راهنمای خرید دستگاه درمارولر اصل آلمانی و تیتانیومی برای لک صورت با قیمت مناسب

راهنمای خرید دستگاه درمارولر اصل آلمانی و تیتانیومی برای لک صورت با قیمت مناسب

آرایشی و بهداشتی

دستگاه درمارولر قابلیت تنظیم سوزن و سرعت دستگاه را دارد. در برخی از دستگاه‌ها این امکان وجود دارد که سوزن را بر حسب تعداد و یا طول سوزن دستگاه درمارولر انتخاب کنید. نکته حایز اهمیت در انتخاب سوزن دستگاه درمارولر میزان و تعداد سوزن و طول سوزن دستگاه است. در دستگاه درمارولر استاندارد طول سوزن 8 میلیمتر با قطر متوسط 40 یا 45 میلیمتر است که هر چه قطر بیشتر شود میزان بیشتری سوزن نیاز است و هر چه قطر سوزن بزرگتر باشد فشار بیشتری جهت سوراخ کردن پوست نیاز است .

ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.5

ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.5مشخصات
    مشاهده قیمت

    در هر دستگاه درمارولر به طور معمول 5 تا 6 سوراخ در سر سوزن ایجاد می‌شود که این تعداد بسته به نوع دستگاه قابل تغییر است. عمق سوراخ‌های ایجاد شده در سر سوزن‌ها با توجه به دستگاه متفاوت می‌باشد اما با توجه به استاندارد دستگاه بین 5 تا 6 میلی متر است و در موارد حساس این عمق را می‌توان بیشتر کرد. با در نظر گرفتن قیمت دستگاه درمارولر می‌توان با اطمینان بالا برای انجام میکرودرم پوست اقدام نمود. 

    دستگاه جوانسازی و لیفیتینگ صورت و گردن میوتو ایتالیا مدل BALENA

    دستگاه جوانسازی و لیفیتینگ صورت و گردن میوتو ایتالیا مدل BALENAمشخصات
    • نوع ماساژلرزشی
    • نوع ماساژوربرقی
    • سایر توضیحاتضد چروک مناسب برای گردن و صورت بالا بردن متابولیس سلول‌ها تقویت گردش خون 1200 لرزش در دقیقه شبیه سازی طب سوزنی برای گردن دارای گواهی: FDA , FCC , RoHS , CE دارای فن‌آوری Thermo Therapy دارای تکنولوژی تماس هوشمند محو کردن زخم و چروک مدت زمان استفاده: 5 تا 10 دقیقه مدت زمان شارژ: 2 ساعت وزن: 71.6 گرم ابعاد: 9.5 × 11.5 × 3.8 سانتی‌متر دارای درپوش برای سر دارای کابل شارژ microUSB
    مشاهده قیمت
    دستگاه درما رولر و میکرودرم برای از بین بردن لکه‌های ناشی از آرایش نیز می‌توان از دستگاه درمارولر استفاده نمود. با این کار پوست شما صاف‌تر می‌گردد و ظاهر طبیعی‌تری پیدا می‌کند. دستگاه درمارولر و درما رولر برای انجام فعالیت‌های زیبایی پوست نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با انجام فعالیت‌های مختلف پوستی که با دستگاه درمارولر و درما رولر انجام می‌شود، پوست شما صاف‌تر شده و ظاهر طبیعی‌تری پیدا می‌کند. همچنین برای از بین بردن موهای زاید نیز می‌توان از دستگاه‌های درما رولر و درمارولر استفاده نمود. با استفاده از دستگاه‌های میکرونیدلینگ با ایجاد برش‌های ظریف و عمیق زیر پوست، به کوچک کردن ضایعات پوستی پرداخته می‌شود.

    ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1

    ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1مشخصات
    • نوع ماساژحرکتی
    • نوع ماساژوردستی
    مشاهده قیمت
    در برخی از برندها سوزن‌های بزرگتری از سوزن‌های معمولی استفاده می‌شود و به همین دلیل قیمت دستگاه درمارولر افزایش پیدا می‌کند. برخی دیگر از دستگاه‌های درمارولر به صورت اتوماتیک کار می‌کنند و اگر دستگاهی ضعیف باشد، باعث کاهش کارآیی می‌شود. برخی از برندها فقط در صورتی از دستگاه درمارولر استفاده می‌کنند که پوست بیمار حساس بوده و به آن حساس باشد. افرادی که در طول روز با صورت در تماس هستند، ممکن است پوست حساسی داشته باشند. بنابراین مراقبت‌های پوستی را می‌توان به دو گروه حساس و حساس نشده تقسیم کرد.

