، قیمت پایین و یا به روز بودن می‌باشد. 

فشارسنج باد لاستیک اورجینال کد STRVT00499O

فشارسنج باد لاستیک اورجینال کد STRVT00499Oمشخصات
  • ابعاد74x10x5 سانتی‌متر
  • وزن0.366 کیلوگرم
  • سایر توضیحات گیج باد روغنی همراه با شلنگ - قابلیت سنجش باد لاستیک - دارای سری فلزی و کیفیت عالی ساخت و کاربردی - قابیت اندازه‌گیری از 0 تا 16 بار - قابلیت سنجش فشار بر حسب بار و PSI - طول شلنگ به همراه سری : 74 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

TPMS ها می‌توانند عملکرد لاستیک‌ها را در شرایط مختلف تست کرده و از خراب شدن آن‌ها در اثر استفاده‌های ناصحیح جلوگیری نمایند. در ادامه به بررسی نحوه تست سنسورهای فشار باد لاستیک پرداخته و مزیت‌های نصب این سنسورها را در خودروهای مختلف شرح می‌دهیم. فشار باد تایر‌ها نسبت به فشار باد مورد استفاده در خودروهای معمولی، در محدوده‌ی استاندارد و خاصی بوده و از آن برای لاستیک‌ها استفاده می‌شود.

سنسور فشار روغن هیدرولیک بیترون مدل 20020587 آبی رنگ مناسب برای پژو 206

سنسور فشار روغن هیدرولیک بیترون مدل 20020587 آبی رنگ مناسب برای پژو 206مشخصات
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • جنس کالافلز
  • ساخت کشورایتالیا
  • سایر توضیحات- مناسب برای تمام مدل‌های پژو 206 و رانا
مشاهده قیمت

در صورت قرار گرفتن تایر در این محدوده، احتمال خرابی آن‌ها در هنگام کارکرد خودرو به مراتب کمتر خواهد بود. تست این سنسورها برای بسیاری از کاربران خودرو، کاری بسیار راحت و خوشایند به حساب می‌آید. چرا که با این کار، به صورت مداوم و روزانه، در مورد عملکرد لاستیک‌ها در شرایط مختلف بررسی کرده و از کارکرد صحیح و سالم آن‌ها مطمین می‌شوند. در ادامه، به ذکر جزییات بیشتر در مورد سیستم TPMS‌ها پرداخته و تفاوت‌های این سیستم‌ها و نحوه تست آن‌ها را توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید. 

سنسور فشار روغن هیدرولیک وای جی پی کد 232 مناسب برای رنو ال 90

سنسور فشار روغن هیدرولیک وای جی پی کد 232 مناسب برای رنو ال 90مشخصات
  • مناسب برای خودرورنو L90
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • نوع حسگر خودروفشار
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • ساخت کشورایران
  • سایر توضیحاتسوکت طوسی رنگ
مشاهده قیمت
البته در برخی از کشورها همچون اروپا و سایر نقاط دنیا نیز این سیستم‌ها وجود دارد ولی در کشور ما این سیستم‌ها بصورت وارداتی ( CBU ) و تنها بر روی تعداد محدودی از خودروها نصب می‌گردد. استفاده از سیستم TPMS ، نه تنها موجب کاهش مصرف سوخت خودرو می‌شود، بلکه این امکان را برای راننده فراهم می‌کند که با کنترل سطح باد لاستیک‌ها، میزان مصرف سوخت خود را به طور قابل توجهی کاهش دهد. همچنین، به دلیل کاهش میزان اصطکاک و اصطکاک رینگ، زمان تعویض روغن موتور خودرو نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

سنسور فشار روغن هیدرولیک وجودی مدل 37134 مناسب برای پژو 206

سنسور فشار روغن هیدرولیک وجودی مدل 37134 مناسب برای پژو 206مشخصات
  • مناسب برای خودروپژو 206
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • جنس کالاآلومینیوم و پلاستیک
  • ساخت کشورایران
  • سایر توضیحاتدارای کیفیت مورد تایید مطابق با استاندارد خودرو سازان تولید با بهره گیری از آزمایشگاه پلیمر و ماشین آلات مدرن سازگار با تمام اقلیم های آب و هوایی استفاده از مواد اولیه با گرید +A
مشاهده قیمت

از طرف دیگر، به دلیل تنظیم فشار باد تایر، اصطکاک و ساییدگی را در سطح آن به حداقل ممکن خواهد رساند. در پایان لازم به ذکر است که نصب سیستم TPMS علاوه بر اینکه موجب افزایش بهره وری خودروها در زمینه مصرف سوخت خواهد شد، در حفظ محیط زیست نیز موثر خواهد بود.

