ماساژور برقی چیست - فواید و نحوه استفاده انواع آن با قمت مناسب ارزان

ماساژور برقی چیست - فواید و نحوه استفاده انواع آن با قمت مناسب ارزان

سبک زندگی و سلامت

ماساژور، همچنین شامل یک ماساژور اتوماتیک برای انجام راحت ماساژ است. ماساژور برقی همچنین از ماساژورهای دستی که با برق کار می کنند متفاوت است. یک ماساژور برقی با دو یا سه دکمه کنترل در دو طرف ارایه شده است. ویژگی های مهم این ماساژور عبارتند از : - طراحی بسیار زیبا و شیک برای استفاده در منزل، اتاق نشیمن، اتاق خواب و... - بدون نیاز به برق - قابل استفاده برای تمام اقشار و سنین - با دوام و بسیار قدرتمند - بدون عوارض جانبی - قیمت مناسب ماساژور برقی اصل دارای سه سری مختلف است که برای ماساژ پوست سر، سر انگشتان و همچنین گردن به کار می‌رود. با استفاده از این ماساژور می‌توانید علاوه بر درمان دردهای مفصلی و عضلانی به کاهش دردهای گردن، شانه، پا، کمردرد و دردهای ناشی از کشیدگی عضلات نیز کمک کنید. استفاده از ماساژور برقی باعث آزاد شدن گردش خون شده و علاوه بر تاثیر مثبت بر بهبود درد، باعث افزایش شادابی و جوانسازی پوست می‌شود. ماساژور برقی را بر روی نقطه مورد نظر قرار دهید و در نهایت پس از گذشت 10 الی 15 دقیقه به خوبی ناحیه‌ای که ماساژور زده‌اید را ماساژ دهید.

ماساژور برقی مدل PURITY PLUS

ماساژور برقی مدل PURITY PLUSمشخصات
  • توان مصرفی
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت
ماساژورهای برقی، ماساژوری هستند که دارای قابلیت گرمادهی هستند و در انواع مختلفی تولید می‌شوند. به طور کلی این ماساژورها انرژی را به صورت گرما از طریق یک سطح یا بدن یا هوا برای شما پخش می کنند. اغلب این ماساژورها شامل دو بخش ثابت و متحرک هستند و می توانند به یک شکل باشند. برخی از این ماساژورها دارای گرمکن الکتریکی، گرمکن ماساژور، گرمکن مادون قرمز یا لیزر و برخی نیز دارای چراغ مادون قرمز یا لیزری هستند.

ماساژور برقی مدل Mini Fascial Gun

ماساژور برقی مدل Mini Fascial Gunمشخصات
  • توان مصرفی
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت
هر کدام از این مدل ها از یک باتری قابل شارژ (باتری لیتیوم یا باتری قابل شارژ لیتیوم) برای تولید گرما استفاده می کنند که این دستگاه نیز در دو نوع شارژی و برقی موجود است. بعضی از ماساژورهای برقی دارای چرخ برای حرکت در سطح های مختلف می باشند و امکان حرکت در جهات مختلف و تنظیم میزان فشار در هر یک از سطوح در آن‌ها وجود دارد. برخی دیگر نیز دارای سطح کنترل دستی هستند که می‌توان به صورت دستی و بدون نیاز به دخالت دست، از آن‌ها استفاده کرد.

ماساژور برقی مدل MA-8816

ماساژور برقی مدل MA-8816مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت
این ماساژور دستی دارای دو عملکرد ماساژ و ویبرامایی و ماساژور هوشمند است که این امر باعث می شود تا فرد با توجه به قدرت عضلات و سرعت و ضربان قلب وی، بهترین عملکرد را داشته باشد. ماساژور برقی می تواند ماساژ نرمشی و یا ماساژ لرزشی به خوبی انجام دهد که ماساژ لرزشی سبب تولید خون و آرامش بخش برای عضلات است و ماساژ برقی نیز باعث افزایش گردش خون و افزایش اکسیژن در مغز می شود که این امر سبب آرامش سیستم عصبی و آرامش بدن می شود. همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم حالت ماساژ مانند ویبره، لرزشی و یا ماساژ در دو حالت ویبره و لرزشی را دارد. طراحی ارگونومیک این ماساژور دستی موجب شده تا به‌راحتی در دست قرار گیرد و به‌راحتی نیز روی بدن قرار گیرد. این دستگاه دارای وزن 1 ٫ 4 کیلوگرم است و ابعاد آن به ترتیب عرض 50 سانتی متر، طول 50 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متر می باشد.

ماساژور برقی مدل GOGO

ماساژور برقی مدل GOGOمشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت
ماساژور برقی با قابلیت دسترسی آسان در هر زمان است که بهترین راه برای برای از بین بردن درد عضلات، ایجاد آرامش و لذت را ایجاد می کند. ماساژور برقی با قابلیت دسترسی آسان در هر زمان است که بهترین راه برای برای از بین بردن درد عضلات، ایجاد آرامش و لذت را ایجاد می کند. این ماساژور با قابلیت تنظیم فشار در حالت اتوماتیک، مناسب برای هر گونه درد می باشد. ماساژور برقی با قابلیت دسترسی آسان در هر زمان است که بهترین راه برای برای از بین بردن درد عضلات، ایجاد آرامش و لذت را ایجاد می کند. این ماساژور با قابلیت تنظیم فشار در حالت اتوماتیک، مناسب برای هر گونه درد می باشد.ماساژور برقی دارای ماساژ اتوماتیک برای رفع خستگی، درد عضلات، افزایش گردش خون و بهبود گردش لنفاوی است. ماساژور دستی بهترین انتخاب برای ماساژ دادن با قابلیت دسترسی آسان در هر زمان است که بهترین راه برای برای از بین بردن درد عضلات، ایجاد آرامش و لذت را ایجاد می کند. این ماساژور دارای سیستم ماساژور دستی با فشار 10 تا 30 ضربه در هر دقیقه است.این ماساژور دستی دارای سیستم کنترل ضربان قلب برای درمان آریتمی است.

