عوارض لاغری با دستگاه اسکالپشورچیست - راهنمای خرید دستگاه اسکالپشور در تهران ، اصفهان و مازندران با قیمت مناسب

عوارض لاغری با دستگاه اسکالپشورچیست - راهنمای خرید دستگاه اسکالپشور  در تهران ، اصفهان و مازندران با قیمت مناسب

آرایشی و بهداشتی

با توجه به اینکه کاهش سایز و لاغری سریع در یک جلسه امکان پذیر است، در این بخش از برنامه لاغری شما را با یکی از سریع‌ترین دستگاه های لاغری آشنا خواهیم کرد. در ابتدا بهتر است بدانید که هدف از اختراع این وسیله در دسترس قرار دادن روشی سریع برای انجام عمل های زیبایی لاغری می باشد. به کمک این وسیله شما بدون هیچ زحمت و عارضه ای می توانید با انجام عمل های زیبایی روی بدن خود به راحتی، شاهد لاغر شدن اندام خود باشید و در عرض چند هفته، شاهد کم کردن وزن خود باشید. پس از آنکه با کمک دستگاه لاغری قادر به انجام جراحی روی بدن خود شدید، می توانید از دستگاه های لاغری موضعی مانند لیپوماتیک نیز جهت لاغری موضعی بدن خود استفاده نمایید. برای اطلاع بیشتر از نحوه عملکرد دستگاه های مذکور باید بگوییم که لاغری موضعی بدن با استفاده از این دستگاه ها معمولا بین 30 الی 45 دقیقه طول می کشد.

کرم ژل لاغری آلوئه ورا روجا مدل Aloe vera به همراه صابون لاغری

کرم ژل لاغری آلوئه ورا روجا مدل Aloe vera به همراه صابون لاغریمشخصات
  • حجم100 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برندایران
  • شماره مجوز665/96300
  • نوع عصارهآلوئه ورا
  • جنس محفظهپلاستیک
  • نوع محفظهتیوپی
  • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت
با استفاده از روش کرایولیپولیز با استفاده از سرمای شدید به ایجاد گرما در بافت چربی کمک می شود و این گرما سبب ایجاد یک جریان قوی در سلول های چربی می شود که نتیجه آن ایجاد حفره هایی ریز و کوچک در دیواره سلول چربی جهت خروج راحت تر چربی خواهد بود. این دستگاه قادر است تا همزمان چند نتیجه مختلف از جمله بهبود بافت چربی، کاهش سایز موضعی، سفت کردن پوست و. را ارایه دهد و این روش توسط پزشک متخصص انجام می شود.

حلقه لاغری همراه سالار مدل DOUBLEHOOP

حلقه لاغری همراه سالار مدل DOUBLEHOOPمشخصات
  • ابعاد102*102 سانتی‌متر
  • وزن1700 گرم
  • سایر توضیحاتدارای برآمدگی های سفت و ژله ای حلقه ماساژور دبل هوپ بین برنده چربی های شکم و پهلو سبک و قابل حمل
مشاهده قیمت
در این روش لاغری از روش اولتراسوند و کویتیشن (سونوگرافی) جهت رفع افتادگی پوست استفاده می‌شود. امواج اولتراسوند با ایجاد فشار منفی در بافت‌های بدن موجب تحریک کلاژن سازی می‌شوند و با این مکانیزم باعث جوان سازی پوست و افزایش قوام پوست می‌شوند. این روش برای افرادی که پوست بسیار شل و افتاده‌ای دارند یا از ظاهر خود خسته شده‌اند مفید می‌باشد. از دیگر مزیت های استفاده از این روش لاغری بدون نیاز به رژیم های غذایی سخت و یا ورزش های سنگین میباشد.

شکم بند لاغری تادو کد 03

شکم بند لاغری تادو کد 03مشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردحفظ زیبایی
  • نحوه بسته شدنقزن
  • سایر توضیحات- حفظ زیبایی - کوچک کردن شکم - حمایت از مهر‌های کمر - برطرف کردن دردهای گرفتگی عضلانی کمر - جلوگیری از افتادن شکم بعد از عمل جراحی
مشاهده قیمت
استفاده از این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا بدون اینکه احساس گرسنگی و یا ناراحتی کنید، به صورت کاملا طبیعی چربی های اضافی زیر پوست خود را به طور کاملا محسوس کاهش دهید. همچنین استفاده از دستگاه اسکالپشور در زمان لاغری و همچنین کاهش وزن موجب می شود که شما شاهد فرم زیبایی در اندام خود باشید. لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه های مختلف از جمله دستگاه کویتیشن، بادی جت و یا جراحی‌های زیبایی نیز می تواند باعث به وجود آمدن عوارض و خطرات برای بیماران شود که در نهایت سبب می گردد که شما هزینه های بسیار بیشتری را برای درمان به پزشک خود متحمل شوید. 

شکم بند لاغری تادو کد 05

شکم بند لاغری تادو کد 05مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردشکم
  • کشور مبدا برندایران
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحات- دارای جیب حمل گوشی همراه - حفظ زیبایی - کوچک کردن شکم - حمایت از مهر‌های کمر - برطرف کردن دردهای گرفتگی عضلانی کمر - جلوگیری از افتادن شکم بعد از عمل جراحی
مشاهده قیمت
لاغری شکم و پهلو به کمک دستگاه های لاغری به دلیل افزایش اشتها، کاهش وزن، بالا بردن اعتماد به نفس و شادابی روحی در افراد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دستگاه لاغری اسکالپشور با دارا بودن یک صفحه نمایش لمسی بزرگ، تمامی کنترل آن را در اختیار شما قرار می دهد و شما قادر هستید به وسیله کنترل آن به راحتی حرکت‌ها و تمرینات ورزشی خود را تنظیم کنید. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه این است که چربی های اضافه بدن را به صورت نیمه مایع دفع می کند. دستگاه لاغری اسکالپشور دارای تایمر 10 مرحله ای می باشد که بعد از انجام هر مرحله وزن شما افزایش می یابد. اگر قصد استفاده از دستگاه لاغری شکم و پهلو را دارید باید در فواصل زمانی مشخص خود را وزن کنید .