سنسور فشار CNG تکاب مدل P5

سنسور فشار CNG تکاب مدل P5مشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • نوع حسگر خودروفشار
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • جنس کالاپلی آمید الیاف دار
  • ساخت کشورایران
  • سایر توضیحاتابعاد 77(طول)x43(عرض)x19(ضخامت) میلیمتر وزن تقریبی 60 گرم طول سیم 11.5 سانتی متر جنس بدنه پلی آمید الیاف دار دمای کاری از منفی 20 درجه تا 108 درجه سانتیگراد حداکثر فشار قابل تحمل 400 بار رنج فشار سنجی از 0 تا 200 بار دقت اندازه گیری 10 بار مشخصات الکتریکی قابل استفاده با انواع کلید برد ها ویژگی خاص محصول به همراه سیم اتصال, صفحه نمایش واضح و با قابلیت چرخش 360 درجه, کیفیت ساخت بالا و مطابق با استاندارد قطعات CNG, هرزگرد بودن ورودی گاز
مشاهده قیمت

سنسور سنجش فشار پیزومقاومتی مدل RF-C7-ST

سنسور سنجش فشار پیزومقاومتی مدل RF-C7-STمشخصات
  • ابعاد0.7x1.2x0.1 میلی‌متر
  • ویژگی‌های قطعات الکترونیکیآموزشی
  • سایر توضیحاتقطر 7 میلی متر انعطاف پذیر
مشاهده قیمت

سنسور فشار LPG تکاب مدل عقربه ای

سنسور فشار LPG تکاب مدل عقربه ایمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • اقلام همراهسیم رابط سنسور ال پی جی
مشاهده قیمت

ماژول سنسور فشار مدل CJMCU-280P

ماژول سنسور فشار مدل CJMCU-280Pمشخصات
  • ابعاد16x16x3 میلی‌متر
  • قابلیت هاکاربردها : افزایش کارایی GPS (از قبیل زمان Pre-improvement، dead reckoning و تشخیص شیب) موقعیت یابی داخلی (تست زمین، تشخیص بالابری) موقعیت یابی در فضای باز و کاربردهای ورزشی پیش بینی آب و هوا برنامه های کاربردی بهداشت و درمان (به عنوان مثال اسپیرومتری) شاخص سرعت عمودی مشخصات فنی: محدوده ی فشار : 300 - 1100 hPa ولتاژ کاری : 3-5 ولت دقت : ±0.12 hPa دقت مطلق : typ. ±1 hPa ضریب آفست دما : 1.5 Pa/K رابط دیجیتالی : I2C - تا 3.4 مگاهرتز / SPI ( سه و چهار سیمه - تا 10 مگاهرتز) مصرف جریان : 2.7μA در فرکانس نمونه برداری 1 هرتز ابعاد : 1.6 x 1.6 x 0.3 سانتی متر
  • سایر توضیحاتپین هدر
مشاهده قیمت

سنسور فشار روغن مدل 1002800-EG01 مناسب برای ولکس C30

سنسور فشار روغن مدل 1002800-EG01 مناسب برای ولکس C30مشخصات
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • تعداد در بسته‌بندییک
  • سایر توضیحاتمناسب برای گریت وال ولکس C30
مشاهده قیمت

سنسور فشار CNG تکاب مدل 5 ولتی

سنسور فشار CNG تکاب مدل 5 ولتیمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • اقلام همراهسیم رابط سنسور فشار 1/6 متر TAKAB 5
  • سایر توضیحاتجنس بدنه ورق کششی سیکا 75 ، نوع آبکاری کروم ، حداکثر فشار قابل تحمل 400 بار ، دقت اندازه گیری 10 بار ، قابل استفاده با انواع کلید برد ها ، صفحه نمایش واضح و با قابلیت چرخش 360 درجه ، هرزگرد بودن ورودی گاز ، به همراه سیم اتصال
مشاهده قیمت

سنسور فشار آب پکیج مدل 001 مناسب برای پکیج ایران رادیاتور

سنسور فشار آب پکیج مدل 001 مناسب برای پکیج ایران رادیاتورمشخصات
  • ابعاد5x5x5 سانتی‌متر
  • وزن50 گرم
  • جنسپلاستیک
مشاهده قیمت

سنسور فشار CNG تکاب مدل 12 ولتی داخل

سنسور فشار CNG تکاب مدل 12 ولتی داخلمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • اقلام همراهسیم رابط سنسور فشار مدل داخلی TAKAB12
  • سایر توضیحاتابعاد 77(طول)x43(عرض)x19(ضخامت) میلیمتر وزن تقریبی 60 گرم طول سیم 11.5 سانتی متر جنس بدنه پلی آمید الیاف دار دمای کاری از منفی 20 درجه تا 108 درجه سانتیگراد حداکثر فشار قابل تحمل 400 بار رنج فشار سنجی از 0 تا 200 بار دقت اندازه گیری 10 بار مشخصات الکتریکی قابل استفاده با انواع کلید برد ها گارانتی 7 ماه پس از فروش ویژگی خاص محصول به همراه سیم اتصال, صفحه نمایش واضح و با قابلیت چرخش 360 درجه, کیفیت ساخت بالا و مطابق با استاندارد قطعات CNG, هرزگرد بودن ورودی گاز
مشاهده قیمت

