بهترین سینی صندلی غذاخوری کودک پلاستیی ارزان قیمت

بهترین سینی صندلی غذاخوری کودک پلاستیی  ارزان قیمت

مادر و کودک

از مزایای این محصول که به راحتی نصب می شود می توان به دارا بودن نشیمن نرم و راحت و استفاده برای یک کودک نوپا اشاره کرد. این محصول با وزن کم که معادل 45 کیلوگرم می باشد، در وزن های بالای 2 کیلو قابل نصب است. نشیمن به راحتی قابل جمع شدن و گذاشتن در کوله پشتی است. با چرخ های تعبیه شده بر روی آن می توان آن را از محل قرارگیری صندلی در منزل، بیرون آورد. این صندلی برای سن 18 ماه به بالا قابل استفاده است و برای کودکان بین 2 تا 6 سال مناسب نمی باشد.

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-2

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-2مشخصات
    مشاهده قیمت

    در هنگام خرید این محصول یک عدد صندلی مناسب با صندلی انتخابی کودک خریداری می گردد.این محصول را می توان در محیط آشپزخانه منزل، اتاق کودک، اتاق مطالعه، تراس و غیره استفاده کرد. از نظر پزشکی نیز باید به این نکته توجه داشت که کودکان به ویژه دختران در سنین پایین تحرک کمتری دارند که باعث افزایش فشار خون و بیماری های قلبی عروقی در آنها می شود.

    صندلی غذاخوری کودک دلیجان مدل cute

    صندلی غذاخوری کودک دلیجان مدل cuteمشخصات
    • ابعاد40x46x102 سانتی‌متر
    • وزن3 کیلوگرم
    • ظرفیت وزنی20
    • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
    • رده سنی6 ماه تا 4 سال
    مشاهده قیمت

    از مزایای این محصول میتوان به : - طراحی و ساخت منحصر به فرد صندلی غذاخوری کودک از مواد پلی اورتان، ضد لغزش، دارای چرخ های نرم و روان - مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید و رطوبت - مقاوم در برابر گرما - دارای روکش چرم یا پارچه - دارای جک قابل تنظیم و ثابت کردن در زوایای متفاوت - صندلی غذاخوری کودک دارای کفی ضد لغزش و قابل استفاده برای همه ی سنین می باشد. از دیگر امکانات صندلی غذاخوری کودک می توان به استفاده در مهد کودک ها و مدارس اشاره نمود.

    صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155

    صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155مشخصات
      مشاهده قیمت

      جنس مواد اولیه این محصول تماما پلی پروپیلن می‌باشد که کاملا بهداشتی بوده و به راحتی می‌توانید آن را تمیز نمایید. این محصول مناسب برای استفاده در مهدهای کودک و مدارس می باشد. طراحی صندلی غذاخوری کودک به گونه‌ای است که علاوه بر استفاده برای نشستن و یا استراحت کودکان دارای کارایی های بسیاری است.

      صندلی غذاخوری کودک مدل Nobav

      صندلی غذاخوری کودک مدل Nobavمشخصات
        مشاهده قیمت

        در هنگام خرید مدل صندلی غذاخوری کودک علاوه بر مشخصات صندلی و راحتی کودکان علاوه بر مشخصات میز صندلی کودک به جنس صندلی و راحتی صندلی کودک نیز توجه داشته باشید که ما در این مدل از یک تشک طبی و راحت برای کودکان استفاده کردیم. این صندلی غذاخوری کودک مناسب همه سنین به خصوص نوزادان و کودکان 6 ماهه تا 2 ساله می‌باشد. صندلی غذاخوری کودک یکی از وسایل جانبی مورد نیاز برای کودکانی است که زیاد به نشستن طولانی مدت طولانی روی صندلی غذاخوری نیاز دارند.

        صندلی غذا خوری کودک زوییه مدل zo-96

        صندلی غذا خوری کودک زوییه مدل zo-96مشخصات
          مشاهده قیمت

          این صندلی برای استفاده به عنوان صندلی کودک قابل استفاده می‌باشد که بر اساس وزن و قد کودک می‌تواند انتخاب شود. وزن این صندلی حدود 3 کیلوگرم و کاملا قابل تنظیم می‌باشد. در طراحی این صندلی غذاخوری کودک ، تمامی استاندارد‌ها و ارگونومی‌های لازم در نظر گرفته شده است و در ساخت این صندلی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شده است. 

          صندلی غذاخوری کودک کد 412

          صندلی غذاخوری کودک کد  412مشخصات
          • ابعاد60x55x88 سانتی‌متر
          • وزن3 کیلوگرم
          • ظرفیت وزنی20
          • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
          • رده سنی6 ماه تا 3 سال
          • امکانات ایمنیکمربند نگهدارنده دارد.
          • سایر توضیحاتابعاد نشیمن گاه: 48x42 سانتیمتر (فضای داخلی22x25) ابعاد میز: 23x40 سانتیمتر ارتفاع نشیمنگاه تا زمین: 56 سانتی متر ارتفاع میز از زمین: 73 سانتیمتر وزن : 3 کیلوگرم تحمل وزن: 20 کیلوگرم مناسب برای کودکان تا 5 سال دارای سینی غذای جدا شونده سینی سفید رنگ برای حفظ بهداشت کودک دارای پایه های فلزی محکم عدم لغزندگی بر روی فرش ، موکت ، پارکت ، موزاییک و انواع کفپوش ها دارای فضای کافی برای قرارگیری پای کودک دارای کمربند برای نگهداری کودک اطراف حصار مانند برای کنترل تحرک کودک و … رنگهای متنوع... قیمت ارزان و مونتاژ کردن سریع
          مشاهده قیمت

          صندلی غذاخوری کودک محصولی بسیار پر طرفدار و مورد نیاز اکثر کودکان بوده و در صورتی که کودکان شما به دلیل مشغله کاری و یا کمبود وقت از این محصول استفاده نمی نمایند، خرید صندلی غذا خوری کودک به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در نظر گرفته شود.