    درمارولر دی.آر.اس مدل َAnti-aging

    درمارولر دی.آر.اس مدل َAnti-agingمشخصات
    • نوع ماساژحرکتی
    • نوع ماساژوردستی
    مشاهده قیمت

    مراقبت‌های پوستی حساس به صورت پمادها و کرم‌ها، کرم‌ها و ژل‌ها و در بعضی موارد لیزر تقسیم می‌شود. استفاده از این محصولات، احتمال ایجاد عفونت را افزایش می‌دهد و اگر از یک دستگاه مناسب استفاده نشود، بیمار ممکن است احساس کند که به دستگاه فشار زیادی وارد شده است. با توجه به این که درمارولر یک دستگاه فوق العاده قدرتمند با توانایی‌های منحصر به فرد است، قیمت آن متفاوت است. با توجه به نوع کارایی دستگاه، می‌توان از قیمت آن مطلع شد. 

    درمارولر یو ام اس مدل 0.5m

    درمارولر یو ام اس مدل 0.5mمشخصات
    • توان مصرفی.
    • نوع ماساژحرکتی
    • نوع ماساژوردستی
    • کشور مبدا برندچین
    مشاهده قیمت
    دستگاه درمارولر یا درمارولر که با نام تجاری درمارولر هم شهرت دارد دستگاهی برای برطرف کردن موهای زاید بدن می‌باشد. درمارولر با استفاده از یک غلتک استوانه‌ای شکل با سری هایی که مجهز به سه سایز مختلف برای انجام امور مختلف می‌باشد باعث ایجاد سوراخ بسیار ریزی در سطح پوست و نهایتا باعث ایجاد گرما در این سطح و ایجاد کلاژن‌های جدید می‌شود. کار اصلی دستگاه درمارولر تولید گرما توسط غلطک‌های استوانه‌ای شکل آن است.

    ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 1

    ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 1مشخصات
      مشاهده قیمت

      استفاده از این دستگاه باعث می‌شود که فولیکول‌های مو تحریک شده و در نتیجه باعث تخریب و رشد مو‌های زاید بشوند. این عمل منجر به تولید مو هایی با ضخامت و سایز دلخواه می‌شود. این دستگاه با استفاده از سوزن‌های کوچک یک تا 2 میلی متری به سطح پوست وارد شده و بدون آسیب رساندن به پوست باعث از بین بردن موهای زاید می‌شود و این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به بی حسی و حتی بدون درد از این دستگاه برای از بین بردن موهای زاید بدن استفاده کنید. درمارولر قابلیت تنظیم دما در 4 درجه‌ی مختلف را دارد و با داشتن این قابلیت هر فردی می‌تواند دما را متناسب با خود تنظیم کند. 

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 0.5

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 0.5مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      مشاهده قیمت
      سوزن‌های استفاده شده در این دستگاه‌ها دارای طول‌های 2 - 1 سانتی متری است. معمولا عرض یک سانتی متر کافی است تا سوزن‌ها داخل پوست حرکت کرده و با کمک مکش دستگاه موجب خروج ماده زاید از پوست شوند. یکی از ویژگی‌های سوزن‌های درماپن داشتن دسته قابل تنظیم است که بیمار می‌تواند طول سوزن‌ها را با این دسته تنظیم کند. با استفاده از درماپن اپیدرم (لایه زیرین پوست) و لایه میانی پوست کاملا یکنواخت ترمیم شده و جای زخم و اسکار جوش و اسکار آکنه یا زخم باز پوست به جا نمی‌ماند.

      ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 1

      ماساژور دی آر اس مدل درمارولر سایز 1مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      مشاهده قیمت

      سوزن‌های درماپن بسیار نازک و ظریف هستند و این ویژگی باعث میشود که پوست بیمار به هیچ وجه با سطح پوست اطراف خود برخورد نداشته و به همین دلیل از نفوذ سایر ذرات آلودگی نیز به پوست جلوگیری میشود. درماپن با ایجاد یک شکاف 1 میلی متری در اپیدرم باعث ایجاد یک لایه جدید روی پوست میگردد و در نتیجه باعث بسته شدن منافذ پوست و در نتیجه کاهش نفوذ گرد و غبار به عمق پوست و در نتیجه کاهش التهاب میشود. استفاده از درماپن در پوست‌های بسیار حساس باعث می‌شود که فرد پوست خود را بسوزاند. 

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 2

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 2مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      مشاهده قیمت
      1.در صورت استفاده از این دستگاه برای بار اول ممکن است احساس سوزش و قرمزی در محل انجام درمارولر احساس کنید که این امر طبیعی است و بعد از مدتی برطرف می‌شود و جای نگرانی ندارد. 2.درصورت مصرف مجدد با فواصل زمانی بیشتر ممکن است جای جای عمل به طور واضح‌تر و نمایان‌تر باشد که این مساله تا حد زیادی به دستگاه درمارولر بر می‌گردد. 3.اگر دستگاه درمارولر بعد از 3 روز استفاده نکردن به خوبی عمل نکرد حتما با پزشک خود تماس بگیرید چرا که ممکن است به علت کم بودن کیفیت سرم و یا سوزن‌های استفاده شده دستگاه شما به زودی کارایی لازم را نداشته باشد.

      ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.75

      ماساژور دی.آر.اس مدل درمارولر سایز 0.75مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      مشاهده قیمت

      1.دستگاه درمارولر را می‌توان به صورت مداوم و روزانه استفاده کرد.در صورتی که به صورت مداوم استفاده شود و یا به صورت هر 6 ماه یکبار دستگاه درمارولر را تعویض کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت. 2.یکی از مواردی که در انتخاب دستگاه درمارولر باید دقت کنید سایز آن است به طوری که از لحاظ سایز باید به صورتی باشد که بعد از استفاده آن را جابجا نکنید و یا در هنگام پوشیدن آن را بالا نگه ندارید تا به آن فشار وارد نشود. 

      ماساژور دی.آر.اس طرح 6 در 1 مدل درمارولر

      ماساژور دی.آر.اس طرح 6 در 1 مدل درمارولرمشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      مشاهده قیمت

       - توجه داشته باشید که پوست‌های حساس، بهتر است از درمارولر با سوزن‌های یکبار مصرف استفاده کنند.در صورت تمایل می‌توانید از کرم‌های موبر استفاده کنید و پس از یک هفته با مشورت پزشک خود، می‌توانید تعداد سوزن دستگاه را بیشتر کنید.در این صورت، قیمت درما رولر نیز افزایش می‌یابد. - در صورت استفاده از درمارولر با نخ سیلک در زیر بغل، استفاده از آن سبب انتقال مواد موجود در سوزن به پوست شما خواهد شد و قیمت درما رولر نیز بیشتر می‌شود. درما رولر یک وسیله‌ی کاملا بهداشتی و بی خطر است.

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 0.75

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 0.75مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      مشاهده قیمت

      و در مقایسه با سوزن‌های قبلی از قیمت پایینتری برخوردار است.  - درما رولر، علاوه بر تاثیر بر مو، سبب افزایش چربی و پوست چرب صورت و بدن می‌شود. به همین علت، درمارولر، یک وسیله بسیار بی خطر و کم هزینه است. اما استفاده از درمارولر در افرادی که پوست تیره دارند، پیشنهاد نمی‌شود. پوست‌های روشن و سفید معمولا از دستگاه درما رولر با نخ سیلک استفاده می‌کنند که هزینه بسیار پایین‌تری نیز دارد. 

      درمارولر یو ام اس مدل 0.75m

      درمارولر یو ام اس مدل 0.75mمشخصات
      • توان مصرفی.
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      • کشور مبدا برندچین
      مشاهده قیمت
       قیمت و کیفیت دستگاه درمارولر بر حسب نوع برند دستگاه درمارولر متفاوت می‌باشد. قیمت دستگاه درمارولر در ایران بستگی به برند دستگاه درمارولر دارد. به عنوان مثال دستگاه درمارولر ساخت ایتالیا از قیمت بالاتری نسبت به دستگاه درمارولر ساخت آلمان و ژاپن برخوردار است. تعداد سوزن‌ها در انواع مختلف دستگاه درمارولر با هم فرق میکند. دستگاه درمارولر برقی، تعداد سوزن‌های متفاوتی دارد. تعداد سوزن درمارولر برقی 3 عدد و درمارولر دستی 4 عدد است. از دستگاه درمارولر برقی در مطب‌ها برای از بین بردن موهای زاید و اصلاح و همچنین رفع موهای ضخیم ، ضخیم ، زبر استفاده می‌شود.

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 0.75

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 0.75مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      • سایر توضیحاتمناسب برای تمام بدن
      مشاهده قیمت

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1.5

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1.5مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      مشاهده قیمت

      ماساژور دی آر اس مدل درمارولر

      ماساژور دی آر اس مدل درمارولرمشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      • سایر توضیحاتسایز 1.5
      مشاهده قیمت

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1.5

      ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 1.5مشخصات
      • نوع ماساژحرکتی
      • نوع ماساژوردستی
      • سایر توضیحاتمناسب برای تمام بدن
      مشاهده قیمت

      ماساژور دی. آر. اس طرح 5 در 1 مدل درمارولر

      ماساژور دی. آر. اس طرح 5 در 1 مدل درمارولرمشخصات
        مشاهده قیمت

        ماساژور دی آر اس مدل درمارولر

        ماساژور دی آر اس مدل درمارولرمشخصات
        • نوع ماساژحرکتی
        • نوع ماساژوردستی
        مشاهده قیمت