ماژول سنسور فشار مدل BMP280

ماژول سنسور فشار مدل BMP280مشخصات
  • ابعاد16x16x3 میلی‌متر
  • قابلیت ها محدوده ی فشار : 300 - 1100 hPa ولتاژ کاری : 3-5 ولت دقت : ±0.12 hPa دقت مطلق : typ. ±1 hPa ضریب آفست دما : 1.5 Pa/K رابط دیجیتالی : I2C - تا 3.4 مگاهرتز / SPI ( سه و چهار سیمه - تا 10 مگاهرتز) مصرف جریان : 2.7μA در فرکانس نمونه برداری 1 هرتز ابعاد : 1.6 x 1.6 x 0.3 سانتی متر
مشاهده قیمت

سنسور فشار CNG ساعتی تکاب مدل 12 ولتی خارج

 سنسور فشار CNG ساعتی تکاب مدل 12 ولتی خارجمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • نوع حسگر خودروفشار
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • جنس کالاورق کششی سیکا 75
  • ساخت کشورایران
  • سایر توضیحاتابعاد (قطر)53x32(ارتفاع) میلیمتر وزن تقریبی 90 گرم طول سیم ندارد جنس بدنه ورق کششی سیکا 75 نوع آبکاری کروم دمای کاری از منفی 20 درجه تا 108 درجه سانتیگراد حداکثر فشار قابل تحمل 400 بار رنج فشار سنجی از 0 تا 200 بار دقت اندازه گیری 10 بار مشخصات الکتریکی قابل استفاده با انواع کلید برد ها ویژگی خاص محصول به همراه سیم اتصال, صفحه نمایش واضح و با قابلیت چرخش 360 درجه, کیفیت ساخت بالا و مطابق با استاندارد قطعات CNG, هرزگرد بودن ورودی گاز
مشاهده قیمت

سنسور فشار و دما موتور کروز پلاس مدل CR39080503 کد 12 مناسب برای پراید

سنسور فشار و دما موتور کروز پلاس مدل CR39080503 کد 12 مناسب برای پرایدمشخصات
  • مناسب برای خودروپراید
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • تعداد در بسته‌بندی1
مشاهده قیمت

سنسور فشار CNG تکاب مدل 12 ولتی

سنسور فشار CNG تکاب مدل 12 ولتیمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • اقلام همراهسیم رابط سنسور فشار مدل خارج (1/6متر) TAKAB 12
  • سایر توضیحاتابعاد (قطر)53x32(ارتفاع) میلیمتر وزن تقریبی 90 گرم طول سیم 11.5 سانتی متر جنس بدنه ورق کششی سیکا 75 نوع آبکاری کروم دمای کاری از منفی 20 درجه تا 108 درجه سانتیگراد رنج فشار سنجی از 0 تا 200 بار حداکثر فشار قابل تحمل 400 بار دقت اندازه گیری 10 بار مشخصات الکتریکی قابل استفاده با انواع کلید برد ها ویژگی خاص محصول به همراه سیم اتصال, صفحه نمایش واضح و با قابلیت چرخش 360 درجه, کیفیت ساخت بالا و مطابق با استاندارد قطعات CNG, هرزگرد بودن ورودی گاز
مشاهده قیمت

سنسور فشار آب پکیج مدل MA-TER مناسب برای پکیج دیواری

سنسور فشار آب پکیج مدل MA-TER مناسب برای پکیج دیواریمشخصات
  • سایر توضیحاتقابل استفاده برای نمونه های مشابه
  • ابعاد بسته‌بندی6x3x4 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

سنسور اندازه گیری فشار مدل MPS20N0040D

سنسور اندازه گیری فشار مدل MPS20N0040Dمشخصات
  • قابلیت هامحدوده ی دما : -40 تا 125 درجه ی سانتی گراد سیگنال خروجی : آنالوگ درجه ی حفاظت : 3X مقدار مقاومت : 5 کیلواهم وزن : 0.6 گرم خطی بودن : + / -0.3% Hysteresis : + / -0.2% بسته ی DIP/SMD
  • ویژگی‌های قطعات الکترونیکیآموزشی
  • سایر توضیحاتکاربردها: ابزارهای دقیق اندازه گیری سطح سنجش ارتفاع کاربردهای پزشکی الکترونیک خودرو لوازم الکترونیکی مصرفی فشار گاز مایع کنترل فرآیند صنعتی
مشاهده قیمت

سنسور فشار CNG تکاب مدل P 21

سنسور فشار CNG تکاب مدل P 21مشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • اقلام همراهندارد
  • سایر توضیحاتابعاد (قطر)53x32(ارتفاع) میلیمتر وزن تقریبی 90 گرم طول سیم 11.5 سانتی متر دمای کاری از منفی 20 درجه تا 108 درجه سانتیگراد حداکثر فشار قابل تحمل 400 بار رنج فشار سنجی از 0 تا 200 بار دقت اندازه گیری 10 بار مشخصات الکتریکی قابل استفاده با انواع کلید برد ها گارانتی 7 ماه پس از فروش ویژگی خاص محصول صفحه نمایش واضح و با قابلیت چرخش 360 درجه, کیفیت ساخت بالا و مطابق با استاندارد قطعات CNG, هرزگرد بودن ورودی گاز
مشاهده قیمت