          صندلی غذاخوری کودک بهمراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121

          صندلی غذاخوری کودک بهمراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121مشخصات
          • ابعاد46x40x86 سانتی‌متر
          • وزن3.25 کیلوگرم
          • ظرفیت وزنی20 کیلو گرم
          • امکانات همراهسینی
          • رده سنی6 ماه تا 4 سال
          مشاهده قیمت

          توجه نمایید که این محصول در دو مدل تاشو و ثابت (قابل جمع شدن و استفاده به عنوان صندلی غذاخوری) قابل عرضه می‌باشد. این محصول در چهار نوع از نظر ابعاد قابل عرضه بوده

          صندلی غذاخوری کودک ارابه مدل 9590

          صندلی غذاخوری کودک ارابه مدل 9590مشخصات
            مشاهده قیمت

            این صندلی غذا خوری کودک قابلیت تنظیم ارتفاع با پشتی بوده و با چرخ هایی که از نوع خود بدنه می باشد قابل استفاده برای کودک دلبند شما می باشد. نشیمن صندلی غذاخوری کودک از پارچه ای از جنس ساتن می باشد که علاوه بر خاصیت ضد حساسیت بودن آن، این محصول را ضد آب نیز می نماید. از قابلیت های این صندلی کودک قابلیت تنظیم زاویه پشتی تا زاویه 90 درجه می باشد که کودک می تواند علاوه بر لم دادن و لمیدن از این امر برای انجام کارهای دیگر نیز استفاده کند.

            صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-025

            صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-025مشخصات
            • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
            • وزن9 کیلوگرم
            • ظرفیت وزنی15
            • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
            • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
            • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
            • رده سنی6 تا 36 ماهگی
            • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
            مشاهده قیمت

            صندلی غذا خوری کودک بسیار سبک و قابل حمل می باشد و قابلیت شستشوی آسان دارد و به علت داشتن دسته های متحرک کودک در حین استفاده می تواند از آن استفاده نماید و همچنین این قابلیت به صندلی اجازه می دهد تا بر روی سطوح مختلف بلغزد و با توجه به وزنی که دارد برای کودکان بزرگتر نیز راحت تر و قابل استفاده تر می باشد. این محصول دارای رنگ بندی متنوع و طراحی زیبا و کودکانه می باشد.

            صندلی غذاخوری کودک کیوی مدل Koala Plus

            صندلی غذاخوری کودک کیوی مدل Koala Plusمشخصات
              مشاهده قیمت

              این محصول که از استانداردترین و پرفروشترین صندلی غذاخوری کودک می باشد و با امکانات کامل برای کودکان از حدود 6 ماهگی تا 4 سالگی طراحی و به بازار ارائه شده است. این محصول با توجه به استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت در ساخت، علاوه بر ایمنی کامل در هنگام کار کردن از خستگی زودرس نیز جلوگیری می کند. این محصول دارای فریم قابل چرخش به صورت 90 درجه است. طراحی ویژه دسته‌ها و صندلی برای راحتی و تسلط بیشتر کودک از سایر امکانات این محصول است که در انواع طرح ها و رنگ های جذاب موجود است.

              صندلی غذاخوری کودک هپی بیبی مدل c11

              صندلی غذاخوری کودک هپی بیبی مدل c11مشخصات
                مشاهده قیمت

                رنگ های جذاب این صندلی کودک را برای هر سلیقه ای از کودک دلبندتان جذاب تر می کند. پایه‌های این صندلی غذاخوری از جنس فلز با آبکاری کروم است که در برابر زنگ زدگی، ضربه و ساییدگی مقاومت بالایی دارد. استفاده از روکش پارچه‌ای و طرح های شاد و متفاوت سبب جذابیت بصری محصول می گردد. صندلی غذاخوری کودک کارن ماما در کنار زیبایی و ایمنی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است.

                صندلی غذاخوری کودک مدل Noba360

                صندلی غذاخوری کودک مدل Noba360مشخصات
                  مشاهده قیمت

                  در مدل‌های دیگر این محصول کودکان از چند ماهگی تا 3 سالگی در این مجموعه نگهداری می شوند که برای آن‌ها طراحی و رنگ بندی‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. جنس تمام محصولات از پلاستیک مرغوب، دوخت و پارچه با کیفیت و دارای تنوع طرح و رنگ می باشد. به علت کیفیت بالا برای گروه‌های سنی متفاوت این مجموعه، طرح‌ها و رنگ‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده که برای این گروه سنی قابل استفاده است.

                  صندلی غذاخوری کودک ایکیا مدل GRAVAL

                  صندلی غذاخوری کودک ایکیا مدل GRAVALمشخصات
                  • ابعاد55x55x84 سانتی‌متر
                  • وزن8.7 کیلوگرم
                  • ظرفیت وزنی100 کیلوگرم
                  • رده سنی6 ماه به بالا
                  • امکانات ایمنی- دارای کمربند ایمنی که کودک در آن احساس راحتی می کند - کمربند ایمنی با دکمه ای باز می شود که سریعا و با استفاده از یک دست می توانید آن را باز کنید
                  • سایر توضیحات- بدلیل اینکه محافظ جلوی صندلی قابل جداشدن است این صندلی تا سنین زیادی برای او قابل استفاده است - از آنجایی که پوست کودکان حساس است از موادی استفاده شده که هیچ مشکلی برای آنها ندارد - ارتفاع در سه حالت قابل تغییر است و با بزرگ شدن کودک و یا میز ها با ارتفاع مختلف می توان براحتی آن را تنظیم کرد - سینی پلاستیکی جلوی میز را براحتی می توان جدا کرد و شست - سینی جلو دارای برآمدگی است که از ریختن غذا بر روی زمین جلوگیری می کند - ابعاد صندلی: 30x23 سانتی متر - کمترین و بیشترین ارتفاع نشیمنگاه: 45 و 55 سانتی متر - محصول در سه بسته بندی قرار گرفته است - صندلی در دو بسته و با کد 504.103.54 است - محافظ در یک بسته و با کد 204.103.55 است - برای آشنایی بیشتر با این کالا پیش از خرید و همچنین اطلاع از نحوه مونتاژ کردن می توان از طریق دو کد بالا دفترچه راهنما را مطلاعه بفرمایید
                  مشاهده قیمت

                  صندلی‌های غذاخوری کودک باید نرم باشد و جنس آن نرم و بهداشتی باشد. در صورت عدم نرم بودن، پس از مدت کوتاهی صندلی‌ها از نرمی لازم برخوردار نمی‌شوند و کودک در آن مدت احساس ناراحتی و درد می‌کند. رنگ صندلی‌های غذا خوری در زمان تولید و انتخاب محصول براساس سفارش مشتری قابل تغییر می‌باشد. یکی دیگر از اصول تولید این محصول تولید مدل‌های مختلف می‌باشد که هر محصول متناسب با نیاز مشتری می‌باشد. 

