مرصع پلو چیست - فوت و فن مرصع پلو شیرازی و قزوینی و انواع مجلسی ، ساده ، منتظمی

مرصع پلو چیست - فوت و فن مرصع پلو شیرازی و قزوینی و انواع  مجلسی ، ساده ، منتظمی

خوراکی ‌ها و اقلام مصرفی

 مرغ را به قطعات بسیار ریز خرد کرده، زعفران دم کرده را در ظرفی آب گرم حل کرده و با نصف لیوان آب مرغ مخلوط کنید، تا در نهایت به دست آید. مرغ را به ظرف مرصع پلو منتقل کرده، کمی روغن در ماهیتابه داغ کنید، بعد زرشک را شسته و داخل ماهیتابه بریزید، سپس مرغ را اضافه کرده، کمی تفت بدهید و بعد حرارت را کم کرده، سپس ماست و زعفران را افزوده و تفت بدهید، بعد در آخر مقداری رب انار در ظرفی جداگانه ریخته و برنج را با مقداری خلال بادام، خلال پسته، خلال پرتقال و زرشک و زعفران مخلوط کرده و در ظرف مرصع پلو بریزید و پخش کنید. مرصع پلو را در کنار انواع پلوهای مخلوط مثل استانبولی و افغانی و. سرو می‌کنند. 

مرغ خرد شده بی پوست مهیا پروتئین مقدار 1.8 کیلوگرم

مرغ خرد شده بی پوست مهیا پروتئین مقدار 1.8 کیلوگرممشخصات
  • وزن1.8 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی1.840 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی27 × 18 × 6 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشتIVC913961227824900
  • طعمساده
  • قطعات گوشتران
  • سایر توضیحاتبه‌صورت تازه در دمای 0 تا 4 درجه سانتی‌گراد نگه‌داری شود برای انجماد در دمای -18 درجه سانتی‌گراد نگه‌داری شود  هر بسته از این محصول مهیا پروتئین از 2 عدد سینه با بازو با وزنی حدود 500 الی 550 گرم 2 الی 3 عدد ساق ران با وزنی حدود 120 الی 150 گرم ،2 عدد کعب ران با وزنی حدود 150 الی 200 و 2 عدد بال که هر کدام وزنی حدود 30 الی 40 گرم دارد تهیه می گردد این محصول از سینه کامل (با جناغ و بی جناغ با بازو) و ران کامل (ساق و کعب) و بال مرغ گرید A تهیه می گردد و فاقد گردن مرغ است
مشاهده قیمت
در اینجا می‌خواهیم طرز پخت مرصع پلو با مرغ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه شوید. 1 برای درست کردن مرصع پلو اول اینکه شما می‌توانید مرغ را به تکه‌های 1 سانتی متری تقسیم کنید. 2 بعد مرغ را داخل ظرف پر از برنج بریزید و با مقدار آب جوش بریزید.و به مرغ‌ها هم آب جوش اضافه کنید. و بگذارید تا به آرامی بپزد،3 در این هنگام آب مرغ تمام شده و برنج با ماست در داخل مرغ حل می‌شود. 4 و بعد از به جوش آمدن برنج را با گوشت مرغ مخلوط کنید و مرغ را که کمی خرد کرده‌اید را داخل مواد مرصع پلو بریزید و بگذارید تا مرغ کاملا بپزد و خورش شما آماده شود. 5 مرغ را نیز بشویید و خشک کنید و در ته ظرف مرغ قرار دهید و بعد کمی کره و زعفران آب کرده روی مرغ بدهید. 

مرغ کامل خرده شده بدون پوست رويال طعم - 1.8 کیلوگرم

مرغ کامل خرده شده بدون پوست رويال طعم - 1.8 کیلوگرم مشخصات
  • وزن بسته‌بندی1.8 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
  • طعمساده
  • قطعات گوشتران
مشاهده قیمت

 مرصع پلو یکی از انواع پلوهای خوشمزه و مجلسی است که برای مهمانی ها بسیار مناسب است. مرصع پلو به خاطر دارا بودن گوشت قرمز، مرغ و. یکی از پلوهای مورد علاقه و محبوب در بین ایرانی هاست.برای پختن این نوع پلو ابتدا از شب قبل، پیاز و گوشت را نگینی خرد کنید و کمی تفت دهید تا طلایی شود سپس زعفران دم کرده را بیفزایید و تفت دهید. سپس برنج را با این مواد مخلوط کنید. در نهایت خلال بادام را با یک تا دو لیوان آب سرد خیس کرده و به مواد قبلی اضافه کنید و هم بزنید. مرغ و ادویه‌ها را با مقداری روغن تفت دهید. مرغ را خرد کرده و به پیاز و مواد اضافه کنید و با پیاز کمی تفت دهید. برنج را به مواد قبلی اضافه کنید و هم بزنید تا برنج با مواد مخلوط شود. در انتها مرغ را در آب جوش بریزید.

مرغ خورد شده پویا پروتئین - 1800 گرم

مرغ خورد شده پویا پروتئین - 1800 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی1.842 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی6 × 19 × 26.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت-
  • طعمساده
  • قطعات گوشتبازو
مشاهده قیمت

مرصع پلو یکی از انواع پلوهای خوشمزه ی ایرانی است که از ترکیبات زیادی تهیه شده است.ترکیبات مرصع پلو شامل: برنج، مرغ، خلال پوست پرتقال، خلال بادام و پسته، هویج و کشمش و زرشک و زعفران هستند. برنج زعفرانی : حدود 10 گرم برنج را با یک قاشق سوپخوری زعفران حل شده مخلوط نموده و روی برنج بریزید، بعد زعفران را با آب مخلوط نموده و روی برنج بریزید. برنج را روی حرارت ملایم دم کنید. برای اینکه مرصع پلو نرم‌تر شود، بهتر است خلال بادام و پسته را جداگانه تفت دهید. خلال پوست پرتقال : حدود یک کیلوگرم پرتغال را با یک کیلو مرغ و 3 الی 4 لیوان آب و زعفران حل شده، با حرارت ملایم بپزید و کنار بگذارید. برنج و مرغ و زعفران را باهم سرخ کنید و کنار بگذارید، زرشک را بشویید و کنار بگذارید .