گن لاغری زنانه کد 213

گن لاغری زنانه کد 213مشخصات
  • جنسپلی آمید
مشاهده قیمت
شما با کمک یک دستگاه پیشرفته لاغری می توانید این بافت های چربی را در ناحیه مورد نظر از بین ببرید. در واقع شما با استفاده از دستگاه لاغری شکم و پهلو با مکانیسمی پیشرفته، بافت های چربی اضافه را از نواحی شکم و پهلو می کاهد. اگر از شما بپرسند که بهترین روش لاغری با استفاده از دستگاه چگونه است، قطعا یکی از گزینه های شما استفاده از دستگاه‌های لاغری نظیر اولترازد ( Abrasion ) و یا کویتیشن می باشد که هر دو می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن در از بین بردن بافت های چربی از این دو روش استفاده کنند، با این حال با توجه به شرایط خاص هر فرد استفاده از این دو روش لاغری نسبت به سایر روش‌های موجود دارای عوارض و هزینه بالاتری می باشد.

کرم لاغری دلتا دارو مدل ویونکس حجم 200 میلی لیتر

کرم لاغری دلتا دارو مدل ویونکس حجم 200 میلی لیترمشخصات
  • حجم200 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفادهروزی ۲ بار روی شکم، رانها، باسن، پهلوها و بازوها مالیده شود. اثرات لاغری پس از ۳۰ روز استفاده مداوم شروع می گردد.
  • ترکیباتبدون عصاره
  • سایر توضیحاتدر صورت تماس کرم با چشم و دهان ، بلافاصله با آب شستشو دهید
مشاهده قیمت
این دستگاه توسط مهندسین خبره کشورمان طراحی و تولید شده و به تایید پزشکان داخلی و خارجی رسیده است. شما با داشتن این دستگاه می توانید در هر بازه زمانی که لازم بود تنها با استفاده از آب و بدون هیچگونه مواد اضافی، چربی های اضافه موجود در بدن خود را خارج نمایید. این محصول برای از بین بردن هر گونه چین و چروک، لکه های پوستی و یا آثار سطحی جوش های صورت بسیار مناسب است و به دلیل وجود لایه برداری بسیار موثر و سریع، امکان پاکسازی پوست شما از هر گونه سلول چربی وجود دارد. 

شکم بند لاغری مدل 2020

شکم بند لاغری مدل 2020مشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنقزن
مشاهده قیمت
اما سوالی که به ذهن همه ی افراد در رابطه با دستگاه اسکالپشور مطرح می شود این است که دستگاه کویتیشن و اولتراسونیک با چه مکانیسمی عمل می کنند؟ در پاسخ باید گفت در صورتی که از دستگاه کویتیشن استفاده شود با ایجاد خلاء در بافت‌های چربی، آن را از حالت مایع به حالت گاز تبدیل کرده و با کمک امواج اولتراسوند در تمام جهات منتشر می کند. برای نمونه این امواج دستگاه کویتیشن در ناحیه پهلوها باعث ایجاد امواجی در بافت چربی ناحیه شکمی، پهلوها، ران‌ها و کفل‌ها می شود و از سوی دیگر بافت چربی در ناحیه باسن و زیر بغل و ران ها را از حالت مایع به حالت گاز تبدیل می کند که با توجه به مکانیزم دستگاه کویتیشن قادر به از بین بردن بافت‌های چربی در این نواحی و به مرور زمان می‌باشد. 

گن لاغری مدل ساعت شنی شکم و پهلو کد 998

گن لاغری مدل ساعت شنی شکم و پهلو کد 998مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
  • جزئیات100% لاتکس جهت تسریع در چربی سوزی و افزایش دمای بدن دارای فنر داخلی (جهت لول نشدن گن) ساخته شده از لایه اکسپرس شده کاهش 1 الی 2 سایز به محض پوشیدن پوشش نرم و راحت جهت جلوگیری از حساسیت های پوستی امکان استفاده چند ساعته در طی روز دارای لایه ای کتان پنبه ای در لایه داخلی گن با خاصیت ضد حساسیت عبور دهنده هوا مناسب برای استفاده در باشگاه و پیاده روی، در محل کار و مهمانی، بعد از زایمان مناسب برای بعداز عمل های جراحی و پیکر تراشی و لیپوساکشن قابل شسشتشو با دوام
مشاهده قیمت
در حال حاضر دستگاه های لاغری موجود در بازار از جمله : کویتیشن ، لیپوساکشن ، لیزر لیپولیز ، لیپوماتیک ، اولتراسونیک لاغری ، پی ار پی و. دارای محدودیت های بسیاری می باشند که با استفاده از دستگاه کویتیشن این محدودیت ها را از پیش رو بردارید و به راحتی به اندام دلخواه خود دست یابید. علاوه بر آن به طور قطع وجود سیستم های لاغری موضعی در کنار دستگاه کویتیشن می تواند کمک شایانی به کاهش و از بین بردن چربی های جمع شده در ناحیه شکم ، پهلو و ران ها کند و لاغری موضعی را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن حاصل نماید. 

گن لاغری اسکالپتینگ کلتس مدل MA-829

گن لاغری اسکالپتینگ کلتس مدل MA-829مشخصات
  • نحوه بسته شدنزیپ
  • جزئیات جنس : الیاف لاتکس مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و… فرم دهنده و لاغری سریع و بی دردسر امکان استفاده چند ساعته و راحت و مناسب در طی روز کاهش یک الی دو سایز بعد از پوشیدن ضد حساسیت و سازگاری با پوست های حساس
مشاهده قیمت
دستگاه های لاغری اسکالپشور موجود در بازار علاوه بر اینکه میزان چربی را کاهش می دهند، علاوه بر اینکه سبب به وجود آمدن بافت های نرم و خوش فرم در نواحی مختلف بدن می شوند، برای زیبایی و خوش اندامی نیز می توانند بسیار موثر باشند. در دستگاه های کویتیشن مورد استفاده بافت چربی، در محل هایی که نسبت به آن موضعی تر می باشد، مانند پهلو ها و شکم از بین می روند و با استفاده از رژیم های غذایی و تمرینات ورزشی می توان به تناسب اندام مورد نظر دست یافت. از دیگر برتری های کویتیشن نسبت به روش های مشابه این است که در تمامی نواحی ذکر شده چربی هایی با چگالی بیشتر از سایر نواحی بدن از بین می روند. 