                  صندلی غذاخوری کودک مدل SDK4009

                  صندلی غذاخوری کودک مدل SDK4009مشخصات
                  • ابعاد66x47x85 سانتی‌متر
                  • وزن7.5 کیلوگرم
                  • ظرفیت وزنی35
                  • رده سنی1 تا 7 سال
                  مشاهده قیمت

                  یکی از دلایل استفاده از صندلی کودک کارن ماما در هنگام استفاده از آن راحتی استفاده از صندلی و تحمل وزن بالای آن است.صندلی غذاخوری کودک و صندلی کودک و نوجوان کارن ماما دارای چرخ هایی برای حمل آسان بوده و بدنه و دسته های آن در برابر رطوبت و حرارت مقاوم است و ضد آب می باشد. برای صندلی غذاخوری کودک و کودک و نوجوان کارن ماما از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه بهره گرفته شده و دارای 5 سال ضمانت می باشد

                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-23

                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-23 مشخصات
                    مشاهده قیمت

                    . این محصول مناسب برای استفاده ی 4 الی 6 نفر می باشد که کودک در زمان بازی و نشستن و استراحت کردن و غذاخوردن از آن بهره می گیرد و برای کودکان بالای 12 سال مناسب نیست.همچنین دارای طراحی خاصی می باشد که مناسب کودکان با قدهای متفاوت می باشد.به طور مثال صندلی غذاخوری کودک مناسب کودکان قد 5 الی 8 سانتی متر و مناسب کودکان با قد 9 الی 12 سانت می باشد. 

                    صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 412

                    صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 412مشخصات
                      مشاهده قیمت

                      صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825

                      صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825مشخصات
                        مشاهده قیمت

                        از آنجایی که این سرویس شامل صندلی ،میز،لگو و... میشود و امکان هر گونه آسیب دیدگی توسط کودک را از بین می برد.برای راحتی کودک ، سرویس به صورت چند منظوره طراحی شده است 

                        صندلی غذا خوری کودک جیکل مدل Modz-90

                        صندلی غذا خوری کودک جیکل مدل Modz-90مشخصات
                        • ابعاد38x31x32 سانتی‌متر
                        • وزن2300 کیلوگرم
                        • ظرفیت وزنی
                        • رده سنیتا 2 سال
                        مشاهده قیمت

                        صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825

                        صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825مشخصات
                          مشاهده قیمت

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                          صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-028

                          صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-028مشخصات
                          • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                          • وزن9 کیلوگرم
                          • ظرفیت وزنی15
                          • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                          • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                          • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                          • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                          • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                          مشاهده قیمت

                           

                           

                           

                           

                           

                          صندلی غذاخوری کودک سامر مدل Deluxe Comfort

                          صندلی غذاخوری کودک سامر مدل  Deluxe Comfortمشخصات
                          • ابعاد29x35x26 سانتی‌متر
                          • وزن1.60 کیلوگرم
                          • ظرفیت وزنی30
                          • رده سنیتا 2 سال
                          • سایر توضیحات2 در 1: صندلی شیرخوار با سینی به صندلی تقویت کننده کودک نو پا در میز تبدیل می شود تنظیم ارتفاع 2 سطحی برای کودک در حال رشد شما سینی 3 حالته با اندازه کامل و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی. مراقبت و تمیز کردن: تمیز کردن نقطه یا پاک کردن، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی سیستم مهار 3 نقطه با تسمه های صندلی برای محکم کردن تقویت کننده به صندلی طراحی تاشو فوق العاده جمع و جور برای ذخیره سازی و قابل حمل با پد صندلی قابل شستشو با ماشین قابل جابجایی
                          مشاهده قیمت

                           

                           

                           

                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-17

                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-17 مشخصات
                            مشاهده قیمت

                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-19

                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-19مشخصات
                              مشاهده قیمت

                              صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-21

                              صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-21مشخصات
                              • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                              • وزن9 کیلوگرم
                              • ظرفیت وزنی15
                              • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                              • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                              • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                              • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                              • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                              مشاهده قیمت

                              صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل ایلیا

                              صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل ایلیامشخصات
                                مشاهده قیمت

                                صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 04

                                صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 04مشخصات
                                • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                                • وزن900 کیلوگرم
                                • ظرفیت وزنی15
                                • رده سنیاز بدو تولد
                                • سایر توضیحاتدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                                مشاهده قیمت

                                صندلی غذاخوری کودک کیکابو مدل Vitto

                                صندلی غذاخوری کودک کیکابو مدل Vittoمشخصات
                                • ابعاد 77x55x102 سانتی‌متر
                                • وزن8 کیلوگرم
                                • ظرفیت وزنی20 کیلوگرم
                                • رده سنی6 ماه تا 3 سال
                                • سایر توضیحاتمناسب برای کودکانی که قادر به نشستن بدون کمک و تا 36 ماه هستند. تکیه گاه 3 حالته. تنظیم ارتفاع 6 حالته. کمربند ایمنی 5 نقطه ای. سینی دوتایی با محفظه لیوان و تنظیم 3 حالته. تنظیم زیرپایی 3 حالته. پد صندلی نرم با روکش صندلی از چرم محیطی چاپ شده. تاشو آسان و جمع و جور. پاهای ضد لغزش. ذخیره سینی در پشت صندلی.
                                مشاهده قیمت