سینه مرغ بی استخوان مهیا پروتئین - 1.8 کیلوگرم

سینه مرغ بی استخوان مهیا پروتئین - 1.8 کیلوگرممشخصات
  • وزن1.8 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی1.840 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی27 × 18 × 6 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشتIVC913961227824900
  • طعمساده
  • قطعات گوشتسینه
  • سایر توضیحاتهر بسته از این محصول مهیا پروتئین دارای 4 عدد سینه بی استخوان است که هر عدد سینه پاک شده ، وزنی حدود 400 الی 450 گرم دارد  این محصول از سینه کامل مرغ ، بدون استخوان گرید A تهیه می گردد
مشاهده قیمت

مرصع پلو را در دو حالت می توان تهیه کرد یکی اینکه آن را با برنج ساده و بدون گوشت و دیگری که به مرصع پلو معروف است با مرغ تهیه کرد که در این صورت می‌توان از هر دو حالت استفاده نمود. اگر مرغ را قبل از طبخ با کمی نمک مخلوط کرده و پیاز رنده شده را به آن اضافه نمایید مخلوط بسیار خوشمزه‌ای به دست خواهد آمد. مرصع پلو به این روش خوشمزه تهیه می شود که برنج را دو یا سه دفعه جوشانده سپس آبکش کرده و برنج را به دو یا سه قسمت تقسیم کرده. مرغ را هم به تکه های کوچک برش زده و به همراه دو و یا سه قاشق آبلیمو به بقیه ی مواد اضافه کنید. مرغ را هم زده تا همه ی مواد و مرغ باهم ترکیب شوند. حرارت را زیاد کرده تا برنج دم بکشد. 

پسته صادراتی آنید - 300 گرم

پسته صادراتی آنید - 300 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی300 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x10x11 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1026742818
  • ارگانیکبله
  • سایر توضیحاتنکات داروئی پسته حاوی آنتی اکسیدان های کاروتنوئید، مانند لوتئین و زاکستین است. این آنتی اکسیدان ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری ماکولا در سالمندان مؤثر هستند. همچنین این آنتی اکسیدان ها به کاهش فرآیند گلیکاسیون (قندی شدن) و کنترل دیابت کمک می کند و همچنین می تواند سطح قند خون و فشار خون را متعادل کند. همچنین پسته حاوی مقدار زیادی مس است که در جذب آهن بیشتر از مواد غذایی به بدن کمک می کند که این می تواند شانس مبارزه با بیماری هایی مانند کم خونی را افزایش دهد . زیرا تعداد هموگلوبین ها را زیاد میکند و باعث افزایش جریان خون می شود. علاوه بر این محتوای ویتامین E و عوامل ضد التهابی موجود در پسته، می تواند به کاهش التهاب در هر قسمت از بدن کمک کند. وجود مقادیر بالایی از ویتامین B6 در پسته به ساخت اسید آمینه ضروری کمک می کند، که برای ضربان قلب و عروق بسیار مفید است. به همین خاطر این آجیل نقش بسیار مهمی در حفظ سیستم عصبی بدن ایفا می کند. پسته حاوی مقدار زیادی بیوتین است لذا مصرف روزانه این آجیل ،به طور موثری بر ریزش مو تاثیر گذار است . باید اضافه نمود که به دلیل وجوداسیدهای چرب اشباع نشده است، پسته میتواند در کاهش سطح کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در خون کمک کنند. وجود ویتامین های آ،ای ،دارای عوامل آنتی اکسیدانی هستند تا مشکلات عفونت را از بین ببرند و حتی از بروز آن جلوگیری کنند. علاوه بر ان پسته اسهال خونی و اسهال معمولی را درمان میکند. مزایای استفاده پسته دارای خواص بسیاری است. از جمله آنها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: 1. خواص آنتی اکسیدانی 2. بهبود سلامت قلب 3. مدیریت کردن وزن 4. کمک در بهبودی هضم غذا و تقویت معده 5. کمک به جذب آهن 6. تقویت قوای جنسی 7. کنترل دیابت 8. خاصیت ضد التهابی 9. محافظت از نورون ها و عصب 10. تقویت سیستم ایمنی بدن 11. تحریک رشد مو 12. تقویت مو 13. مرطوب کننده طبیعی پوست 14. مبارزه با علائم پیری 15. بهبود سلامت بینایی 16. افزایش میزان کلسترول خوب و از بین برنده مشکلات عفونی در زنان باردار و شیرده 17. بهبود رشد، محکم شدن استخوان و دندان کودکان، به دلیل وجود کلسیم در مغز پسته 18. رفع کم خونی و فقر آهن در کودکان 19. رشد مغز و افزایش هوش و حافظه کودکان به کمک مقادیر امگا 3 طریقه مصرف پسته را به صورت خام یا تفت داده شده میتوان استفاده نمود. کاربردها و استفاده‌ های این مغز بسیار زیاد است. از شیرینی‌پزی و کیک‌پزی گرفته، تا در تولید لوازم بهداشتی و روغن‌گیری و استفاده از عصاره آن برای تقویت پوست و مو کارایی دارد. حتی شاید تعجب برانگیز باشد، اما از این مغز، در تولید کالباس و تهیه سس پاستا نیز استفاده می‌شود؛ منع مصرف اگرچه خواص زیادی را برای پسته ذکر کرده‌اند، اما با این حال، مصرف زیاد این محصول، مضراتی نیز به همراه دارد. از جلمه مضرات پسته، می‌ توان این موارد را نام برد: برخی افراد ممکن است کلا به این محصول آلرژی داشته باشند، یا در مقادیر بالا، دچار واکنش‌های آلرژیک شوند. از جمله این واکنش‌ها می‌توان به استفراغ، اسهال، سرفه، تنگی نفس، فشار در قفسه سینه و یا کهیر اشاره کرد. مصرف زیاد آن منجر به افزایش وزن و چربی خواهد شد. در صورت مصرف افراطی، فشار خون را بالا می‌برد. زیاده‌ روی در خوردن پسته، باعث تشدید مشکلات گوارشی خواهد شد.
مشاهده قیمت
برنج که از گران‌ترین مواد غذایی موجود در سفره‌ی ایرانی به شمار می‌آید، به طور معمول در برنامه غذایی ما ایرانیان وجود دارد، به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که همه‌ی ما تا به حال به مرصع پلو یا همان مرصع پلو نیز بر سر میز غذا سر زده‌ایم. از آنجا که ایرانیان برای تهیه‌ی مرصع پلو از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین طرز تهیه‌ی آن با برنج بسیار مرسوم است، چون برنج از گران‌ترین موادی است که در سفره‌ی ایرانی وجود دارد. یکی از روش هایی که به شما کمک می‌کند تا یک مرصع پلو خوشمزه‌ی ایرانی داشته باشید.