ماساژور برقی مدل QUAD ACTION PERCUSSION

ماساژور برقی مدل QUAD ACTION PERCUSSIONمشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت
ماساژور برقی با کیفیت بسیار بالا، دارای عملکرد مادون قرمز است که سبب افزایش آرامش و تسکین می شود و این قابلیت شما را قادر به ماساژ گردن، دست‌ها، پشت بدن، سر و صورت می کند و ماساژ گردن و کف پاها را برای شما انجام می دهد. این محصول ساخت کشور چین می باشد که توسط کمپانی معتبر و معروف تولید کننده این محصول به شما عزیزان عرضه خواهد شد.

ماساژور برقی فونیکس مدل 11in1

ماساژور برقی فونیکس مدل 11in1مشخصات
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت
بسیاری از افرادی که دچار استرس شده اند، با استفاده از این وسیله، به دنبال از بین بردن استرس و اضطراب خود هستند. این وسیله به عنوان یک وسیله برای ایجاد آرامش در تمام بدن و از بین بردن درد عضلات استفاده می شود. با ماساژ دادن این ماساژور در هر زمان و در هرکجا، شما آرامش کامل را احساس خواهید کرد. این ماساژور با فشار دادن دکمه و تنظیم قدرت باد گرم، می تواند در نقاط مختلف بدن برای افزایش گردش خون و افزایش گردش لنفاوی به کار برده شود. این ماساژور می تواند فشار خون را تنظیم کند. در واقع با فشار دادن این ماساژور در زمان‌های مشخص، گردش خون افزایش یافته و اکسیژن تازه به بافت های بدن در طول شب می رسد. این وسیله می تواند برای تقویت عضلات پا، رفع خستگی عضلات پا، افزایش گردش خون در بدن استفاده شود. بسیاری از افراد هستند که بعد از ورزش های سنگین و حتی کوهنوردی و پیاده روی طولانی مدت دچار گرفتگی عضلات و درد عضلانی می شوند. ماساژ به آنها کمک می کند تا این درد، از بین برود

ماساژور برقی مدل KH-740

ماساژور برقی مدل KH-740مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت
ماساژور را به آسانی می توان از روی تخت های معمولی یا یک صندلی روی زمین در حالت نشسته یا ایستاده، روی تشک های مختلف قرار داد. به کمک قابلیت های ماساژ و چرخش ماساژور می توان عضلات را ماساژ داد، بدون اینکه آسیبی به اندام های بدن وارد شود. ماساژور به کمک حرکت دست و پا، فشار را به طور مداوم روی نقاط مختلف از بدن پخش می کند و این کار جریان خون و بافت را افزایش می دهد. ماساژور با حرکت دادن و ماساژ بدن باعث بهبود گردش جریان خون می شود و همچنین با افزایش گردش خون باعث بالا رفتن گردش خون هم در رگ های خون و هم در بافت های بدن می شود. با استفاده از ماساژور می توان عضلات را سفت کرد، قدرت دست‌ها و پاها را افزایش داد و همچنین موجب بهتر شدن گردش خون شد. این وسیله در بهبود گرفتگی عضلات نیز مفید است. از ویژگی های دستگاه ماساژور این است که می تواند به عنوان یک ماساژور دستی استفاده شود، بدون اینکه به اندام های بدن آسیب برساند و یا موجب ناراحتی شود. انواع ماساژ درمانی برای هر گروه سنی و جنسیت قابل اجرا و مناسب است.

ماساژور برقی کد RF-710

ماساژور برقی کد RF-710مشخصات
  • توان مصرفی2
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتاقلام همراه 4 عدد سری ماساژ و یک عدد کابل شارژ
مشاهده قیمت
ماساژورهای برقی همچنین جهت ایجاد ماساژهای آرام برای درمان گرفتگی عضلات استفاده می شوند. ماساژور برقی در موارد زیر کاربرد دارد: - درمان دردهای عضلانی - درمان و آرام کردن کمردرد و گرفتگی عضلات - درمان مشکلات خواب - درمان گرفتگی های عضلانی - درمان درد و اسپاسم‌های عضلانی - درمان درد قاعدگی - درمان گرفتگی پا و کمر - درمان درد و گرفتگی‌های عضلات - درمان گرفتگی‌های عضلانی گردن - درمان کوفتگی عضلات پا ماساژورهای برقی مجهز به سه سری مختلف جهت ماساژ دادن هستند. شما می‌توانید هر سه دسته را به صورت عمودی روی ناحیه ای از بدن که نیاز به ماساژ دادن دارد قرار دهید و یا از دسته هایی استفاده کنید که به صورت افقی قرار می گیرند.

ماساژور برقی سولاکس مدل DOUBLE HEADS HEATING

ماساژور برقی سولاکس مدل DOUBLE HEADS HEATINGمشخصات
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوردستی
مشاهده قیمت
یک دستگاه شامل تعداد زیادی ماساژور برقی (برقی) است. استفاده از ماساژور جهت اهداف مختلف اعم از کاهش وزن یا ایجاد آرامش و کاهش استرس است. از جمله موارد استفاده از انواع ماساژور می توان به موارد زیر اشاره کرد: جهت تسکین درد، اسپاسم های عضلانی، اسپاسم‌های ناشی از خستگی و دردهای مزمن عضلات از جمله گرفتگی های عضلانی، درد های ناشی از بیماری ام اس و...