                                تشک صندلی غذاخوری کودک زویی مدل ze69

                                تشک صندلی غذاخوری کودک زویی مدل ze69مشخصات
                                • ابعاد70×30×10 سانتی‌متر
                                • رده سنی6 ماه و بالاتر
                                • سایر توضیحاتتشک فوق شامل کمربند ایمنی نمیباشد. و بدون کمربند ایمنی بفروش میرسد. ابعاد تکیه گاه تشک پشتی 48 در 48 سانت. ابعاد نشیمن گاه تشک پشتی 25 در 25 میباشد. تنوع رنگ ذکر شده مربوط به تشک پشتی میباشد.
                                مشاهده قیمت

                                صندلی غذاخوری کودک ماریبل مدل تاب شو برقی

                                صندلی غذاخوری کودک ماریبل مدل تاب شو برقیمشخصات
                                • ابعاد80x65x110 سانتی‌متر
                                • وزن10 کیلوگرم
                                • ظرفیت وزنی15
                                • رده سنیاز بدو تولد
                                • سایر توضیحاتموزیکال و دارای 9 ملودی و 5 صدای طبیعت قابلیت تنظیم ارتفاع در 7 ارتفاع را دارد. دارای حالت خواب کامل دارای جا پایی قابل تنظیم دارای تشک دوبل از جنس پلی استر و بسیار نرم و راحت دارای تشک با قابلیت شستشو و کاملا ضد حساسیت برای کودک دارای سینی دوبل برای غذا و بازی کودک دارای سینی متحرک در سه حالت مختلف قابلیت کار با برق(آداپتور) و باتری دارای ریموت کنترل نوار اسباب بازی با قابلیت جداسازی
                                مشاهده قیمت

                                صندلی غذاخوری کودک سامر مدل sit style

                                صندلی غذاخوری کودک سامر مدل sit styleمشخصات
                                  مشاهده قیمت

                                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-15

                                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-15 مشخصات
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل GH20A

                                    صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل GH20Aمشخصات
                                    • ابعاد75x55x105 سانتی‌متر
                                    • وزن8.6 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی15 کیلوگرم
                                    • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                    • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت جمع شدن
                                    • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                    • سایر توضیحات- دارای روکش با قابلیت جداسازی و شست‌وشو -رویه‌ی سینی با قابلیت جداسازی و شست‌وشو - با قابلیت شست‌وشوی رویه‌ی سینی در طبقه‌ی بالای ماشین ظرفشویی - ارتفاع سینی از سطح زمین 80 سانتی‌متر (قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن و سینی در پنج وضعیت ,حداکثر ارتقاع سینی 80 و حداقل ارتفاع 61 سانتی‌متر ) - تنظیم فاصله‌ی بین سینی و صندلی در سه حالت(بیشترین فاصله بین سینی و صندلی 20 و کمترین 16.5 سانتی‌متر) - با قابلیت تنظیم پشتی صندلی در سه وضعیت - پایه‌های عقب دارای چرخ به همراه ترمز امتیاز و دیدگاه کاربران
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذا خوری کودک جیکل مدل Modz-55

                                    صندلی غذا خوری کودک جیکل مدل Modz-55مشخصات
                                    • ابعاد38x31x32 سانتی‌متر
                                    • وزن2.300 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی
                                    • رده سنیتا 2 سال
                                    مشاهده قیمت

                                    تشک  صندلی غذاخوری کودک مدل 4121

                                    تشک  صندلی غذاخوری کودک مدل 4121مشخصات
                                    • ابعاد67x35x2 سانتی‌متر
                                    • وزن50 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی20کیلوگرم
                                    • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112

                                    صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112مشخصات
                                    • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                    • وزن9 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی15
                                    • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                    • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                    • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                    • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 204

                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 204مشخصات
                                    • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                                    • وزن12 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی15 کیلو
                                    • امکانات همراهسینی
                                    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                    • رده سنیتا 4 سال
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک به همراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121

                                    صندلی غذاخوری کودک به همراه تشک صندلی غذاخوری کودک مدل 4121مشخصات
                                    • ابعاد46x40x86 سانتی‌متر
                                    • وزن3.25 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی20 کیلوگرم
                                    • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 01

                                    صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 01مشخصات
                                    • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                                    • وزن900 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی15
                                    • رده سنیاز بدو تولد
                                    • امکانات ایمنیدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 01

                                    صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 01مشخصات
                                    • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                                    • وزن900 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی15
                                    • رده سنیاز بدو تولد
                                    • امکانات ایمنیدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک هاگادی مدل لوکس

                                    صندلی غذاخوری کودک هاگادی مدل لوکسمشخصات
                                    • ابعاد80x50x110 سانتی‌متر
                                    • وزن8 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی0-25
                                    • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم سه حالته پشتی
                                    • امکانات همراهسینی
                                    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                    • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                                    • امکانات ایمنیکمربند ایمنی 5 نقطه ای y شکل
                                    • سایر توضیحاتقابلیت تنظیم تکیه گاه صندلی در 3 حالت مختلف دارای حالت خواب کامل دارای جا پایی قابل تنظیم دارای تشک دوبل از جنس پلی استر و بسیار نرم و راحت دارای تشک با قابلیت شستشو و کاملا ضد حساسیت برای کودک دارای سینی دوبل برای غذا و بازی کودک دارای سینی متحرک در سه حالت مختلف
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک نوبی مدل id05002

                                    صندلی غذاخوری کودک نوبی مدل id05002مشخصات
                                    • ابعاد26x25x8 سانتی‌متر
                                    • وزن860 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی22 کیلو گرم
                                    • رده سنی9 تا 36 ماهگی
                                    • سایر توضیحاتصندلی نوبی ترکیبی از ایمنی و راحتی است. دارای یک جیب برای دسترسی آسان به فضای داخلی است تا بتوانید وسایل ضروری را همراهخود داشته باشید Nuby همیشه ایمنی و راحتی را در ذهن دارد. صندلی Easy Go Booster دارای روکش فوم قابل جابجایی برای راحتی کودک شما است ساخته شده از مواد بادوام و نگهداری آسان. پلی استر مقاوم در برابر آب با دانستن امنیت فرزند کوچکتان لذت ببرید. بند قابل تنظیم صندلی دیگر لازم نیست نگران سقوط فرزندتان باشید. صندلی Easy Go برای رفتن به جایی که شما و کودک کوچکتان می روید ساخته شده است. طراحی سبک وزن مناسب مسافرت
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 206

