راهنمای خرید ماساژور پا شیائومی و مدل دستی دست دوم با قیمت مناسب و ارزان

راهنمای خرید ماساژور پا شیائومی و مدل دستی  دست دوم با قیمت مناسب و ارزان

سبک زندگی و سلامت

از این وسیله برای ماساژ پاها به ویژه کف پا نیز می‌توان استفاده کرد، البته ماساژ این ناحیه از پاها برای افرادی که بیماری هایی مانند دیسک و آرتروز دارند، مفید است. ماساژور پا که اصطلاحا به آن ماساژور پا هم گفته می‌شود می‌تواند شما را از شر خستگی و درد پا برهاند. این وسیله به شما کمک می کند تا بدون درد، مشکلات پا را رفع کنید. همچنین می‌توانید از این ماساژور پاهای خود را به طور مستمر گرم و مرطوب نمایید. همچنین اگر شما به هر دلیلی از درد، کرختی یا گرفتگی پا رنج می برید می‌توانید با ماساژ دادن پا و پا ماساژ از بروز چنین مشکلات پیشگیری نمایید.

ماساژور کف پا تن زیب مدل فوت 9093

ماساژور کف پا تن زیب مدل فوت 9093مشخصات
  • توان مصرفی
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحات- دارای 5 غلطک برای حرکت زیر کف پا - ساخته شده از پلاستیک - باعث تحریک کف پا و افزایش گردش خون میشود
مشاهده قیمت

ماساژور پا با یک باتری قلمی کار می‌کند و همچنین به راحتی با هر ابزاری که شما تهیه کرده باشید از طریق بلوتوث نیز قابل اتصال می‌باشد. ماساژور پا ، ابزاری مناسب جهت ماساژ درمانی است، به کمک ماساژور پاهای شما به بهترین نحو و با آرامش ماساژ داده خواهد شد و موجب کاهش درد پا خواهد شد. همچنین این وسیله به دلیل کوچک بودن خود می‌تواند در منزل و یا حتی محل کار جهت آرامش و ایجاد حس ریلکسیشن نیز مورد استفاده قرار گیرد.این ماساژور با یک باتری قلمی کار می کند و همچنین به راحتی با هر ابزاری که شما تهیه کرده باشید از طریق بلوتوث نیز قابل اتصال می باشد.

ماساژور پا تن زیب مدل Sandal

ماساژور پا تن زیب مدل Sandalمشخصات
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

برای این کار ماساژور پا را متناسب با نوع پا انتخاب می کنید و یا از مدل های ماساژور پا که ماساژور پا خارجی هستند و یا از انواع ماساژورهای ارزان قیمت استفاده کنید. از آنجایی که ماساژ دادن یک حرکت برای سلامتی است، پس باید در طول زمان مناسب انجام شود. بنابراین زمان ماساژ برای پای شما مهم است و باید آن را به تاخیر بیندازید. ماساژ دادن می تواند به شما کمک کند تا هر روز احساس نشاط و شادابی داشته باشید. هر زمانی که احساس خستگی کردید می توانید با ماساژ دادن مجدد انرژی خود را بازیابی کنید. هر زمانی که احساس کردید نیاز به ماساژ دارید می توانید روی ماساژ متمرکز شوید و ماساژ را در زمان های مختلف تکرار کنید.

ماساژور پا میوتو ایتالیا مدل GIOIA

ماساژور پا میوتو ایتالیا مدل GIOIAمشخصات
  • توان مصرفی50
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

این کار به شما کمک می کند به‌راحتی و در تمام طول روز خستگی و استرس خود را از بین ببرید. ماساژ گرفتن با فشار و با ماساژ با دست تفاوت دارند، بنابراین زمانی که به دنبال ماساژ هستید و احساس درد و خستگی می کنید می توانید از ماساژ دست استفاده کنید و اگر درد و خستگی ناشی از ماساژ شما شدید است بهتر است ماساژ در کنار کمپرس آب سرد استفاده شود. ماساژور پا وسیله‌ای است که به کمک آن می‌توان به راحتی در هنگام راه رفتن در داخل منزل از آن استفاده کرد و همچنین به کاهش درد و تقویت عضلات و ماهیچه‌ها کمک زیادی می‌کند.

ماساژور برقی پا ای ام اس مدل Gi-568

ماساژور برقی پا ای ام اس مدل Gi-568مشخصات
  • توان مصرفی3.7
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتسایر مشخصات: – کوچک و قابل حمل – مجهز به فناوری EMS، ایجاد جریان بین پاها، ارسال سیگنال عصبی از مغزبه ماهیچه ها و انقباض و ریلکس کردن آنها – مجهز به چهار حالت ماساژ، جهت پاسخگویی به انواع نیازها – سنسور هوشمند – 19 حالت تنظیمات سرعت – عمر طولانی باتری – قابلیت تا شدن و اشغال فضای محدود – کشیده تر شدن پاها بعد از مدتی استفاده – ماساژ عمیق پاها ولتاژ : 3.7V فرکانس : 100-1 هرتز ظرفیت باتری: 200mAH
مشاهده قیمت

