قیمت قیچی ابرو خوب استیل مدل شانه دار و سرکج

قیمت قیچی ابرو خوب استیل مدل شانه دار و سرکج

آرایشی و بهداشتی

انواع مختلفی از قیچی وجود دارد که بعضی از آن ها تیغه های بزرگی دارند، بعضی قیچی‌های کوتاه و بعضی قیچی‌های بلند. قیچی های بلند معمولا برای کوتاه کردن موها استفاده می گردند. قیچی‌های بلند برای ابروها بهترند چرا که اگر از موچین استفاده نمایید، احتمال شکستن ابرو زیادتر می گردد. بنابراین شما ممکن است از قیچی های کوچک نیز استفاده کنید. قیچی را با موهای خود هماهنگ کنید.

قیچی ابرو MC کد 356

قیچی ابرو MC کد 356مشخصات
    مشاهده قیمت

    به طوری که بتوانید با آن موها را در راستای قوس ابرو و بالا یا پایین آن کوتاه کنید. قیچی را با توجه به شکل بینی و رنگ موی خود انتخاب نمایید.همچنین برای ابروهایی که انتهای آن ها دارای ریش ریش و ضخیم است از قیچی های باریک و برای ابروهای ضخیم و ضخیم از قیچی های کلفت استفاده کنید. برای شکل دادن به ابروهایتان از قیچی ابرو استفاده نکنید، چرا که ممکن است به موهای ابرو آسیب برسانید. با استفاده از نوک آن موها را به عقب کشیده و اصلاح نمایید

    قیچی ابرو مدل a1

    قیچی ابرو مدل a1مشخصات
    • ابعاد150x100x20 میلی‌متر
    مشاهده قیمت

    قیچی ابرو، ابزار آرایشی است که برای مرتب کردن موهای ابرو و ایجاد شکل و حالت مناسب برای ابروهای شما طراحی شده است. قیچی‌های ابرو معمولا شکل گرد و بیضی داشته و برای کوتاه کردن موهای یک ناحیه ابرو و یا مرتب کردن موهای بالای ابروها طراحی شده اند و برای مدل دادن به ابرو از این ابزار استفاده می شود. قیچی های ابرو با جنس های مختلفی در بازار موجود می باشد.

    قیچی ابرو مدل تیتانیوم ZL

    قیچی ابرو مدل تیتانیوم ZLمشخصات
      مشاهده قیمت

      این قیچی ها دارای دندانه های تیز بوده که برای ایجاد شکل های نامنظم و نامنظم به ابرو و ایجاد شکل‌های مختلف ابرو طراحی شده‌اند. قیچی های ابرو معمولا دارای دسته های بلند برای مرتب کردن ابروها و شانه برای کوتاه کردن ابروهای بالا و پایین می باشند. قیچی های جدید دارای دندانه هایی تیز بوده و برای کوتاه کردن موهای بالای ابرو طراحی شده‌اند. نکته ی قابل توجه درباره ی قیچی های جدید این است که معمولا می توان آن ها را برای مرتب کردن ابروها و ایجاد فرم های مختلفی استفاده کرد و معمولا افراد متخصص و حرفه ای برای انجام این کار از این ابزارها استفاده می کنند.

      قیچی ابرو مدل GHPO11

      قیچی ابرو مدل GHPO11مشخصات
      • ابعاد4x2x3 میلی‌متر
      • شماره مجوز87451546541
      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
      مشاهده قیمت

      قیچی ابرو با برند‌های مختلف در بازار موجود است و می توانید در انتخاب آن شک کنید. ما سعی داریم شما را به خرید یک قیچی خوب راهنمایی کنیم. قیچی ابرو ها به دسته‌های مختلفی مانند: قیچی های معمولی، قیچی های اصلاح ابرو، قیچی های بلند، قیچی های کوچک تقسیم می شوند و هر کدام از این قیچی ها انواع مختلفی دارند. قیچی های معمولی شامل چند تیغه هستند.