                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 206مشخصات
                                    • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                                    • وزن12 کیلوگرم
                                    • ظرفیت وزنی15
                                    • رده سنیتا 4 سال
                                    مشاهده قیمت

                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل F-400

                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل F-400مشخصات
                                      مشاهده قیمت

                                      صندلی غذاخوری کودک سامر مدل پرتابل

                                      صندلی غذاخوری کودک سامر مدل پرتابلمشخصات
                                        مشاهده قیمت

                                        صندلی غذاخوری کودک مدل skippy

                                        صندلی غذاخوری کودک مدل skippyمشخصات
                                        • ابعاد80x70x60 سانتی‌متر
                                        • وزن2 کیلوگرم
                                        • ظرفیت وزنی18
                                        • رده سنی3 ماه به بالا
                                        • سایر توضیحاتگروه سنی کودکان جنسیت دخترانه و پسرانه
                                        مشاهده قیمت

                                        صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-4

                                        صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z112-4مشخصات
                                        • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                        • وزن9 کیلوگرم
                                        • ظرفیت وزنی15
                                        • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                        • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                        • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                        • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                        • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                        مشاهده قیمت

                                        صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-18

                                        صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-18 مشخصات
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذاخوری کودک سویل مدل زرافه

                                          صندلی غذاخوری کودک سویل مدل زرافهمشخصات
                                          • ابعاد107x76x54 سانتی‌متر
                                          • وزن8 کیلوگرم
                                          • ظرفیت وزنی25
                                          • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذاخوری کودک مدل sk_4003

                                          صندلی غذاخوری کودک مدل sk_4003مشخصات
                                          • ابعاد62x46x92 سانتی‌متر
                                          • وزن8 کیلوگرم
                                          • ظرفیت وزنی20 کیلوگرم
                                          • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم دو حالته پشتی
                                          • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                          • رده سنی6 ماه و بالاتر
                                          • امکانات ایمنیزیرپایی و کمربند
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 210

                                          صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 210مشخصات
                                          • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                                          • وزن12 کیلوگرم
                                          • ظرفیت وزنی15
                                          • رده سنیتا 4 سال
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذا خوری کودک مایلر مدل power

                                          صندلی غذا خوری کودک مایلر مدل powerمشخصات
                                          • ابعاد79x56x119 سانتی‌متر
                                          • وزن5000 کیلوگرم
                                          • ظرفیت وزنی45kg
                                          • رده سنی0 تا 12 ماهگی
                                          • سایر توضیحاتبا رشد کودک از چرخان هوشمند کنترل‌شده بلوتوث به صندلی بلند تبدیل می‌شود. سن تاب 0 تا 12 ماه و صندلی بلند 6 تا 36 ماه حالت فعال‌سازی گریه پاسخگو، تاب را تنظیم می‌کند تا در صورت بیدار شدن و گریه کردن کودک، با کمترین سرعت روشن شود. کنترل دستی یا بلوتوث برای سرعت چرخش، تایمر نوسانی، موسیقی قابل تنظیم و فعال سازی گریه پاسخگو . کاملاً قابل تنظیم با موسیقی داخلی، بلندگوهای بلوتوث، 4 تنظیمات تایمر، 8 سرعت چرخش، 6 سطح ارتفاع، 5 سطح خوابیدن صندلی، 3 موقعیت سینی، و 3 وضعیت زیرپایی . میله اسباب بازی قابل جابجایی و سینی تغذیه دو تکه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی // به 4 باتری قلمی (شامل نمی شود)
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-030

                                          صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-030 مشخصات
                                          • ابعاد68x57x103 سانتی‌متر
                                          • وزن9 کیلوگرم
                                          • ظرفیت وزنی15
                                          • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                          • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                          • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                          • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                          • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                          مشاهده قیمت

                                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-13

                                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-13مشخصات
                                            مشاهده قیمت

                                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110

                                            صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110مشخصات
                                              مشاهده قیمت

                                              صندلی غذاخوری کودک مدل cookie

                                              صندلی غذاخوری کودک مدل cookieمشخصات
                                                مشاهده قیمت

                                                صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی

                                                صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبیمشخصات
                                                • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                                                • وزن1 کیلوگرم
                                                • ظرفیت وزنی15
                                                • رده سنیاز بدو تولد
                                                • سایر توضیحاتدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                                                مشاهده قیمت

                                                صندلی غذاخوری کودک ماستلا مدل 80408-2

                                                صندلی غذاخوری کودک ماستلا مدل 80408-2مشخصات
                                                  مشاهده قیمت

                                                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-25

                                                  صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-25مشخصات
                                                    مشاهده قیمت

                                                    تشک صندلی غذاخوری کودک مدل بوف

                                                    تشک صندلی غذاخوری کودک مدل بوفمشخصات
                                                    • ابعاد70×30×10 سانتی‌متر
                                                    • وزن220 گرم کیلوگرم
                                                    • ظرفیت وزنی6 ماه به بالا
                                                    • رده سنی6 ماه و بالاتر
                                                    مشاهده قیمت

                                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 211

                                                    صندلی غذاخوری کودک هپی بی بی مدل 211مشخصات
                                                    • ابعاد60x40x80 سانتی‌متر
                                                    • وزن12 کیلوگرم
                                                    • ظرفیت وزنی15
                                                    • رده سنیتا 4 سال
                                                    مشاهده قیمت