پسته صادراتی آنید - 300 گرم بسته 24 عددی

پسته صادراتی آنید - 300 گرم بسته 24 عددیمشخصات
  • وزن بسته‌بندی7200 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x10x11 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1026742818
  • ارگانیکبله
  • سایر توضیحاتنکات داروئی پسته حاوی آنتی اکسیدان های کاروتنوئید، مانند لوتئین و زاکستین است. این آنتی اکسیدان ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری ماکولا در سالمندان مؤثر هستند. همچنین این آنتی اکسیدان ها به کاهش فرآیند گلیکاسیون (قندی شدن) و کنترل دیابت کمک می کند و همچنین می تواند سطح قند خون و فشار خون را متعادل کند. همچنین پسته حاوی مقدار زیادی مس است که در جذب آهن بیشتر از مواد غذایی به بدن کمک می کند که این می تواند شانس مبارزه با بیماری هایی مانند کم خونی را افزایش دهد . زیرا تعداد هموگلوبین ها را زیاد میکند و باعث افزایش جریان خون می شود. علاوه بر این محتوای ویتامین E و عوامل ضد التهابی موجود در پسته، می تواند به کاهش التهاب در هر قسمت از بدن کمک کند. وجود مقادیر بالایی از ویتامین B6 در پسته به ساخت اسید آمینه ضروری کمک می کند، که برای ضربان قلب و عروق بسیار مفید است. به همین خاطر این آجیل نقش بسیار مهمی در حفظ سیستم عصبی بدن ایفا می کند. پسته حاوی مقدار زیادی بیوتین است لذا مصرف روزانه این آجیل ،به طور موثری بر ریزش مو تاثیر گذار است . باید اضافه نمود که به دلیل وجوداسیدهای چرب اشباع نشده است، پسته میتواند در کاهش سطح کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در خون کمک کنند. وجود ویتامین های آ،ای ،دارای عوامل آنتی اکسیدانی هستند تا مشکلات عفونت را از بین ببرند و حتی از بروز آن جلوگیری کنند. علاوه بر ان پسته اسهال خونی و اسهال معمولی را درمان میکند. مزایای استفاده پسته دارای خواص بسیاری است. از جمله آنها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: 1. خواص آنتی اکسیدانی 2. بهبود سلامت قلب 3. مدیریت کردن وزن 4. کمک در بهبودی هضم غذا و تقویت معده 5. کمک به جذب آهن 6. تقویت قوای جنسی 7. کنترل دیابت 8. خاصیت ضد التهابی 9. محافظت از نورون ها و عصب 10. تقویت سیستم ایمنی بدن 11. تحریک رشد مو 12. تقویت مو 13. مرطوب کننده طبیعی پوست 14. مبارزه با علائم پیری 15. بهبود سلامت بینایی 16. افزایش میزان کلسترول خوب و از بین برنده مشکلات عفونی در زنان باردار و شیرده 17. بهبود رشد، محکم شدن استخوان و دندان کودکان، به دلیل وجود کلسیم در مغز پسته 18. رفع کم خونی و فقر آهن در کودکان 19. رشد مغز و افزایش هوش و حافظه کودکان به کمک مقادیر امگا 3 طریقه مصرف پسته را به صورت خام یا تفت داده شده میتوان استفاده نمود. کاربردها و استفاده‌ های این مغز بسیار زیاد است. از شیرینی‌پزی و کیک‌پزی گرفته، تا در تولید لوازم بهداشتی و روغن‌گیری و استفاده از عصاره آن برای تقویت پوست و مو کارایی دارد. حتی شاید تعجب برانگیز باشد، اما از این مغز، در تولید کالباس و تهیه سس پاستا نیز استفاده می‌شود؛ منع مصرف اگرچه خواص زیادی را برای پسته ذکر کرده‌اند، اما با این حال، مصرف زیاد این محصول، مضراتی نیز به همراه دارد. از جلمه مضرات پسته، می‌ توان این موارد را نام برد: برخی افراد ممکن است کلا به این محصول آلرژی داشته باشند، یا در مقادیر بالا، دچار واکنش‌های آلرژیک شوند. از جمله این واکنش‌ها می‌توان به استفراغ، اسهال، سرفه، تنگی نفس، فشار در قفسه سینه و یا کهیر اشاره کرد. مصرف زیاد آن منجر به افزایش وزن و چربی خواهد شد. در صورت مصرف افراطی، فشار خون را بالا می‌برد. زیاده‌ روی در خوردن پسته، باعث تشدید مشکلات گوارشی خواهد شد.
مشاهده قیمت

مرصع پلو یک نوع پلو مخلوط محسوب می‌شود و در شهرهای جنوبی برای تهیه انواع پلو از مرصع استفاده می‌کنند. برنج را به مدت یک ساعت و نیم با دمای 180 درجه سانتی‌گراد آب‌پز کنید. مرغ را بعد از پختن با پیاز و سیب‌زمینی در آبکش بریزید تا آب آن‌ها گرفته شود. سپس مرغ‌ها را با برنج و مرغ آبکش شده ترکیب کنید و حدود 3 الی 4 ساعت در یخچال قرار دهید. مرصع پلو را باید حدود دو ساعت در یخچال استراحت دهید تا مرصع پلو کمی منسجم شود و سفت نشود. حالا باید نیمی از برنج را که دم کرده بودید، آبکش کنید. برنج را داخل قابلمه بریزید. مقداری روغن داخل قابلمه بریزید، سپس مرغ را در برنج بریزید و برنج را هم بزنید. در ادامه مرصع پلو را به صورت لایه لایه داخل قابلمه بریزید.

زرشک خشکپاک مقدار 250 گرم

زرشک خشکپاک مقدار 250 گرممشخصات
  • وزن250 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی26 × 4.5 × 13.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت21/11284
  • سایر توضیحاتارزش غذایی 100 گرم زرشک: - چربی: 0.39 گرم - پروتئین: 0.45 گرم - کربوهیدرات: 43.4 گرم - سدیم: 56 - کلسیم: 92 گرم
مشاهده قیمت

مرصع پلو در دو نوع برنج سفید ایرانی و برنج قهوه‌ای به عنوان یک غذای مجلسی در مهمانی‌ها و مجالس سرو می‌شود. اگر به فکر یک غذای مجلسی و مجلسی برای مهمانی و مجالس هستید حتما مرصع پلو را امتحان کنید. در برای تهیه مرصع پلو ابتدا برنج سفید، مرغ، خلال پوست پرتقال، زرشک، خلال بادام و پسته و پیازداغ را در قابلمه‌ای بریزید و روی حرارت ملایم اجاق قرار دهید. مرغ‌ها را اضافه کنید و بگذارید بپزد. اگر به مرغ دسترسی دارید، کمی آن را بپزید و اگر آن را در فریزر قرار داده‌اید، مرغ را از فریزر خارج کنید و روی شعله اجاق قرار دهید و تا پخت کامل مرغ و پخت کامل پیازداغ و زعفران و کشمش آبپز آن را به هم بزنید. بعد از پخت کامل مرغ، مرغ را از یک استخوان جدا کنید .