      قیچی ابرو آنی مدل B2

      قیچی ابرو آنی مدل B2مشخصات
      • کشور مبدا برندچین
      • سایر مشخصاتقیچی ابرو آنی مدل B2 نوک کج تیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
      مشاهده قیمت

      این تیغه ها به صورت قیچی های کوتاه، کوچک و کلفت هستند. قیچی های معمولی کوتاه برای موهای نازک و صاف و قیچی های معمولی بلند برای موهای ضخیم و ضخیم استفاده می شوند. قیچی های معمولی بلند مخصوص موهای کوتاه و قیچی های بلند مخصوص موهای ضخیم و ضخیم می باشد. قیچی ها با برند های مختلفی در بازار وجود دارند که می تواند هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص به خود را داشته باشند. شما باید هنگام خرید قیچی ابرو به برند و کیفیت آن توجه کنید. امروزه انواع مختلفی از قیچی‌های ابرو وجود دارند. هر چه برند قیچی ابرو مرغوب تر باشد، از کیفیت و کارایی بالاتری برخوردار خواهد بود.

      قیچی ابرو مدل استیل

      قیچی ابرو مدل استیلمشخصات
      • ابعاد7x3 میلی‌متر
      • شماره مجوز-
      مشاهده قیمت

      این نوع قیچی ها نه تنها برای اصلاح کردن ابرو و اصلاح کردن زوایای ظریف آن استفاده می شوند بلکه برای اصلاح کردن موهای ابرو و همچنین برای آرایش کردن نیز به کار برده می‌شوند. 

      قیچی ابرو اس جی ان مدل PH1

      قیچی ابرو اس جی ان مدل PH1مشخصات
      • کشور مبدا برندچین
      • سایر مشخصاتقیچی ابرو دسته لاکی مدل PH1 نوک صاف طرح ژانومه کیفیت ساخت بالا تیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ مناسب جهت استفاده شخصی و سالن
      مشاهده قیمت

      قیچی ابروی مخصوص به خود دارای انواع متفاوتی می باشد که هر یک از آن ها کارایی متفاوتی را برای اصلاح کردن ابرو در اختیار کاربر قرار می دهد. برای تهیه این محصول ابتدا باید قیچی ابرو خود را از جعبه خارج سازید. در زیر تعدادی از انواع این قیچی ها را مشاهده می کنید: اگر ترجیح می دهید که به صورت مستقیم اقدام به تهیه قیچی مورد نظر خود نمایید، می توانید با قرار دادن دست تان بر روی بدنه آن به راحتی اقدام به اصلاح نمودن ابروی تان نمایید. برای تهیه قیچی، موچین یا برس را در جعبه ی محصول قرار دهید و سپس آن را بر روی تیغه ی مخصوص آن قرار دهید. 

      قیچی ابرو ژانومه کد 01

      قیچی ابرو ژانومه کد 01مشخصات
      • ابعاد1x6x14 میلی‌متر
      • شماره مجوز-
      مشاهده قیمت

      قیچی‌ها انواع مختلفی دارند ولی برای قیچی ابرو در این مقاله توضیحاتی مختصر داده ایم. قیچی ابرو را باید در بهترین جای ممکن قرار داد تا بتوان با دقت به جای آن دست کشید. باید قیچی را به اندازه ی ابرو نگه داشت و نباید با فاصله ی بسیار کمی از ریشه ی ابروها آن را گرفت. هر بار که برای کشیدن مداد ابرو حرکت می کنید سعی کنید به طور عمود بر آن حرکت کنید. در عین حال که مداد را با دقت نگه می دارید اجازه دهید مدادها کاملا خشک شوند.

      قیچی ابرو جویل کد GSS-302

      قیچی ابرو جویل کد GSS-302مشخصات
      • سایر مشخصاتابعاد قیچی: 8.5 × 4 سانتی‌متر
      مشاهده قیمت

      قیچی را از بالا نگه داشته و به آرامی مداد را از ریشه ی ابروها به سمت پایین بکشید. با این کار شما یک خط صاف بین ابروها ایجاد کرده اید. دقت کنید در این کار نباید به ابروها ضربه بزنید. برای شروع کار شما می توانید به طور عمودی و به آرامی از پایین ابروها به سمت بالا شروع کنید. سپس به طور افقی قیچی را حرکت داده تا بتوانید خط صاف ایجاد شده را به دقت به سمت پایین انتقال دهید.