                                                    صندلی غذاخوری کودک کولار مدل High chair electric swing cullar S3

                                                    صندلی غذاخوری کودک کولار مدل  High chair electric swing cullar S3مشخصات
                                                    • ابعاد80x70x120 سانتی‌متر
                                                    • وزن12 کیلوگرم
                                                    • ظرفیت وزنی30
                                                    • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                    • امکانات همراهسینی
                                                    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت جمع شدن
                                                    • رده سنی6 ماه تا 4 سال
                                                    • امکانات ایمنیصندلی غذا تابشو cullar مدلs3 یک محصول منحصر به فرد و جدید است که با 2 رنگبندی طوسی روشن وطوسی تیره دو کارایی مهم و کاربردی از جمله تاب برقیِ مناسب برای نوزادی و صندلی غذا برای شروع تغذیه کودک تا سن4 سالگی است وزن تاب برقی تا 15کیلو و وزن صندلی غذا 30 کیلو تشکچه دوبل سینی دوبل قابل تنظیم سینی در 4 حالت و برداشتن فیکس به میز نهار خوری یا اپن جای پای قدی تنظیم شو در 3 حالت جلوی پایی تنظیم شو 4 حالت آویز عروسکی یا پلی جیم برای زمان تاب خوردن کودک چرخ قابلیت جابه جایی زاویه صندلی در 4 حالت مختلف تنظیم می شود. شما می توانید در آرامش کامل ضمن رسیدگی به امور شخصی با داشتن کنترل از راه دور با گوشی موبایل اپلیکیشن یا بار کد سرعت حرکت تاب را در 8 حالت متفاوت برای فراهم کردن سنسور گریه کودک به صورتی که کودک گریه کند سنسور شروع به تاب خوردن و موزیک زدن انجام میشه و موزیک دلخواه USB از باند ها پخش کرد همچنین سنسور گریه کودک فعال هست که آرامش بیشتر کودک مهیا دهید در زمان استفاده از محصول کمربند 5 نقطه ای با محافظت کامل دست، پا امنیت کودک شما را تامین می کند. • بعد از گذر از دوران نوزادی، به راحتی می توانید تبدیل به صندلی غذا کنید. • cullar به صورت استاندارد تا 4 سالگی، وزن کودک شما را تحمل می کند. • ارتفاع صندلی تا7 ارتفاع قابل تنظیم است و شما می توانید با تنظیم آنها در ارتفاع دلخواه در سنین مختلف و حتی در کنار میز نهارخوری و اپن آشپزخانه کنار خانواده از آن استفاده کنید.
                                                    مشاهده قیمت

                                                    صندلی غذاخوری کودک فیکشن مدل trotti کد 625

                                                    صندلی غذاخوری کودک فیکشن مدل trotti کد 625مشخصات
                                                    • ابعاد90x40x90 سانتی‌متر
                                                    • وزن3 کیلوگرم
                                                    • ظرفیت وزنی18
                                                    • رده سنیاز بدو تولد
                                                    • سایر توضیحاتصندلی کودک تاب : صندلی بلند تاب دار مدل تروتی از برند فیکشن است. بدنه این صندلی بلند تماما از آلومینیوم کربن ساخته شده است . یعنی وزن مناسب همراه با استحکام بالا جنس سینی طراحی شده کاملا بدون bpa می باشد به طوری که اگر کودک غذای خود را روی این سینی بریزد به دلیل مواد این سینی برای خوردن آن غذا مشکلی ایجاد نمی شود. پارچه به کار رفته روی نشیمنگاه این محصول PU می باشد. به هیچ وجه لکه ها را جذب نمی کند دارای یک تشک دو نفره کاملاً پنبه ای است که ضد تعریق می باشد این کار دارای تنظیم ارتفاع نشیمن در 3 ارتفاع مختلف می باشد. قابلیت تنظیم حالت خواب در 4 سطح نشسته، دراز کشیده، حالت خواب 35 درجه و خواب کامل است. می توانید از حالت خواب کامل از بدو تولد، حالت خواب 35 درجه که برای جلوگیری از رفلاکس معده نوزاد استفاده می شود و حالت نشسته برای تغذیه نوزاد استفاده کنید. سینی این صندلی بلند دو نفره برای شستشوی راحت تر و بهتر طراحی شده است. زیرپایی این صندلی بلند در 4 سطح مختلف قابل تنظیم است و ارتفاع زیرپایی این صندلی بلند با توجه به قد کودک شما در 3 سطح متفاوت است. و بر روی پایه های چرخ عقب برای حرکت راحت تر در خانه طراحی شده است. وقتی این صندلی بلند به تاب تبدیل می شود، گزینه های جالب زیادی دارید. سرعت چرخش قابل تنظیم در 8 سرعت مختلف دارد. موزیکال است و دارای موسیقی آرامبخش و ملودیک، صدای طبیعت از جمله پرندگان و دریا است که فضای بسیار آرامش بخشی را برای کودک ایجاد می کند. همچنین می توانید روی این صندلی تاب دار فلاش نصب کنید تا اگر موسیقی لالایی مادر در داخل فلش مموری نگهداری می شد برای کودک پخش شود و از تاب خوردن روی این محصول لذت بیشتری ببرد. یک تایمر قابل تنظیم برای 8، 15 و 30 ثانیه طراحی شده است تا پس از زمانی که شما تعیین می کنید، چرخش به طور خودکار خاموش شود. دارای سنسور حساس به صدای گریه نوزاد است. هنگامی که این سنسور را فعال می کنید، اگر کودک از خواب بیدار شود و شروع به گریه کند، سنسور فعال می شود، تاب را روشن می کند و همزمان با پخش موسیقی آرامش بخشی کودک را به حالت آرام خود باز می گرداند. این صندلی بلند بسیار هوشمند دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی می باشد تا بتوانید از گوشی خود به عنوان ریموت کنترل این صندلی استفاده کنید. و تمام کارهایی که در پاراگراف های بالا برای شما توضیح داده شد را با استفاده از این اپلیکیشن که گوشی شما را به یک ریموت کنترل تبدیل کرده است انجام دهید. در نظر داشته باشید که بدنه این صندلی بلند به گونه ای طراحی شده است که از برنامه و کنترل از راه دور جدا باشد. شما می توانید تمام آن گزینه ها را داشته باشید. لازم به ذکر است که این محصول به عنوان صندلی بلند وزنی تا وزن 18 کیلوگرم را تحمل می کند. و تا 13 کیلوگرم به عنوان تاب برقی دارد. تاب و صندلی غذای کودک خود را در یک مجموعه با برند فیکشن داشته باشید.
                                                    مشاهده قیمت

