راهنمای خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک و نوزاد دلیجان و چیکو با قیمت مناسب و ارزان

راهنمای خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک و نوزاد دلیجان و چیکو با قیمت مناسب و ارزان

مادر و کودک

این مدل از صندلی غذاخوری هاوک از متریال چوب طبیعی ساخته شده است و به رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. همچنین صندلی های این مدل نیز بر روی فریم با استفاده از دو چرخ تعبیه شده در کف صندلی قابلیت حرکت و جابه جایی دارند. طراحی این صندلی ها بسیار ارگونومیک بوده و به خوبی بر روی بدن نشسته و خستگی را از تن نوزاد شما خارج می کنند. این صندلی ها در 2 شکل گرد و کشیده ساخته می شود و به همین دلیل شما می توانید آن ها را به صورت گرد و مربعی یا مستطیل شکل انتخاب نمایید و از رنگ بندی متنوع آن ها لذت ببرید.صندلی های مدل دیانا Hauck با طراحی ارگونومیک در عین راحتی کودک شما از سر خوردن او جلوگیری کرده و موجب ایمنی بیشتر مادر و کودک می شوند.

صندلی غذاخوری کودک مدل Nobav

صندلی غذاخوری کودک مدل Nobavمشخصات
    مشاهده قیمت
    این نی نی لای لای‌های متنوع در کنار هم حالتی زیبا و جذاب به صندلی غذاخوری داده است. این صندلی غذاخوری از جنس پلی پروپیلن و به رنگ صورتی به صورت دست دوز می باشد. استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد در کنار یکدیگر جلوه ای متفاوت را برای این صندلی به وجود آورده است. به کارگیری رنگ‌های متنوع در کنار یکدیگر حس گرما و راحتی به فرزند دلبندتان می دهد.برای صندلی غذاخوری مدل دیانا Benny رنگ صورتی از رنگ‌های شاد و شاد استفاده شده است که زیبایی این مدل را دو چندان کرده است.

    صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155

    صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155مشخصات
      مشاهده قیمت
      صندلی غذاخوری و نی نی لای لای (صندلی صبحانه خوری) Gustafaizer & belloni مدل Training با صندلی ناهار خوری با ظاهری متفاوت می باشد.این محصول قابل جداشدن نیست و از جنس آلومینیوم ساخته شده است. در صندلی غذاخوری و نی نی لای لای (صندلی صبحانه خوری) Gustafaizer & belloni مدل Training از پایه با قابلیت چرخش 360 درجه استفاده شده است.این محصول دارای نشیمن راحت و قابل شستشو می باشد.این محصول از جنس آلومینیوم می باشد و به صورت سفارشی در 3 مدل تولید می گردد.به منظور جلوگیری از آسیب رساندن رطوبت به محصول از پارافین مرغوب آلمانی استفاده شده است.

      صندلی غذاخوری کودک بهمراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121

      صندلی غذاخوری کودک بهمراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121مشخصات
      • ابعاد46x40x86 سانتی‌متر
      • وزن3.25 کیلوگرم
      • ظرفیت وزنی20 کیلو گرم
      • امکانات همراهسینی
      • رده سنی6 ماه تا 4 سال
      مشاهده قیمت
      طراحی متفاوت و متمایز این صندلی کودک نظر هر پدرو مادری را به خود جلب می نماید. نشیمن صندلی با نوار تزیینی در گوشه بدنه طراحی شده که حس خوبی را به شما منتقل می کند. این محصول به صورت یک صندلی راحت و نرم بوده و کودک را سر پا نگه داشته و از آسیب رسیدن به کودک جلوگیری می نماید. نشیمن صندلی با طراحی جدید و متفاوت جهت استفاده برای کودک از برند هاک Hauck انتخاب شده است.در این مدل نشیمن کودک به صورت مجزا و در قسمت فوقانی صندلی قرار می گیرد و نشیمن آن به صورت زاویه دار و با فاصله مناسب از بدن کودک قرار می گیرد. نشیمن این مدل صندلی کودک قابل جدا شدن است و برای استفاده از آن در مسافرت و پیک نیک نیازی به برداشتن صندلی کودک نمی باشد.

      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-2

      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-2مشخصات
        مشاهده قیمت
        جنس نشیمن صندلی غذاخوری هاوک از لاتکس (چرم) درجه یک با مقاومت بالا است. این صندلی‌های غذاخوری به شکلی طراحی شده که کودک بتواند در آن احساس آرامش و امنیت نماید. جنس دسته‌ی این صندلی از مواد پلی اتیلنی ضد خش و بسیار نرم، قابل شستشو با دست و یا ماشین لباسشویی، ساخته شده از آلومینیوم و فریم آن از جنس آلومینیوم دایکاست می‌باشد. ابعاد صندلی غذاخوری هاوک 26 * 16 سانتی متر است و کودک در هنگام بازی با آن به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهد کرد. ابعاد این صندلی غذاخوری 22 * 40 سانتی متر است که می‌توان کودک در حالت نشسته نیز با آن بازی کند.صندلی غذاخوری هاوک کودک را به خود جذب می‌کند و از بازی و نشستن او روی آن، لذت می‌برد.

        صندلی غذاخوری کودک دلیجان مدل cute

        صندلی غذاخوری کودک دلیجان مدل cuteمشخصات
        • ابعاد40x46x102 سانتی‌متر
        • وزن3 کیلوگرم
        • ظرفیت وزنی20
        • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
        • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
        • رده سنی6 ماه تا 4 سال
        مشاهده قیمت
        نشیمن های مختلف به صورت پشت به پشت به یکدیگر متصل شده‌اند و یک نشیمن کوچک‌تر با امکان چرخش پشتی برای کودک دلبند شما فراهم شده است. جنس نشیمن این صندلی از پارچه‌ی ضد حساسیت و ضد آب می‌باشد که امکان استفاده در هر شرایطی را به شما می‌دهد. صندلی غذاخوری هاوک،دارای یک نشیمن بزرگ با پشتی می باشد که امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. این مدل می‌تواند به طور مجزا مورد استفاده قرار گیرد و قابل جدا شدن است. صندلی غذاخوری هاوک از دسته صندلی‌های مدرن با طراحی کاملا ارگونومیک است و استفاده از این صندلی در همه مکان‌ها امکان پذیر می‌باشد. این محصول دارای یک نشیمن بزرگ با پشتی می باشد که امکان استفاده در هر شرایطی را به شما می دهد.