ماساژور برقی مدل U-SHAPED

ماساژور برقی مدل U-SHAPEDمشخصات
  • توان مصرفی3.7
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت
ماساژورهای برقی با کیفیت بالا این امکان را به شما می دهند که خستگی و درد عضلات را رفع کنید.این نوع ماساژور شامل یک سیستم الکتریکی با چرخ دنده‌های قابل تنظیم است و ماساژ می‌دهد. برای حفظ راحتی شما، از دو نوع ماساژور برای شما استفاده می شود. یک نوع ماساژور به طور معمول دارای چرخ دنده برای کنترل و ثابت کردن آن است که یک وسیله الکتریکی است. ماساژورهای دستی و برقی نیز برای گرفتن نقاط حساس بدن هستند و این وسیله برای تمام نقاط بدن کاربرد دارند. شما با استفاده از این دستگاه‌ها، استرس و درد عضلات، التهاب و درد مفاصل، آرتروز و آرتروز مفاصل را از بین می‌برید. شما می‌توانید هر موقع که بخواهید ماساژ انجام دهید، با کمک ماساژور گردن به طور مستقیم بر روی گردن قرار گرفته و احساس راحتی کنید. ماساژ گردن با استفاده از این روش احساس راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. برای رفع درد عضلانی و بهبود بیماری‌های مفاصل و استخوان‌ها با ماساژ می‌توانید ماهیچه‌های بدن را تسکین دهید.

ماساژور برقی سوپر لایف مدل XF-69

ماساژور برقی سوپر لایف مدل XF-69مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحاتروشن شدن موتور لرزشی با فشار روی بدن منبع انرژی: برق و باتری (3 عدد باتری نیم قلمی) طول سیم: 80 سانتی‌متر ابعاد: 93 × 89 × 85 میلی‌متر وزن: 90 گرم دارای کابل USB کم حجم و قابل حمل
مشاهده قیمت

ماساژور برقی ریلکس اند تایم مدل spin-110

ماساژور برقی ریلکس اند تایم مدل spin-110مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل سنوریتا

ماساژور برقی مدل سنوریتامشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای دو باطری قلمی وزن سبک قابل حمل دارای سه سری مختلف طراحی ارگونومیک مناسب برای بدن کودکان مناسب برای صورت
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل KH-320

ماساژور برقی مدل KH-320مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل KH-515

ماساژور برقی مدل KH-515مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل lks2030

ماساژور برقی مدل lks2030مشخصات
  • توان مصرفی
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل RR W4

ماساژور برقی مدل RR W4مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتفناوری جدید کاهش صدا این ماساژور بی سیم و سبک است سرعت بالا و وموتور قدرتمند باگشتاور بالا دارای 4 سری قابل تعویض با ویژگیهای خاص دارای کلید برای تنظیم سرعت میباشد این ماساژور عضلانی قابل تنظیم تا 6 نوع سرعت لرزش میباشد
مشاهده قیمت

ماساژور برقی کالور مدل cycle mg 08

ماساژور برقی کالور  مدل cycle mg 08مشخصات
  • توان مصرفی220
  • امکانات ابزاردسته ارگونومیک
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای کیفه نگهدارنده تحت لیسانس فرانسه
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888مشخصات
  • توان مصرفی30
  • امکانات ابزارصفحه نمایش
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل MTT

ماساژور برقی مدل MTTمشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی شیائومی مدل mjjmq03-zj

ماساژور برقی شیائومی مدل mjjmq03-zjمشخصات
  • توان مصرفی 20V=1A
  • امکانات ابزارنشانگر LED
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحاتاین ماساژور دارای 3 سری مختلف نیز می باشد که هرکدام برای قسمت خاصی از بدن مناسب تر هستند. سری گرد: برای عضلات بزرگ بدن مثل بازوها، پایین کمر، ران وساق پا سری صاف: مناسب برای آرامش همه عضلات سری گلوله ای: برای ماساژ عمیق عضلات کف پا و دست دارای سه دور سرعت دور 1800:برای ماساژ با طراوت و ملایم دور 2400: برای آرامش عضلانی دور 3200: برای ماساژ عمیق رفع خستگی بدن قابل شارژ با پاور بانک - کابل type c راه اندازی جریان خون نویز کمتر از 45 دسی بل
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بوستر مدل Pro 3

ماساژور برقی بوستر مدل Pro 3مشخصات
  • توان مصرفی2400mAh
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتفریم جدید دستگاه، فلزی است. ورودی 100-240V,50-60Hz , 24W است. حداکثر قدرت 126W بوده و سرعت در این مدل دستگاه معادل، 1300-3300rpm با عمق نفوذ 12mm و تحمل وزن فشار تا 15 کیلوگرم و وزن خالص 1.2kg ابعاد 285x217x64 میلی متر است. در مدل جدید 4 سرعت تعریف شده است، صدای دستگاه به میزان شگفت انگیزی کاهش یافته (40 دسی بل) و عملکرد بهبود قابل توجهی داشته است. 6 عدد سری مختلف همراه دستگاه قرار داده شده است. زمان شارژ دستگاه 1.5 ساعت بوده و 5 ساعت عملکرد خواهد داشت.
مشاهده قیمت

ماساژور برقی پا دنومد مدل KW-03

ماساژور برقی پا دنومد مدل KW-03مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور سر برقی مدل JB-688

ماساژور سر برقی مدل JB-688مشخصات
  • توان مصرفی1.2
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتچند حالت لرزش مختلف(ماساژ)
مشاهده قیمت

ماساژور برقی اوآبس مدل KH-515

ماساژور برقی اوآبس مدل KH-515مشخصات
  • توان مصرفی30 وات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتباتری: قابل شارژ از نوع لیتیوم یون هد ماساژ: 4 عدد جنس: پلاستیک ABS وزن: 460 گرم 6 سرعته زمان ابعاد 142x56x140 میلی‌متر
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل SK-168