ترانسمیتر فشار 1 بار دبلیوتی سنسور مدل PCM320

ترانسمیتر فشار 1 بار دبلیوتی سنسور مدل PCM320مشخصات
  • اقلام همراهبروشور کالا - برگه راهنما - کارت تست کالا
  • سایر توضیحاترنج کاری: 0 تا 1 بار - ولتاژ تغذیه: 12 تا 30 ولت - خروجی: 4 تا 20 میلی آمپر - دقت و درستی: 0.5 درصد - نوع کانکشن مکانیکی: G1/4 - جنس کانکشن فشار و دیافراگم: استیل 316 - کانکشن الکتریکی: DIN - دمای کاری: 20- تا 105 درجه سانتی گراد
  • ابعاد9x2x2 سانتی‌متر
  • وزن0.1 کیلوگرم
مشاهده قیمت

ترانسمیتر فشار 160 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM320

ترانسمیتر فشار 160 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM320مشخصات
  • اقلام همراهبروشور کالا - برگه راهنما - کارت تست کالا
  • سایر توضیحاترنج کاری: 0 تا 160 بار - ولتاژ تغذیه: 12 تا 30 ولت - خروجی: 4 تا 20 میلی آمپر - دقت و درستی: 0.5 درصد - نوع کانکشن مکانیکی: G1/4 - جنس کانکشن فشار و دیافراگم: استیل 316 - کانکشن الکتریکی: DIN - دمای کاری: 20- تا 105 درجه سانتی گراد
  • ابعاد9x2x2 سانتی‌متر
  • وزن0.1 کیلوگرم
مشاهده قیمت

ترانسمیتر فشار 400 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM308

ترانسمیتر فشار 400 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM308مشخصات
  • اقلام همراهبروشور محصولات - برگه راهنما - کارت تست محصول
  • سایر توضیحات رنج کاری: 0 تا 400 بار - ولتاژ تغذیه: 12 تا 30 ولت - خروجی: 4 تا 20 میلی آمپر - دقت و درستی: 0.5 درصد - نوع کانکشن مکانیکی: G1/4 - جنس کارنکشن مکانیکی و دیافراگم: استیل 316 - درجه خفاظت: IP65 - دمای کاری: 40- تا 100 درجه سانتی گراد
  • ابعاد9.5x3x3 سانتی‌متر
  • وزن0.2 کیلوگرم
مشاهده قیمت

ترانسمیتر فشار 600 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM308

ترانسمیتر فشار 600 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM308مشخصات
  • اقلام همراه بروشور محصولات برگه راهنما کارت تست محصول
  • سایر توضیحاترنج کاری: 0 تا 600 بار - ولتاژ تغذیه: 12 تا 30 ولت - خروجی: 4 تا 20 میلی آمپر - دقت و درستی: 0.5 درصد - نوع کانکشن مکانیکی: G1/4 - جنس کارنکشن مکانیکی و دیافراگم: استیل 316 - درجه خفاظت: IP65 - دمای کاری: 40- تا 100 درجه سانتی گراد
  • ابعاد9.5x3x3 سانتی‌متر
  • وزن0.2 کیلوگرم
مشاهده قیمت

ترانسمیتر فشار 16 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM320

ترانسمیتر فشار 16 بار دبلیو تی سنسور مدل PCM320مشخصات
  • اقلام همراهبروشور کالا برگه راهنما کارت تست کالا
  • سایر توضیحاترنج کاری: 0 تا 16 بار ولتاژ تغذیه: 12 تا 30 ولت خروجی: 4 تا 20 میلی آمپر دقت و درستی: 0.5 درصد نوع کانکشن مکانیکی: G1/4 جنس کانکشن فشار و دیافراگم: استیل 316 کانکشن الکتریکی: DIN دمای کاری: 20- تا 105 درجه سانتی گراد
  • ابعاد9x2x2 سانتی‌متر
  • وزن0.1 کیلوگرم
مشاهده قیمت

چراغ تایر دوچرخه مدل اسمارت سنسور بسته 2 عددی

چراغ تایر دوچرخه مدل اسمارت سنسور بسته 2 عددیمشخصات
  • برد5 متر
  • رنگ نورمهتابی
  • نوع باتریساعتی
  • تعداد باتری6
  • اقلام همراههر چراغ دارای 3 عدد باتری
  • سایر توضیحات-قبل از استفاده بایستی قسمت فلزی که به صورت پیچشی باز میشود را باز کرده و برچسب باطری را جدا کنید تا چراغ شروع به کار کند -رنگ شیشه چراغ شفاف میباشد و دارای 7 رنگ نور که به صورت اتوماتیک نور چراغ عوض میشود
مشاهده قیمت