زرشک اعلا سحرخیز مقدار 300 گرم

زرشک اعلا سحرخیز مقدار 300 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی300 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی26.5 × 4 × 18.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/18250
مشاهده قیمت

زعفران قائنات- 4.608 گرم

زعفران قائنات- 4.608 گرممشخصات
  • استان تولیدخراسان رضوی
  • محل تولیدقائن
  • وزن4.608 گرم گرم
مشاهده قیمت

پودر زعفران زرین خراسان - 25 گرم

پودر زعفران زرین خراسان - 25 گرممشخصات
  • استان تولیدخراسان جنوبی
  • محل تولیدخراسان جنوبی
  • وزن25 گرم
مشاهده قیمت

زرشک گلستان - 230 گرم

 زرشک گلستان - 230 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی230 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی24 × 16 × 4 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/23771
  • سایر توضیحاتارزش غذایی در هر 5 گرم اترژی: 10.08 کیلوکالری قند: 4.37 گرم چربی: 0.05 گرم نمک: 0 گرم اسیدهای چرب ترانس: 0 گرم
مشاهده قیمت

زرشک پفکی هیرشا - 250 گرم

زرشک پفکی هیرشا - 250 گرممشخصات
  • وزن250 گرم
  • وزن بسته‌بندی250 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی15x10x25 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت34/1108-2
مشاهده قیمت

زرشک مصطفوی مقدار 200 گرم

زرشک مصطفوی مقدار 200 گرممشخصات
  • وزن200 گرم
  • وزن بسته‌بندی227 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی18 × 3.5 × .14 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/20044
مشاهده قیمت

زرشک پفکی اعلا صنایع غذایی هیرشا - 250 گرم

زرشک پفکی اعلا صنایع غذایی هیرشا - 250 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی250 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی15x10x25 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت34/1108-2
  • شکل ماده غذاییپاک‌شده
مشاهده قیمت

زرشک گلستان - 150 گرم

زرشک گلستان - 150 گرم	مشخصات
  • وزن150 گرم
  • وزن بسته‌بندی180 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی9.5 × 12 × 12 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/23771
  • سایر توضیحاتارزش غذایی هر یک قاشق غدا خوری زرشک معادل 5 گرم : انرژی : 10.08 کیلوکالری قند : 2.27 گرم نمک : 0.05 گرم نمک : 0 گرم اسید های چرب ترانس : 0 گرم
مشاهده قیمت

زرشک زرخواه - 200 گرم

زرشک زرخواه - 200 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی200 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی18x13x3 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت9797
مشاهده قیمت

زرشک سحرخیز - 150 گرم

زرشک سحرخیز - 150 گرممشخصات
  • وزن150 گرم
  • وزن بسته‌بندی161 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی23.5 × 4 × 15.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/18250
مشاهده قیمت

زرشک کرالیچین- 150 گرم

زرشک کرالیچین- 150 گرممشخصات
  • وزن150 گرم
  • وزن بسته‌بندی150.2 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی 24.5 × 2 × 16.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت12/1065
  • سایر توضیحاتدارای بسته‌بندی زیپ کیپ
مشاهده قیمت

زرشک پفکی کاردوخ - 100 گرم بسته 30 عددی

زرشک پفکی کاردوخ - 100 گرم بسته 30 عددیمشخصات
  • وزن3000 گرم
  • وزن بسته‌بندی500 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی36x28x20 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت56/1442-6
  • شکل ماده غذاییپاک‌شده
  • سایر توضیحاتیه کارتن 30 عددی زرشک پفکی درجه یک کاسه ای 100گرم
مشاهده قیمت

زرشک گلستان - 200 گرم

زرشک گلستان - 200 گرممشخصات
  • وزن200 گرم
  • وزن بسته‌بندی210 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی4 × 7 × 10 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/23771
  • سایر توضیحاتارزش غذایی هر یک قاشق غدا خوری زرشک معادل 5 گرم : انرژی : 10.08 کیلوکالری قند : 2.27 گرم نمک : 0.05 گرم نمک : 0 گرم اسید های چرب ترانس : 0 گرم
مشاهده قیمت

زرشک درجه یک کاردوخ - 100 گرم

زرشک درجه یک کاردوخ - 100 گرممشخصات
  • وزن100 گرم
  • وزن بسته‌بندی100 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی14x14x3 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت56/1442-6
  • شکل ماده غذاییپاک‌شده
  • سایر توضیحاتزرشک درجه یک کاردوخ
مشاهده قیمت

زرشک ممتاز اکبر راستگو -180 گرم

زرشک ممتاز اکبر راستگو -180 گرممشخصات
  • وزن180 گرم
  • وزن بسته‌بندی190 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی4x14x18 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/10190-3
مشاهده قیمت

زعفران درجه یک مصطفوی - 4.608 گرم

زعفران درجه یک مصطفوی - 4.608 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی4.608 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی11 × 12 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتوزن معادل یک مثقال زعفران رشته ای درجه یک
مشاهده قیمت

زعفران درجه یک تلقی مصطفوی مقدار 4.608 گرم

زعفران درجه یک تلقی مصطفوی مقدار 4.608 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی4.608 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی1.5 × 13.5 × 17 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتوزن معادل یک مثقال زعفران رشته ای درجه یک
مشاهده قیمت

زعفران بهرامن -1.5 گرم

زعفران بهرامن -1.5 گرممشخصات
  • وزن1.5 گرم
  • وزن بسته‌بندی6.31 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی1x10x12.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/21026
  • شکل ماده غذاییسرگل
مشاهده قیمت

نبات زعفرانی نی دار بهرامن بسته 22 عددی

نبات زعفرانی نی دار بهرامن بسته 22 عددیمشخصات
  • وزن0.360 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی0.450 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی30x20x3 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/ظ/1743
مشاهده قیمت

زعفران سرگل سحرخیز مقدار 3 گرم

زعفران سرگل سحرخیز مقدار 3 گرممشخصات
  • وزن3 گرم
  • وزن بسته‌بندی27 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی17.1 × 11.2 × 0.8 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتدر محیط خشک و خنک نگه‌داری شود پس از باز شدن در بسته‌بندی نگه‌داری شود
مشاهده قیمت

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 4 گرم

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 4 گرممشخصات
  • وزن4 گرم
  • وزن بسته‌بندی۴ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10 × 11 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتزعفران رشته ای درجه یک
مشاهده قیمت

زعفران سرگل ویژه سحرخیز مقدار 1.5 گرم

زعفران سرگل ویژه سحرخیز مقدار 1.5 گرممشخصات
  • وزن1.5 گرم
  • وزن بسته‌بندی16 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی11 × 11 × 1.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/16296
  • شکل ماده غذاییپودر
  • سایر توضیحاتپودر زعفران ممتاز - بسته‌ی 3 عددی
مشاهده قیمت

زعفران هدیه الماس مصطفوی مقدار 3 گرم

زعفران هدیه الماس مصطفوی مقدار 3 گرممشخصات
  • وزن3 گرم
  • وزن بسته‌بندی687 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی5 × 21 × 21 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتزعفران رشته ای بریده دارای هاون فلزی
مشاهده قیمت

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 3 گرم

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 3 گرممشخصات
  • وزن3 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10 × 11.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتزعفران رشته ای درجه یک
مشاهده قیمت

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 1 گرم

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 1 گرممشخصات
  • وزن1 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی8 × 9.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتزعفران رشته ای درجه یک
مشاهده قیمت