گن لاغری زنانه کد 203

گن لاغری زنانه کد 203مشخصات
  • جنسپلی آمید
مشاهده قیمت

کپسول لاغری گارسینوفیت بهتا دارو بسته 60 عددی

کپسول لاغری گارسینوفیت بهتا دارو بسته 60 عددیمشخصات
  • روش مصرفبه عنوان یک مکمل رژیمی برای بزرگسالان روزانه 1 عدد کپسول 30 دقیقه قبل از هر وعده ی غذایی اصلی مصرف شود. برای بدست آوردن بیشترین اثر کاهش وزن روزانه 2 عدد کپسول 30 دقیقه قبل از هر وعده ی غذایی مصرف شود.
  • تعداد60 عدد
  • منع مصرفجهت جلوگیری از ایجاد عوارض گوارشی پس از مصرف دارو از حذف کامل وعده غذایی خودداری گردد. گارسینیا کامبوجیا ممکن است سطح سروتونین خون را افزایش دهد. مصرف گیاه گارسینیا در بیماران با سابقه رابدومیولیز (آسیب و تخریب عضلات اسکلتی) و یا کسانی که داروهای استاتین، مانند کلسیم آتورواستاتین را مصرف می کنند ممکن است خطر ابتلا به رابدومیولیز را افزایش دهد. این دارو در افرادی که مبتلا به آلزایمر هستند موجب تشدید بیماری می شود. این دارو ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد لذا مصرف آن در افراد دیابتی یا کسانی که انسولین مصرف می کنند بایستی با صلاحدید پزشک متخصص باشد. به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی در مورد اثرات دارو در دوران بارداری و شیردهی بهتر است استفاده نشود. در صورت وجود حساسیت به هر یک از ترکیبات موجود در دارو، مصرف دارو را قطع و با پزشک یا داروساز مشورت گردد. در صورت رعایت دوز مصرفی پیشنهاد شده هیچگونه عوارض جانبی ایجاد نخواهد کرد مگر بیمارانی که نسبت به گیاه به کار رفته در دارو حساسیت داشته باشند. در موارد نادر ممکن است موجب ناراحتی دستگاه گوارش، حالت تهوع، سردرد، اسهال، آلرژی و یبوست شود.
  • شکل محصولکپسول
  • صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحاترفع اختلالات خواب و افسردگی کاهش غلظت چربی خون کاهش چربی داخل کبد کاهش وزن و لاغری کاهش قند خون کاهش اشتها ضد سرطان
مشاهده قیمت

گن لاغری ساعت شنی آن میچل مدل 2028

گن لاغری ساعت شنی آن میچل مدل 2028مشخصات
  • جنسلاکرا
  • نوع گنشکمی
  • نحوه بسته شدنقزن
  • ویژگی‌های تخصصی گنفنردار
  • نگهداریبه دلیل استفاده از فنر در داخل گن، جهت جلوگیری از خم شدن و شکستگی فنر به هبچ وجه آنرا مچاله نکنید در هنگام شستشو به هیچ وجه آنرا چنگ نزنید از شستن آن در ماشین لباس شویی جدا خودداری کنید · نحوه شستشو: یکی از خوبی‌های این این این است که به راحتی قابل شست و شو و تمیز شدن است. کافیست که گن لاغری را با‌ ترکیبی از آب و الکل با درصد 50-50 به صورت اسپری تمیز کنید. به شکلی که قسمت داخل شکم‌بند به خوبی شسته شود و در نهایت حواستان باشد که گن را با دستانتان نچلانید و پس از اتمام شستن برای خشک شدن، گن لاغری را بر روی رخت آویز در فضای آزاد پهن کنید. برای شستن گن ساعت شنی همچنین میتوانید قسمت داخلی گن را با مقداری مایع لباسشویی و آب سرد ( حتما آب سرد ) آن را شستشو نمایید و بعد زا آن روی رخت آویز پهن نمایید. نکته : از چلاندن گن جدا خودداری فرمایید چون باعث شکسته شدن فنر ها میشود . به هیچ وجه از لباس شویی برای شستن این گن لاغری استفاده نکنید ، زیرا باعث شکسته شدن فنر ها و تا خوردن ان میگردد. به هیچ وجه ازسشوار ، شوفاژ ، بخاری ، اتو برای خشک کردن گن ساعت شنی استفاده ننمایید. 100% با آب سرد شسته شود.
  • کشور مبدا برندکلمبیا
  • کشور تولید کنندهکلمبیا
  • جزئیاتدارای بند قابل تنظیم و تغییر ساخت كلمبيا 3 هوك(3 ردیف قرن پرس شده) 9 فنر داخلی (جهت لول نشدن گن) ساخته شده از 6 لايه اكسپرس شده لاتكس(لاستيك طبيعي كه چربي سوزي ميكند)و اسپاندكس(لايه اي كتون پنبه اي كه لايه داخلي گن ميباشد كه ضد حساسيت است و عبور دهنده هواست) به دليل داشتن 9 فنر به هيچ عنوان لول نميشود و بالا نميرود مناسب براي استفاده در كل روز مناسب براي استفاده در باشگاه و پياده روي مناسب براي استفاده در محل كار و مهماني مناسب براي استفاده بعد از زايمان مناسب براي بعداز عمل هاي جراحي و پيكر تراشي مناسب كساني كه از كمر درد رنج ميبرند
مشاهده قیمت

گن لاغری مردانه آرتان مدل 72_20

گن لاغری مردانه آرتان مدل 72_20مشخصات
  • جنسمیکروفایبر
  • یقهگرد
  • تعداد کالا در بسته1
مشاهده قیمت

حلقه لاغری مدل هشت تیکه

حلقه لاغری مدل هشت تیکهمشخصات
  • ابعاد100 سانتی‌متر
  • وزن350 گرم
  • سایر توضیحاتکم حجم وکم جا مونتاژ آسان مناسب جهت تمام گروه سنی دارای برآمدگی برروی قطعات جهت ماساژ وضربه زدن به چربیها
مشاهده قیمت

قرص لاغری هزال سینا فرآور بسته 60 عددی

قرص لاغری هزال سینا فرآور بسته 60 عددی مشخصات
  • روش مصرفروزانه ۲ عدد قرص هزال نیم ساعت قبل از نهار و شام میل شود. همچنین بهتر است در طول روز ۲ تا ۳ لیوان عرق زیره نیز مصرف شود.
  • تعداد60 عدد
  • منع مصرفدر دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد. در موارد زخم معده و التهاب گوارشی با نظر پزشک مصرف شود. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • شکل محصولقرص
  • صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحاتکاهش کلسترول و تری گلیسرید (چربی سوز) محرک مکانیسم تجزیه چربی‌ها تقویت کننده معده دفع موثر چربی‌ها کاهش جذب قند کاهش اشتها
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری طب و صنعت کد 62200