        صندلی غذا خوری کودک زوییه مدل zo-96

        صندلی غذا خوری کودک زوییه مدل zo-96مشخصات
          مشاهده قیمت

           این مدل از صندلی غذاخوری هاوک با قابلیت جدا سازی در سه حالت مختلف دارای حالت گهواره خواب، گهواره ای - گهواره ای بدون تکیه گاه و پشتی می باشد که می توانید به تنهایی و یا زیر یکی از صندلی های غذا خوری آنرا قرار دهید. این صندلی غذاخوری با قابلیت جدا سازی به صورت جداگانه بر روی فریم بدنه قرار می گیرد که می توانید آن را جدا نمایید و با خود ببرید. این محصول دارای 8 حالت مجزا می باشد که در بین صندلی های غذاخوری آن را برجسته نموده است.

          صندلی غذاخوری کودک کد 412

          صندلی غذاخوری کودک کد  412مشخصات
          • ابعاد60x55x88 سانتی‌متر
          • وزن3 کیلوگرم
          • ظرفیت وزنی20
          • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
          • رده سنی6 ماه تا 3 سال
          • امکانات ایمنیکمربند نگهدارنده دارد.
          • سایر توضیحاتابعاد نشیمن گاه: 48x42 سانتیمتر (فضای داخلی22x25) ابعاد میز: 23x40 سانتیمتر ارتفاع نشیمنگاه تا زمین: 56 سانتی متر ارتفاع میز از زمین: 73 سانتیمتر وزن : 3 کیلوگرم تحمل وزن: 20 کیلوگرم مناسب برای کودکان تا 5 سال دارای سینی غذای جدا شونده سینی سفید رنگ برای حفظ بهداشت کودک دارای پایه های فلزی محکم عدم لغزندگی بر روی فرش ، موکت ، پارکت ، موزاییک و انواع کفپوش ها دارای فضای کافی برای قرارگیری پای کودک دارای کمربند برای نگهداری کودک اطراف حصار مانند برای کنترل تحرک کودک و … رنگهای متنوع... قیمت ارزان و مونتاژ کردن سریع
          مشاهده قیمت
          صندلی غذاخوری Giorgio یک صندلی راحتی و سبک می‌باشد. جنس این صندلی از پلاستیک فشرده‌ی مقاوم با دوام بالا می‌باشد. فریم این صندلی غذاخوری از نوع ABS است و قابل شست و شو می‌باشد. صندلی غذاخوری Giorgio دارای نشیمنگاه صندلی راحتی می‌باشد و رویه‌ی آن نیز از نوع پلی‌اورتان می‌باشد. این محصول برای نوزادان به علت نرم و قابل انعطاف بودن و انعطاف پذیری آن، مناسب و راحت است. صندلی غذاخوری Bearberry یک صندلی راحت و سبک برای راحتی بیشتر نوزاد شما در هنگام صرف غذا می‌باشد و با توجه به جنس پارچه، نرمی آن و راحتی قابل قبول، این محصول بسیار مناسب برای استفاده در خودرو و سفرهای خارج از شهر می‌باشد.

          صندلی غذاخوری کودک سامر مدل Deluxe Comfort

          صندلی غذاخوری کودک سامر مدل  Deluxe Comfortمشخصات
          • ابعاد29x35x26 سانتی‌متر
          • وزن1.60 کیلوگرم
          • ظرفیت وزنی30
          • رده سنیتا 2 سال
          • سایر توضیحات2 در 1: صندلی شیرخوار با سینی به صندلی تقویت کننده کودک نو پا در میز تبدیل می شود تنظیم ارتفاع 2 سطحی برای کودک در حال رشد شما سینی 3 حالته با اندازه کامل و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی. مراقبت و تمیز کردن: تمیز کردن نقطه یا پاک کردن، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی سیستم مهار 3 نقطه با تسمه های صندلی برای محکم کردن تقویت کننده به صندلی طراحی تاشو فوق العاده جمع و جور برای ذخیره سازی و قابل حمل با پد صندلی قابل شستشو با ماشین قابل جابجایی
          مشاهده قیمت
          صندلی کودک مدل BIOLTAGE بسیار نرم می باشد ، به طوریکه قابل شستشو بوده و با خیال راحت می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد ، کودکان به بازی و تحرک نیاز دارند و صندلی ای مناسب برای آن ها در نظر گرفته شده است. این محصول ، از جنس فایبر گلاس ساخته شده است و کاملا بهداشتی می باشد. این محصول برای سن کودک شما مناسب می باشد و کودکان خود را با آن به راحتی سرگرم کنید. صندلی غذاخوری هاوک مدل BIOLTAGE بسیار نرم می باشد ، به طوریکه قابل شستشو بوده و با خیال راحت می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد.

          صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-028

          صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-028مشخصات
          • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
          • وزن9 کیلوگرم
          • ظرفیت وزنی15
          • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
          • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
          • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
          • رده سنی6 تا 36 ماهگی
          • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
          مشاهده قیمت
          این صندلی غذاخوری با طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک خود می تواند بهترین گزینه برای کودکان و نوزادان دلبند شما باشد.وزن بسیار سبک آن برای جلوگیری از آسیب به کودک شما و نوزاد قابل توجه خواهد بود.کودک با نشستن روی این صندلی می تواند تمام روز از بازی کردن با دلبند خود لذت ببرد.این محصول در سه رنگ صورتی و سبز و مشکی عرضه شده است که مشتریان عزیز می توانند با توجه به دکوراسیون اتاق خواب خود رنگ مورد نظر خود را سفارش دهند.

          صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 412

          صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 412مشخصات
            مشاهده قیمت

            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-23

            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-23 مشخصات
              مشاهده قیمت

              صندلی غذاخوری کودک مدل SDK4009

              صندلی غذاخوری کودک مدل SDK4009مشخصات
              • ابعاد66x47x85 سانتی‌متر
              • وزن7.5 کیلوگرم
              • ظرفیت وزنی35
              • رده سنی1 تا 7 سال
              مشاهده قیمت

              صندلی غذاخوری کودک ارابه مدل 9590

              صندلی غذاخوری کودک ارابه مدل 9590مشخصات
                مشاهده قیمت

                صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825

                صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825مشخصات
                  مشاهده قیمت

                  صندلی غذاخوری کودک چلینو مدل Royal  تاب شو

                  صندلی غذاخوری کودک چلینو مدل Royal  تاب شومشخصات
                  • ابعاد76x55x119 سانتی‌متر
                  • وزن12 کیلوگرم
                  • ظرفیت وزنی15 کیلوگرم
                  • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                  • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                  • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                  • رده سنیاز بدو تولد
                  • امکانات ایمنیکمربند ایمنی پنج نقطه ای
                  • سایر توضیحاتخواب کامل جهت شیر خوری کودک و آویز عروسکی پولیشی نیز از جمله دیگر امکانات این محصول است. قابلیت تنظیم ارتفاع 7 حالته را دارد که به شما این امکان را می دهد که ارتفاع آن را با هر میزی تنظیم کنید. قابلیت تنظیم پشتی آن در 5 حالت مختلف دارای کمربند 5 نقطه ای برای ایمنی بیشتر کودک شما دارای 4 حالت تنظیم قسمت پای نوزاد دارای روکش دو لایه دارای سینی دوبل دارای چرخهای زیبا جهت جابه جایی آسان در منزل قابلیت اتصال بلوتوث برای انتخاب شخصی موسیقی قابلیت کار با برق (آداپور) و باتری دارای سنسور گریه کودک که در این حالت شروع به حرکت کرده و کودک شما را آرام می کند تاب کودک از بدو تولد تا وزن 13 کیلوگرم با کنترل های مختلف برای تنظیم تکان دادن با ویژگی موسیقی تبدیل به صندلی تغذیه از 10 کیلوگرم به 15 کیلوگرم، با تنظیمات مختلف ارتفاع و صندلی متناسب با نیازهای کودک شما. تبدیل شدن به حالت پرتابل برای نصب بر روی صندلی های معمولی
                  مشاهده قیمت

                  صندلی غذاخوری کودک هپی بیبی مدل c11

                  صندلی غذاخوری کودک هپی بیبی مدل c11مشخصات
                    مشاهده قیمت

                    صندلی غذا خوری کودک جیکل مدل Modz-90

                    صندلی غذا خوری کودک جیکل مدل Modz-90مشخصات
                    • ابعاد38x31x32 سانتی‌متر
                    • وزن2300 کیلوگرم
                    • ظرفیت وزنی
                    • رده سنیتا 2 سال
                    مشاهده قیمت

                    صندلی غذاخوری کودک ماریبل مدل تاب شو برقی

                    صندلی غذاخوری کودک ماریبل مدل تاب شو برقیمشخصات
                    • ابعاد80x65x110 سانتی‌متر
                    • وزن10 کیلوگرم
                    • ظرفیت وزنی15
                    • رده سنیاز بدو تولد
                    • سایر توضیحاتموزیکال و دارای 9 ملودی و 5 صدای طبیعت قابلیت تنظیم ارتفاع در 7 ارتفاع را دارد. دارای حالت خواب کامل دارای جا پایی قابل تنظیم دارای تشک دوبل از جنس پلی استر و بسیار نرم و راحت دارای تشک با قابلیت شستشو و کاملا ضد حساسیت برای کودک دارای سینی دوبل برای غذا و بازی کودک دارای سینی متحرک در سه حالت مختلف قابلیت کار با برق(آداپتور) و باتری دارای ریموت کنترل نوار اسباب بازی با قابلیت جداسازی
                    مشاهده قیمت

                    صندلی غذاخوری کودک مدل Noba360

                    صندلی غذاخوری کودک مدل Noba360مشخصات
                      مشاهده قیمت

                      صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-025

                      صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-025مشخصات
                      • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                      • وزن9 کیلوگرم
                      • ظرفیت وزنی15
                      • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                      • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                      • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                      • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                      • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                      مشاهده قیمت

                      صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-025

                      صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-025مشخصات
                      • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                      • وزن9 کیلوگرم
                      • ظرفیت وزنی15
                      • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                      • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                      • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                      • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                      • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                      مشاهده قیمت

                      صندلی غذاخوری کودک کیکابو مدل Vitto

                      صندلی غذاخوری کودک کیکابو مدل Vittoمشخصات
                      • ابعاد 77x55x102 سانتی‌متر
                      • وزن8 کیلوگرم
                      • ظرفیت وزنی20 کیلوگرم
                      • رده سنی6 ماه تا 3 سال
                      • سایر توضیحاتمناسب برای کودکانی که قادر به نشستن بدون کمک و تا 36 ماه هستند. تکیه گاه 3 حالته. تنظیم ارتفاع 6 حالته. کمربند ایمنی 5 نقطه ای. سینی دوتایی با محفظه لیوان و تنظیم 3 حالته. تنظیم زیرپایی 3 حالته. پد صندلی نرم با روکش صندلی از چرم محیطی چاپ شده. تاشو آسان و جمع و جور. پاهای ضد لغزش. ذخیره سینی در پشت صندلی.
                      مشاهده قیمت

