شیرخشک بیومیل بهتره یا ببلاک؟

شیرخشک بیومیل بهتره یا ببلاک؟

مادر و کودک

شیرخشک بیومیل و ببلاک دو برند محبوب هستند که محلول های شیرخشک را برای نوزادان و خردسالان ارائه می دهند. هر دو ادعا می کنند که مواد مغذی ضروری لازم برای رشد و نمو را فراهم می کنند. با این حال، عوامل خاصی وجود دارد که بیومیل را متمایز می کند و آن را به یک انتخاب برتر در مقایسه با ببلاک تبدیل می کند. یکی از عوامل اصلی تمایز، ترکیب شیر خشک بیومیل است که به دقت ساخته شده است.

سوی فاسکا بر پایه پروتئین سویا بیومیل -400 گرم

سوی فاسکا بر پایه پروتئین سویا بیومیل -400 گرممشخصات
  • شماره پروانه بهداشت8549710347794434
  • وزن بسته‌بندی491 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی10x10x12 سانتی‌متر
  • روش مصرففنجان یا بطری شیریا سرپستونک یا سایر وسایل تهیه شیر را به طور کامل شسته و به مدت 5 دقیقه بجوشانید. آب آشامیدنی را به مدت 5 دقیقه بجوشانید و بگذارید ولرم شود. آب ولرم را به مقدار مورد نظرداخل ظرف تهیه شیر بریزید. یک پیمانه از پودر شیر را به هر60 میلی لیتر آب بیفزایید. برای حل شدن کامل پودر ظرف را تکان داده یا محتویات آن را هم بزنید. پس از تغذیه کودک باقیمانده وعده غذایی را طی حداکثر یک ساعت مصرف کرده و در غیر اینصورت آن را دور بریزید.
  • روش نگهداریدر جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود.
مشاهده قیمت

شیر مادر اغلب به عنوان استاندارد طلایی برای تغذیه نوزادان در نظر گرفته می شود، زیرا حاوی تمام درشت مغذی ها، ویتامین ها، مواد معدنی و فاکتورهای ایمونولوژیک ضروری برای رشد و توسعه سیستم ایمنی کودک است. Biomil تحت تحقیقات گسترده ای قرار می گیرد و فرمول آن به طور مداوم برای تقلید از مواد تغذیه ای شیر مادر بهبود می یابد. این تضمین می کند که نوزادانی که بیومیل مصرف می کنند تعادل مناسبی از مواد مغذی را برای رشد مطلوب و سلامت کلی دریافت میکنند.

غذای کودک سرآل برنج به همراه شیر بیومیل - 400 گرم

غذای کودک سرآل برنج به همراه شیر بیومیل - 400 گرم مشخصات
  • وزن400 گرم
  • شماره پروانه بهداشت 5807075923509573
  • روش مصرفبرای آماده‌سازی تعداد 7 پیمانه بیومیل سرآل برنج و شیر را داخل ظرف ریخته 200 میلی‌لیتر آب جوشیده ولرم را اضافه کرده و مخلوط نمایید تا یک پوره یکنواخت به دست آید سپس با قاشق به کودک بخورانید . برای پوشش نیازهای کودک ا تا 2 وعد در روز توصیه‌شده است.
  • ماندگاری24 ماه
  • شروع زمان مصرفهفت ماهگی
  • سایر توضیحات- حاوی چربی های بلند زنجیره غیر اشباع AA و DHA - حاوی پری بیوتیک ها (FOS و GOS) - حاوی کلسیم و اسید های آمینه ضروری - حاوی ریز مغذی های حیای آهن ، روی و ویتامین ها - بدون گلوتن
مشاهده قیمت

در مقابل، Beblock ممکن است شباهت غذایی مشابهی به شیر مادر نداشته باشد. در حالی که هنوز هم مواد مغذی ضروری را فراهم می کند، ممکن است این فرمول از نظر ترکیب کامل نباشد. یکی دیگر از جنبه های برتری بیومیل، انتخاب مواد با کیفیت بالا است. این برند تامین مواد اولیه ممتاز را در اولویت قرار می دهد. این تضمین می کند که شیر استفاده شده در بیومیل از کیفیت بالایی برخوردار است و عاری از هرگونه ناخالصی یا آلودگی مضر است.