سنسور درب کابینت مدل BE1034

سنسور درب کابینت مدل BE1034مشخصات
  • ابعاد10x6x4 سانتی‌متر
  • وزن20 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری12 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی275
مشاهده قیمت

سنسور فشار آب پکیج مدل ترنسدیوسر GTE مناسب برای پکیج لورچ

سنسور فشار آب پکیج مدل ترنسدیوسر GTE مناسب برای پکیج لورچمشخصات
  • ابعاد5x5x5 سانتی‌متر
  • وزن50 گرم
  • جنسپلاستیک
مشاهده قیمت

سنسور فشار CNG مدادی تکاب مدل 12 ولتی خارج

سنسور فشار CNG مدادی تکاب مدل 12 ولتی خارجمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • سیستم برقی خودرومشترک
  • نوع حسگر خودروفشار
  • تعداد در بسته‌بندی1
  • جنس کالاپلی آمید الیاف دار
  • ساخت کشورایران
  • سایر توضیحاتابعاد 77(طول)x43(عرض)x19(ضخامت) میلیمتر وزن تقریبی 60 گرم طول سیم 1.6 متر جنس بدنه پلی آمید الیاف دار دمای کاری از منفی 20 درجه تا 108 درجه سانتیگراد حداکثر فشار قابل تحمل 400 بار رنج فشار سنجی از 0 تا 200 بار دقت اندازه گیری 10 بار مشخصات الکتریکی قابل استفاده با انواع کلید برد ها ویژگی خاص محصول به همراه سیم اتصال, صفحه نمایش واضح و با قابلیت چرخش 360 درجه, کیفیت ساخت بالا و مطابق با استاندارد قطعات CNG, هرزگرد بودن ورودی گاز
مشاهده قیمت

سنسور سقفی مدل N1648

سنسور سقفی مدل N1648مشخصات
  • سایر توضیحاتزمان تاخیر قابل تنظیم از 10 ثانیه تا 3 دقیقه نصب به عنوان دزدگیر: با نصب این وسیله در یک کارگاه یا مغازه و وصل کردن یک آژیر به خروجی دستگاه با وارد شدن اشخاص غیر مجاز به آن مکان، آژیر فعال خواهد شد.
  • ابعاد10*8*8 سانتی‌متر
  • وزن100 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220-240 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی600
مشاهده قیمت

سنسور حرکتی پارس شهاب مدل دیواری ka180

سنسور حرکتی پارس شهاب مدل دیواری ka180مشخصات
  • سایر توضیحاتدمای کارکرد: منفی 20 تا مثبت 40 درجه‌ی سانتی‌گراد - ارتفاع نصب: 2.5-1.8 متر - دارای قابلیت تنظیم زاویه‌ی چشمی - دارای سنسور مادون قرمز - وزن بسته‌بندی: 150 گرم - ابعاد بسته‌بندی: طول: 9.3، عرض: 7.5، ارتفاع: 14 سانتی‌متر
  • ابعاد9.5x8.7x7.5 سانتی‌متر
  • وزن130 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220-240 ولت ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی1200 وات
مشاهده قیمت

والف سنسور خور لاستیک خودرو مدل 013-valve مناسب برای جک

والف سنسور خور لاستیک خودرو مدل 013-valve مناسب برای جکمشخصات
  • مناسب برای خودروجک S5
  • سایر توضیحاتوالف برای خودرو های جک با سیستم TMPS است
مشاهده قیمت

سنسور سقفی پارس شهاب مدل ماکروویو کد Ka360

سنسور سقفی پارس شهاب مدل ماکروویو کد Ka360مشخصات
  • ابعاد11.5x4.2x4.2 سانتی‌متر
  • وزن80 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی1200 وات
مشاهده قیمت

سنسور سقفی مدل GCOD-360

سنسور سقفی مدل GCOD-360مشخصات
  • سایر توضیحاتمحدوده وسیع لنز تشخیص کوچک‌ترین حرکت در هر میزان نور محیط دوام و عمر بالا زمان تاخیر قابل تنظیم از 10 ثانیه تا 3 دقیقه نصب به عنوان دزدگیر: با نصب این وسیله در یک کارگاه یا فروشگاه و وصل کردن یک آژیر به خروجی دستگاه با وارد شدن اشخاص غیر مجاز به آن مکان، آژیر فعال خواهد شد.
  • ابعاد9x7x7 سانتی‌متر
  • وزن75 گرم
  • اقلام همراه محصولندارد
  • محدوده ولتاژ کاری220-240 ولت ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی600 وات
مشاهده قیمت

سنسور حرکتی میتره مدل 1UFO

سنسور حرکتی میتره مدل 1UFOمشخصات
  • سایر توضیحات-زاویه تشخیص:360 درجه -فرکانس:50/60 هرتز -دمای کارکرد:20-/40+
  • ابعاد12×12×2.5 سانتی‌متر
  • وزن138 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220-240 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی شیله مدل SC 05B