شکم بند لاغری طب و صنعت کد 62200مشخصات
  • جنسنایلون
  • کاربردشکم
  • کشور مبدا برندایران
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحاتموارد استفاده : کوچک کردن شکم و پهلو در اثر از بین بردن یا کاهش چربی از بین بردن اسپاسم و درد عضلات کمر حمایت از مهره‌ها، لیگامان‌ها و عضلات ستون فقرات کمر در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنسازی شکم بند باید به گونه‌ای بسته شود که مشمع رنگی در قسمت جلو قرار گیرد و با سطح بدن تماس داشته باشد به گونه‌ای که دو سر شکم بند در قسمت پشت (کمر) روی هم بسته شوند. استفاده از این شکم بند با هدف از بین بردن چربی‌های پهلو و شکم حتماً باید همراه با ورزش مناسبی صورت پذیرد.
مشاهده قیمت

گن لاغری هات شیپر مدل Neotex

گن لاغری هات شیپر مدل Neotexمشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنساده
مشاهده قیمت

گن لاغری مردانه آرتان مدل 2070

گن لاغری مردانه آرتان مدل 2070 مشخصات
  • جنسپلی آمید
مشاهده قیمت

سوتین لاغری ام آی مدل 4005

سوتین لاغری ام آی مدل 4005مشخصات
  • جنسپلی آمید
مشاهده قیمت

گن لاغری ساعت شنی مدل 997

گن لاغری ساعت شنی مدل 997مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری مدل هات شیپر

شکم بند لاغری مدل هات شیپرمشخصات
  • جزئیات- مکانیزم عملکرد : گرمایش حرارت طبیعی - جنس الیاف : نئوتکس هوشمند - بهبود دهنده تناسب اندام - موثر در لاغری پهلوها و دور کمر - افزایش دهنده دمای مرکزی بدن(فرایند تعریق و چربی سوزی) - قابل استفاده حین انجام ورزش آیروبیک ، پیاده روی و ... - قابل استفاده حین انجام فعالیت های عادی روزمره - کاهش دهنده سریع وزن - موثر در فرایند چربی سوزی - قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
مشاهده قیمت

کمربند لاغری ویبرو شیپ مدل VIBSH

کمربند لاغری ویبرو شیپ مدل VIBSHمشخصات
  • توان مصرفی220
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
مشاهده قیمت

گن لاغری ساعت شنی قزن پرسی جلیقه ای کد 777

گن لاغری ساعت شنی قزن پرسی جلیقه ای کد 777مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
  • جزئیات امکان استفاده چند ساعته در طی روز مناسب برای استفاده در باشگاه و پیاده روی مناسب برای استفاده در محل کار و مهمانی مناسب برای استفاده بعد از زایمان مناسب برای بعداز عمل های جراحی و پیکر تراشی و لیپوساکشن مناسب کسانی که از کمر درد رنج میبرند
مشاهده قیمت

شلوارک لاغری مدل 40

شلوارک لاغری مدل 40مشخصات
  • ابعاد500x100x3 سانتی‌متر
  • وزن600 گرم
  • پهنا5 سانتی‌متر
  • جنسچرم
  • فناوریقابلیت جذب رطوبت و عرق
مشاهده قیمت

قرص گياهي لاغري و کاهش اشتها هزال بسته 60 عددی

قرص گياهي لاغري و کاهش اشتها هزال بسته 60 عددیمشخصات
  • روش مصرفروزانه ۲ عدد قرص هزال نیم ساعت قبل از نهار و شام میل شود. همچنین بهتر است در طول روز 2 تا 3 لیوان عرق زیره نیز مصرف شود.
  • تعداد60 عدد
  • منع مصرفدر دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد. در موارد زخم معده و التهاب گوارشی با نظر پزشک مصرف شود. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • شکل محصولقرص
  • صادرکننده مجوزسازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحاتکاهش کلسترول و تری گلیسرید (چربی سوز) محرک مکانیسم تجزیه چربی‌ها تقویت کننده معده دفع موثر چربی‌ها کاهش جذب قند کاهش اشتها
مشاهده قیمت

چسب لاغری شکم مای می مدل belly wing بسته 5 عددی

چسب لاغری شکم مای می مدل belly wing بسته 5 عددیمشخصات
  • روش درمانیتمام موارد تشکیل دهنده این پد چسبی لاغری از گیاهان طبیعی و عصاره درختان می باشد.
  • ملاحظاتوجود مقداری سوزش یا قرمز شدن پوست در حین استفاده از چسب لاغری واندرپچ کاملا طبیعی است. این چسب لاغری Wonder pach فقط برای استفاده خارجی بر روی پوست می باشد و نباید بر روی زخم یا قسمت های باز بدن استفاده گردد.
  • سایر مشخصاتطبق نظر کارشناسان استفاده منظم در یک دوره دو ماهه اثرات قطعی در کاهش سایز و کاهش وزن بدون هیچگونه عارضه جانبی خواهد داشت.
  • اقلام همراهبسته 5 عددی چسب لاغری این محصول همچنین دارای تاییدیه اف دی ای FDA آمریکا نیز می باشد.
  • کاربرداز بین بردن سلولیت | ضد چاقی و چربی سوزی | بهبود متابولیسم و گردش خون
مشاهده قیمت

گن لاغری سه لایه Hot Shapers مدل NEOTEX

گن لاغری سه لایه Hot Shapers مدل NEOTEXمشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنساده
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری تادو کد 04

 شکم بند لاغری تادو کد 04مشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردزیبایی
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحات- حفظ زیبایی - کوچک کردن شکم - حمایت از مهر‌های کمر - برطرف کردن دردهای گرفتگی عضلانی کمر - جلوگیری از افتادن شکم بعد از عمل جراحی
مشاهده قیمت

کرم ژل لاغری آلوئه ورا روجا مدل Aloe vera حجم 100 میل لیتر به همراه صابون لاغری مدل آلوئه ورا وزن 100 گرم مجموعه 6 عددی

کرم ژل لاغری آلوئه ورا روجا مدل Aloe vera حجم 100 میل لیتر به همراه صابون لاغری مدل آلوئه ورا وزن 100 گرم مجموعه 6 عددی مشخصات
  • حجم100 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برندایران
  • شماره مجوز665/96300
  • نوع عصارهآلوئه ورا
  • ترکیباتبدون عصاره
  • جنس محفظهپلاستیک
  • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت

گن لاغری کد 1594

گن لاغری کد 1594مشخصات
  • نحوه بسته شدنزیپ
مشاهده قیمت

گن لاغری ساعت شنی با 6 قزن کد 532

گن لاغری ساعت شنی با 6 قزن کد 532مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
  • جزئیاتدارای 6 قزن و 9 فنر طبی بهترین نوع پارچه لاتکس
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری سانکس مدل 020XLD

شکم بند لاغری سانکس مدل 020XLDمشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردشکم
  • نوع عملکردورزشی و لاغری
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحات- استفاده آسان - مناسب سایزهای مختلف (تک سایز) - مناسب برای استفاده حین ورزش یا کار - ساخته شده از نئوپرین درجه یک با پوشش نایلون - نحوه شست‌وشو: با آب سرد شسته و در دمای اتاق خشک شود - در صورت بروز حساسیت یا خارش با مشورت پزشک استفاده شود - بهتر است ضمن خواب استفاده نشود
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری طبی طب پوش مدل 120

شکم بند لاغری طبی طب پوش مدل 120مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردشکم
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری سوییت سوات مدل B4405323

شکم بند لاغری سوییت سوات مدل B4405323مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردکمر
  • نوع عملکردایجاد گرما و فشار
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری تادو کد 02

شکم بند لاغری تادو کد 02مشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردحفظ زیبایی
  • نحوه بسته شدنقزن
  • سایر توضیحات- حفظ زیبایی - کوچک کردن شکم - حمایت از مهر‌های کمر - برطرف کردن دردهای گرفتگی عضلانی کمر - جلوگیری از افتادن شکم بعد از عمل جراحی
مشاهده قیمت

ژل لاغری گنو گمبرون مدل Fast حجم 200 میلی لیتر

ژل لاغری گنو گمبرون مدل Fast حجم 200 میلی لیتر مشخصات
  • حجم200 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده مقداری از ژل را در محل مورد نظر گذاشته و ماساژ دهید، بعد از 5 تا 10 دقیقه احساس گرمای خاصی در محل مورد ایجاد می‌شود.
  • کشور مبدا برندایران
  • شماره مجوز369917565619
  • نوع عصاره دارچین، زنجبیل، زیره و انار
  • نوع ویتامینA,D
  • مشخصات ویژهدارای ویتامین
  • جنس محفظهپلاستیک
  • نوع محفظهپمپی
  • سایر توضیحاتدارای قابلیت اثرگذاری پس از 14 روز
  • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت

شلوارک لاغری آذیموس مدل AZ 78 سایز XL

شلوارک لاغری آذیموس مدل AZ 78 سایز XLمشخصات
  • ابعاد20x20x20 سانتی‌متر
  • وزن300 گرم
  • پهنا سانتی‌متر
  • جنسپارچه
  • فناوریقابلیت جذب رطوبت و عرق
  • سایر توضیحاتساخت تایوان مناسب برای دور کمر 104 الی 114 سانتی متر ابعاد بسته بندی: 20×20×20 سانتی‌متر و وزن بسته بندی 300 گرم
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری تن‌ یار کد 4101

شکم بند لاغری تن‌ یار کد 4101مشخصات
  • کاربردشکم
  • جنسنئوپرن
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردبا فشرده کردن چربی‌های شکم و پهلو‌ها موجب افزایش گردش خون و سوخت و ساز به صورت موضعی گردیده
  • ویژگی موادخاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحاتمناسب برای پس از عمل لیپوساکشن افزایش عرق و دفع آب اضافه در ناحیه شکم جنس نئوپرن
مشاهده قیمت

ویبراتور لاغری کریویت مدل CT

ویبراتور لاغری کریویت مدل CTمشخصات
  • ابعاد73x38x15 سانتی‌متر
  • وزن18000 گرم
  • جنسپلاستیک ، فلز و لاتکس
  • کشور تولیدکنندهآلمان
  • تعداد در بستهیک عدد
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری طب نیک مدل 1405

شکم بند لاغری طب نیک مدل 1405مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردشکم
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

گن لاغری زنانه شکم و پهلو آنچری مدل آرون کد 998

گن لاغری زنانه شکم و پهلو آنچری مدل آرون کد 998مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
مشاهده قیمت

گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت کد 3312

گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت کد 3312مشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنساده
  • سایر توضیحاتجنس پارچه: - میکروفیبر 85٪ - سیلیکون 01٪ - الاستین 14٪ - راهنمای انتخاب سایز: دور کمر 44-40 سانتی‌متر: M دور کمر 48-44 سانتی‌متر: L دور کمر 52-48 سانتی‌متر:XL دور کمر 56-52 سانتی‌متر: XXL دور کمر 60-56 سانتی‌متر: X
مشاهده قیمت

چسب لاغری شکم مای می مدل belly wing بسته 10 عددی

چسب لاغری شکم مای می مدل belly wing بسته 10 عددیمشخصات
  • روش درمانیتمام موارد تشکیل دهنده این پد چسبی لاغری از گیاهان طبیعی و عصاره درختان می باشد.
  • ملاحظاتاین محصول همچنین دارای تاییدیه اف دی ای FDA آمریکا نیز می باشد. وجود مقداری سوزش یا قرمز شدن پوست در حین استفاده از چسب لاغری واندرپچ کاملا طبیعی است. این چسب لاغری Wonder pach فقط برای استفاده خارجی بر روی پوست می باشد و نباید بر روی زخم یا قسمت های باز بدن استفاده گردد.
  • سایر مشخصاتطبق نظر کارشناسان استفاده منظم در یک دوره دو ماهه اثرات قطعی در کاهش سایز و کاهش وزن بدون هیچگونه عارضه جانبی خواهد داشت.
  • اقلام همراه2 بسته 5 عددی چسب لاغری
  • کاربرداز بین بردن سلولیت ، ضد چاقی و چربی سوزی ، بهبود متابولیسم و گردش خون
مشاهده قیمت

گن لاغری فرم ایزی مدل 0100

گن لاغری فرم ایزی مدل 0100مشخصات
  • جنسپلی آمید
  • جزئیاتپوشانندگی از زیرسینه تا ران پا
مشاهده قیمت