ماساژور برقی مدل SK-168مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحات دارای 4 سری مختلف 8 درجه سرعت دارای تکنولوژی سرعت استندبای باتری لیتیوم یون 2500 mAh مقدار استفاده هنگام شارژ کامل( 3 ساعت) دارای کابل و پورت تایپ سی ( قابل شارژ با کابلهای سوکتی گوشی همراه) حالت ماساژور پرتابل مینی و سبک وزن: 500 گرم دارای بدنه آلومینیوم با کیفیت عالی، مقاوم و ضد خراش مقاوم در برابر حرارت طراحی فوق العاده بیصدا و ارگونومیک( کمتر از 45 db) لرزش بسیار کم دسته ماساژ و راحتی کاربر در هنگام استفاده افزایش جریان گردش خون رفع گره و تنش های عضلانی تقویت سیستم لنفاوی رفع خستگی و درد عضلات بهبود عملکرد ورزشکاران کاهش استرس و تنش های عصبی افزایش انعطاف پذیری و تقویت عضلات افزایش دامنه حرکتی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بیورر مدل MG100

ماساژور برقی بیورر مدل MG100مشخصات
  • توان مصرفی20
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- مناسب برای اتاق های ماساژ و ماساژورهای حرفه ای - طراحی مناسب برای ماساژ عضلات عمومی بدن: ریکاوری ورزشکاران - مناسب برای ریلکس قبل از خواب: عملکرد خانم و آقا برای استراحت - عملکرد مادون قرمز انتخابی: سویچ جداگانه - سری های مناسب قابل تعویض: شانه ای،دانه دانه - دستگیره ضد لرزش جدید - امکان تنظیم میزان ویبره - وزن: 1.7 کیلوگرم - ابعاد: 16 × 15 × 45 - مدت ماساژ: 20 دقیقه - دارای 4 برنامه‌ی ماساژ - دارای 5 حالت شدت ماساژ - با طراحی ارگونومیک و دسته‌ی ضد لغزش - با بدنه‌ی آلومنیومی - طول سیم: 1.5 متر
مشاهده قیمت

ماساژور برقی هلث وی مدل Gun69

ماساژور برقی هلث وی مدل Gun69مشخصات
  • توان مصرفی30 وات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتباتری: 2500 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم یون هد ماساژ: 6 عدد جنس: پلاستیک ABS وزن: 900 گرم 20 سرعته زمان کارکرد 5ساعت دارای نمایشگر لمسی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بیورر مدل MG70

ماساژور برقی بیورر مدل MG70مشخصات
  • توان مصرفی22
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- قابلیت تنظیم شدت ماساژ - ماساژ با دسته برای نقاط غیر قابل دسترس پشت و پا - ماساژ بدون دسته برای استفاده مستقیم و پر قدرت - دکمه جداگانه برای روشن کردن گرمای مادون قرمز - تنظیم سرعت ماساژ - 2 کلاهک اضافی برای ماساژ - کلاهک ماساژ مخصوص - دسته ضد لغزش
مشاهده قیمت

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG04

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG04مشخصات
  • توان مصرفی20
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی رنفو مدل R3 Mini

ماساژور برقی رنفو مدل R3 Miniمشخصات
  • توان مصرفی60 وات
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی اوآبس مدل HA-73

ماساژور برقی اوآبس مدل HA-73مشخصات
  • توان مصرفی40 وات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتباتری: قابل شارژ از نوع لیتیوم یون 2500 میلی‌آمپرساعت هد ماساژ: 6 عدد جنس: پلاستیک ABS وزن: 845 گرم 30 سرعته زمان ابعاد 238x258x51 میلی‌متر
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بوستر مدل A2

ماساژور برقی بوستر مدل A2مشخصات
  • توان مصرفی126
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتمشخصات ماساژگان بوستر مدل A2: موتور فوق العاده پر قدرت side-mounted high power قدرت موتور 126W max نیروی فشار 15kg دارای تراشه نسل جدید کنترل هوشمند استفاده از تکنولوژی سه گانه برای کاهش صدا چرخش دوبل بلبرینگ استفاده از صفحه جانبی برای موتور عایق دوگانه صدا دارای سری با قابلیت فشرده سازی هوا برای نقاط حساس عمق ضربه 12mm پایه بلند دارای 6 سری مختلف دور موتور تا 3300 دور در دقیقه باطری پر قدرت 21.6V 6INR19/66 مشخصات شارژ 100-240 V 50/60 Hz , 24 W 24V / 1A وزن دستگاه 1.2kg
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل E1

ماساژور برقی مدل E1مشخصات
  • توان مصرفی24
  • امکانات ابزارصفحه نمایش
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتداراي موتور پرقدرت DS داراي 5سري مختلف،مناسب براي ماساژ صورت و بدن داراي كابل USB
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل 6-Head

ماساژور برقی مدل 6-Headمشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحات- افزایش جریان خون - آزاد سازی اسیدلاکتیک - مناسب جهت دردهای مزمن و بهبود گرفتگی عضلات و ماهیچه ها - بسیار قوی - دارای باتری لیتیوم یون - دارای فناوری کاهش نویز
مشاهده قیمت

ماساژور برقی هایپرآیس مدل 2

ماساژور برقی هایپرآیس مدل 2مشخصات
  • توان مصرفی60 وات
  • امکانات ابزارنشانگر LED
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندآمریکا
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BLD-8890