سنسور سقفی شیله مدل SC 05Bمشخصات
  • سایر توضیحاتبرند شیله مدل SC05B نوع سنسور اینفرارد (PIR) بازه ی تنظیم زمان 10 ثانیه الی 15 دقیقه بار مجاز (VOLTAGE) لامپ رشته ای : 360 وات, لامپ کم مصرف یا ال ای دی : 90 وات نوع نصب روکار محل نصب سقفی حداکثر فاصله آشکار سازی (متر) 12 زاویه پوشش 360 محدوده تنظیم نور محیط (لوکس) 3-2000 ارتفاع نصب (متر) 2.2 الی 4 ابعاد بیرونی (سانتیمتر) 10 کلاس حفاظتی IP20
  • ابعاد9x9x4 سانتی‌متر
  • وزن110 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

سنسور هوشمند سرپیچ دار ویسنا مدل VS 451

سنسور هوشمند سرپیچ دار ویسنا مدل VS 451مشخصات
  • سایر توضیحاتاین سنسور دارای سرپیچ میباشد و الزاما لامپ باید به سرپیچ وصل شود و همچنین دارای دو پیچ تنظیم میباشد یکی برای مقدار تایم روشن ماندن لامپ و دیگری برای میزان روشنایی محیط برای کار کردن سنسور سرپیچ E27 تنظیم تایمر 10 ثانیه تا 30 دقیقه 360 درجه
  • ابعاد11x5x5 سانتی‌متر
  • وزن50 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220-240 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی مدل پاترمی

سنسور سقفی مدل پاترمیمشخصات
  • ابعاد5x5x12 سانتی‌متر
  • وزن300 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

سنسور هوشمند تایم ایران کد 11

سنسور هوشمند تایم ایران کد 11مشخصات
  • ابعاد7x7x9 سانتی‌متر
  • وزن80 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری140-240 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی2000
مشاهده قیمت

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک مشخصات
  • جنسپلی‌استر
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • نوع کاربردباغبانی
  • سایر توضیحات- حفاظت در برابر باران و سرما - جنس پارچه شمعی پشت لاستیک - ضد آب - دارای یک جیب بزرگ بر روی سینه کاپشن
مشاهده قیمت

سنسور سقفی مدل UI 110

سنسور سقفی مدل UI 110مشخصات
  • سایر توضیحات دارای سنسور هوشمند 360 درجه 9 متری میباشد.مناسب برای راه‌پله و پارکینگ و... این محصول دو لامپه بوده و ساخت ایران است.
  • ابعاد29x29x9 سانتی‌متر
  • وزن480 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری185-245 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی ویسنا مدل VS06B

سنسور سقفی ویسنا مدل VS06Bمشخصات
  • سایر توضیحاتتنوع شکل با توجه به نوع کاربری و امکانات این محصولات ،استفاده از این سیستم را در اماکن و محیط های مختلف ساده تر نموده است.دارای قابلیت تنظیم تطابق نور محیط دارای قابلیت تنظیم مدت زمان روشن ماندن دارای تکنولوژی SMD کارکرد با لامپ های روشنایی ساده و کم مصرف
  • ابعاد12x9x12 سانتی‌متر
  • وزن300 گرم
مشاهده قیمت

سنسور درب کابینت مدل N9

سنسور درب کابینت مدل N9مشخصات
  • ابعاد8x5x3 سانتی‌متر
  • وزن28 گرم
  • اقلام همراه محصولسه عدد پیچ و یک باطری
  • محدوده ولتاژ کاری12 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی مدل SE-444

سنسور سقفی مدل SE-444مشخصات
  • ابعاد27x27x9 سانتی‌متر
  • وزن110 گرم
مشاهده قیمت

سنسور سقفی سان یانگ مدل سه سنسوره کد 360

سنسور سقفی سان یانگ مدل سه سنسوره کد 360مشخصات
  • ابعاد10x10x2 سانتی‌متر
  • وزن100 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

درجه باد (فشار سنج باد) روغنی مدل ORGINAL

درجه باد (فشار سنج باد) روغنی مدل ORGINALمشخصات
  • سایر توضیحات- گیج باد روغنی همراه با شلنگ - قابلیت سنجش باد لاستیک - دارای سری فلزی - قابیت اندازه‌گیری از 0 تا 12 بار - قابلیت سنجش فشار بر حسب بار و PSI - طول شلنگ به همراه سری : 70 سانتی‌متر - وزن 410 گرم - کشور سازنده : فرانسه
مشاهده قیمت

سنسور سقفی سگال مدل SGPO 360

سنسور سقفی سگال مدل SGPO 360مشخصات
  • سایر توضیحات- حساسیت بالا - راحتی در نصب (حساسایت سنسور در بیشترین حالت تنظیم شده است.)
  • ابعاد12x12x5 سانتی‌متر
  • وزن170 گرم
  • اقلام همراه محصول- 2 عدد پیچ و رولپلاک - کاتالوگ نصب و راه اندازی
  • محدوده ولتاژ کاری220 - 240 ولت
مشاهده قیمت