با استفاده از این محصول می‌توان به کاهش خستگی و دردهای عضلانی و همچنین کاهش فشار بر روی مفاصل و ماهیچه‌های پا کمک بسیاری کرد. ماساژور پا از لحاظ شکل ظاهری نیز بسیار متنوع است، اما اکثر آن‌ها از دو یا چند دسته تشکیل شده‌اند که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان از آن‌ها برای ماساژ قسمت‌های مختلف بدن استفاده کرد. از جمله‌ی این دسته‌ها می‌توان به دسته های: سر پنجه، شانه‌ها و پا پا اشاره کرد. استفاده از این دسته‌ها موجب ایجاد تعادل و آرامش بیشتری در بدن می‌شود و با استفاده از آن می‌توان با اطمینان بیشتری به انجام فعالیت‌های روزانه خود پرداخت.

ماساژور پا بست رست مدل RK-858A

ماساژور پا بست رست مدل RK-858Aمشخصات
  • توان مصرفی90
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- دارای چرخ برای جابه‌جایی راحت‌تر - دارای گرمکن زانو - دارای 2 برنامه ماساژ اتوماتیک - قابلیت تنظیم قدرت ماساژ تا 3 درجه - قابلیت تنظیم قد برای زانو - ماساژ زانو در 3 زاویه (زیر زانو، روی زانو و بالای زانو) - دارای ماساژ رولینگ برای کف پا - ماساژ پنجه‌پا - ماساژ زانو و کف پا بصورت مجزا - دارای اهرم تنظیم شیب - قابلیت شست‌وشوی کاورهای کف پا و زانو - ابعاد: 63 × 52.5 × 63.5 سانتی‌متر - دارای ریموت کنترل - ابعاد: 63 × 52.5 × 63.5 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

در این حالت ماساژور پا باید طوری طراحی و ساخته شده باشد تا فشار بیشتری بر آن نواحی وارد کند. فشار ماساژور را با توجه به نیاز و شرایط هر فرد، تنظیم می‌شود. این محصول دارای یک منبع انرژی قابل حمل است که به راحتی می‌توان از طریق پورت usb به آن متصل و به وسیله آن کار کرد. ماساژور پا دارای دو دکمه تنظیم شدت و سرعت ماساژ می‌باشد و کاربر می‌تواند با تنظیم شدت دلخواه، ماساژ خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهد. از مزیت‌های این محصول می‌توان به وجود یک لامپ LED که در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد، اشاره کرد که میزان شدت و فشار و رنگ دلخواه را از نور آبی پر کرده و می‌توان از آن برای ماساژ کف پاها استفاده کرد.

ماساژور پا رنفو مدل 6Modes 4Intensities

ماساژور پا رنفو مدل  6Modes 4Intensitiesمشخصات
  • توان مصرفی24
  • امکانات ابزارریموت کنترل
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- (نکات کلیدی برای ماساژ پا1. هنگام پوشیدن روکش‌ها، لطفاً از پوشش‌های مربوط به پاهای چپ و راست اطمینان حاصل کنید.2. ابتدا کمترین شدت را انتخاب کنید و خیلی سفت نپیچید، توصیه می شود برای قرار دادن 4 انگشت در آن فاصله ای در دسترس بگذارید.3. اگر باردار هستید، از عفونت‌های پوستی رنج می‌برید، از ضربان‌ساز یا بیماری‌های جدی دیگر استفاده می‌کنید، لطفاً با پزشک مشورت کنید.) -ماساژ فشرده سازی کامل برای پاها، ساق پا و ران ها -هدایایی برای مردان، زنان، پدر و مادر: رنفو به دلیل محصولات با کیفیت بالا شناخته شده است. -دریافت ماساژ شخصی با 6 حالت مختلف -ماساژور ساق پا Renpho برای ایجاد فشرده سازی برای پاها، ساق پا و ران شما طراحی شده است که به تسکین درد عضلانی و بهبود گردش خون کمک می کند
مشاهده قیمت

وزن این دستگاه فقط 4 ٫ 5 کیلوگرم است و با استفاده از آن می‌توان از خستگی و استرس روزانه خلاص شد. از این وسیله برای ماساژ ران ، زانو ، پشت زانو ، آرنج و غیره نیز استفاده می شود. در گذشته از این روش برای ماساژ پاها نیز استفاده می شده است. ماساژور پا یک وسیله عالی برای آرامش بدن می باشد. این ماساژور به سادگی و در یک چشم به هم زدن می تواند قسمت کوچکی از بدن شما را ماساژ دهد. ماساژور پا می‌تواند علاوه بر ایجاد آسایش و آرامش در فرد استفاده کننده، موجب گردش جریان خون بیشتر به بافت‌ها و عضلات بدن نیز شود.