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BLD-8890مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتماساژ گان جدید (TheraGun) تری گان برند blueidea مناسب ماساژ عضلات بعد از ورزش مناسب برای رفع درد و سفتی عضلات بدن ویژگی منحصر بفرد «مکث و ماساژ» اتوماتیک حین ماساژ با امکان تنظیم بهبود جریان گردش خون در بدن بهبود سلامت بافت های نرم مناسب برای افزایش دامنه ورزش تنظیمات ماساژ سطحی باتری لیتیوم کم مصرف کنترل خاموش و روشن ۱۲ هد متنوع ماساژ سرعت قابل تنظیم قدرت بالای موتور ورودی برق 220V ~ 240V فرکانس 50/60Hz پالس در ثانیه: 1,000 - 5,000RPM
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل YJ002

ماساژور برقی مدل YJ002مشخصات
  • توان مصرفی25
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین تحت لیسانس آمریکا
  • سایر توضیحاتقابلیت تنظیم 30 سرعت مختلف دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2500 میلی آمپر صدای بسیار کم تا 30 الی 40 دسی بل مدت زمان شارژ 1.5 ساعت و قابلیت استفاده تا 6 الی 8 ساعت کار دارای 6 سری ماساژ مختلف برای تمام نقاط بدن همراه با کیف ضد ضربه برای محافظت از بدنه و سری های ماساژ مناسب برای ماساژ تمام عضلات بدن
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل HANDHELD

ماساژور برقی مدل HANDHELDمشخصات
  • توان مصرفی25
  • امکانات ابزارصفحه نمایش
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای پنج سری مختلف
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل GB-620

ماساژور برقی مدل GB-620مشخصات
  • توان مصرفی7.4
  • امکانات ابزارصفحه نمایشگر
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای صفحه نمایش دیجیتال شارژ شدن توسط کابل MICRO USB ظرفیت باتری:1800 مگا ساعت ولتاژ:7.4 ولت وزن خالص:0.57 کیلوگرم دارای 4 عدد سری غلتک قابل تعویض زمان کار:4 ساعت سرعت:1800-3200r/min
مشاهده قیمت

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG 02

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG 02مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام:ماساژور تفنگی برند:سایکل تیری Cycle tree مدل :MG-02 قابلیت استفاده:خانگی/سالن های ورزشی /فیزیوتراپی / سالنهای ماساژ جنس و مواد ساخت:آلیاژ آلومینیوم + PP + ABS مواد سر ماساژور:PP + EVA محدوده سرعت:1800-3500 دور در دقیقه تعداد سرعت:9 سرعت قابل تنظیم صفحه نمایشگر:LCDلمسی نوع باتری:باتری لیتیوم با انرژی بالا قابل جدا شدن ظرفیت باتری:قابل شارژ5200mAh زمان شارژ:3-4 ساعت زمان کار:حدود8 ساعت
مشاهده قیمت

ماساژور برقی گردن مدل 01

ماساژور برقی گردن مدل 01مشخصات
  • توان مصرفی24W
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحات6 عدد کلید برای فرمانهای مختلف ماساژ
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل De Wak 325

ماساژور برقی مدل De Wak 325مشخصات
  • توان مصرفی2200 میلی آمپر
  • امکانات ابزارتقویت کننده‌ی توربو
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل T

ماساژور برقی مدل Tمشخصات
  • توان مصرفی30 وات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BLD-740

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BLD-740مشخصات
  • توان مصرفی30
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحاتمجهز به باتری لیتومی قوی قدرت موتور 30 وات دارای سوکت شارژ type-c
مشاهده قیمت

ماساژور برقی اوآبس مدل HA-61

ماساژور برقی اوآبس مدل HA-61مشخصات
  • توان مصرفی30 وات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتباتری: قابل شارژ از نوع لیتیوم یون هد ماساژ: 4 عدد جنس: پلاستیک ABS وزن: 550 گرم 6 سرعته زمان ابعاد 132x134x50 میلی‌متر
مشاهده قیمت

ماساژور برقی کی ام آر مدل A7-S

ماساژور برقی کی ام آر مدل A7-Sمشخصات
  • توان مصرفی90 وات
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای کیسه های هوا - پا، مچ پا، دست ها، شانه و گردن دارای غلتک ها (گوی های دوار) – کف پا، کمر و پشت، نشیمنگاه، عضله پشت ساق پا سبک های ماساژ، تکنیک ها و برنامه ها با امکان سفارشی کردن متریال و طراحی بسیار با کیفیت سیستم گرمادهی و ارتعاش جاذبه صفر (بی وزنی - Zero Gravity) ماساژ 3D و 4D مسیر ماساژ L یا S شکل پخش موسیقی کنترل پنل تصویری
مشاهده قیمت

ماساژور برقی کد kh560

ماساژور برقی کد kh560مشخصات
  • توان مصرفی22
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی تک لاو مدل TL2001

ماساژور برقی تک لاو مدل TL2001مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل -SJ268

ماساژور برقی مدل -SJ268مشخصات
  • توان مصرفی5
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتافزایش جریان گردش خون رفع خستگی و کوفتگی عضلات کاهش تنش های عضلانی به واسطه ماساژ لذت بخش بهبود درد عضلات و مفاصل کاهش استرس و ایجاد حس آرامش نوع ماساژ : لرزشی -ویبره منبع تغذیه : باتری تعداد سری : یک عدد غیر قابل تعویضکگ اقلام همراه : سیم شارژ و کاتالوگ ... قدرت:24 وات ولتاژ:5 ولت باتری:1200 میلی آمپر ساعت وزن خالص:227 گرم
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل MASSAGE GUN 12 IN 1

ماساژور برقی مدل MASSAGE GUN 12 IN 1مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی میسی مدل MY-100