غذای کودک سرآل گندم به همراه شیر بیومیل - 400 گرم

غذای کودک سرآل گندم به همراه شیر بیومیل - 400 گرم مشخصات
  • وزن400 گرم
  • شماره پروانه بهداشت5712510987670603
  • روش مصرفبرای آماده سازی تعداد 7 پیمانه بیومیل سرآل برنج و شیر را داخل ظرف ریخته 200 میلی لیتر آب جوشیده ولرم را اضافه کرده و مخلوط نمائید تا یک پوره یکنواخت بدست آید سپس با قاشق به کودک بخورانید . برای پوشش نیازهای کودک ا تا 2 وعد در روز توصیه شده است.
  • ماندگاری24 ماه
  • شروع زمان مصرفشش ماهگی
  • سایر توضیحات- حاوی چربی های بلند زنجیره غیر اشباع AA و DHA - حاوی پری بیوتیک ها (FOS و GOS) - حاوی کلسیم و اسید های آمینه ضروری - حاوی ریز مغذی های حیای آهن ، روی و ویتامین ها
مشاهده قیمت

استفاده از مواد با کیفیت بالا همچنین به طعم و هضم شیر خشک کمک می کند و مصرف و جذب مواد مغذی را برای نوزادان آسان تر می کند. علاوه بر این، Biomil اغلب توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی و متخصصان اطفال به دلیل تحقیقات و آزمایش های گسترده آن توصیه می شود. این فرمول تحت آزمایشات بالینی دقیقی قرار می گیرد تا اثربخشی و ایمنی آن ارزیابی شود. این رویکرد علمی به والدین این اطمینان را می دهد که آنها در حال انتخاب یک محصول قابل اعتماد برای نیازهای تغذیه ای فرزند خود هستند.

غذای کودک سرآل گندم و شیر بیومیل - 400 گرم

غذای کودک سرآل گندم و شیر بیومیل - 400 گرممشخصات
  • وزن400 گرم
  • روش مصرفپیش از آماده سازی غذای کودک دستان خود را بشویید و از تمیز بودن تمام وسایل اطمینان نمایید. ۱-آب آشامیدنی سالم را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و اجازه دهید تا خنک شود. ۲-میزان مناسب از آب جوشیده خنک را در یک کاسه یا بشقاب بریزید. ۳-به میزان کافی ار بیومیل سر ال روی آب بریزید. ۴-مخلوط را هم بزنید و بعد از آن با یک قاشق تمیز به کودک خود غذا دهید. ویژگی‌های بیومیل سرآل گندم به همراه شیر: حاوی اسید‌های چرب مهم AA,DHA که سبب رشد بهینه و افزایش قدرت حل مسئله کودک و رشد ضریب هوشی و فیزیکی امکان ادامه دادن شیردهی با شیر مادر به دلیل عدم استفاده از شیرین کننده‌ها طعم و بوی کاملا طبیعی و مطلوب و نزدیک به شیر مادر حاوی ریز مغذی‌های حیاتی، آهن، روی و ویتامین‌ها حلالیت ایده آل بالا در زمان آماده سازی پذیرش بالای گوارشی در شیرخواران مناسب کودک از سن ۶ ماهگی
  • روش نگهداریدرب قوطی را بسته و آن را در جای خشک و خنک ( اما نه یخچال ) نگهداری کنید . پس از بازکردن قوطی ، حداکثر تا 30 روز مصرف نمایید .
مشاهده قیمت

در نتیجه، هنگام تصمیم گیری بین شیرخشک بیومیل و ببلاک، مهم است که عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد، ترکیبات غذایی، سهولت تهیه، طعم و هزینه را در نظر بگیرید. هر دو برند نقاط قوت منحصر به فرد خود را دارند، اما در نهایت، تصمیم گیری باید بر اساس نیازهای فردی، ترجیحات و توصیه های متخصصان مراقبت های بهداشتی باشد. اطمینان از اینکه کودک شما یک فرمول شیرخشک کامل و متعادل از نظر تغذیه ای دریافت می کند برای رشد و تکامل او ضروری است.