کمربند لاغری ویبروشیپ مدل GPE601

کمربند لاغری ویبروشیپ مدل GPE601مشخصات
  • روش درمانیکمک به لاغری موضعی و دفع چربی ها
  • نوع باتریبرقی
  • سایر مشخصاتماساژ ارتعاشی دو موتوره رفع خستگی عضلات سرشانه ، بازوها ، ران ، باسن ، ساق پا او کمر کمک به رفع چربی های زائد ناحیه کمر ، ران و باسن کمک به کاهش استرس و افزایش سلامتی آرامش بخش دارای یک برنامه خودکار در 5 سطح و برنامه دستی مجهز به زمان سنج خودکار 10 دقیقه دارای سیستم حرارتی موثر در بهبود گردش خون، افزایش متابولیسم، کاهش خستگی و درد عضلانی فرم دهی و تقویت ماهیچه های اصلی بدن حالت حرکت به جلو و عقب با عملکرد ارتعاشی و حرارت ایمن و آسان برای استفاده جنس: چرم مصرف برق: 55 وات اندازه محصول: 42 * 15 * 6.5 سانتی متر اندازه کمربند: 97 * 10 * 0.4cm وزن (کیلوگرم) 0.65
  • اقلام همراهبسته شامل: کمربند ویبروشیپ، کنترل دستی، آداپتور، متر نواری، کتابچه راهنمای کاربر(همراه با کیف حمل)
  • قابلیت‌های ابزارشدت قابل تنظیم
  • کاربردکمک به آب کردن چربی های موضعی و قوی کردن ماهیچه
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری نوید کد AB165

شکم بند لاغری نوید کد AB165مشخصات
  • جنسکش
  • کاربردشکم
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

سویق لاغری سالمین - 200 گرم

سویق لاغری سالمین - 200 گرم مشخصات
  • ارگانیکبله
  • استان تولیدخراسان رضوی
  • محل تولیدمشهد
  • وزن200 گرم
  • وزن بسته‌بندی200
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری طبی طب پوش مدل 121

شکم بند لاغری طبی طب پوش مدل 121مشخصات
  • جنسکش
  • کاربردشکم
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری کد ND165

شکم بند لاغری کد ND165مشخصات
  • جنسپارچه
  • کاربردشکم
  • ویژگی موادخاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری مدل SH120

شکم بند لاغری مدل SH120مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردشکم
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

شکم بند طبی لاغری دالیا مدل گن

شکم بند طبی لاغری دالیا مدل گنمشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • کشور مبدا برندایران
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنقزن
  • سایر توضیحاتجلوگیری از افتادگی شکم بعد از اعمال جراحی درمان درد های گرفتگی عضلانی کمر فیکس نگه داشتن مهره های کمر گرم نگه داشتن کلیه و کمر مناسب برای خانم ها در دوران قاعدگی مناسب‌ جهت زیبایی اندام و حفظ لاغری تضمین راحتی و احساس آرامش در هنگام استفاده حالت کشسانی بسیار بالا باز نشدن شکم بند در هنگام ورزش و کارهای سنگین
مشاهده قیمت

سویق لاغری دستچین کالا - 100 گرم

سویق لاغری دستچین کالا - 100 گرممشخصات
  • سایر توضیحاتبسته بندی : زیپ کیپ باکیفیت و تازه
  • ارگانیکبله
  • استان تولیدهمدان
  • شکل ظاهریپودر
  • ویژگی غذاییآهن
  • ابعاد بسته‌بندی11x3x17
  • محل تولیدهمدان
  • وزن100 گرم گرم
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری نوید کد 165

شکم بند لاغری نوید کد 165مشخصات
  • کاربردشکم
  • جنسالاستیک
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکرد ایجاد نیرو و گرمای محیطی مناسب برای افزایش تعریق ، کاهش حجم شکم و کاهش فشار به ستون فقرات
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحات فواید استفاده: - کوچک شدن شکم - کاهش درد کمر - در کنار استفاده از این محصول، ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی مناسب توصیه می‌شود.
مشاهده قیمت

شلوار لاغری هات شیپر مدل 002

شلوار لاغری هات شیپر مدل 002مشخصات
  • جنسپلی استر
  • جزئیاتقد شلوار برابر با 85 سانتی متر
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری طب نیک مدل 1404

شکم بند لاغری طب نیک مدل 1404مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردشکم
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

گن لاغری زنانه کد777

گن لاغری زنانه کد777مشخصات
  • جنسپلی استر
  • نوع گنیکسره
  • نحوه بسته شدنقزن
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری تادو کد 06

شکم بند لاغری تادو کد 06مشخصات
  • جنسکش
  • کاربردشکم
  • کشور مبدا برندایران
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحات- حفظ زیبایی - کوچک کردن شکم - حمایت از مهر‌های کمر - برطرف کردن دردهای گرفتگی عضلانی کمر - جلوگیری از افتادن شکم بعد از عمل جراحی
مشاهده قیمت

عرق لاغری 12 گیاه مرصاد - 1 لیتر

عرق لاغری 12 گیاه مرصاد - 1 لیترمشخصات
  • حجم1000 میلی‌لیتر
  • وزن بسته‌بندی1040 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی27x8x27 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت40/10999
مشاهده قیمت

گن لاغری چربی سوز ساعت شنی مدل آرون کد 1693

گن لاغری چربی سوز ساعت شنی مدل آرون کد 1693مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
مشاهده قیمت

چسب لاغری اسلیم پچ مدل 300 بسته 30 عددی

چسب لاغری اسلیم پچ مدل 300 بسته 30 عددیمشخصات
  • ابعاد12x12x5 سانتی‌متر
  • شکلمربع
  • کاربردلاغری موضعی
مشاهده قیمت

چسب لاغری اسلیم پچ مدل 300 بسته 30 عددی

چسب لاغری اسلیم پچ مدل 300 بسته 30 عددیمشخصات
  • ابعاد12x12x5 سانتی‌متر
  • شکلمربع
  • کاربردلاغری موضعی
مشاهده قیمت

کمربند لاغری مدل Webro Shep

کمربند لاغری مدل Webro Shepمشخصات
  • توان مصرفی53
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتکمربند ماساژوردار دارای 2موتور کنتر دستی وتنظیم درجه وشدت ماساز دارای اندازه گیری سایز لاغرشدن بهمراه آداپتور ومتروکیف حمل توان بالای 50وات
مشاهده قیمت