ماساژور برقی میسی مدل MY-100مشخصات
  • توان مصرفی5
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتخوش دست و سبک ماساژور غلطکی دارای 3 سری رولی چرخشی قابلیت تنظیم شدت ماساژ مناسب صورت و بدن هر بار ماساژ:30 دقیقه مواد: ABS + فلز ولتاژ محاسبه شده :250v/60hz توان نامی: 4.5-5w اقلام همراه کالا : کابل شارژ ، سری غلتک دستگاه ، و دفترچه راهنما
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مینی های فایو مدل Bruning

ماساژور برقی مینی های فایو مدل Bruningمشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام محصول:مینی ماساژور تفنگی / تفنگ ماساژ / گان ماساژ برند: های فایو / HI5 مدل: Bruning منبع انرژی: باطری قابل شارژ نوع باطری: لیتیوم یونی قدرت باطری: 1500mAH مدت زمان شارژ:3.5h مدت زمان شارژدهی:4.5h متریال ساخت:ABS+Aluminium alloy تعداد سری ماساژ:4 عدد قابلیت تنظیم سرعت: دارد تعداد سرعت قابل تنظیم:5سرعته حداقل و حداکثر سرعت: 1500-3000rpm
مشاهده قیمت

ماساژور برقی ریکاوپرو مدل  SE Smart

ماساژور برقی ریکاوپرو مدل  SE Smartمشخصات
  • توان مصرفی1400
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندانگلستان
  • سایر توضیحاتقابلیت تنظیم 5 سرعت تعریف شده و تنظیم دستی سرعت دلخواه 5سری همراه: سری چنگال مانند برای کمر سری تخت برای تمام نقاط بدن سری گرد برای عضلات بزرگ بدن سری گلوله ای برای مفاصل، بافت های عمیق سری شست مانند مخصوص پا استال فورس 50پوند کنترل:اسمارت تاچ سوپرسایلنت(بدون صدا) باتری:240 دقیقه بعد از هر بار شارژ اپلیکیشن هوشمند سازگار با اندروید و IOS
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل OK4801

ماساژور برقی مدل OK4801مشخصات
  • توان مصرفی24
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحاتاین ماساژور بی سیم و سبک است. دارای نمایشگر دیجیتال LED با کلید لمسی برای تنظیم سرعت میباشد سرعت بالا و وموتور قدرتمند باگشتاور بالا فناوری جدید کاهش سر و صدا. این ماساژور عضلانی تا 3200 دور در دقیقه حرکت وهمچنین قابل تنظیم تا 20 نوع سرعت لرزش میباشد. دارای 4 سری قابل تعویض با ویژگیهای خاص
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل YT-1706

ماساژور برقی مدل YT-1706مشخصات
  • توان مصرفی25
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای شش سری متفاوت
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بیورر MG40

ماساژور برقی بیورر MG40مشخصات
  • امکانات ابزارمادون قرمز
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- ماساژ لرزاننده جداگانه - دسته قابل تنظیم در 4 جهت - ماساژ آرامش بخش لرزش - 4 کلاهک ماساژ - کلاهک چرخشی و دسته قابل تنظیم - مناسب برای ماساژ موضعی و هدفدار - تاثیر عمیق با گرمای مادون قرمز - دارای 3 سطح ماساژ قابل تنظیم - ابعاد: 8.8 × 8.5 × 39 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

ماساژور برقی فشیال گان مدل FH-320

ماساژور برقی فشیال گان مدل FH-320مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- ماساژور شارژی - قدرت باتری : 2000 میلی آمپر لیتیومی - دارای 6 شدت مختلف - مدت زمان شارژ : 90 دقیقه - ولتاژ موثر : 8.4 ولت - قدرت: 24 وات - دارای 4 چرخ دنده تنظیم سرعت - شامل 4 سر ماساژ قابل تعویض
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل JM01

ماساژور برقی مدل JM01مشخصات
  • توان مصرفی25 وات
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین تحت لیسانس اتحادیه اروپا و کشور انگلستان
  • سایر توضیحاتقدرت موتور 25 وات باتری لیتیومی 2500 میلی آمپر دارای 30 موتور دارای کیف نگهداری مدت زمان برای شارژ کامل 1.5 ساعت دارای 6 سری ماساژ قابل تعویض بی صدا
مشاهده قیمت

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG06

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG06مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام دستگاه: ماساژور تفنگی / گان ماساژ / تفنگ ماساژ برند : سایکل تیری مدل: MG06 تکنولوژی: ضربه ابی + حرارتی مواد ساخت دستگاه : پلاستیک ABS + آلیاژ آلومینیوم مواد ساخت سری های ماساژ: PP + EVA تعداد سر ماساژ: 8 عدد (7 عدد سر عادی + 1 عدد سر گرم کننده) موتور: موتور 24 ولت بدون برس قطر موتور: 40 میلی متر دامنه ضرب: 12 میلی متر قابلیت تنظیم سرعت: دارد تعداد حالت های انتخاب سرعت:1حالت دستی و 2 حالت اتوماتیک تعداد سرعت قابل تنظیم درحالت دستی : 5 سرعت دامنه سرعت: 1680-3500 دور در دقیقه دسی بل: Db45-60 قدرت: 20-30 وات منبع انرژی: باطری قابل شارژ نوع: باتری لیتیوم با انرژی بالا ظرفیت: mAh2600 ولتاژ شارژ: 24 ولت DC زمان شارژ: 3-2 ساعت زمان کار: 3 ساعت(بسته به نوع استفاده 4-6ساعت هم میتوان تجربه کرد) لوازم جانبی: شارژر / 8 سر ماساژ / دفترچه راهنمای کاربر / 4 حلقه لاستیکی گواهی: CE ، RoHs ، FCC ، FDA ، حق ثبت اختراع سایز: cm6x21.3x16
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل XF-71

ماساژور برقی مدل XF-71مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتطراحی منطبق با فرم بدن انسان روشن شدن موتور لرزشی با فشار روی بدن منبع انرژی: باتری (2 عدد باتری نیم قلمی) سبک و قابل حمل
مشاهده قیمت