ماساژور پا و بازو مدل KL-901

ماساژور پا و بازو مدل KL-901مشخصات
  • توان مصرفی3
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتماساژور برقی ساق پا وبازو فواید ماساژ ویبره ای : بازیابی درد عضلانی کاهش میگرن و سردرد کاهش استرس و اضطراب تقویت سیستم ایمنی بدن افزایش گردش خون بهبود انعطاف پذیری افزایش آندورفین ها (مسکن‌های طبیعی بدن) در کاهش طبیعی درد کمک به بازیابی (ریکاوری) بعد از فعالیت های ورزشی و صدمات کاهش درد، التهاب مزمن ، بازسازی و آرامش ذهن ولتاژ ورودی 5V قدرت نامی 3W ولتاژ کاری نامی3.7V فرکانس کار 100-1 HZ
مشاهده قیمت

ماساژور کف پا از دو قسمت تشکیل شده است که یک سمت آن ثابت و طرف دیگر قابل چرخش است. هنگامی که این دو قسمت به هم چسبیده باشند یک دایره تشکیل می دهند. از این دستگاه برای رفع خستگی پا و همچنین رفع درد عضلات استفاده می شود. ماساژ با این دستگاه موجب گردش خون بیشتر در بدن می‌شود، زیرا هنگام ماساژ با ماساژور پا جریان خون در بدن افزایش پیدا کرده و موجب تغذیه بهتر عضلات می‌شود. ماساژور پا به عنوان یک ماساژور دستی، این امکان را فراهم می کند تا افراد بتوانند به راحتی از ماساژ کف پا استفاده کنند. در این وسیله یک ماساژور پا قرار داده شده که از طریق قرار گرفتن بر روی زمین باعث پخش شدن حرارت و از بین بردن پینه‌ها می‌شود. ماساژور پا دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ بوده که به راحتی قابل تعویض و قابل حمل می‌باشد و از آن می‌توانید به عنوان یک ماساژور حرفه‌ای پا استفاده کنید. ماساژور پا با استفاده از یک جک 3 ٫ 5 میلی متری به دستگاه شما متصل می‌شود و به دلیل وزن پایین قابلیت جابه جایی دارد. ماساژور پا را به برق وصل نموده و پاها را به ماساژور وصل نمایید، در صورت عدم دسترسی به برق می توانید از یک آداپتور فندکی خودرو استفاده نمایید.

ماساژور پا تن زیب مدل im20

ماساژور پا تن زیب مدل im20مشخصات
  • توان مصرفی ندارد
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت
دستگاه ماساژور پا به منظور رفع خستگی پاها ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند پاهای شما را ماساژ دهد و به دلیل بهره مندی از یک غلتک ماساژور دارای چند عملکرد مختلف می‌باشد و می‌توان آن را هم به صورت خوابیده و هم به حالت ایستاده قرار داد. در دستگاه ماساژور پا غلطک ماساژور از غلتک‌های موازی به ضخامت متفاوت و با چرخش 360 درجه‌ای ساخته شده است و در طول پاهای شما می‌چرخد و موجب ایجاد آرامش و ریلکسی می‌شود و به طور کلی ماساژ در حالت خوابیده بسیار لذت بخش‌تر از حالت ایستاده است.

ماساژور پا امسیگ مدل FW333

ماساژور پا امسیگ مدل FW333مشخصات
  • توان مصرفی340
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای 3 حالت کار بدون آب، با آب سرد و با آب گرم دارای گرم کننده المنتی قوی جهت گرم کردن آب حباب درمانی با ایجاد حباب در آب با ویبره ماساژ قوی دارای 2 غلطک چرخان بزرگ محافظ پاشیدن آب به بیرون ضد لغزش موتور چرخان با سری برس شکل، ماساژی و سنگ پا مناسب برای جکوزی، سالنها و منازل کفه میله ای شکل کوتاه جهت افزایش جریان خون
مشاهده قیمت
این دستگاه دارای عملکرد ماساژ بسیار ملایم و سریع است، که با ایجاد آرامش به گردش خون کمک می‌کند، در نتیجه علاوه بر تاثیر ماساژ پاها بر لاغری، گردش خون بهتر انجام می‌شود و می‌توانید به رفع سلولیت ها نیز کمک کنید. دستگاه ماساژور پا مناسب برای ماساژ پاها، با تنظیم سرعت و قدرت می‌تواند به افزایش گردش خون شما کمک کند و به این ترتیب موجب بهبود گردش لنفاوی و بهبود گردش خون شود.