                      صندلی غذاخوری کودک فیکشن مدل trotti کد 625

                      صندلی غذاخوری کودک فیکشن مدل trotti کد 625مشخصات
                      • ابعاد90x40x90 سانتی‌متر
                      • وزن3 کیلوگرم
                      • ظرفیت وزنی18
                      • رده سنیاز بدو تولد
                      • سایر توضیحاتصندلی کودک تاب : صندلی بلند تاب دار مدل تروتی از برند فیکشن است. بدنه این صندلی بلند تماما از آلومینیوم کربن ساخته شده است . یعنی وزن مناسب همراه با استحکام بالا جنس سینی طراحی شده کاملا بدون bpa می باشد به طوری که اگر کودک غذای خود را روی این سینی بریزد به دلیل مواد این سینی برای خوردن آن غذا مشکلی ایجاد نمی شود. پارچه به کار رفته روی نشیمنگاه این محصول PU می باشد. به هیچ وجه لکه ها را جذب نمی کند دارای یک تشک دو نفره کاملاً پنبه ای است که ضد تعریق می باشد این کار دارای تنظیم ارتفاع نشیمن در 3 ارتفاع مختلف می باشد. قابلیت تنظیم حالت خواب در 4 سطح نشسته، دراز کشیده، حالت خواب 35 درجه و خواب کامل است. می توانید از حالت خواب کامل از بدو تولد، حالت خواب 35 درجه که برای جلوگیری از رفلاکس معده نوزاد استفاده می شود و حالت نشسته برای تغذیه نوزاد استفاده کنید. سینی این صندلی بلند دو نفره برای شستشوی راحت تر و بهتر طراحی شده است. زیرپایی این صندلی بلند در 4 سطح مختلف قابل تنظیم است و ارتفاع زیرپایی این صندلی بلند با توجه به قد کودک شما در 3 سطح متفاوت است. و بر روی پایه های چرخ عقب برای حرکت راحت تر در خانه طراحی شده است. وقتی این صندلی بلند به تاب تبدیل می شود، گزینه های جالب زیادی دارید. سرعت چرخش قابل تنظیم در 8 سرعت مختلف دارد. موزیکال است و دارای موسیقی آرامبخش و ملودیک، صدای طبیعت از جمله پرندگان و دریا است که فضای بسیار آرامش بخشی را برای کودک ایجاد می کند. همچنین می توانید روی این صندلی تاب دار فلاش نصب کنید تا اگر موسیقی لالایی مادر در داخل فلش مموری نگهداری می شد برای کودک پخش شود و از تاب خوردن روی این محصول لذت بیشتری ببرد. یک تایمر قابل تنظیم برای 8، 15 و 30 ثانیه طراحی شده است تا پس از زمانی که شما تعیین می کنید، چرخش به طور خودکار خاموش شود. دارای سنسور حساس به صدای گریه نوزاد است. هنگامی که این سنسور را فعال می کنید، اگر کودک از خواب بیدار شود و شروع به گریه کند، سنسور فعال می شود، تاب را روشن می کند و همزمان با پخش موسیقی آرامش بخشی کودک را به حالت آرام خود باز می گرداند. این صندلی بلند بسیار هوشمند دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی می باشد تا بتوانید از گوشی خود به عنوان ریموت کنترل این صندلی استفاده کنید. و تمام کارهایی که در پاراگراف های بالا برای شما توضیح داده شد را با استفاده از این اپلیکیشن که گوشی شما را به یک ریموت کنترل تبدیل کرده است انجام دهید. در نظر داشته باشید که بدنه این صندلی بلند به گونه ای طراحی شده است که از برنامه و کنترل از راه دور جدا باشد. شما می توانید تمام آن گزینه ها را داشته باشید. لازم به ذکر است که این محصول به عنوان صندلی بلند وزنی تا وزن 18 کیلوگرم را تحمل می کند. و تا 13 کیلوگرم به عنوان تاب برقی دارد. تاب و صندلی غذای کودک خود را در یک مجموعه با برند فیکشن داشته باشید.
                      مشاهده قیمت

                      صندلی غذاخوری کودک ایکیا مدل GRAVAL

                      صندلی غذاخوری کودک ایکیا مدل GRAVALمشخصات
                      • ابعاد55x55x84 سانتی‌متر
                      • وزن8.7 کیلوگرم
                      • ظرفیت وزنی100 کیلوگرم
                      • رده سنی6 ماه به بالا
                      • امکانات ایمنی- دارای کمربند ایمنی که کودک در آن احساس راحتی می کند - کمربند ایمنی با دکمه ای باز می شود که سریعا و با استفاده از یک دست می توانید آن را باز کنید
                      • سایر توضیحات- بدلیل اینکه محافظ جلوی صندلی قابل جداشدن است این صندلی تا سنین زیادی برای او قابل استفاده است - از آنجایی که پوست کودکان حساس است از موادی استفاده شده که هیچ مشکلی برای آنها ندارد - ارتفاع در سه حالت قابل تغییر است و با بزرگ شدن کودک و یا میز ها با ارتفاع مختلف می توان براحتی آن را تنظیم کرد - سینی پلاستیکی جلوی میز را براحتی می توان جدا کرد و شست - سینی جلو دارای برآمدگی است که از ریختن غذا بر روی زمین جلوگیری می کند - ابعاد صندلی: 30x23 سانتی متر - کمترین و بیشترین ارتفاع نشیمنگاه: 45 و 55 سانتی متر - محصول در سه بسته بندی قرار گرفته است - صندلی در دو بسته و با کد 504.103.54 است - محافظ در یک بسته و با کد 204.103.55 است - برای آشنایی بیشتر با این کالا پیش از خرید و همچنین اطلاع از نحوه مونتاژ کردن می توان از طریق دو کد بالا دفترچه راهنما را مطلاعه بفرمایید
                      مشاهده قیمت

                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-17

                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-17 مشخصات
                        مشاهده قیمت

                        صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-020

                        صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-020مشخصات
                        • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                        • وزن9 کیلوگرم
                        • ظرفیت وزنی15
                        • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                        • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                        • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                        • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                        • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                        مشاهده قیمت

                        صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل ایلیا

                        صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل ایلیامشخصات
                          مشاهده قیمت

                          صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 04

                          صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 04مشخصات
                          • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                          • وزن900 کیلوگرم
                          • ظرفیت وزنی15
                          • رده سنیاز بدو تولد
                          • سایر توضیحاتدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                          مشاهده قیمت