      قیچی ابرو کد 2020

      قیچی ابرو کد 2020مشخصات
      • کشور مبدا برندچین
      مشاهده قیمت

      قیچی ابرو با سه مدل مختلف در بازار وجود دارد که بنا به نوع ابرو می توان مدل مناسب برای آن را انتخاب کرد. انواع قیچی ابرو دارای مکانیزم چرخشی هستند که برای برداشتن ابرو باید از آن ها استفاده کرد. به دلیل این که این نوع قیچی به سمت بیرون می آید، ممکن است پس از مدتی موجب خستگی دست شود. با این حال مدل‌های ابرو این قابلیت را دارند که به وسیله ی اهرمی که در انتهای آن ها تعبیه شده است، ابرو را کوتاه تر کنند.

      قیچی ابرو زولینگن مدل PRO

      قیچی ابرو زولینگن مدل PROمشخصات
      • کشور مبدا برندآلمان
      • سایر مشخصاتساخت تایوان
      مشاهده قیمت

      این دستگاه ها دارای دو مدل هستند که با نام های گیره ی کوچک و گیره ی بزرگ در بازار عرضه می شوند. از موچین می توان برای حذف موهای اضافی و یا نازک کردن ابروها استفاده کرد و همچنین می توان آن ها را برای آرایش دایم به کار گرفت. علاوه بر موارد ذکر شده، می توان با استفاده از موچین و قیچی ابرو مدل دلخواه خود را ایجاد نمود. قیچی ابروی یک مدل مرسوم و پرطرفدار است که در هر خانه ای یافت می شود. این نوع قیچی از سه تیغه ی ظریف با دو دسته تشکیل شده است. 

      قیچی ابرو مدل 70902A

      قیچی ابرو مدل 70902Aمشخصات
      • کشور مبدا برندچین
      • سایر مشخصاتقیچی ابرو ژانومه نوک صاف تیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
      مشاهده قیمت

      قیچی ابرو با دو تیغه ای که دارد، ابروهایتان را به دو نیم می کند. این قیچی در عین زیبایی ظرافت کاری را نیز به شما القا می کند. تیغه های قیچی ابرو برای مرتب کردن و خط انداختن ابروهای دخترانه و پسرانه قابل استفاده می‌باشد.

      قیچی ابرو مدل کریستالی کد 05

      قیچی ابرو مدل کریستالی کد 05مشخصات
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو یک محصول جدید است که به تازگی وارد بازار شده و در دسترس خانم ها برای آرایش ابرو می باشد. قیچی ابرو برای مرتب کردن و خط انداختن ابروهای دخترانه و پسرانه قابل استفاده می باشد. قیچی‌های آرایش ابرو برای کوتاه کردن موهای ابرو و فرم دهی به آن ها استفاده می شود و علاوه بر صاف کردن موها برای قرینه سازی ابروها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

        قیچی ابرو اتود هوس مدل pro

        قیچی ابرو اتود هوس مدل proمشخصات
        • ابعاد1x4x10 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو انواع مختلفی دارد و برای کوتاه کردن موی ابرو، موهای کوتاه شده را از انتهای دم ابرو قیچی می کنند. نوع دیگر قیچی ها را می توان قیچی های دسته بلند نامید که برای کوتاه کردن موهای کم پشت به کار می روند. قیچی های دسته کوتاه نیز مانند نوع بالا با طراحی خاص روی شانه‌ها بسته می شوند و کار را برای افراد مبتدی راحت تر می کند. قیچی ابرو باید به اندازه ای کوچک باشد که بتواند موها را از ریشه جدا کند.