ماساژور کف پا مدل B_080

ماساژور کف پا مدل B_080مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندایران
مشاهده قیمت

ماساژور پا ابر طب مدل T0W-TEB02 بسته 2 عددی

ماساژور پا ابر طب مدل T0W-TEB02 بسته 2 عددیمشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندایران
  • سایر توضیحاتدارای تاییدیه از انجمن دیابت، انجمن فیزیوتراپی، و پارک علم و فناوری دارای تاییدیه از متخصصان غدد، دیابت، ارتوپدی، فیزیوتراپی و کار درمانی گیره های مخصوص بر روی دستگاه جهت استفاده در محل کار طراحی شده و فقط در صورت نیاز، گیره های مخصوص را در زیر ماساژور به وسیله چسب مایع پی وی سی، در محل نشان گذاری شده بچسبانید و با این کار می توانید ماساژور را بر روی زیر پایی قرار دهید.
مشاهده قیمت

ماساژور پا و دست دکتر ماساژ کد 210

ماساژور پا و دست دکتر ماساژ کد 210مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندایران
  • سایر توضیحاترفع خستگی ، بی خوابی و بی حوصلگی القای آرامش و کاهش اضطراب و استرس بهبود گردش خون ، عملکرد بدن و سیستم عصبی درمان انواع مختلف بیماری ها کاهش انواع درد مانند سردرد ، میگرن ، درد گردن ، کمر درد ، درد مفاصل ، دیسک کمر ، سیاتیک ، رفع یبوست ، از بین بردن دردهای دوران قاعدگی و …. طراحی شده بر اساس علم رفلکسولوژی (بازتاب درمانی) مناسب برای تمام سنین محتوی بسته : دستگاه ماساژور ، بازی کلاسیک مار و پله سلامت ، تاس و مهره برای بازی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی پا دنومد مدل KW-03

ماساژور برقی پا دنومد مدل KW-03مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل BT68

ماساژور پا مدل BT68مشخصات
  • توان مصرفی80
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتمکانیزم ماساژ : گوی، غلطک و کیسه هوا بالا تا پایین حرارت درمانی : دارد ( مادون قرمز ) خاموشی خودکار : دارد برنامه ها : اتوماتیک و دستی قدرت دستگاه : 80 وات ولتاژ: 24 ولت رنگ موجود : مشکی و بژ قابلیت اسکن خودکار پا و چرخش 25 درجه ای کنترل پنل لمسی قابلیت تنظیم به صورت دستی و اتومات به همراه قطع خودکار تنظیم شدت و نوع ماساژ در 5 برنامه مجهز به رولینگ در قسمت کف پا. مجهز به کیسه هوا دارای قابلیت حرارت دهی با مادون قرمز برای نفوذ به عمق بیشتر قابلیت تعویض و شستشوی کاور دستگاه. قابلیت تنظیم با قد افراد مختلف دارای غلطک های مخصوص برای نقاط مختلف پا و نقاط طب سوزنی 7 حالت ماساژ برای کف پا، ماهیچه ساق پا، ران و زانو دارای اهرم تنظیم شیب دارای 3 مدل ماساژ هوا اختصاصی در سه سطح حساسیت، سه نوع متد ماساژ رولینگ
مشاهده قیمت

ماساژور پا بیورر مدل FM 90

ماساژور پا بیورر مدل FM 90مشخصات
  • توان مصرفی48
  • امکانات ابزارنشانگر LED
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحات- ماساژ پا با استفاده از دو روش Shiatsu و فشار هوا - انکان فعال و غیر فعال کردن حالت گرمایش دستگاه به صورت مجزا - قابلیت ماساژ ناحیه رفلکس پا که باعث تقویت گردش خون در پا می شود - مجهز به LED رنگی - کاور داخلی قابل شستشو
مشاهده قیمت

ماساژور پا ابر طب مدل ONE-TEB01

ماساژور پا ابر طب مدل ONE-TEB01مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندایران
  • سایر توضیحاتماساژور یک عددی میباشد و برای نشان دادن کارایی آن برای هر دو پا، در عکسهای آلبوم از دو عدد استفاده شده است. دارای تاییدیه از انجمن دیابت، انجمن فیزیوتراپی، و پارک علم و فناوری دارای تاییدیه از متخصصان غدد، دیابت، ارتوپدی، فیزیوتراپی و کار درمانی گیره های مخصوص بر روی دستگاه جهت استفاده در محل کار طراحی شده و فقط در صورت نیاز، گیره های مخصوص را در زیر ماساژور به وسیله چسب مایع پی وی سی، در محل نشان گذاری شده بچسبانید و با این کار می توانید ماساژور را بر روی زیر پایی قرار دهید.
مشاهده قیمت

ماساژور پا کد RZ-718

ماساژور پا کد RZ-718مشخصات
  • توان مصرفی500
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا هیت مدل T1

ماساژور پا هیت مدل T1مشخصات
  • توان مصرفی900
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا بیورر FB25

ماساژور پا بیورر FB25مشخصات
  • توان مصرفی130
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- 3 عملکرد: ماساژ لرزشی، ماساژ با حباب، گرمکن آب - ماساژ با حباب همراه با مغناطیس - غلطک ماساژ قابل جدا شدن برای ماساژ کف پا - 16 مغناطیس دائمی برای مغناطیس درمانی - حفاظ جلوگیری از پاشیدن آب به بیرون - کف پلاستیکی ضد لغزش
مشاهده قیمت