سنسور هوشمند حرکتی پارادوکس مدل 476 pro

سنسور هوشمند حرکتی پارادوکس مدل 476 proمشخصات
  • سایر توضیحاترادار دستگاه اعلام سرقت رادار دزدگیر چشمی دزدگیر رادار تشخیص حرکت رادار تشخیص انسان عدم تداخل با امواج RFI , EMI دارای سنسور دو عنصری
  • ابعاد 9* 7 * 9 سانتی‌متر
  • وزن78 گرم
  • اقلام همراه محصولندارد
مشاهده قیمت

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک خاکی

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک خاکیمشخصات
  • جنسپلی‌استر
  • نحوه بسته شدنزیپ
  • نوع کاربردباغبانی
  • سایر توضیحات- حفاظت در برابر باران و سرما - ضد آب جنس پارچه شمعی پشت لاستیک
مشاهده قیمت

سنسور تشخیص حرکت یی لایت مدل YLYD01YL

 سنسور تشخیص حرکت یی لایت مدل YLYD01YLمشخصات
  • سایر توضیحاتچراغ هوشمند
  • ابعاد7*7*4 سانتی‌متر
  • وزن75 گرم
  • حداکثر توان پشتیبانی5
مشاهده قیمت

سنسور دیواری شیله مدل SC 11

سنسور دیواری شیله مدل SC 11مشخصات
  • سایر توضیحاترند شیله مدل SC11 نوع سنسور اینفرارد (PIR) بازه ی تنظیم زمان 10 ثانیه الی 15 دقیقه بار مجاز (VOLTAGE) لامپ رشته ای : 320 وات, لامپ کم مصرف یا ال ای دی : 80 وات نوع نصب روکار محل نصب دیواری حداکثر فاصله آشکار سازی (متر) 12 زاویه پوشش 180 محدوده تنظیم نور محیط (لوکس) 3-2000 ارتفاع نصب (متر) 1.8 – 2.4 ابعاد بیرونی (سانتیمتر) 6.5x8.4 کلاس حفاظتی IP20
  • ابعاد10x10x6 سانتی‌متر
  • وزن110 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی ام بی مدل ST42B

سنسور سقفی ام بی مدل ST42Bمشخصات
  • سایر توضیحاتارتفاع قابل نصب: 2.2 تا 4 متر بیشترین فاصله قابل تشخیص: 6 متر زاویه قابل تشخیص: 360 درجه سرعت حرکت قابل تشخیص: 0.6 تا 1.5 متر در ثانیه توان مصرفی: 0.5 وات دمای کار: -20 تا +40 درجه سانتی گراد قابلیت تنظیم زمان سنسور بین 10 ثانیه تا 7 دقیقه
  • ابعاد8x8x6 سانتی‌متر
  • وزن400 گرم
  • اقلام همراه محصولکارت گارانتی بروشور
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی1200
مشاهده قیمت

فشار سنج باد تاپکس مدل SP-4444

فشار سنج باد تاپکس مدل SP-4444مشخصات
  • ابعاد بسته‌بندی10x3x3 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی25 کیلوگرم
  • نوع لوازم جانبی کمپرسور هواسوزن
مشاهده قیمت

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک مشکی

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک مشکیمشخصات
  • وزن300 گرم
  • جنسپلی‌استر
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • نوع کاربردباغبانی
  • سایر توضیحات- حفاظت در برابر باران و سرما - جنس پارچه شمعی ضد آب پشت لاستیک
مشاهده قیمت

سنسور سقفی شیله مدل SC 42C

سنسور سقفی شیله مدل SC 42Cمشخصات
  • سایر توضیحاتمدل SC42C نوع سنسور اینفرارد (PIR) بازه ی تنظیم زمان 10 ثانیه الی 15 دقیقه بار مجاز (VOLTAGE) لامپ رشته ای : 360 وات, لامپ کم مصرف یا ال ای دی : 90 وات نوع نصب توکار محل نصب سقفی حداکثر فاصله آشکار سازی (متر) 8 زاویه پوشش 360 محدوده تنظیم نور محیط (لوکس) 3-2000 ارتفاع نصب (متر) 2.2 الی 4 ابعاد بیرونی (سانتیمتر) 7.5x10 ابعاد برش (سانتیمتر) 8 کلاس حفاظتی IP20
  • ابعاد10x10x7 سانتی‌متر
  • وزن200 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

چراغ سقفی سنسور دار مدل خطی

چراغ سقفی سنسور دار مدل خطیمشخصات
  • سایر توضیحاتاین حباب دارای سنسور (چشمی) هوشمند میباشد و مناسب برای پارکینگ و راه پله و...میباشد
  • ابعاد30x30x10 سانتی‌متر
  • وزن1000 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک یشمی