        قیچی ابرو گلدن فیشر مدل 19113

        قیچی ابرو گلدن فیشر مدل 19113مشخصات
        • سایر مشخصاتطراحی ارگونومیک ساخته شده از تیتانیوم
        مشاهده قیمت

        به طور کلی قیچی ابرو برای حالت دادن به ابروها استفاده می‌شود. برای انتخاب قیچی متناسب با اندازه و شکل ابروهای خود بهتر است از یک متخصص مشورت بگیرید. قیچی های ابرو دارای انواع مختلفی هستند که هر کس با توجه به تجربه و تخصص خود می تواند انواع مورد نظر را تهیه کند. قیچی ابرو با توجه به استفاده فرد از آن، برای خانم ها و آقایان کاربرد دارد. قیچی ابرو در انواع مختلف وجود دارد که هرکدام برای ابروهای مختلفی مناسب است. 

        قیچی ابرو وو مدل V10

        قیچی ابرو وو مدل V10مشخصات
        • ابعاد1x60x160 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        اگر به دنبال ابزاری قابل حمل و سبک وزن هستید تا ابروهای خود را در کمترین زمان ممکن اصلاح نمایید، قیچی ابرو محصولی مناسب برای شماست. این محصول به راحتی بر روی پوست حرکت کرده و استفاده از آن بسیار آسان است. در این محصول از دو تیغه مختلف با نام‌های موچین و قیچی ابرو استفاده شده که به کمک آن ها با زاویه 90 درجه، ابروهای شما حالت می گیرند. بنابراین دیگر لازم نیست هر بار برای اصلاح ابرو خود از یک قیچی یا یک تیغ استفاده نمایید.

        قیچی ابرو اس جی ان مدل Mckj-103

        قیچی ابرو اس جی ان مدل Mckj-103مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        به همین خاطر می توانید با استفاده از این ابزار، سرعت عمل خود را افزایش دهید. این محصول با طول 45 سانتی متر قابل استفاده بوده و تا فاصله دور دست‌ها را به راحتی پوشش می دهد. از این قیچی می توان برای صاف کردن موهای اطراف ابروی خود استفاده کرد و آن ها را در زاویه 90 درجه کوتاه کرد. این قیچی ابرو با داشتن دسته بسیار کوچک به کمک بانوان می آید و به راحتی در دست آن ها جا می گیرد. تیغه های این محصول با طول 17 سانتی متر می توانند در زوایای مختلف حرکت کرده و موهای اطراف ابروها را کوتاه نماید.

        قیچی ابرو مدل 123

        قیچی ابرو مدل 123مشخصات
        • ابعاد2x5x10 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

         قیچی ابرو انواع مختلف دارد: قیچی ابرو دم باریک که برای افراد مبتدی در آرایشگاه‌ها کاربرد دارد، که به وسیله‌ی سر موهای آن قسمت ابرو را اصلاح می کند، و انواع دیگر آن که مخصوص کسانی است که در کار خود مهارت دارند و می توانند به راحتی ابرو را اصلاح نمایند.

        قیچی ابرو رویال سکرت مدل F-6

        قیچی ابرو رویال سکرت مدل F-6مشخصات
        • سایر مشخصاتارگونومیک و ظریف مقاوم ضد زنگ سر قیچی انحنا دار به سمت بالا
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل S.G.N

        قیچی ابرو مدل S.G.Nمشخصات
        • سایر مشخصاتدارای روکش (غلاف)
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو برند آپ مدل 21

        قیچی ابرو برند آپ مدل 21مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو کد 121

        قیچی ابرو کد 121مشخصات
        • ابعاد100×10×60 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو کورال مدل 007

        قیچی ابرو کورال مدل 007مشخصات
        • ابعاد1x6x15 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو دایموند مدل 70902B

        قیچی ابرو دایموند مدل 70902Bمشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        • سایر مشخصاتقیچی ابرو دایموند نوک کج تیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو ویتالی مدل G204

        قیچی ابرو ویتالی مدل G204مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        • سایر مشخصات- دارای ابعاد 4 × 8.5 سانتی‌متر- بدنه‌ی کاملا استیل- سر قیچی انحنادار به سمت بالا
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو تری سون مدل s-700