زعفران سحرخیز مقدار 1 گرم

زعفران سحرخیز مقدار 1 گرممشخصات
  • وزن1 گرم
  • وزن بسته‌بندی13 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی14 × 8.5 × 0.6 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتدر محیط خشک و خنک نگه‌داری شود پس از باز شدن در بسته‌بندی نگه‌داری شود
مشاهده قیمت

زعفران سحرخیز مقدار 2 گرم

زعفران سحرخیز مقدار 2 گرممشخصات
  • وزن2 گرم
  • وزن بسته‌بندی21 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی17 × 9.8 × 0.8 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتدر محیط خشک و خنک نگه‌داری شود پس از باز شدن در بسته‌بندی نگه‌داری شود
مشاهده قیمت

زعفران سرگل کادوئی سحرخیز مقدار 9.216 گرم

زعفران سرگل کادوئی سحرخیز مقدار 9.216 گرممشخصات
  • وزن9.216 گرم
  • وزن بسته‌بندی62 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی13.2 × 14.6 × 2.8 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتدر محیط خشک و خنک نگه‌داری شود پس از باز شدن در بسته‌بندی نگه‌داری شود وزن: 2 مثقال
مشاهده قیمت

زعفران نگین سحرخیز طرح آذین مقدار 4 گرم

زعفران نگین سحرخیز طرح آذین مقدار 4 گرممشخصات
  • وزن4 گرم
  • وزن بسته‌بندی116 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی13 × 9 × 6 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
مشاهده قیمت

زعفران سحرخیز مقدار 0.5 گرم

زعفران سحرخیز مقدار 0.5 گرممشخصات
  • وزن0.5 گرم
  • وزن بسته‌بندی11 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی14 × 8.5 × 0.6 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتدر محیط خشک و خنک نگه‌داری شود پس از باز شدن در بسته‌بندی نگه‌داری شود وزن: 0.5 مثقال
مشاهده قیمت

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 1.5 گرم

زعفران درجه یک مصطفوی مقدار 1.5 گرممشخصات
  • وزن1.5 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی8.5 × 10 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتزعفران رشته ای درجه یک
مشاهده قیمت

زعفران سرگل کادوئی سحرخیز مقدار 13.824 گرم

زعفران سرگل کادوئی سحرخیز مقدار 13.824 گرممشخصات
  • وزن13.824 گرم
  • وزن بسته‌بندی99 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی17.2 × 5.2 × 2 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتدر محیط خشک و خنک نگه‌داری شود پس از باز شدن در بسته‌بندی نگه‌داری شود وزن: 3 مثقال
مشاهده قیمت

زعفران سرگل کادوئی سحرخیز مقدار 23.04 گرم

زعفران سرگل کادوئی سحرخیز مقدار 23.04 گرممشخصات
  • وزن23.04 گرم
  • وزن بسته‌بندی115 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی17.2 × 15.2 × 2.1 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/11500
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتدر محیط خشک و خنک نگه‌داری شود پس از باز شدن در بسته‌بندی نگه‌داری شود وزن: 5 مثقال
مشاهده قیمت

زعفران سحرخیز - 4.608 گرم

زعفران سحرخیز - 4.608 گرم مشخصات
  • وزن4.61 گرم
  • وزن بسته‌بندی5.5 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی2 × 7 × 7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1456/ظ/50
  • شکل ماده غذاییسرگل
مشاهده قیمت

زعفران نگین سحرخیز طرح آذین مقدار 2 گرم

زعفران نگین سحرخیز طرح آذین مقدار 2 گرممشخصات
  • وزن2 گرم
  • وزن بسته‌بندی78 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10 × 7.5 × 5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1150
  • شکل ماده غذاییسرگل
مشاهده قیمت

زعفران درجه یک تلقی مصطفوی مقدار 9.216 گرم

زعفران درجه یک تلقی مصطفوی مقدار 9.216 گرممشخصات
  • وزن9.216 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی1.5 × 15 × 21 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/1221
  • شکل ماده غذاییسرگل
  • سایر توضیحاتوزن معادل دو مثقال زعفران رشته ای درجه یک
مشاهده قیمت

کود پسته جوانه مدل A12 حجم 1000 میلی لیتر

 کود پسته جوانه مدل A12 حجم 1000 میلی لیترمشخصات
  • سایر توضیحاتافزایش بارآوری و اندازه پسته جلوگیری از بدشکلی میوه ها و بازارناپسندی آنها افزایش مقاومت به تنشهای محیطی و آفات و بیماری ها جلوگیری از عارضه هایی مانند سرخو اضمحلال در درختان پسته افزایش خاصیت انبارداری و نگهداری پسته
  • نوع خاک و کودمایع
  • وزن بسته بندی1 کیلوگرم
  • مناسب برایتمامی گیاهان
مشاهده قیمت

کود مخصوص پسته تالیس مدل J2 وزن ۱۰ کیلوگرم

کود مخصوص پسته تالیس مدل J2 وزن ۱۰ کیلوگرممشخصات
  • نوع خاک و کودپودر
  • وزن بسته بندی10 کیلوگرم
  • مناسب برایمخصوص پسته
  • مواد تشکیل‌دهندهازت فسفر پتاسیم عناصر ریزمغذی
مشاهده قیمت