ماساژور پا و دست مدل 001

ماساژور پا و دست مدل 001مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندایران
  • سایر توضیحاتمناسب برای : تمام سنین نشستن های طولانی مدت پشت میز پیاده روی های طولانی مدت خانم های باردار افراد چاق و کم ورزش استفاده از محیط های ورزشی مراکز کار درمانی و توانبخشی و فیزیوتراپی فواید و کاربردها : تسکین انواع دردها کاهش اضطراب و استرس رفع خستگی و ریلکسیشن رفع بی خوابی و بی حوصلگی تقویت و برانگیختن کانال ها و نقاط انرژی بدن
مشاهده قیمت

ماساژور بدن تن زیب مدل هشت پا

ماساژور بدن تن زیب مدل هشت پامشخصات
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحات- قابل استفاده از روی لباس - عملکرد بهتر با آغشته شدن به روغن ماساژ
مشاهده قیمت

ماساژور بدن تن زیب مدل هشت پا

ماساژور بدن تن زیب مدل هشت پامشخصات
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحات- قابل استفاده از روی لباس - عملکرد بهتر با آغشته شدن به روغن ماساژ
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل 1419

ماساژور پا مدل 1419مشخصات
  • توان مصرفی50
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای قابلیت ماساژ گرمایی، غلطکی و فشاری - قابلیت تنظیم سرعت ماساژ در 2 حالت - قابلیت تغییر حالت ماساژ در 3 حالت - روکش داخلی قابل شستشو - زمان هر دوره‌ی ماساژ قابل تنظیم - دارای اداپتور - دارای نمایشگر زمان
مشاهده قیمت

ماساژور پا نیک مدل N1

ماساژور پا نیک مدل N1مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور پا چیبو مدل fa065

ماساژور پا چیبو مدل fa065مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندآلمان
مشاهده قیمت

ماساژور کف پا مدل na کد 06

ماساژور کف پا مدل na کد 06مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی پا بیورر مدل EM 27

ماساژور برقی پا بیورر مدل EM 27مشخصات
  • توان مصرفی4.5
  • امکانات ابزاردارای الکترود
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحات- مجهز به تکنولوژی TENS جهت کاهش درد از طریق تحریک الکتریکی عصب ها - مناسب مچ پاهای با دور مچ 13 تا 31 سانتی متر - مجهز به دو الکترود Water contact - دارای 4 برنامه تسکین درد TENS - قابلیت تنظیم شدت عملکرد - قابلیت خاموش خودکار - پنل مجهز به LCD Display
مشاهده قیمت

ماساژور پا رنفو مدل RP-SF101

ماساژور پا رنفو مدل RP-SF101مشخصات
  • توان مصرفی100
  • امکانات ابزارسیستم خاموشی خودکار
  • نوع ماساژگرمایی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل Just 322

ماساژور پا مدل Just 322مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل EMS200

ماساژور پا مدل EMS200مشخصات
  • توان مصرفی10 وات
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا کیمیا نیک مدل N1

ماساژور پا کیمیا نیک مدل N1مشخصات
  • توان مصرفی-
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندایران
مشاهده قیمت

ماساژور برقی پا مدل F7

ماساژور برقی پا مدل F7مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
مشاهده قیمت

ماساژور پا دنومد مدل KW878

ماساژور پا دنومد مدل KW878مشخصات
  • توان مصرفی40
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحاترفع خستگی و استرس و استراحت عضلات پا سه بعدی(شبیه سازی ماساژ حرفه ای) دارای سه حالت ماساژ پا و ماهیچه پشت پا به صورت دلخواه دارای ماساژ مالشی برای دست، پاشنه پا ، قوزک پا، نوک پنجه پا، قوس پا قابل تنظیم سرعت و جهت ماساژ(بالا، متوسط و کم) خاموشی خودکار بعد از 15 دقیقه دارای ریموت جهت استفاده آسان و راحت
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل sole

ماساژور پا مدل soleمشخصات
  • توان مصرفیدستی
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور پا میوتو ایتالیا مدل GIOIA

ماساژور پا میوتو ایتالیا مدل GIOIAمشخصات
  • توان مصرفی50
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدیسانا مدل FS90L

ماساژور پا مدیسانا مدل FS90Lمشخصات
  • توان مصرفی80
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برند
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل BT18

ماساژور پا مدل BT18مشخصات
  • توان مصرفی220
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات نوع ماساژور پا : ماساژور پا کامل ماساژ ساق پا : کیسه هوا هوشمند ماساژ کف پا : غلطک حرفه ای حرارت درمانی : دارد (ساق، ران، کف پا) خاموشی خودکار : دارد امکان جداسازی قسمت بالایی دستگاه برای استفاده در ماساژ زانو، ران، ساق پا و ماساژور دست ولتاز دستگاه : 220 ولت این دستگاه مجهز به سیستم ماساژ غلطک و کیسه هوا هوشمند میباشد و قابلیت تنظیم شدت در سه حالت میباشد. مجهز به کیسه هوا در قسمت های : ساق پا، زانو و بغل پا. دارای حرارت درمانی در ران، ساق، کف پا دارای ماساژ سه بعدی قابلیت تعویض و شستشوی کاور دستگاه. دارای پایه زیرین برای تنظیم شیب دستگاه دارای پنل کنترل لمسی برروی دستگاه و برروی قسمت بالایی جدا شونده قابلیت ماساژ پنجه پا ماساژ رفلکسولوژی ماساژ زانو و ساق پا ماساژ دوطرفه دست 3 شدت ماساژ 3 حالت مختلف ماساژ 2 برنامه ماساژ اتومات
مشاهده قیمت