        قیچی ابرو تری سون مدل s-700مشخصات
        • کشور مبدا برندکره جنوبی
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل 70902B

        قیچی ابرو مدل 70902Bمشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        • سایر مشخصاتقیچی ابرو ژانومه نوک کج تیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو سالن تک مدل sl4

        قیچی ابرو سالن تک مدل sl4مشخصات
        • ابعاد2x5x10 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو دلگان مدل KA 0042

        قیچی ابرو دلگان مدل KA 0042مشخصات
        • ابعاد1x6x16 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو گرین فیس کد 120

        قیچی ابرو گرین فیس کد 120مشخصات
        • سایر مشخصات- دارای بدنه‌ی استیل - دارای نوک تیز و باریک - طول 9 سانتی متر
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو لورنزو مدل G509

        قیچی ابرو لورنزو مدل G509مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        • سایر مشخصاتقیچی دسته بلند سر کج
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو اف اند ال مدل تیتانیوم

        قیچی ابرو اف اند ال مدل تیتانیوممشخصات
        • سایر مشخصاتسری خمیده
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو کد 855

        قیچی ابرو کد 855مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو پریماکس مدل P2047312MJC

        قیچی ابرو پریماکس مدل P2047312MJCمشخصات
        • سایر مشخصات- قیچی ابرو - تیغه استیل ضد زنگ - ساخت ایتالیا
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو فیشر مدل T15

        قیچی ابرو فیشر مدل T15مشخصات
        • سایر مشخصاتساخت تایوان
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو لورنزو مدل G507

         قیچی ابرو لورنزو مدل G507مشخصات
        • سایر مشخصاتقیچی ابروی دسته لبه پهن لورنزو
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو سالن تک مدل sl7

        قیچی ابرو سالن تک مدل sl7مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل 123

        قیچی ابرو مدل 123مشخصات
        • ابعاد2x6x13 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو لانتو مدل CV04

        قیچی ابرو لانتو مدل CV04مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو جولیتا مدل PRO12

        قیچی ابرو جولیتا مدل PRO12مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو دلگان مدل KS016

        قیچی ابرو دلگان مدل KS016مشخصات
        • ابعاد1x7x16 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل C-01

         قیچی ابرو مدل C-01مشخصات
        • ابعاد2x6x13 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل c-334 به همراه تیغ ابرو

         قیچی ابرو مدل c-334 به همراه تیغ ابرومشخصات
        • سایر مشخصات همراه با یک عدد تیغ ابرو
        • شماره مجوز6936217760861
        • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو اس جی ان مدل Mcsaf-102

        قیچی ابرو اس جی ان مدل Mcsaf-102مشخصات
        • سایر مشخصاتسری صاف
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو اف اند ال مدل E14G

        قیچی ابرو اف اند ال مدل E14Gمشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        • سایر مشخصاتقیچی ابرو F&L نوک کج تیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل PRO3

        قیچی ابرو مدل PRO3مشخصات
        • سایر مشخصاتموچین سوهان ناخن قیچی ابرو
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو دی اند دی مدل PRO1

        قیچی ابرو دی اند دی مدل PRO1مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو برند آپ مدل DL-22

        قیچی ابرو برند آپ مدل DL-22مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو فچیر مدل TS622

        قیچی ابرو فچیر مدل TS622مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        • سایر مشخصات- تیغه استیل ضد زنگ - با نوک کج
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو زد وان مدل 203

        قیچی ابرو زد وان مدل 203مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو سالن تک مدل sl3

        قیچی ابرو سالن تک مدل sl3مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو تری سون مدل RS-707

        قیچی ابرو تری سون مدل RS-707مشخصات
        • ابعاد90x42x5 میلی‌متر
        • کشور مبدا برندکره جنوبی
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو برند آپ کد 23

        قیچی ابرو برند آپ کد 23مشخصات
        • سایر مشخصاتطراحی ارگونومیک
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو گلسکو مدل PRO