                                                    صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-32

                                                    صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-32مشخصات
                                                    • ابعاد100x74x64 سانتی‌متر
                                                    • وزن9 کیلوگرم
                                                    • ظرفیت وزنی15
                                                    • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                    • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                                    • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                                    • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                                    • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                                    مشاهده قیمت

                                                    صندلی غذاخوری کودک مدل SDK5009

                                                    صندلی غذاخوری کودک مدل SDK5009مشخصات
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک ایون فلو مدل y5806

                                                      صندلی غذاخوری کودک ایون فلو مدل y5806مشخصات
                                                      • ابعاد20x20x20 سانتی‌متر
                                                      • وزن200 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی10کیلو
                                                      • رده سنی6 تا 24 ماهگی
                                                      • سایر توضیحاتیکی دیگر از ملزومات مهم و کاربردی برای کودکان، صندلی غذای مخصوص به کودک شما می باشد. چرا که استفاده از یک صندلی غذای مطمئن، راحت و زیبا در فاصله سنی 6 ماه تا 5 سالگی بر یادگیری آداب غذا خوردن کودک نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد و با استفاده از این محصول، کودک با سبک تازه ‌ای از برقراری ارتباط با سایر اعضای خانواده آشنا می شود. هم چنین کودک در حین استفاده از صندلی غذا می تواند در مدت زمان غذا خوردن، بدون هیچ گونه جنب و جوش و خطری در جایگاه خود قرار گیرد و بر روی غذا خوردن تمرکز داشته باشد. از این رو بهتر است قبل از این که اقدام به خرید صندلی غذای کودک نمایید، درباره مشخصات یک صندلی غذای استاندارد و با کیفیت اطلاعات ویژه ای پیدا کنید و در نهایت صندلی را با توجه به نیازهای خود و فضایی که در اختیار دارید، انتخاب نمایید.
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 652

                                                      صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 652مشخصات
                                                      • ابعاد70x50x90 سانتی‌متر
                                                      • وزن11000 کیلوگرم
                                                      • ظرفیت وزنی20
                                                      • رده سنیاز بدو تولد
                                                      • سایر توضیحاتصندلی غذای Chicco' چند منظوره است و به صندلی کودک، صندلی غذاخوری، صندلی غذاخوری، صندلی کمکی راحت و صندلی تقویت کننده فشرده تبدیل می شود - با رشد کودک شما عملکرد آن را تغییر می دهد! این صندلی غذاخوری دارای یک صندلی راحت و پیله‌دار برای حداکثر آرامش کودک شما می‌باشد، تکیه‌گاه ساق پا در 3 حالت، تکیه‌گاه در 4 حالت و همچنین ارتفاع آن تا 8 حالت قابل تنظیم است.
                                                      مشاهده قیمت

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-7

                                                      صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-7مشخصات
                                                        مشاهده قیمت

                                                        صندلی غذاخوری کودک چیپولینو مدل masterchef

                                                        صندلی غذاخوری کودک چیپولینو مدل masterchefمشخصات
                                                          مشاهده قیمت

                                                          صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-22

                                                           صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-22مشخصات
                                                            مشاهده قیمت

                                                            صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 02

                                                            صندلی غذاخوری کودک مدل سوپر بیبی کد 02مشخصات
                                                            • ابعاد80x80x80 سانتی‌متر
                                                            • وزن900 کیلوگرم
                                                            • ظرفیت وزنی15
                                                            • رده سنیاز بدو تولد
                                                            • سایر توضیحاتدارای گارد محافظ وسط پایی برای محافظت بیشتر از کودک دارای سینی دوبل با قابلیت شستشو دارای جنس بدنه فلزی ساخته شده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده در جعبه و عدم نیاز به اسمبل محصول جمع شدن آسان در کنار حجم جمع شوی بسیار کم حجم دارای 2 عدد چرخ در جلوی محصول قابلیت جمع شدن و ابعاد بسیار کم دارای جای پای قابل تنظیم دارای سینی تو در تو با قابلیت جدا شدن طراحی جدید مشابه کار خارجی
                                                            مشاهده قیمت

                                                            صندلی غذاخوری کودک جیکل مدل بیبز 360 درجه -98

                                                            صندلی غذاخوری کودک جیکل مدل بیبز 360 درجه -98مشخصات
                                                            • ابعاد67x61x89 سانتی‌متر
                                                            • وزن8.2 کیلوگرم
                                                            • ظرفیت وزنی15
                                                            • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                                            • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                                            • رده سنی6 ماه تا 3 سال
                                                            • امکانات ایمنیپایه ها دارای پدهای تراز ضد لغزش هستند
                                                            • سایر توضیحات3 در 1، صندلی کودک، صندلی تقویت کننده و صندلی معمولی صندلی چرخشی 360 درجه، در 8 موقعیت مختلف ثابت می شود قابلیت جدا کردن صندلی و نصب روی صندلی غذاخوری، صندلی تقویت کننده پایه های صندلی با چوب مرغوب ساخته شده است قابل استفاده در دو موقعیت مختلف در سطح ارتفاع 2 پله مختلف برای زیرپایی روکش صندلی به راحتی تمیز می شود پایه ها دارای پدهای تراز ضد لغزش هستند سینی دارای یک پوشش سینی قابل جدا شدن برای تمیز کردن آسان است سینی قابل تنظیم، با رشد کودکان، به فضای بیشتری نیاز خواهند داشت مهار 5 نقطه ای هارنس مجهز به بالشتک برای کاهش فشار برای کودک است.
                                                            مشاهده قیمت

                                                            صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل Hichair

                                                            صندلی غذاخوری کودک ماما لاو مدل Hichairمشخصات
                                                              مشاهده قیمت