لباس کار بادگیر ضد آب سبلان پارچه شمعی پشت لاستیک یشمیمشخصات
  • جنسپلی‌استر
  • نحوه بسته شدنزیپ
  • نوع کاربردباغبانی
  • سایر توضیحات- حفاظت در برابر باران و سرما - جنس پارچه شمعی پشت لاستیک - ضد آب - یشمی رنگ
مشاهده قیمت

سنسور سقفی روکار ویسنا مدل VS 05M

سنسور سقفی روکار ویسنا مدل VS 05Mمشخصات
  • سایر توضیحاتمدل VS05M نوع سنسور اینفرارد (PIR) بازه ی تنظیم زمان 10 ثانیه الی 7 دقیقه بار مجاز (VOLTAGE) لامپ رشته ای : 200 وات, لامپ کم مصرف یا ال ای دی : 50 وات نوع نصب روکار محل نصب سقفی حداکثر فاصله آشکار سازی (متر) 8 زاویه پوشش 360 محدوده تنظیم نور محیط (لوکس) 3-2000 ارتفاع نصب (متر) 2.2 الی 4 ابعاد بیرونی (سانتیمتر) 2x7.5 کلاس حفاظتی IP20
  • ابعاد7x7x5 سانتی‌متر
  • وزن150 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی مایکروویو شیله مدل SC 70C

سنسور سقفی مایکروویو شیله مدل SC 70Cمشخصات
  • ابعاد11x11x2 سانتی‌متر
  • وزن200 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220-240 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی2000
مشاهده قیمت

سنسور سقفی بینادید مدل A03S

 سنسور سقفی بینادید مدل A03Sمشخصات
  • سایر توضیحات- رله 10 آمپری - سیم بندی مجزا برای رله (سنسور چهار سیمه) مناسب قطع و وصل ولتاژهای مختلف تا رنج ۲۴۰ ولت - دارای کلید قطع و وصل سنسور
  • ابعاد11x11x4 سانتی‌متر
  • وزن160 گرم
  • اقلام همراه محصولبروشور اطلاعات و نحوه نصب
  • محدوده ولتاژ کاری180 - 240 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی1500
مشاهده قیمت

لامپ سنسور حرکتی مدل SE-55

لامپ سنسور حرکتی مدل SE-55مشخصات
  • ابعادقطر 8 سانتی‌متر
  • وزن300 گرم
  • اقلام همراه محصولچسب دوطرفه دیوارکوب
  • محدوده ولتاژ کاری3*1.5 ولت
مشاهده قیمت

سنسور حرکتی مدل 101

سنسور حرکتی مدل 101مشخصات
  • ابعاد9x9x3.5 سانتی‌متر
  • وزن145 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری4.5 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی ویسنا مدل مایکروویو کد VS70

سنسور سقفی ویسنا مدل مایکروویو کد VS70مشخصات
  • ابعاد9x9x5 سانتی‌متر
  • وزن185 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی330 وات لامپ رشته ای تنگستن
مشاهده قیمت

سنسور سقفی شیله مدل SC 45B

سنسور سقفی شیله مدل SC 45Bمشخصات
  • سایر توضیحاتبرند شیله مدل SC45B نوع سنسور اینفرارد (PIR) بازه ی تنظیم زمان 10 ثانیه الی 15 دقیقه بار مجاز (VOLTAGE) لامپ رشته ای : 320 وات, لامپ کم مصرف یا ال ای دی : 80 وات نوع نصب توکار محل نصب سقفی حداکثر فاصله آشکار سازی (متر) 6 زاویه پوشش 360 محدوده تنظیم نور محیط (لوکس) 3-2000 ارتفاع نصب (متر) 2.2 الی 4 ابعاد بیرونی (سانتیمتر) 10 ابعاد برش (سانتیمتر) 8 کلاس حفاظتی IP20
  • ابعاد10x10x7 سانتی‌متر
  • وزن200 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی بینادید مدل A03S بسته 12 عددی

سنسور سقفی بینادید مدل A03S بسته 12 عددیمشخصات
  • سایر توضیحات- رله 10 آمپری - سیم بندی مجزا برای رله (سنسور چهار سیمه) مناسب قطع و وصل ولتاژهای مختلف تا رنج ۲۴۰ ولت - دارای کلید قطع و وصل سنسور
  • ابعاد11x11x4 سانتی‌متر
  • وزن160 گرم
  • اقلام همراه محصولبروشور اطلاعات و نحوه نصب
  • محدوده ولتاژ کاری 180 - 240 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی1500
مشاهده قیمت

سنسور سقفی پارس اروند مدل CIES-P13A

سنسور سقفی پارس اروند مدل CIES-P13Aمشخصات
  • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
  • وزن130 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220 ولت
مشاهده قیمت

سنسور سقفی سانیانگ مدل سه سنسوره کد 360 بسته 10 عددی

سنسور سقفی سانیانگ مدل سه سنسوره کد 360 بسته 10 عددیمشخصات
  • ابعاد12x12x6 سانتی‌متر
  • وزن100 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری220-240 ولت
مشاهده قیمت