                          صندلی غذاخوری کودک هاگادی مدل لوکس

                          صندلی غذاخوری کودک هاگادی مدل لوکسمشخصات
                          • ابعاد80x50x110 سانتی‌متر
                          • وزن8 کیلوگرم
                          • ظرفیت وزنی0-25
                          • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم سه حالته پشتی
                          • امکانات همراهسینی
                          • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                          • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                          • امکانات ایمنیکمربند ایمنی 5 نقطه ای y شکل
                          • سایر توضیحاتقابلیت تنظیم تکیه گاه صندلی در 3 حالت مختلف دارای حالت خواب کامل دارای جا پایی قابل تنظیم دارای تشک دوبل از جنس پلی استر و بسیار نرم و راحت دارای تشک با قابلیت شستشو و کاملا ضد حساسیت برای کودک دارای سینی دوبل برای غذا و بازی کودک دارای سینی متحرک در سه حالت مختلف
                          مشاهده قیمت

                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-19

                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-19مشخصات
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 204

                            صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 204مشخصات
                            • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                            • وزن12 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی15 کیلو
                            • امکانات همراهسینی
                            • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                            • رده سنیتا 4 سال
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-4

                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-4مشخصات
                            • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                            • وزن9 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی15
                            • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                            • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                            • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                            • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                            • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذا خوری کودک مایلر مدل power

                            صندلی غذا خوری کودک مایلر مدل powerمشخصات
                            • ابعاد79x56x119 سانتی‌متر
                            • وزن5000 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی45kg
                            • رده سنی0 تا 12 ماهگی
                            • سایر توضیحاتبا رشد کودک از چرخان هوشمند کنترل‌شده بلوتوث به صندلی بلند تبدیل می‌شود. سن تاب 0 تا 12 ماه و صندلی بلند 6 تا 36 ماه حالت فعال‌سازی گریه پاسخگو، تاب را تنظیم می‌کند تا در صورت بیدار شدن و گریه کردن کودک، با کمترین سرعت روشن شود. کنترل دستی یا بلوتوث برای سرعت چرخش، تایمر نوسانی، موسیقی قابل تنظیم و فعال سازی گریه پاسخگو . کاملاً قابل تنظیم با موسیقی داخلی، بلندگوهای بلوتوث، 4 تنظیمات تایمر، 8 سرعت چرخش، 6 سطح ارتفاع، 5 سطح خوابیدن صندلی، 3 موقعیت سینی، و 3 وضعیت زیرپایی . میله اسباب بازی قابل جابجایی و سینی تغذیه دو تکه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی // به 4 باتری قلمی (شامل نمی شود)
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112

                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112مشخصات
                            • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                            • وزن9 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی15
                            • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                            • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                            • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                            • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                            • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک سویل مدل زرافه

                            صندلی غذاخوری کودک سویل مدل زرافهمشخصات
                            • ابعاد107x76x54 سانتی‌متر
                            • وزن8 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی25
                            • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک مدل sk_4003

                            صندلی غذاخوری کودک مدل sk_4003مشخصات
                            • ابعاد62x46x92 سانتی‌متر
                            • وزن8 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی20 کیلوگرم
                            • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم دو حالته پشتی
                            • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                            • رده سنی6 ماه و بالاتر
                            • امکانات ایمنیزیرپایی و کمربند
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک کولار مدل High chair electric swing cullar S3

                            صندلی غذاخوری کودک کولار مدل  High chair electric swing cullar S3مشخصات
                            • ابعاد80x70x120 سانتی‌متر
                            • وزن12 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی30
                            • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                            • امکانات همراهسینی
                            • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت جمع شدن
                            • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                            • امکانات ایمنیصندلی غذا تابشو cullar مدلs3 یک محصول منحصر به فرد و جدید است که با 2 رنگبندی طوسی روشن وطوسی تیره دو کارایی مهم و کاربردی از جمله تاب برقیِ مناسب برای نوزادی و صندلی غذا برای شروع تغذیه کودک تا سن4 سالگی است وزن تاب برقی تا 15کیلو و وزن صندلی غذا 30 کیلو تشکچه دوبل سینی دوبل قابل تنظیم سینی در 4 حالت و برداشتن فیکس به میز نهار خوری یا اپن جای پای قدی تنظیم شو در 3 حالت جلوی پایی تنظیم شو 4 حالت آویز عروسکی یا پلی جیم برای زمان تاب خوردن کودک چرخ قابلیت جابه جایی زاویه صندلی در 4 حالت مختلف تنظیم می شود. شما می توانید در آرامش کامل ضمن رسیدگی به امور شخصی با داشتن کنترل از راه دور با گوشی موبایل اپلیکیشن یا بار کد سرعت حرکت تاب را در 8 حالت متفاوت برای فراهم کردن سنسور گریه کودک به صورتی که کودک گریه کند سنسور شروع به تاب خوردن و موزیک زدن انجام میشه و موزیک دلخواه USB از باند ها پخش کرد همچنین سنسور گریه کودک فعال هست که آرامش بیشتر کودک مهیا دهید در زمان استفاده از محصول کمربند 5 نقطه ای با محافظت کامل دست، پا امنیت کودک شما را تامین می کند. • بعد از گذر از دوران نوزادی، به راحتی می توانید تبدیل به صندلی غذا کنید. • cullar به صورت استاندارد تا 4 سالگی، وزن کودک شما را تحمل می کند. • ارتفاع صندلی تا7 ارتفاع قابل تنظیم است و شما می توانید با تنظیم آنها در ارتفاع دلخواه در سنین مختلف و حتی در کنار میز نهارخوری و اپن آشپزخانه کنار خانواده از آن استفاده کنید.
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 211

                            صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 211مشخصات
                            • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                            • وزن12 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی15
                            • رده سنیتا 4 سال
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل GH20A