ماساژور پا زنیتمد مدل M50060

ماساژور پا زنیتمد مدل M50060مشخصات
  • توان مصرفی115
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل SoftFoot

ماساژور پا مدل SoftFootمشخصات
  • توان مصرفی-
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور پا دنومد مدل W886

ماساژور پا دنومد مدل W886مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتروکش قابلیت شستشو دارای 6 برنامه اتومات دارای کیسه هوا در قسمت پنجه پا خاموشی خودکار دارد نوع ماساژ کف پا غلتکی گرما درمانی دارد
مشاهده قیمت

ماساژور پا تورخو مدل TU-9213

ماساژور پا تورخو مدل TU-9213مشخصات
  • توان مصرفی24 وات
  • نوع ماساژگرمایی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا بادی کر مدل BC-022

ماساژور پا بادی کر مدل BC-022مشخصات
  • توان مصرفی48
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتماساژور پا بادی کر مدل BC–022 -برطرف کردن خستگی پا -ماساژ پا به شیوه ی رولینگ -دارای کیسه هوا جهت ماساژ فشاری -ماساژ کف پا با تکنیک طب سوزنی -دارای آپشن مادون قرمز جهت ایجاد گرمایش برای تاثیر گذاری بهتر ماساژ -دارای سه برنامه ماساژ اتومات و سه درجه قدرت از کم تا زیاد -رویه داخلی قابل تعویض و قابل شستشو
مشاهده قیمت

ماساژور دستی مدل پا عنکبوتی کد 02

ماساژور دستی مدل پا عنکبوتی کد 02مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور پا امسیگ مدل FW325

ماساژور پا امسیگ مدل FW325مشخصات
  • توان مصرفی130
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برند
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل goodfor 3x

ماساژور پا مدل goodfor 3xمشخصات
  • توان مصرفی80
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای ماساژ حرارتی جنس داخلی پارچه پارچه قابل شست و شو و قابل تعویض
مشاهده قیمت

ماساژور پا ابر طب گرائی مدل TOW

ماساژور پا ابر طب گرائی مدل TOWمشخصات
  • توان مصرفی2
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندایران
  • سایر توضیحاتاین محصول مورد تایید بسیاری از پزشکان ،متخصصان و سه انجمن پزشکی ایران می باشد
مشاهده قیمت

دمپایی ماساژور طبی پا مدل SD1

دمپایی ماساژور طبی پا مدل SD1مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور پا کراس کر مدل C01

ماساژور پا کراس کر مدل C01مشخصات
  • توان مصرفی90
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل 3636

ماساژور پا مدل 3636مشخصات
  • توان مصرفی10
  • امکانات ابزارسیستم خاموشی خودکار
  • نوع ماساژگرمایی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور کف پا مدل B-147

ماساژور کف پا مدل B-147مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور پا فیت کینگ مدل Heat 3 Modes 3 Intensities

ماساژور پا فیت کینگ مدل Heat 3 Modes 3 Intensitiesمشخصات
  • توان مصرفیولتاژ نامی: AC100V~240V/DC12V 2A توان نامی: 24 وات
  • امکانات ابزارریموت کنترل
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور پا مدل کراس کر کد DLK-C01A

ماساژور پا مدل کراس کر کد DLK-C01Aمشخصات
  • توان مصرفی90
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتترکیب همزمان ماساژ با کیسه های هوا، غلطکها و ویبراتور (لرزاننده) دارای سیستم Stop خودکار هوشمند بعد از 15 دقیقه امکان انتخاب حالت های مختلف ماساژ از روی کیبورد دستگاه دارای دیسک های لاستیکی نرم 6 کیسه هوا جهت ماساژ کامل پا
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل KH-740

ماساژور برقی مدل KH-740مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی اوآبس مدل TSS - 02

ماساژور برقی اوآبس مدل TSS - 02مشخصات
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتولتاژ: 4.5 ولت
مشاهده قیمت

ماساژور برقی ریلکس اند تایم مدل spin-110

ماساژور برقی ریلکس اند تایم مدل spin-110مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور دلفین مدل KL85800

ماساژور دلفین مدل KL85800مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل RR W4