گن لاغری زنانه Hot Shapers مدل Smart Fabric

گن لاغری زنانه Hot Shapers مدل Smart Fabricمشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنساده
  • سایر توضیحاتاستفاده از تکنولوژی NEOTEX برای لاغری بیشتر
مشاهده قیمت

گن لاغری لاتکس اکسلنت شیپر مدل تاپی02

گن لاغری لاتکس اکسلنت شیپر مدل تاپی02مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
  • جزئیات- لاتکس - تولید کلمبیا - 3 ردیف قزن - 4 ردیف فنر داخلی
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری پاک سمن مدل Neoprene سایز XXL

شکم بند لاغری پاک سمن مدل Neoprene سایز XXLمشخصات
  • کاربردشکم
  • جنسنئوپرن
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردبا فشرده کردن چربی‌های شکم و پهلو‌ها موجب افزایش گردش خون و سوخت و ساز به صورت موضعی گزدیده و به کمک لایه مخصوص با ایجاد تعرق بیشتر خصوصاً همراه با کمی فعالیت ورزشی این فرایند را تسریع می‌نماید
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحاتموارد کاربرد - کاهش سایز شکم و پهلو - جلوگیری از افتادگی شکم سایز محیط کمر: 100 تا 110 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

کمربند لاغری ویبرو شیپ مدل IGIA

کمربند لاغری ویبرو شیپ مدل IGIAمشخصات
  • توان مصرفی53
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحاتکنترل دستی وتنظیم درجه وشدت ماساژ رفع خستگی عضلات سرشانه ، بازوها ، ران ، باسن ، ساق پا او کمر کمک به رفع چربی های زائد ناحیه کمر ، ران و باسن رفع سلولیت موضعی دارای اندازه گیری سایز لاغرشدن کمک به کاهش استرس و افزایش سلامتی دارای یک برنامه خودکار در 5 سطح و برنامه دستی ایمن و آسان برای استفاده
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری پاک سمن مدل Simplex سایز XXL

شکم بند لاغری پاک سمن مدل Simplex سایز XXLمشخصات
  • کاربردشکم
  • جنسپارچه
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردبا فشرده کردن چربی‌های شکم و پهلو‌ها موجب افزایش گردش خون و سوخت و ساز به صورت موضعی گزدیده و به کمک لایه مخصوص با ایجاد تعرق بیشتر خصوصاً همراه با کمی فعالیت ورزشی این فرایند را تسریع می‌نماید
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحاتموارد کاربرد - کاهش سایز شکم و پهلو - جلوگیری از افتادگی شکم سایز محیط کمر: 100 تا 120 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

کمربند لاغری  ویبرو شیپ مدل 001

کمربند لاغری  ویبرو شیپ مدل 001مشخصات
  • توان مصرفی۴۸
  • نوع ماساژلرزشی
  • نوع ماساژوربرقی
  • سایر توضیحات- دارای برنامه اتوماتیک - دارای برنامه ی دستی - دارای حرکت رفت و برگشت (در جهت عقربه های ساعت و بالعکس ) - دارای تغییرات دمایی - دارای ترانس دو تکه
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری تن‌ یار کد 4180

شکم بند لاغری تن‌ یار کد 4180مشخصات
  • کاربردشکم
  • جنسالاستیک
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردبا فشرده کردن چربی‌های شکم و پهلو‌ها موجب افزایش گردش خون و سوخت و ساز به صورت موضعی گردیده
  • ویژگی موادخاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحاتمناسب برای پس از عمل لیپوساکشن افزایش عرق و دفع آب اضافه در ناحیه شکم جنس الاستیک
مشاهده قیمت

ژل لاغری گنو گمبرون حجم 200 میلی لیتر بسته 2 عددی

ژل لاغری گنو گمبرون حجم 200 میلی لیتر بسته 2 عددیمشخصات
  • حجم200 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برندایران
  • شماره مجوز39/12157
  • نوع عصارهگیاهان دارویی مانند دارچین،زنجبیل،زیره و انار
  • جنس محفظهپلاستیک
  • نوع محفظهپمپی
  • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری داپر مدل 001

شکم بند لاغری داپر مدل 001مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردکمر
  • نوع عملکردلاغر کننده - گرم کننده
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری طبی دالیا مدل گن G1

شکم بند لاغری طبی دالیا مدل گن G1مشخصات
  • جنسالاستیک
  • کاربردکمر
  • کشور مبدا برندایران
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنقزن
  • سایر توضیحاتجلوگیری از افتادگی شکم بعد از اعمال جراحی درمان درد های گرفتگی عضلانی کمر فیکس نگه داشتن مهره های کمر گرم نگه داشتن کلیه و کمر مناسب برای خانم ها در دوران قاعدگی مناسب‌ جهت زیبایی اندام و حفظ لاغری تضمین راحتی و احساس آرامش در هنگام استفاده حالت کشسانی بسیار بالا باز نشدن شکم بند در هنگام ورزش و کارهای سنگین ضد حساسیت
مشاهده قیمت

گن لاغری زنانه مدل GR255

گن لاغری زنانه مدل GR255مشخصات
  • جنساسپاندکس
  • نوع گنشکمی
  • نحوه بسته شدنقزن
  • ویژگی‌های تخصصی گنفنردار
  • جزئیات25 فنره 3 ردیف قزن
مشاهده قیمت

گن لاغری لاتکس اکسلنت شیپر مدل شکمی01

گن لاغری لاتکس اکسلنت شیپر مدل شکمی01مشخصات
  • نحوه بسته شدنقزن
  • جزئیات- لاتکس - تولید کلمبیا - 3 ردیف قزن - 9 ردیف فنر داخلی
مشاهده قیمت

کرم لاغری دلتا دارو مدل ویونکس حجم 200 میلی لیتر بسته 3 عددی

کرم لاغری دلتا دارو مدل ویونکس حجم 200 میلی لیتر بسته 3 عددیمشخصات
  • حجم200
  • راهنمای استفادهجهت تاثیر گذاری بیشتر 2 بار در روز روی موضع زده شود و به صورت دورانی ماساژ داده شود . این عمل 2 ماه و به صورت مرتب روز 2 بار بایستی صورت گیرد . پس از دوش آب گرم و قبل از ورزش تاثیر بیشتری دارد .
  • کشور مبدا برندایران
  • شماره مجوز3869961934779190
  • نوع عصارهکافئین
  • ترکیباتبدون چربی
  • جنس محفظهپلاستیک
  • نوع محفظهتیوپی
  • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت

کتاب پایان افسانه کالری‌ها راه‌حل علمی لاغری اثر عانگع اصلانیان نشر برقعی

کتاب پایان افسانه کالری‌ها راه‌حل علمی لاغری اثر عانگع اصلانیان نشر برقعیمشخصات
  • نویسندهعانگع اصلانیان
  • ناشربرقعی
  • شابک978-600-7531-22-8
  • موضوعتغذیه و سلامت
  • رده‌بندی کتابپزشکی و بهداشت و سلامت (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
  • زبان نوشتارفارسی
  • قطعرقعی
  • نوع جلدشومیز
  • چاپ شده درایران
  • نوع کاغذسفید 70 گرم
  • گروه سنیهمه سنین
  • تعداد جلد1
  • تعداد صفحه160
  • وزن200 گرم
  • اقلام همراهبه همراه 2 ساعت ویدیو آموزشی تکمیلی (دانلودی)
  • سایر توضیحاتموضوع: چاقی یک اختلال بهم ریختگی هورمونی است، نه مشکل پر‌خوری یا کم‌تحرکی، یاد می‌گیرید که چاقی را ریشه‌ای درمان کنید. ویرایش جدید (ویراست سوم) در جدید‌ترین چاپ کتاب، حدود 16 صفحه مطالب جدید نسبت به چاپ‌های قدیمی‌تر این کتاب اضافه شده است. جدید‌ترین چاپ موجود ارسال می‌شود، در حال حاضر چاپ بیستم (در پاییز 1400) کاغذ سفید و نوشتار درشت و مناسب منتشر شده توسط مجموعه «مدرسه فیتنس» madresefitness مناسب برای هدیه دادن مناسب برای افراد چاق و یا دیابتی این نسخه از کتاب همچنین توسط انتشارات آمازون در آمریکا نیز به چاپ رسیده است به همراه 2 ساعت ویدیو آموزشی تکمیلی هدیه (دانلودی)
مشاهده قیمت

گن لاغری زنانه آن چری مدل اصل کلمبیا

گن لاغری زنانه آن چری مدل اصل  کلمبیامشخصات
  • جنسلاتکس
  • نوع گنشکمی
  • نحوه بسته شدنقزن
  • ویژگی‌های تخصصی گنفنردار
  • کشور مبدا برندکلمبیا
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری طب و صنعت کد 62300

شکم بند لاغری طب و صنعت کد 62300 مشخصات
  • جنسنئوپرن
  • کاربردشکم
  • کشور مبدا برندایران
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنساده
مشاهده قیمت

شکم بند لاغری پاک سمن مدل Simplex سایز بسیار بزرگ

شکم بند لاغری پاک سمن مدل Simplex سایز بسیار بزرگمشخصات
  • کاربردشکم
  • جنسپارچه
  • کشور مبدا برندایران
  • نوع عملکردبا فشرده کردن چربی‌های شکم و پهلو‌ها موجب افزایش گردش خون و سوخت و ساز به صورت موضعی گزدیده و به کمک لایه مخصوص با ایجاد تعرق بیشتر خصوصاً همراه با کمی فعالیت ورزشی این فرایند را تسریع می‌نماید
  • ویژگی موادضد حساسیت
  • نحوه بسته شدنچسبی
  • سایر توضیحاتموارد کاربرد - کاهش سایز شکم و پهلو - جلوگیری از افتادگی شکم سایز محیط کمر: 90 تا 110 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

گن لاغری آنچری مدل ساعت شنی phnkm

گن لاغری آنچری مدل ساعت شنی phnkmمشخصات
  • جنسلاکرا
  • نوع گنشکمی
  • نحوه بسته شدنقزن
  • ویژگی‌های تخصصی گنفنردار
  • جزئیاتگن زیپی ساعت شنی جلیقه ای و گن زیپی ساعت شنی جنس : الیاف لاتکس مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و… فرم دهنده و لاغری سریع و بی دردسر امکان استفاده چند ساعته و راحت و مناسب در طی روز کاهش یک الی دو سایز بعد از پوشیدن مناسب برای استفاده بعد از زایمان مناسب برای بعداز عمل های جراحی و پیکر تراشی ضد حساسیت و سازگاری با پوست های حساس لاتکس(لاستیک طبیعی که چربی سوزی میکند) و اسپاندکس (لایه ای کتون پنبه ای که لایه داخلی گن میباشد که ضد حساسیت است و عبور دهنده هواست
مشاهده قیمت

کتاب پایان افسانه کالری‌ها راه‌حل علمی لاغری اثر عانگع اصلانیان نشر برقعی

کتاب پایان افسانه کالری‌ها راه‌حل علمی لاغری اثر عانگع اصلانیان نشر برقعیمشخصات
  • نویسندهعانگع اصلانیان
  • ناشربرقعی
  • شابک978-600-7531-22-8
  • موضوعتغذیه و سلامت
  • رده‌بندی کتابپزشکی و بهداشت و سلامت (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
  • زبان نوشتارفارسی
  • قطعرقعی
  • نوع جلدشومیز
  • چاپ شده درایران
  • نوع کاغذسفید 70 گرم
  • گروه سنیهمه سنین
  • تعداد جلد1
  • تعداد صفحه160
  • وزن200 گرم
  • اقلام همراهبه همراه 2 ساعت ویدیو آموزشی تکمیلی (دانلودی)
  • سایر توضیحاتموضوع: چاقی یک اختلال بهم ریختگی هورمونی است، نه مشکل پر‌خوری یا کم‌تحرکی، یاد می‌گیرید که چاقی را ریشه‌ای درمان کنید. ویرایش جدید (ویراست سوم) در جدید‌ترین چاپ کتاب، حدود 16 صفحه مطالب جدید نسبت به چاپ‌های قدیمی‌تر این کتاب اضافه شده است. جدید‌ترین چاپ موجود ارسال می‌شود، در حال حاضر چاپ بیستم (در پاییز 1400) کاغذ سفید و نوشتار درشت و مناسب منتشر شده توسط مجموعه «مدرسه فیتنس» madresefitness مناسب برای هدیه دادن مناسب برای افراد چاق و یا دیابتی این نسخه از کتاب همچنین توسط انتشارات آمازون در آمریکا نیز به چاپ رسیده است به همراه 2 ساعت ویدیو آموزشی تکمیلی هدیه (دانلودی)
مشاهده قیمت