پسته صادراتی آنید - 300 گرم بسته 4 عددی

پسته صادراتی آنید - 300 گرم بسته 4 عددیمشخصات
  • وزن بسته‌بندی1200 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x10x11 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1026742818
  • ارگانیکبله
  • سایر توضیحاتنکات داروئی پسته حاوی آنتی اکسیدان های کاروتنوئید، مانند لوتئین و زاکستین است. این آنتی اکسیدان ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری ماکولا در سالمندان مؤثر هستند. همچنین این آنتی اکسیدان ها به کاهش فرآیند گلیکاسیون (قندی شدن) و کنترل دیابت کمک می کند و همچنین می تواند سطح قند خون و فشار خون را متعادل کند. همچنین پسته حاوی مقدار زیادی مس است که در جذب آهن بیشتر از مواد غذایی به بدن کمک می کند که این می تواند شانس مبارزه با بیماری هایی مانند کم خونی را افزایش دهد . زیرا تعداد هموگلوبین ها را زیاد میکند و باعث افزایش جریان خون می شود. علاوه بر این محتوای ویتامین E و عوامل ضد التهابی موجود در پسته، می تواند به کاهش التهاب در هر قسمت از بدن کمک کند. وجود مقادیر بالایی از ویتامین B6 در پسته به ساخت اسید آمینه ضروری کمک می کند، که برای ضربان قلب و عروق بسیار مفید است. به همین خاطر این آجیل نقش بسیار مهمی در حفظ سیستم عصبی بدن ایفا می کند. پسته حاوی مقدار زیادی بیوتین است لذا مصرف روزانه این آجیل ،به طور موثری بر ریزش مو تاثیر گذار است . باید اضافه نمود که به دلیل وجوداسیدهای چرب اشباع نشده است، پسته میتواند در کاهش سطح کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در خون کمک کنند. وجود ویتامین های آ،ای ،دارای عوامل آنتی اکسیدانی هستند تا مشکلات عفونت را از بین ببرند و حتی از بروز آن جلوگیری کنند. علاوه بر ان پسته اسهال خونی و اسهال معمولی را درمان میکند. مزایای استفاده پسته دارای خواص بسیاری است. از جمله آنها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: 1. خواص آنتی اکسیدانی 2. بهبود سلامت قلب 3. مدیریت کردن وزن 4. کمک در بهبودی هضم غذا و تقویت معده 5. کمک به جذب آهن 6. تقویت قوای جنسی 7. کنترل دیابت 8. خاصیت ضد التهابی 9. محافظت از نورون ها و عصب 10. تقویت سیستم ایمنی بدن 11. تحریک رشد مو 12. تقویت مو 13. مرطوب کننده طبیعی پوست 14. مبارزه با علائم پیری 15. بهبود سلامت بینایی 16. افزایش میزان کلسترول خوب و از بین برنده مشکلات عفونی در زنان باردار و شیرده 17. بهبود رشد، محکم شدن استخوان و دندان کودکان، به دلیل وجود کلسیم در مغز پسته 18. رفع کم خونی و فقر آهن در کودکان 19. رشد مغز و افزایش هوش و حافظه کودکان به کمک مقادیر امگا 3 طریقه مصرف پسته را به صورت خام یا تفت داده شده میتوان استفاده نمود. کاربردها و استفاده‌ های این مغز بسیار زیاد است. از شیرینی‌پزی و کیک‌پزی گرفته، تا در تولید لوازم بهداشتی و روغن‌گیری و استفاده از عصاره آن برای تقویت پوست و مو کارایی دارد. حتی شاید تعجب برانگیز باشد، اما از این مغز، در تولید کالباس و تهیه سس پاستا نیز استفاده می‌شود؛ منع مصرف اگرچه خواص زیادی را برای پسته ذکر کرده‌اند، اما با این حال، مصرف زیاد این محصول، مضراتی نیز به همراه دارد. از جلمه مضرات پسته، می‌ توان این موارد را نام برد: برخی افراد ممکن است کلا به این محصول آلرژی داشته باشند، یا در مقادیر بالا، دچار واکنش‌های آلرژیک شوند. از جمله این واکنش‌ها می‌توان به استفراغ، اسهال، سرفه، تنگی نفس، فشار در قفسه سینه و یا کهیر اشاره کرد. مصرف زیاد آن منجر به افزایش وزن و چربی خواهد شد. در صورت مصرف افراطی، فشار خون را بالا می‌برد. زیاده‌ روی در خوردن پسته، باعث تشدید مشکلات گوارشی خواهد شد.
مشاهده قیمت

پسته صادراتی آنید - 300 گرم بسته 8 عددی

پسته صادراتی آنید - 300 گرم بسته 8 عددیمشخصات
  • وزن بسته‌بندی2400 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x10x11 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1026742818
  • ارگانیکبله
  • سایر توضیحاتنکات داروئی پسته حاوی آنتی اکسیدان های کاروتنوئید، مانند لوتئین و زاکستین است. این آنتی اکسیدان ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری ماکولا در سالمندان مؤثر هستند. همچنین این آنتی اکسیدان ها به کاهش فرآیند گلیکاسیون (قندی شدن) و کنترل دیابت کمک می کند و همچنین می تواند سطح قند خون و فشار خون را متعادل کند. همچنین پسته حاوی مقدار زیادی مس است که در جذب آهن بیشتر از مواد غذایی به بدن کمک می کند که این می تواند شانس مبارزه با بیماری هایی مانند کم خونی را افزایش دهد . زیرا تعداد هموگلوبین ها را زیاد میکند و باعث افزایش جریان خون می شود. علاوه بر این محتوای ویتامین E و عوامل ضد التهابی موجود در پسته، می تواند به کاهش التهاب در هر قسمت از بدن کمک کند. وجود مقادیر بالایی از ویتامین B6 در پسته به ساخت اسید آمینه ضروری کمک می کند، که برای ضربان قلب و عروق بسیار مفید است. به همین خاطر این آجیل نقش بسیار مهمی در حفظ سیستم عصبی بدن ایفا می کند. پسته حاوی مقدار زیادی بیوتین است لذا مصرف روزانه این آجیل ،به طور موثری بر ریزش مو تاثیر گذار است . باید اضافه نمود که به دلیل وجوداسیدهای چرب اشباع نشده است، پسته میتواند در کاهش سطح کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در خون کمک کنند. وجود ویتامین های آ،ای ،دارای عوامل آنتی اکسیدانی هستند تا مشکلات عفونت را از بین ببرند و حتی از بروز آن جلوگیری کنند. علاوه بر ان پسته اسهال خونی و اسهال معمولی را درمان میکند. مزایای استفاده پسته دارای خواص بسیاری است. از جمله آنها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: 1. خواص آنتی اکسیدانی 2. بهبود سلامت قلب 3. مدیریت کردن وزن 4. کمک در بهبودی هضم غذا و تقویت معده 5. کمک به جذب آهن 6. تقویت قوای جنسی 7. کنترل دیابت 8. خاصیت ضد التهابی 9. محافظت از نورون ها و عصب 10. تقویت سیستم ایمنی بدن 11. تحریک رشد مو 12. تقویت مو 13. مرطوب کننده طبیعی پوست 14. مبارزه با علائم پیری 15. بهبود سلامت بینایی 16. افزایش میزان کلسترول خوب و از بین برنده مشکلات عفونی در زنان باردار و شیرده 17. بهبود رشد، محکم شدن استخوان و دندان کودکان، به دلیل وجود کلسیم در مغز پسته 18. رفع کم خونی و فقر آهن در کودکان 19. رشد مغز و افزایش هوش و حافظه کودکان به کمک مقادیر امگا 3 طریقه مصرف پسته را به صورت خام یا تفت داده شده میتوان استفاده نمود. کاربردها و استفاده‌ های این مغز بسیار زیاد است. از شیرینی‌پزی و کیک‌پزی گرفته، تا در تولید لوازم بهداشتی و روغن‌گیری و استفاده از عصاره آن برای تقویت پوست و مو کارایی دارد. حتی شاید تعجب برانگیز باشد، اما از این مغز، در تولید کالباس و تهیه سس پاستا نیز استفاده می‌شود؛ منع مصرف اگرچه خواص زیادی را برای پسته ذکر کرده‌اند، اما با این حال، مصرف زیاد این محصول، مضراتی نیز به همراه دارد. از جلمه مضرات پسته، می‌ توان این موارد را نام برد: برخی افراد ممکن است کلا به این محصول آلرژی داشته باشند، یا در مقادیر بالا، دچار واکنش‌های آلرژیک شوند. از جمله این واکنش‌ها می‌توان به استفراغ، اسهال، سرفه، تنگی نفس، فشار در قفسه سینه و یا کهیر اشاره کرد. مصرف زیاد آن منجر به افزایش وزن و چربی خواهد شد. در صورت مصرف افراطی، فشار خون را بالا می‌برد. زیاده‌ روی در خوردن پسته، باعث تشدید مشکلات گوارشی خواهد شد.
مشاهده قیمت