ماساژور برقی مدل RR W4مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتفناوری جدید کاهش صدا این ماساژور بی سیم و سبک است سرعت بالا و وموتور قدرتمند باگشتاور بالا دارای 4 سری قابل تعویض با ویژگیهای خاص دارای کلید برای تنظیم سرعت میباشد این ماساژور عضلانی قابل تنظیم تا 6 نوع سرعت لرزش میباشد
مشاهده قیمت

ماساژور صورت و بدن تاچ بیوتی مدل TB1613A

ماساژور صورت و بدن تاچ بیوتی مدل TB1613Aمشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحاتبرای بهبود پوست بسیار موثر است. این دستگاه تاثیر زیادی درالاستیک پوست دارد. غتلک ۳۶۰ درجه به صورت حرفه ای و عمیقا پوست را ماساژ داده میتواند برای ماساژ صورت استفاده شود می تواند برای ماساژ بدن استفاده شود، گردش خون را افزایش می دهد و خستگی را کاهش می دهد. این شکل دستگاه متناسب با بدن و پوست طراحی شده است طراحی ارگونومیک،کنترل راحت،استفاده آسان
مشاهده قیمت

ماساژور دستی کد 210

ماساژور دستی کد 210مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

دمپایی ماساژور مدل SLIPPER

دمپایی ماساژور مدل SLIPPERمشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل MTT

ماساژور برقی مدل MTTمشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BLD-740

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BLD-740مشخصات
  • توان مصرفی30
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحاتمجهز به باتری لیتومی قوی قدرت موتور 30 وات دارای سوکت شارژ type-c
مشاهده قیمت

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG06

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG06مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام دستگاه: ماساژور تفنگی / گان ماساژ / تفنگ ماساژ برند : سایکل تیری مدل: MG06 تکنولوژی: ضربه ابی + حرارتی مواد ساخت دستگاه : پلاستیک ABS + آلیاژ آلومینیوم مواد ساخت سری های ماساژ: PP + EVA تعداد سر ماساژ: 8 عدد (7 عدد سر عادی + 1 عدد سر گرم کننده) موتور: موتور 24 ولت بدون برس قطر موتور: 40 میلی متر دامنه ضرب: 12 میلی متر قابلیت تنظیم سرعت: دارد تعداد حالت های انتخاب سرعت:1حالت دستی و 2 حالت اتوماتیک تعداد سرعت قابل تنظیم درحالت دستی : 5 سرعت دامنه سرعت: 1680-3500 دور در دقیقه دسی بل: Db45-60 قدرت: 20-30 وات منبع انرژی: باطری قابل شارژ نوع: باتری لیتیوم با انرژی بالا ظرفیت: mAh2600 ولتاژ شارژ: 24 ولت DC زمان شارژ: 3-2 ساعت زمان کار: 3 ساعت(بسته به نوع استفاده 4-6ساعت هم میتوان تجربه کرد) لوازم جانبی: شارژر / 8 سر ماساژ / دفترچه راهنمای کاربر / 4 حلقه لاستیکی گواهی: CE ، RoHs ، FCC ، FDA ، حق ثبت اختراع سایز: cm6x21.3x16
مشاهده قیمت

ماساژور بدن ترایو مدل j717_w

ماساژور بدن ترایو مدل j717_wمشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
مشاهده قیمت

ماساژور و بادکش برقی هژنگ مدل HZ-MSG-2

 ماساژور و بادکش برقی هژنگ مدل HZ-MSG-2مشخصات
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام محصول: دستگاه ماساژور و بادکش برقی برند:هژنگ HEZHENG مدل:HZ-MSG-2 قابلیت استفاده :بدن عملکرد: vibration , EMS pulse , cupping massage ویبره – پالس ای ام اس – ماساژ بادکش قدرت:۱W ولتاژ:۵V=1A منبع انرژی:باطری لیتیومی قابل شارژ سایز:۴۵x۴۵x۹۳mm وزن:۸۰gr متریال :سیلیکون
مشاهده قیمت

ماساژور صورت و بدن مدل XC-116

ماساژور صورت و بدن مدل XC-116مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور دستی مدل MD_63

ماساژور دستی مدل MD_63مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحاتاین دستگاه یک ماساژور حرفه ای با ویبره و پنج سری مختلف با قابلیت های منحصر به فرد. بسیار کوچک و در عین حال کارآمد برای استفاده روی اعضای مختلف بدن از جمله صورت. این دستگاه با دو عدد باتری گرد فلت کار می کند که با عث به وجود آمدن ویژگی های بی نظیری از جمله قابلیت حمل آسان و عدم نیاز به آداپتور برای دستگاه شده است. کاربردهای اصلی دستگاه عبارتند از : 1- ماساژ صورت : قابلیت ماساژ گرم دور چشم. از بین بردن گودی زیر چشم. رفع چین و چروک صورت. کمک به جذب مواد مغذی توسط پوست. ضد پیری صورت 2- ماساژ پاها : از بین بردن خستگی پاها 3- ماساژ بدن : رفع بی حسی. سرعت بخشیدن به گردش خون 4- ماساژ سر : افزایش خونرسانی و تقویت موها. همچنین رفع سردرد و ماساژ شقیقه ها xبیش از 15 دقیقه محل مورد نظر را ماساژ ندهید.
مشاهده قیمت