                            صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل GH20Aمشخصات
                            • ابعاد75x55x105 سانتی‌متر
                            • وزن8.6 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی15 کیلوگرم
                            • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                            • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                            • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت جمع شدن
                            • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                            • سایر توضیحات- دارای روکش با قابلیت جداسازی و شست‌وشو -رویه‌ی سینی با قابلیت جداسازی و شست‌وشو - با قابلیت شست‌وشوی رویه‌ی سینی در طبقه‌ی بالای ماشین ظرفشویی - ارتفاع سینی از سطح زمین 80 سانتی‌متر (قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن و سینی در پنج وضعیت ,حداکثر ارتقاع سینی 80 و حداقل ارتفاع 61 سانتی‌متر ) - تنظیم فاصله‌ی بین سینی و صندلی در سه حالت(بیشترین فاصله بین سینی و صندلی 20 و کمترین 16.5 سانتی‌متر) - با قابلیت تنظیم پشتی صندلی در سه وضعیت - پایه‌های عقب دارای چرخ به همراه ترمز امتیاز و دیدگاه کاربران
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک نوبی مدل id05002

                            صندلی غذاخوری کودک نوبی مدل id05002مشخصات
                            • ابعاد26x25x8 سانتی‌متر
                            • وزن860 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی22 کیلو گرم
                            • رده سنی9 تا 36 ماهگی
                            • سایر توضیحاتصندلی نوبی ترکیبی از ایمنی و راحتی است. دارای یک جیب برای دسترسی آسان به فضای داخلی است تا بتوانید وسایل ضروری را همراهخود داشته باشید Nuby همیشه ایمنی و راحتی را در ذهن دارد. صندلی Easy Go Booster دارای روکش فوم قابل جابجایی برای راحتی کودک شما است ساخته شده از مواد بادوام و نگهداری آسان. پلی استر مقاوم در برابر آب با دانستن امنیت فرزند کوچکتان لذت ببرید. بند قابل تنظیم صندلی دیگر لازم نیست نگران سقوط فرزندتان باشید. صندلی Easy Go برای رفتن به جایی که شما و کودک کوچکتان می روید ساخته شده است. طراحی سبک وزن مناسب مسافرت
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 652

                            صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 652مشخصات
                            • ابعاد70x50x90 سانتی‌متر
                            • وزن11000 کیلوگرم
                            • ظرفیت وزنی20
                            • رده سنیاز بدو تولد
                            • سایر توضیحاتصندلی غذای Chicco' چند منظوره است و به صندلی کودک، صندلی غذاخوری، صندلی غذاخوری، صندلی کمکی راحت و صندلی تقویت کننده فشرده تبدیل می شود - با رشد کودک شما عملکرد آن را تغییر می دهد! این صندلی غذاخوری دارای یک صندلی راحت و پیله‌دار برای حداکثر آرامش کودک شما می‌باشد، تکیه‌گاه ساق پا در 3 حالت، تکیه‌گاه در 4 حالت و همچنین ارتفاع آن تا 8 حالت قابل تنظیم است.
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک مدل cookie

                            صندلی غذاخوری کودک مدل cookieمشخصات
                              مشاهده قیمت

                              صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 210

                              صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 210مشخصات
                              • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                              • وزن12 کیلوگرم
                              • ظرفیت وزنی15
                              • رده سنیتا 4 سال
                              مشاهده قیمت

                              صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-15

                              صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-15 مشخصات
                                مشاهده قیمت

                                صندلی غذاخوری کودک به همراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121

                                صندلی غذاخوری کودک به همراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121مشخصات
                                • ابعاد46x40x86 سانتی‌متر
                                • وزن3.25 کیلوگرم
                                • ظرفیت وزنی20 کیلوگرم
                                • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                                مشاهده قیمت

                                صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 206

                                صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 206مشخصات
                                • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                                • وزن12 کیلوگرم
                                • ظرفیت وزنی15
                                • رده سنیتا 4 سال
                                مشاهده قیمت

                                صندلی غذاخوری کودک مدل SDK5009

                                صندلی غذاخوری کودک مدل SDK5009مشخصات
                                  مشاهده قیمت

                                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-18

                                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-18 مشخصات
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-32

                                    صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-32مشخصات
                                    • ابعاد100x74x64 سانتی‌متر
                                    • وزن9 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی15
                                    • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                    • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                    • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                    • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-6

                                    صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-6مشخصات
                                      مشاهده قیمت

                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-25

                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-25مشخصات
                                        مشاهده قیمت

                                        صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-030

                                        صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-030 مشخصات
                                        • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                        • وزن9 کیلوگرم
                                        • ظرفیت وزنی15
                                        • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                        • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                        • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                        • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                        • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                        مشاهده قیمت

                                        صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل Hichair

                                        صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل Hichairمشخصات
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 01

                                          صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 01مشخصات
                                          • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                                          • وزن900 کیلوگرم
                                          • ظرفیت وزنی15
                                          • رده سنیاز بدو تولد
                                          • امکانات ایمنیدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-22

                                           صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-22مشخصات
                                            مشاهده قیمت

                                            صندلی غذاخوری کودک چیپولینو مدل masterchef

                                            صندلی غذاخوری کودک چیپولینو مدل masterchefمشخصات
                                              مشاهده قیمت

                                              صندلی غذاخوری کودک فیکشن مدل پی وان کد 333

                                              صندلی غذاخوری کودک فیکشن مدل پی وان کد 333مشخصات
                                              • ابعاد90x40x90 سانتی‌متر
                                              • وزن3 کیلوگرم
                                              • ظرفیت وزنی13
                                              • رده سنیاز بدو تولد
                                              • سایر توضیحاتمحصول کشور سوئیس قابلیت تنظیم ارتفاعقابلیت تنظیم جلو پاقابلیت تنظیم شیب خوابدارای سینی دوبل برای شست و شوی آساندارای روکش pu قابل شستو شوقابلیت تنظیم 8 سرعت متور مختلف از کم به زیادقابلیت اتصال فلشدارای موزیک های مختلف و صدای طبیعتدارایسنسور گریه کودک (با گریه کردن کودن به صورت خودکار شروع به تاب خوردن میکند)دارای اپلیکیشن برای اتصال به گوشی های هوشمند و انجام تنظیمات از راه دورقابلیت جدا شدن سینی و نصب آویز عروسکیراه اندازی با برق شهری و باطریجمع شو و کم جاقابل استفاده تا 3 سال است.
                                              مشاهده قیمت