انرژی بار پسته مانی - 15 گرم بسته 20 عددی

انرژی بار پسته مانی - 15 گرم بسته 20 عددیمشخصات
  • وزن15 گرم
  • وزن بسته‌بندی20 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی3 × 5 × 7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت21/21427
  • ویژگی خشکبار و آجیلطعم‌دار
مشاهده قیمت

پسته بوداده و نمکین گلستان مقدار 35 گرم

پسته بوداده و نمکین گلستان مقدار 35 گرممشخصات
  • وزن35 گرم
  • وزن بسته‌بندی48 گرم
  • شماره پروانه بهداشت16/18675
  • سایر توضیحاتارزش غذایی محصول در هر 35 گرم : - انرژی: 197.4 کیلوکالری - قند : 2.7 گرم - چربی: 15.6 گرم -نمک : 0.68 گرم - فاقد اسیدهای چرب ترانس
مشاهده قیمت

پسته بوداده و نمکین زعفرانی گلستان مقدار 35 گرم

پسته بوداده و نمکین زعفرانی گلستان مقدار 35 گرممشخصات
  • وزن35 گرم
  • وزن بسته‌بندی38 گرم
  • شماره پروانه بهداشت16/19258
  • طعمنمکی
  • سایر توضیحاتارزش غذایی در 30 گرم: اترژی: 199.8 کیلوکالری - قند: 2.7 گرم - نمک:0.68 گرم - چربی: 18.1 گرم - اسیدهای چرب ترانس: 0 گرم
مشاهده قیمت

پسته Fresh مقدار 500 گرم

پسته Fresh مقدار 500 گرممشخصات
  • وزن0.5 کیلوگرم
  • وزن بسته‌بندی0.51 کیلوگرم
  • ابعاد بسته‌بندی7.5 × 7 × 10.5 سانتی‌متر
  • تعداد در بستهحداقل: 25
مشاهده قیمت

پسته نمکین بو داده اوهر - 500 گرم

پسته نمکین بو داده اوهر - 500 گرم  مشخصات
  • وزن بسته‌بندی500 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی12 × 12 × 15 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت27/10035
مشاهده قیمت

پسته شور زعفرانی گلستان مقدار 1000 گرم

پسته شور زعفرانی گلستان مقدار 1000 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی1040 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/19258
  • ویژگی خشکبار و آجیلطعم‌دار
  • سایر توضیحاتمحتویات: پسته، نمک (حداکثر 2 درصد)، نشاسته و زعفران ارزش غذایی محصول در هر 30 گرم براساس اطلاعات سازمان غذا و دارو : انرژی: 171.3 کیلوکالری قند: 2.3 گرم چربی: 15.5 گرم نمک: 0.58 گرم فاقد اسیدهای چرب ترانس
مشاهده قیمت

پسته خام کله قوچی گلستان مقدار 60 گرم

پسته خام کله قوچی گلستان مقدار 60 گرممشخصات
  • وزن60 گرم
  • وزن بسته‌بندی62 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی5 × 6 × 8 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت34/17278
  • طعمساده
  • سایر توضیحات- پسته کله قوچی خام 100 درصد طبیعی
مشاهده قیمت

پسته شور احمد آقایی گلستان - 300 گرم

پسته شور احمد آقایی گلستان - 300 گرممشخصات
  • وزن300 گرم
  • وزن بسته‌بندی310 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10 × 3 × 17 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1209/ظ/23
مشاهده قیمت

پسته قوطی لورا - 180 گرم

پسته قوطی لورا - 180 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی180 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10 × 10 × 7.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت27/10046
  • طعمنمکی
  • سایر توضیحاتپسته صادراتی نمک‌زده شده و بوداده - قوطی آلومینیومی وکیوم شده با درب آسان بازشو - پسته‌ها از نوع احمد آقایی و فندوقی
مشاهده قیمت

پسته اکبری خام ممتاز رویال - 1000 گرم

پسته اکبری خام ممتاز رویال - 1000 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی1000 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی25x15x34 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت322/ت
  • ارگانیکبله
مشاهده قیمت

پسته خام احمدآقایی اکبر راستگو -520 گرم

پسته خام احمدآقایی اکبر راستگو -520 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی550 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x11x20 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/10190-1
  • ارگانیکبله
مشاهده قیمت

پسته شور اکبر راستگو - 220 گرم

پسته شور اکبر راستگو - 220 گرممشخصات
  • وزن220 گرم
  • وزن بسته‌بندی220 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی14x11x7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/10190-1
  • ویژگی خشکبار و آجیلطعم‌دار
مشاهده قیمت

پسته لیوانی لورا - 220 گرم

پسته لیوانی لورا - 220 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی220 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی12.5 × 9 × 9 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت27/10046
  • طعمنمکی
  • سایر توضیحاتپسته صادراتی نمک‌زده شده و بوداده در بسته‌بندی لیوانی پسته‌ها از نوع احمد آقایی و فندوقی ارزش غذایی برای هر 100 گرم - کالری 2728.9 گرم - پروتئین 15.2 گرم - کربوهیدرات 27.6 گرم - چربی 53.4 گرم - فیبر 10.4 گرم - سدیم 10.8 میلی‌گرم - آهن 8.7 گرم - کلسیم 4.8 گرم - فسفر 3.7 میلی‌گرم - ویتامین B1 برابر 0.69 میلی‌گرم - ویتامین E برابر 5.2 میلی‌گرم - ویتامین A برابر 22 میلی‌گرم
مشاهده قیمت

پسته شور احمد آقایی گلستان - 450 گرم

پسته شور احمد آقایی گلستان - 450 گرممشخصات
  • وزن450 گرم
  • وزن بسته‌بندی500 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10 × 3 × 17 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1209/ظ/23
مشاهده قیمت

پسته خام اکبری هیرشا - 175 گرم

پسته خام اکبری هیرشا - 175 گرممشخصات
  • وزن175 گرم
  • وزن بسته‌بندی185 گرم
  • شماره پروانه بهداشت34/1108-5
مشاهده قیمت

پسته فندقی خام گهربد - 400 گرم

پسته فندقی خام گهربد - 400 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی400 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی 1 × 18 × 25 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/10159
  • ویژگی خشکبار و آجیلبا پوست
  • سایر توضیحاتبالاترین ارزش غذایی دارای مجوز بسته بندی و سلامت غذایی از معاونت غذا و دارو کاملا سورت و دستچین شده هدیه ای سالم و لوکس مستقیم از تولید به مصرف رقم پسته فندقی اعلا محصول صادراتی ایران وزن :400 گرم پسته تازه
مشاهده قیمت