        قیچی ابرو گلسکو مدل PROمشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو زد وان مدل 202

        قیچی ابرو زد وان مدل 202مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو ورژن مدل AF103

        قیچی ابرو ورژن مدل AF103مشخصات
        • ابعاد2x6x13 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو دلگان مدل KS014L

        قیچی ابرو دلگان مدل KS014Lمشخصات
        • ابعاد1x7x16 میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل HQ3000

        قیچی ابرو مدل HQ3000مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو رزالی فیوره کد 03

        قیچی ابرو رزالی فیوره کد 03مشخصات
        • ابعاد880x430x4 میلی‌متر
        • شماره مجوز8654211102149
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو مدل G02

        قیچی ابرو مدل G02مشخصات
        • سایر مشخصاتسرکج باریک
        • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو اس جی ان مدل 468

        قیچی ابرو اس جی ان مدل 468مشخصات
        • ابعاد- میلی‌متر
        • شماره مجوز-
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو اس ای وی مدل DK001

        قیچی ابرو اس ای وی مدل DK001مشخصات
        • سایر مشخصات- بدنه ی استیل ضد زنگ
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو دایموند مدل 70902A

        قیچی ابرو دایموند مدل 70902Aمشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        • سایر مشخصاتقیچی ابرو نوک گرد و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
        مشاهده قیمت

        قيچي ابرو ياشيل مدل S4

        قيچي ابرو ياشيل مدل S4مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو برند آپ مدل B-24

        قیچی ابرو برند آپ مدل B-24مشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        مشاهده قیمت

        قیچی ابرو فیس مدل p8

         قیچی ابرو فیس مدل p8مشخصات
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو کورال مدل 556

           قیچی ابرو کورال مدل 556مشخصات
          • ابعاد1x3x7 میلی‌متر
          • شماره مجوز-
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو دایموند مدل 70902C

          قیچی ابرو دایموند مدل 70902Cمشخصات
          • کشور مبدا برندچین
          • سایر مشخصاتقیچی ابرو دایموند نوک صاف تیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو کد JT248

          قیچی ابرو کد JT248مشخصات
          • ابعاد1x6x12 میلی‌متر
          • شماره مجوز-
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو ایتین مدل D1

          قیچی ابرو ایتین مدل D1مشخصات
          • کشور مبدا برندچین
          • سایر مشخصاتتیغه تیز و مرغوب کاربرد آسان و مناسب برای استفاده با هر دو دست چپ و راست تیغه از جنس استیل ضد زنگ
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو فیچرا مدل تیتانیوم

          قیچی ابرو فیچرا مدل تیتانیوممشخصات
          • ابعاد85x40x1 میلی‌متر
          • سایر توضیحاتسر صاف
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو مدل 2003 بسته 3 عددی

          قیچی ابرو مدل 2003 بسته 3 عددیمشخصات
          • سایر مشخصاتبسته شامل 3 عدد قیچی ابرو قیچی دارای ابعاد 10x4.5 سانتی متر
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو لانتو مدل BV

          قیچی ابرو لانتو مدل BVمشخصات
          • ابعاد4x5x14 میلی‌متر
          • شماره مجوز-
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو مدل A231

          قیچی ابرو مدل A231مشخصات
          • کشور مبدا برندچین
          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو لانتو مدل WE

          قیچی ابرو لانتو مدل WEمشخصات
          • ابعاد3x4x14 میلی‌متر
          • شماره مجوز-
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو آلپینا کد 34

          قیچی ابرو آلپینا کد 34مشخصات
          • کشور مبدا برندچین
          • سایر مشخصاتسر نازک
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو لانتو مدل TI22

          قیچی ابرو لانتو مدل TI22مشخصات
          • ابعاد4x5x12 میلی‌متر
          • شماره مجوز-
          مشاهده قیمت

          قیچی ابرو ورژن مدل AF104

          قیچی ابرو ورژن مدل AF104مشخصات
          • ابعاد2x6x13 میلی‌متر
          • شماره مجوز-
          مشاهده قیمت