                                              صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-026

                                              صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-026مشخصات
                                              • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                              • وزن9 کیلوگرم
                                              • ظرفیت وزنی15
                                              • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                              • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                              • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                              • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                              • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                              مشاهده قیمت

                                              صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-16

                                              صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-16 مشخصات
                                                مشاهده قیمت

                                                صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-017

                                                صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-017مشخصات
                                                • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                                • وزن9 کیلوگرم
                                                • ظرفیت وزنی15
                                                • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                                • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                                • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                                • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                                مشاهده قیمت

                                                صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی

                                                صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبیمشخصات
                                                • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                                                • وزن1 کیلوگرم
                                                • ظرفیت وزنی15
                                                • رده سنیاز بدو تولد
                                                • سایر توضیحاتدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                                                مشاهده قیمت

                                                صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-21

                                                صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-21 مشخصات
                                                  مشاهده قیمت

                                                  صندلی غذاخوری کودک گراکو مدل Graco High Chair Swift Fold Rubix

                                                  صندلی غذاخوری کودک گراکو مدل  Graco High Chair Swift Fold Rubixمشخصات
                                                  • ابعاد77x52x112 سانتی‌متر
                                                  • وزن9 کیلوگرم
                                                  • ظرفیت وزنی25
                                                  • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم سه حالته پشتی
                                                  • امکانات همراهسینی
                                                  • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم سایز
                                                  • رده سنی9 تا 36 ماهگی
                                                  مشاهده قیمت

                                                  صندلی غذاخوری کودک مدل skippy

                                                  صندلی غذاخوری کودک مدل skippyمشخصات
                                                  • ابعاد80x70x60 سانتی‌متر
                                                  • وزن2 کیلوگرم
                                                  • ظرفیت وزنی18
                                                  • رده سنی3 ماه به بالا
                                                  • سایر توضیحاتگروه سنی کودکان جنسیت دخترانه و پسرانه
                                                  مشاهده قیمت

                                                  صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-015

                                                  صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-015مشخصات
                                                  • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                                  • وزن9 کیلوگرم
                                                  • ظرفیت وزنی15
                                                  • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                  • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                                  • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                                  • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                                  • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                                  مشاهده قیمت

                                                  صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-7

                                                  صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-7مشخصات
                                                    مشاهده قیمت

                                                    صندلی غذاخوری کودک سامر مدل پرتابل

                                                    صندلی غذاخوری کودک سامر مدل پرتابلمشخصات
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک کولار مدل s2

                                                      صندلی غذاخوری کودک کولار مدل s2مشخصات
                                                      • ابعاد90x70x120 سانتی‌متر
                                                      • وزن12 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی30
                                                      • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                      • امکانات همراهتنظیمات سرعت
                                                      • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت جمع شدن
                                                      • رده سنی6 تا 48 ماهگی
                                                      • امکانات ایمنیایمنی کودک از جمله کمر بند 5 نقطه بودن سینی صندلی جلو شرتی یا گارد سر نخوردن کودک
                                                      • سایر توضیحاتصندلی غذا تابشو cullar مدلs2 یک محصول منحصر به فرد و جدید است که با 2 رنگبندی طوسی روشن وطوسی تیره دو کارایی مهم و کاربردی از جمله تاب برقیِ مناسب برای نوزادی و صندلی غذا برای شروع تغذیه کودک تا سن4 سالگی است وزن تاب برقی تا 12 کیلو و وزن صندلی غذا 30 کیلو تشکچه دوبل و سینی دوبل قابل تنظیم و برداشتن جای پای قدی تنظیم شو جلوی پایی تنظیم شو آویز عروسکی یا پلی جیم برای زمان تاب خوردن کودک چرخ قابلیت جابه جایی زاویه صندلی در 4 حالت مختلف تنظیم می شود. شما می توانید در آرامش کامل ضمن رسیدگی به امور شخصی با داشتن کنترل از راه دور با گوشی موبایل اپلیکیشن یا بار کد سرعت حرکت تاب را در6حالت متفاوت برای فراهم کردن و موزیک دلخواه از باند ها پخش کرد همچنین سنسور گریه کودک فعال هست که آرامش بیشتر کودک مهیا دهید در زمان استفاده از محصول کمربند 5 نقطه ای با محافظت کامل دست، پا امنیت کودک شما را تامین می کند. • بعد از گذر از دوران نوزادی، به راحتی می توانید تبدیل به صندلی غذا کنید. • cullar به صورت استاندارد تا 4 سالگی، وزن کودک شما را تحمل می کند. • ارتفاع صندلی تا7 ارتفاع قابل تنظیم است و شما می توانید با تنظیم آنها در ارتفاع دلخواه در سنین مختلف و حتی در کنار میز نهارخوری و اپن آشپزخانه کنار خانواده از آن استفاده کنید.
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک کولار مدل Qo8 کد 956

                                                      صندلی غذاخوری کودک کولار مدل Qo8 کد 956مشخصات
                                                      • ابعاد70x50x70 سانتی‌متر
                                                      • وزن4000 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی25
                                                      • رده سنی6 ماه تا 3 سال
                                                      • سایر توضیحاتدر مورد این مورد جامع ترین صندلی غذای موجود در بازار برای موقعیت های ارتفاع و شیب است. دو سینی قابل جابجایی و تنظیم در 3 موقعیت است. با زاویه شیب نیز می توان صندلی را تنظیم کرد که باعث می شود کودک شما همیشه موقعیت مناسبی برای گربه شما داشته باشد تا بعد از غذا خوردن یا استفاده شود. سینی دوتایی به 3 موقعیت با سینی قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان و صندلی چرم مصنوعی بسیار راحت برای تمیز کردن بسیار آسان است. مهار با 5 نقطه نگه داشتن بهینه و امنیت بیشتر را تضمین می کند. به راحتی تا می شود. عمودی، زمانی که محصور می شود بسیار جمع و جور است، بنابراین اگر فروشگاه را می خواهید فضای بسیار کمی را می گیرد.
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-2