                                                              صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 565

                                                              صندلی غذاخوری کودک چیکو کد 565مشخصات
                                                              • ابعاد80x40x80 سانتی‌متر
                                                              • وزن11000 کیلوگرم
                                                              • ظرفیت وزنی25
                                                              • رده سنیاز بدو تولد
                                                              • سایر توضیحاتتوضیحات تحویلصندلی کودک Chicco یک صندلی غذای 5 در 1 چند منظوره است که همراه با کودک شما رشد می کند. مناسب از بدو تولد تا تقریبا 3 سالگی است.صندلی غذای Chicco's چند منظوره است و به صندلی کودک، صندلی غذاخوری، صندلی غذاخوری، صندلی کمکی راحت و صندلی تقویت کننده فشرده تبدیل می شود - با رشد کودک شما عملکرد آن را تغییر می دهد! این صندلی غذاخوری دارای یک صندلی راحت و پیله‌دار برای حداکثر آرامش کودک شما می‌باشد، تکیه‌گاه ساق پا در 3 حالت، تکیه‌گاه در 4 حالت و همچنین ارتفاع آن تا 8 حالت قابل تنظیم است. هنگامی که در حالت صندلی استفاده می شود، برای کودک شما عملی است که غذا خوردن را با خانواده شروع کند و با ارتفاع میز شما تنظیم شود. با جدا کردن یونیت صندلی و باز کردن قسمت پایین، به یک صندلی تقویت کننده راحت تبدیل می شود که با استفاده از تسمه های کاربردی می توان آن را به صندلی متصل کرد. دو موقعیت مختلف ارتفاع روی صندلی تقویت کننده به آن اجازه می دهد تا بیشتر با رشد کودک شما سازگار شود. قسمت بالایی پد را می توان با زیپ جدا کرد و سپس تبدیل به یک صندلی تقویت کننده جمع و جور می شود که به کودک شما اجازه می دهد تا به راحتی با تمام اعضای خانواده غذا بخورد! Polly Progres5 همچنین دارای چرخ‌های ارگونومیک بزرگ است، در حالت جمع شدن بسیار فشرده و آزاد است و دارای یک سینی دوتایی قابل جابجایی است.
                                                              مشاهده قیمت

                                                              صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-36

                                                              صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-36مشخصات
                                                              • ابعاد100x74x64 سانتی‌متر
                                                              • وزن9 کیلوگرم
                                                              • ظرفیت وزنی15
                                                              • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                              • امکانات همراهقابلیت جداسازی سینی
                                                              • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت تنظیم ارتفاع
                                                              • رده سنی6 تا 36 ماهگی
                                                              • سایر توضیحات- دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی - تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن - دارای چرخ برای حرکت آسان محصول - قابلیت تاشوندگی - دارای جای پای - سینی دو لایه - نیمه آماده در جعبه
                                                              مشاهده قیمت

                                                              صندلی غذاخوری کودک کولار مدل s2

                                                              صندلی غذاخوری کودک کولار مدل s2مشخصات
                                                              • ابعاد90x70x120 سانتی‌متر
                                                              • وزن12 کیلوگرم
                                                              • ظرفیت وزنی30
                                                              • امکانات و تنظیمات محل قرارگیریقابلیت تنظیم چهار حالته پشتی
                                                              • امکانات همراهتنظیمات سرعت
                                                              • امکانات تغییر ابعاد و وزنقابلیت جمع شدن
                                                              • رده سنی6 تا 48 ماهگی
                                                              • امکانات ایمنیایمنی کودک از جمله کمر بند 5 نقطه بودن سینی صندلی جلو شرتی یا گارد سر نخوردن کودک
                                                              • سایر توضیحاتصندلی غذا تابشو cullar مدلs2 یک محصول منحصر به فرد و جدید است که با 2 رنگبندی طوسی روشن وطوسی تیره دو کارایی مهم و کاربردی از جمله تاب برقیِ مناسب برای نوزادی و صندلی غذا برای شروع تغذیه کودک تا سن4 سالگی است وزن تاب برقی تا 12 کیلو و وزن صندلی غذا 30 کیلو تشکچه دوبل و سینی دوبل قابل تنظیم و برداشتن جای پای قدی تنظیم شو جلوی پایی تنظیم شو آویز عروسکی یا پلی جیم برای زمان تاب خوردن کودک چرخ قابلیت جابه جایی زاویه صندلی در 4 حالت مختلف تنظیم می شود. شما می توانید در آرامش کامل ضمن رسیدگی به امور شخصی با داشتن کنترل از راه دور با گوشی موبایل اپلیکیشن یا بار کد سرعت حرکت تاب را در6حالت متفاوت برای فراهم کردن و موزیک دلخواه از باند ها پخش کرد همچنین سنسور گریه کودک فعال هست که آرامش بیشتر کودک مهیا دهید در زمان استفاده از محصول کمربند 5 نقطه ای با محافظت کامل دست، پا امنیت کودک شما را تامین می کند. • بعد از گذر از دوران نوزادی، به راحتی می توانید تبدیل به صندلی غذا کنید. • cullar به صورت استاندارد تا 4 سالگی، وزن کودک شما را تحمل می کند. • ارتفاع صندلی تا7 ارتفاع قابل تنظیم است و شما می توانید با تنظیم آنها در ارتفاع دلخواه در سنین مختلف و حتی در کنار میز نهارخوری و اپن آشپزخانه کنار خانواده از آن استفاده کنید.
                                                              مشاهده قیمت

                                                              صندلی غذاخوری کودک چیپولینو مدل 360 درجه

                                                              صندلی غذاخوری کودک چیپولینو مدل 360 درجهمشخصات
                                                              • ابعاد90x60x50 سانتی‌متر
                                                              • وزن8 کیلوگرم
                                                              • ظرفیت وزنی18
                                                              • رده سنی6 ماه و بالاتر
                                                              مشاهده قیمت

                                                              صندلی غذاخوری کودک تابنده مدل 001

                                                              صندلی غذاخوری کودک تابنده مدل 001مشخصات
                                                                مشاهده قیمت