ماساژور برقی لایف سنس مدل N2100

ماساژور برقی لایف سنس مدل N2100مشخصات
  • توان مصرفی4.5 ولت
  • امکانات ابزارصفحه نمایشگر
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین تکنولوژی ژاپن
  • سایر توضیحات-دو پد الکترود -سیم الکترود -آداپتور برق -صفحه نگهدارنده پد الکترود -دمپایی تنس - تسکین دردهای عضلانی - بهبود جریان خون - بهبود رفع خستگی -دفترچه راهنمای فارسی افزایش جریان خون و تنظیم سیستم عصبی - امواج الکترومغناطیسی با طول موج 15-5 میکرومتر را ارسال می کند که اثر خوبی روی بدن دارد - درمان موثر در تسکین علائم اسپوندیلیت گردنی، پری آرتریت عضلات شانه، آرتروز، شانه، پشت، کمر، بازو و دست، پا، مفاصل و سایر اعضا - استفاده شخصی و کلینیکال جهت درمان بیماریها و تقویت اندام - قابلیت تنظیم سرعت ماساژ به میزان دلخواه - دارای 5 روش کارکرد در روند اتوماتیک با گزینش های متعدد - درمان رضایت بخش از طریق تغییر اتوماتیک الگوی موج و فرکانس - قابلیت نمایش تایم باقی مانده درمان بر روی نمایشگر - قابلیت نمایش سرعت درمان بر روی نمایشگر - قطع اتوماتیک برق در 15 دقیقه - دارای عمل کنترل بدن در 5 ثانیه
مشاهده قیمت

ماساژور برقی پا بیورر مدل EM 27

ماساژور برقی پا بیورر مدل EM 27مشخصات
  • توان مصرفی4.5
  • امکانات ابزاردارای الکترود
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحات- مجهز به تکنولوژی TENS جهت کاهش درد از طریق تحریک الکتریکی عصب ها - مناسب مچ پاهای با دور مچ 13 تا 31 سانتی متر - مجهز به دو الکترود Water contact - دارای 4 برنامه تسکین درد TENS - قابلیت تنظیم شدت عملکرد - قابلیت خاموش خودکار - پنل مجهز به LCD Display
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل EB18

ماساژور برقی مدل EB18مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتمنبع تغذیه یک عدد باطری قلمی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل ماسل پرو کد MP10

ماساژور برقی مدل ماسل پرو کد MP10مشخصات
  • توان مصرفی150
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحاتنسل جدید ماساژگان مدل MP10 -موتور فوق العاده پر قدرت High Torque Brushless Motor -دارای تراشه هوشمند AI -فوق العاده کم صدا
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل MINI-DoulHead

ماساژور برقی مدل MINI-DoulHeadمشخصات
  • توان مصرفی4.6
  • امکانات ابزارصفحه نمایشگر
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتدارای صفحه نمایش دیجیتال و 32 شدت ماساژ افزایش جریان گردش خون رفع خستگی و کوفتگی عضلات کاهش تنش های عضلانی به واسطه ماساژ لذت بخش بهبود درد عضلات و مفاصل کاهش استرس و ایجاد حس آرامش ن تعداد سری : 8 عدد قابل تعویض اقلام همراه : سیم شارژ و دفترچه راهنما و سری های قابل تعویض .. ولتاژ دارای امتیاز: 8.4 ولت جریان فعلی: 2A پارامتر ورودی: 5 ولت حداکثر سرعت: 4000/دقیقه ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
مشاهده قیمت

ماساژور برقی اوآبس مدل YTK-309B

ماساژور برقی اوآبس مدل YTK-309Bمشخصات
  • توان مصرفی0.15W
  • امکانات ابزارصفحه نمایش
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- ابعاد: 169x110x47 میلی متر - ولتاژ: 4.5 ولت - وزن:216
مشاهده قیمت

ماساژور برقی بوستر مدل M2

ماساژور برقی بوستر مدل M2 مشخصات
  • توان مصرفی125
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتموتور پر قدرت high-power brushless motor قدرت موتور 125W نیروی فشار 12kg - دارای تراشه نسل جدید هوشمند -استفاده از تکنولوژی سه گانه برای کاهش صدا -چرخش دوبل بلبرینگ استفاده از صفحه جانبی برای موتور عایق دوگانه صدا تنظیم اتوماتیک‌ ضربات به سه حالت موجی ، افزایشی و کاهشی نمایش درصد شارژ بر روی دسته قابلیت جدا کردن باطری و استفاده از باطری اضافی دارای 6 سری مختلف -دور موتور 900 تا 3300 دور در دقیقه باطری پر قدرت 21.6V 6INR19/66 مشخصات شارژر 100-240 V 50/60 Hz , 24W 24V / 1A -وزن دستگاه 1.1kg
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل TY-507B

ماساژور برقی مدل TY-507Bمشخصات
  • توان مصرفی24
  • امکانات ابزارصفحه نمایشگر
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتابتدا دستگاه را شارژ کنید سپس 3 ثانیه دکمه پاور دستگاه را لمس کنید و سپس از ماساژ لذت برید . دارای دکمه های لمسی و صفحه نمایش دیجیتال شارژ شدن توسط کابل USB ولتاژ: 5V دارای 4 عدد سری غلتک قابل تعویض سرعت:3200RPM
مشاهده قیمت