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-2مشخصات
                                                      • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                                      • وزن9 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی15
                                                      • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                      • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                                      • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                                      • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                                      • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک ایون فلو مدل y5806

                                                      صندلی غذاخوری کودک ایون فلو مدل y5806مشخصات
                                                      • ابعاد20x20x20 سانتی‌متر
                                                      • وزن200 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی10کیلو
                                                      • رده سنی6 تا 24 ماهگی
                                                      • سایر توضیحاتیکی دیگر از ملزومات مهم و کاربردی برای کودکان، صندلی غذای مخصوص به کودک شما می باشد. چرا که استفاده از یک صندلی غذای مطمئن، راحت و زیبا در فاصله سنی 6 ماه تا 5 سالگی بر یادگیری آداب غذا خوردن کودک نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد و با استفاده از این محصول، کودک با سبک تازه ‌ای از برقراری ارتباط با سایر اعضای خانواده آشنا می شود. هم چنین کودک در حین استفاده از صندلی غذا می تواند در مدت زمان غذا خوردن، بدون هیچ گونه جنب و جوش و خطری در جایگاه خود قرار گیرد و بر روی غذا خوردن تمرکز داشته باشد. از این رو بهتر است قبل از این که اقدام به خرید صندلی غذای کودک نمایید، درباره مشخصات یک صندلی غذای استاندارد و با کیفیت اطلاعات ویژه ای پیدا کنید و در نهایت صندلی را با توجه به نیازهای خود و فضایی که در اختیار دارید، انتخاب نمایید.
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-3

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-3مشخصات
                                                      • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                                      • وزن9 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی15
                                                      • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                      • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                                      • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                                      • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                                      • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک مدل sk_403

                                                      صندلی غذاخوری کودک مدل sk_403مشخصات
                                                      • ابعاد62x46x92 سانتی‌متر
                                                      • وزن8 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی
                                                      • رده سنی6 تا 18 ماهگی
                                                      • سایر توضیحاتصندلی چند منظوره کودک نهارخوری بازی و سرگرمی میزتحریر کودکانه قابل استفاده تا پیش دبستانی میباشد و از چوب طبیعی و فراورده هایه چوبی تهیه شده است قابل تبديل شدن به قطعات کوچکتر و مجزا جهت حمل و نقل بهتر و اسان برایه رفاه حال شما عزیزان است دارایه کمربند ایمنی و زیر پایی و سینی متحرک مطابق با استاندارد میزنهارخوری است
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-13

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-13مشخصات
                                                        مشاهده قیمت

                                                        صندلی غذاخوری کودک آنجل بی بی مدل 524

                                                         صندلی غذاخوری کودک آنجل بی بی مدل 524مشخصات
                                                          مشاهده قیمت

                                                          صندلی غذاخوری کودک آرتمن بی بی مدل چوبی دومنظوره

                                                          صندلی غذاخوری کودک آرتمن بی بی مدل چوبی دومنظورهمشخصات
                                                          • ابعاد92x61x51 سانتی‌متر
                                                          • وزن10 کیلوگرم
                                                          • ظرفیت وزنی60
                                                          • امکانات همراهسینی
                                                          • رده سنیخردسال
                                                          • امکانات ایمنی- کمربند
                                                          • سایر توضیحات- قابلیت تنظیم ارتفاع - قابلیت تنطیم محل قرار گیری سینی - تبدیل شونده به گهواره وصندلی - ظرفیت وزنی 60 کیلوگرم - قابلیت نصب آسان - ساخته شده از چوب مرغوب
                                                          مشاهده قیمت

                                                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-24

                                                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-24مشخصات
                                                            مشاهده قیمت

                                                            صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 222

                                                            صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 222مشخصات
                                                            • ابعاد80x40x80 سانتی‌متر
                                                            • وزن11000 کیلوگرم
                                                            • ظرفیت وزنی20
                                                            • رده سنیاز بدو تولد
                                                            • سایر توضیحاتروی صندلی غذاخوری محکم کنید و با سینی یا بدون سینی استفاده کنید. Big Kid Booster: یک صفحه زیپ‌آف منحصربفرد و دسته‌های بازو تاشو، تقویت‌کننده پشت بالا را به یک صندلی قابل حمل حتی ساده‌تر برای بچه‌های بزرگ تبدیل می‌کند. مدفوع جوانی: مدفوع جوانی با قابلیت تنظیم ارتفاع، استقلال را برای کودک بزرگ شما فراهم می کند و صندلی تقویت کننده را برای خواهر و برادر کوچکتر آزاد می کند. سینی و آستر همه کاره: سینی غذا روی دسته ها می چسبد و دارای یک آستر قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان است. سپس سینی را روی پایه های عقب بلغزانید تا فضای ذخیره سازی صرفه جویی شود. تاشو با صرفه جویی در فضا: واحد تاشو 11.5 اینچی به راحتی در صورت عدم استفاده قرار می گیرد. چرخ های جلویی بدون علامت، هدایت کننده و چرخش های قفل کننده عقب، ناوبری نرم را ایجاد می کند. کیت 0 متری برای فروش جداگانه در دسترس است. مینی کاهنده نرم و نوار پخش با تعداد زیادی آویزهای رنگی است.صندلی کودک: 4 چرخ. به راحتی آن را جابجا کنید، حتی با وجود کودک سرنشین. سینی بزرگ. با روکش سینی قابل جابجایی و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی. پا و ساق قابل تنظیم برای سازگاری با رشد آن است. فشرده در هنگام بسته شدن فضای کمی را اشغال می کند و به تنهایی می ایستد. صندلی بلند کردن: ارتفاع قابل تنظیم در 2 موقعیت برای سازگاری با رشد. صندلی برآمده: بالشتک نرم. راحت مثل صندلی بلند است.
                                                            مشاهده قیمت