ماساژور زانو هژنگ مدل HZ-KNEE-1

ماساژور زانو هژنگ مدل HZ-KNEE-1مشخصات
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام محصول:ماساژور زانو برند:هژنگ مدل:HZ-KNEE-1 محل ماساژ:زانو عملکرد:گرما ، لرزش ، فشار هوا حالت های ماساژ:5 حالت زمان بندی خودکار:15 دقیقه رنگ:سفید متریال ساخت:ABS + PMMA سایز:21.5x14.5x16.5cm وزن:745gr ولتاژ آداپتور:5V-1A استاندارد:CE ، RoHs ، PSE
مشاهده قیمت

ماساژور دستی مدل 1621

ماساژور دستی مدل 1621مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور دستی مدل xc-118

ماساژور دستی مدل xc-118مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحاتآرام سازی و کشش عضلات سفت کردن پوست و از بین بردن احساس خستگی بهبود الاستیک پوست و بازیابی فعالیت سلولی افزایش گردش خون
مشاهده قیمت

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل Q12

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل Q12مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندچین
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل دلفین

ماساژور برقی مدل دلفین مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور شانه و گردن آی رست مدل SL-D180-C

ماساژور شانه و گردن آی رست مدل SL-D180-Cمشخصات
  • توان مصرفی24
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای گرم کن - با روکش پولی یورتان - طراحی مناسب شانه و گردن و کتف - ماساژ نیدینگ - قابلیت تغییر جهت ماساژ به صورت خودکار - دارای باتری لیتیومی شارژی - مدت زمان شارژ: 2 ساعت - مدت زمان شارژدهی: 3 ساعت - قابلیت کارکرد با برق خانگی - مجهز به کابل فندکی خودرو
مشاهده قیمت

ماساژور سر مدل MA171

ماساژور سر مدل MA171مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل PM-12

ماساژور برقی مدل PM-12مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحات- ماساژور شارژی - قدرت باتری : 2000 میلی آمپر لیتیومی - دارای 3 سرعت - مدت زمان شارژ : 120 دقیقه - ولتاژ موثر : 7 ولت - قدرت: 40 وات - دارای 4 چرخ دنده تنظیم سرعت - شامل 4 سر ماساژ قابل تعویض
مشاهده قیمت

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG 05

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG 05مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام: ماساژور تفنگی برند: سایکل تیری Cycle tree مدل: MG-05 قابلیت استفاده: خانگی/سالن های ورزشی /فیزیوتراپی / سالنهای ماساژ جنس و مواد ساخت: آلیاژ آلومینیوم + PP + ABS مواد سر ماساژور: PP + EVA تعداد سرعت: 20 سرعت قابل تنظیم محدوده سرعت: 1100-3600 دور در دقیقه نوع باتری: باتری لیتیوم با انرژی بالا قابل جدا شدن ظرفیت باتری: قابل شارژ2600mAh زمان شارژ: 2 ساعت زمان کار: حدود 6-4ساعت لوازم جانبی: شارژر / 8 سر / کتابچه راهنمای کاربر
مشاهده قیمت

ماساژور سر هژنگ مدل HZ-HEAD-1

ماساژور سر هژنگ مدل HZ-HEAD-1مشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام محصول: ماساژور سر برند: هژنگ /HEZHENG مدل: HZ-HEAD-1 تعداد پایهای ماساژ:4عدد عملکرد: ماساژ سر / پا / شانه / دست / گردن منبع انرژی: باطری قابل شارژ نوع باطری: باطری لیتیوم یونی ظرفیت باطری: 800mAH مدت زمان شارژدهی: یکبار شارژ کامل 2ساعت قابلیت استفاده ضدآب: بله IPX7 تعداد حالات قابل انتخاب ماساژ: 2حالته متریال ساخت: ABS+Silicone جنس سری ماساژ: سیلیکون درجه یک غذایی پایه شارژ: دارد سایز: 13.7×13.7×8.5cm وزن: 310g±10g
مشاهده قیمت

ماساژور دلفین مدل QL-8806B

ماساژور دلفین مدل QL-8806Bمشخصات
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- دارای سه سری ماساژ - دارای دو سرعت ماساژ - ابعاد: 40 × 11 × 13 سانتی متر - وزن: 600 گرم
مشاهده قیمت

ماساژور دستی مدل VA

ماساژور دستی مدل VAمشخصات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحات- ساخته شده از چوب با کیفیت - باعث افزایش گردش خون در ناحیه ماساژ میشود
مشاهده قیمت

ماساژور طرح دلفین مدل KL-99

ماساژور طرح دلفین مدل KL-99مشخصات
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای سه سری ماساژ دارای دو سرعت ماساژ ابعاد: 40 × 11 × 13 سانتی متر وزن: 600 گرم
مشاهده قیمت