پسته شور احمد آقایی گلستان - 450 گرم

پسته شور احمد آقایی گلستان - 450 گرممشخصات
  • وزن450 گرم
  • وزن بسته‌بندی500 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10 × 3 × 17 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1209/ظ/23
مشاهده قیمت

پسته بادامی خام گهربد - 400 گرم

پسته بادامی خام گهربد - 400 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی400 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی1 × 18 × 25 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت50/10159
  • ویژگی خشکبار و آجیلبا پوست
  • سایر توضیحاتبالاترین ارزش غذایی دارای مجوز بسته بندی و سلامت غذایی از معاونت غذا و دارو کاملا سورت و دستچین شده هدیه ای سالم و لوکس مستقیم از تولید به مصرف رقم پسته بادامی اعلا محصول صادراتی ایران وزن :400 گرم پسته تازه
مشاهده قیمت

پسته احمدآقایی بوداده پستاکو - 500 گرم

پسته احمدآقایی بوداده پستاکو - 500 گرممشخصات
  • استان تولیدکرمان
  • محل تولیدکرمان
  • وزن500 گرم
مشاهده قیمت

پسته بوداده نمکین زعفرانی گلستان - 300 گرم

پسته بوداده نمکین زعفرانی گلستان - 300 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی310 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی1 × 10 × 11 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/19258
  • طعمنمکی
  • سایر توضیحاتارزش غذایی هر 20 عدد پسته بو داده و نمکین زعفرانی : انرژی : 114.2 کیلو کالری قند : 1.55 گرم چربی : 10.4 گرم نمک : 0.39 گرم اسیدهای چرب ترانس : 0 گرم
مشاهده قیمت

پسته احمدآقایی نمکی پودری ایمپرسا - 450 گرم

پسته احمدآقایی نمکی پودری ایمپرسا - 450 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی450 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی15x7x23 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت3596/ظ/50
  • ویژگی خشکبار و آجیلبا پوست
مشاهده قیمت

پسته فندقی خام اکبر راستگو- 500 گرم

پسته فندقی خام اکبر راستگو- 500 گرممشخصات
  • وزن500 گرم
  • وزن بسته‌بندی500 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x17x27 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/10190-1
  • ارگانیکبله
مشاهده قیمت

پسته اکبری خام فله مقدار 400 گرم

پسته اکبری خام فله مقدار 400 گرممشخصات
  • وزن400 گرم
  • سایر توضیحاتدارای بسته بندی مناسب پاكت زيپ دار پسته احمد آقایی
مشاهده قیمت

پسته بوداده و نمکین زعفرانی گلستان - 400 گرم

پسته بوداده و نمکین زعفرانی گلستان - 400 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی400 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی13 × 10.5 × 10.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/19258
  • ویژگی خشکبار و آجیلطعم‌دار
  • سایر توضیحاتارزش غذایی هر 20 عدد: انرژی: 114.2 کیلوکالری چربی:10.4 گرم قند: 1.55 گرم نمک: 0.36 گرم اسیدهای چرب ترانس: 0 گرم
مشاهده قیمت

پسته اکبری صنایع غذایی شاد - 50 گرم

پسته اکبری صنایع غذایی شاد - 50 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی50 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی19x14x6 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت7609/34
  • ویژگی خشکبار و آجیلبا پوست
  • ارگانیکبله
  • سایر توضیحاتتهیه شده از مرغوب ترین پسته تازه با کیفیت و درجه یک بسته بندی زیپ کیپ و بهداشتی فرآیند تهیه و تولید بهداشتی و بدون دخالت دست
مشاهده قیمت

پسته بوداده و نمکین گلستان مقدار 60 گرم

پسته بوداده و نمکین گلستان مقدار 60 گرممشخصات
  • وزن60 گرم
  • وزن بسته‌بندی82 گرم
  • شماره پروانه بهداشت16/19258
  • سایر توضیحاتارزش غذایی در 30 گرم: اترژی: 171.3 کیلوکالری - قند: 2.3 گرم - نمک:0.58 گرم - چربی: 15.5 گرم - اسیدهای چرب ترانس: 0 گرم
مشاهده قیمت

پسته شکن مدل YP-018CM

پسته شکن مدل YP-018CMمشخصات
  • ابعاد18x6x0.5 سانتی‌متر
  • وزن135 گرم
  • جنس دستهفلز
  • جنس بدنهفلز
  • سایر توضیحات- دارای دسته ضد لغزش و ضد تعریق - مناسب برای شکستن پسته کوچیک و بزرگ - با داشتن این پسته شکن پسته له‌ و خورد نمی شود
مشاهده قیمت

مغز پسته بو داده نمکی گلستان مقدار 30 گرم

مغز پسته بو داده نمکی گلستان مقدار 30 گرممشخصات
  • وزن30 گرم
  • وزن بسته‌بندی35 گرم
  • شماره پروانه بهداشت16/22259
  • طعمنمکی
  • سایر توضیحاتارزش غذایی در هر 30 گرم: انرژی:169.6 کیلوکالری - قند: 0.23 گرم - چربی:15.2 گرم - نمک: 0.11 گرم - اسیدهای چرب ترانس: 0.006 گرم
مشاهده قیمت

پسته فندقی شور عرشیا مقدار 1 کیلو گرم

پسته فندقی شور عرشیا مقدار 1 کیلو گرممشخصات
  • وزن1000 گرم
  • وزن بسته‌بندی1012 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی26 × 15 × 2 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1398ص/20209
مشاهده قیمت

خلال پسته کرالیچین مقدار 30 گرم

خلال پسته کرالیچین مقدار 30 گرممشخصات
  • وزن30 گرم
  • وزن بسته‌بندی32 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی17 × 5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت12/1065-8
  • سایر توضیحاتدارای بسته‌بندی زیپ کیپ
مشاهده قیمت

پسته خام احمدآقایی اکبر راستگو - 220 گرم

پسته خام احمدآقایی اکبر راستگو - 220 گرممشخصات
  • وزن220 گرم
  • وزن بسته‌بندی220 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی14x11x7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/10190-1
  • سایر توضیحاتوزن بسته بندی حدودا 15 الی 17 گرم است.
مشاهده قیمت

پسته اکبری اعلاء خام آیتونا-1 کیلوگرم

پسته اکبری اعلاء خام آیتونا-1 کیلوگرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی1000 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x25x32 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت1283/22
  • ویژگی خشکبار و آجیلطعم‌دار
  • ارگانیکبله
مشاهده قیمت

پسته خام اکبری گلستان - 300 گرم

پسته خام اکبری گلستان - 300 گرممشخصات
  • وزن بسته‌بندی350 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی1 × 8 × 10 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت16/23056
  • طعمساده
مشاهده قیمت