ماساژور برقی سر اسکالپ مدل 368-AH

ماساژور برقی سر اسکالپ مدل 368-AHمشخصات
  • توان مصرفی5
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحاتابعاد دستگاه 120x90x90 میلی متر وابعاد پایه شارژر 57x100x100 میلی متر . توان مورد نیاز 5 وات وزمان مورد نیازشارژ 3 تا 4 ساعت میباشد. طراحی مقاوم در برابر آب وقابل استفاده در حمام تا 30 دقیقه . دارای چهار چرخ ماساژ با قابلیت حرکت در 2 سرعت و 2 جهت مخالف میباشد همچنین چرخها قابل جداسازی وشستشو هستند و برای تمامی بدن قابل استفاده میباشد.
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل X-666

ماساژور برقی مدل X-666مشخصات
  • توان مصرفی24 وات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاترابط: USB Type-C، جنس بدنه: پلاستیک ABS، باتری قابل شارژ لیتیومی، ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت، ولتاژ باتری: 7.4 ولت، دارای 4 سری مختلف برای نقاط گوناگون بدن، دارای 4 دنده سرعت برای انواع مختلف ماساژ
مشاهده قیمت

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG 05

ماساژور برقی سایکل تیری مدل MG 05مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام: ماساژور تفنگی برند: سایکل تیری Cycle tree مدل: MG-05 قابلیت استفاده: خانگی/سالن های ورزشی /فیزیوتراپی / سالنهای ماساژ جنس و مواد ساخت: آلیاژ آلومینیوم + PP + ABS مواد سر ماساژور: PP + EVA تعداد سرعت: 20 سرعت قابل تنظیم محدوده سرعت: 1100-3600 دور در دقیقه نوع باتری: باتری لیتیوم با انرژی بالا قابل جدا شدن ظرفیت باتری: قابل شارژ2600mAh زمان شارژ: 2 ساعت زمان کار: حدود 6-4ساعت لوازم جانبی: شارژر / 8 سر / کتابچه راهنمای کاربر
مشاهده قیمت

ماساژور برقی وی-ریهاب مدل VU-IPC06

 ماساژور برقی وی-ریهاب مدل VU-IPC06مشخصات
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتنام دستگاه: ماساژ با فشار هوا برند: وی ریهاب WY REHAB مدل: VU-IPC06 نوع دستگاه :دیجیتالی تعداد اتاق ماساژ: 8 اتاق فشار قابل تنظیم: 30~ 240mmHg with 8 levels 8 مرحله قابل تنظیم صفحه نمایش: LED کنترل صفحه: کلید لمسی / کنترل از راه دور ولتاژ:110V/ 60Hz, 220V/ 50Hz or 220V/ 60Hz عملکرد:برق مستقیم مصرف برق : 65W زمان درمان: مرحله قابل تنظیم 1 ~ 90 دقیقه؛ نمایش زمان باقی مانده مراقبت ها: اجازه می دهد تا بهینه سازی درمان با عضلات یا نواحی خاص انجام شود. تعداد مراحل اجرایی: 6نوع برنامه سایز: 30x23.7x12.6CM/ 11.81x9.33x4.96INCH وزن: 2.65KG/ 5.84lbs
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل 2021

ماساژور برقی مدل 2021مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

ماساژور برقی مدل Booster M2

ماساژور برقی مدل Booster M2مشخصات
  • توان مصرفی24 وات
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژالکتریکی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتباتری لیتیومی تفنگ ماساژ عضلانی عمیق 6 حالت ماساژ 24 وات کم صدا - بسیار قوی - دارای باطری لیتیوم یون - شارژر - کیف قابل حملپ - سرعت و قدرت - نوع حرکت - قابلیت حمل - عمر باطری 6 سری
مشاهده قیمت

ماساژور برقی کد JMJ-320

ماساژور برقی کد JMJ-320مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوردستی
  • سایر توضیحات- دهانه فلزی - افزایش جریان خون - دارای هولدر سری فولادی - آزاد سازی اسیدلاکتیک - مناسب جهت دردهای مزمن و بهبود گرفتگی عضلات و ماهیچه ها - بسیار قوی - دارای باتری لیتیوم یون - دارای فناوری کاهش نویز
مشاهده قیمت

ماساژور برقی موری مدل X7

ماساژور برقی موری مدل X7مشخصات
  • توان مصرفی6ساعت
  • نوع ماساژضربه‌ای
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
  • سایر توضیحات4 سری
مشاهده قیمت

ماساژور برقی رنفو مدل RP_SNM061

ماساژور برقی رنفو مدل RP_SNM061مشخصات
  • توان مصرفی100-240ولت
  • امکانات ابزارسیستم خاموشی خودکار
  • نوع ماساژحرکتی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندچین
مشاهده قیمت

ماساژور برقی ریکاوپرو مدل توپ

ماساژور برقی ریکاوپرو مدل توپمشخصات
  • توان مصرفی30W
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • کشور مبدا برندانگلستان
  • سایر توضیحاتباتری تا 150 دقیقه استفاده بعد ازهر بار شارژ دارای سه سرعت قابل تنظیم موتور قوی 30W
مشاهده قیمت

ماساژور برقی هژنگ مدل HZ-RMZ-1

ماساژور برقی هژنگ مدل HZ-RMZ-1مشخصات
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتبرند: هژنگ /HEZHENG مدل: HZ-RMZ-1 تکنولوژی: ویبره و یا لرزش 80% cotton + 20% terylene فیلر: Latex granule جریان ورودی: 5V =1A تایمر خودکار: خاموشی خودکار پس از 15 دقیقه استاندارد اجرایی: GB 4706.1-2005 ویژگی و مزیت: 1 ، تهیه شده ازمواد طبیعی لاتکس 2 ، انعطاف پذیر برای افراد مختلف 3 ، فن آوری منحصر به فرد ماساژ 4 ، اندازه یکنواخت ذرات لاتکس 5 ، ایده آل برای ماساژ از گردن و سر سایز دستگاه: 130x12x10cm سایز بسته بندی: 14x14x29cm
مشاهده قیمت