غذای کودک سرآل برنج و شیر بیومیل - 400 گرم

غذای کودک سرآل برنج و شیر بیومیل - 400 گرممشخصات
  • روش مصرفروش مصرف : بسته به سن کودک روزانه 1 تا 2 وعده 1- پیش از آماده سازی غذای کودک ، دستان خود را بشویید و از تمیز بودن تمام وسایل اطمینان حاصل نمایید . 2- 200 میلی لیتر آب آشامیدنی سالم را به مدت 5 دقیقه بجوشانید و اجازه دهید تا دمان آن کاهش یابد. 3- میزان مناسب از آب جوشیده گرم را در یک کاسه یا بشقاب بریزید . 4- به میزان 7 قاشق غذاخوری یا معادل 50 گرم از محصول را به آب اضافه کنید . 5- توسط قاشق ،مخلوط را خوب بهم زده و بعد از آن با یک قاشق تمیز به کودک خود غذا دهید . دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
  • روش نگهداریروش نگهداری : درب قوطی را بسته و آن را در جای خشک و خنک ( اما نه یخچال ) نگهداری کنید . پس از بازکردن قوطی ، حداکثر تا 30 روز مصرف نمایید .
  • سایر توضیحاتاین محصول ، تولید شده در ایران و محصولی از شرکت فاسبل بلژیک است .
مشاهده قیمت

غذای کودک سرآل گندم و شیر به همراه عسل بیومیل - 400 گرم

غذای کودک سرآل گندم و شیر به همراه عسل بیومیل - 400 گرم مشخصات
  • وزن400 گرم
  • شماره پروانه بهداشت0284387980989320
  • روش مصرفبرای آماده‌سازی تعداد 7 پیمانه بیومیل سرآل برنج و شیر را داخل ظرف ریخته 200 میلی‌لیتر آب جوشیده ولرم را اضافه کرده و مخلوط نمایید تا یک پوره یکنواخت به دست آید سپس با قاشق به کودک بخورانید . برای پوشش نیازهای کودک ا تا 2 وعد در روز توصیه‌شده است.
  • ماندگاری24 ماه
  • شروع زمان مصرف12 ماهگی
  • سایر توضیحات- حاوی چربی‌های بلند زنجیره غیراشباع AA و DHA - حاوی پری بیوتیک ها (FOS و GOS) - حاوی کلسیم و اسیدهای آمینه ضروری - حاوی ریزمغذی‌های حیای آهن ، روی و ویتامین‌ها
مشاهده قیمت

غذای کودک سرآل برنج به همراه شیر بیومیل 800 گرم بسته 2 عددی

غذای کودک سرآل برنج به همراه شیر بیومیل 800 گرم بسته 2 عددی مشخصات
  • وزن800 گرم
  • روش مصرفبرای آماده‌سازی تعداد 7 پیمانه بیومیل سرآل برنج و شیر را داخل ظرف ریخته 200 میلی‌لیتر آب جوشیده ولرم را اضافه کرده و مخلوط نمایید تا یک پوره یکنواخت به دست آید سپس با قاشق به کودک بخورانید . برای پوشش نیازهای کودک ا تا 2 وعد در روز توصیه‌شده است.
  • اجزای تشکیل‌دهنده- حاوی چربی های بلند زنجیره غیر اشباع AA و DHA - حاوی پری بیوتیک ها (FOS و GOS) - حاوی کلسیم و اسید های آمینه ضروری - حاوی ریز مغذی های حیای آهن ، روی و ویتامین ها - بدون گلوتن
  • ماندگاری24 ماه
  • شروع زمان مصرفهفت ماهگی
  • سایر توضیحاتخواص و ویژگی ها xبیومی سرآل تنها غذای کودک دارای AA و DHA در کشور است که طبق منابع علمی، نقشی ارزنده در افزایش توانایی حل مسئله و ضریب هوشی کودک دارند و به تکامل سلول‌های چشم کمک می‌کنند. xحاوی انواع پری بیوتیک ها (FOS و GOS) با نسبت مناسب برای تنظیم میزان فلور باکتری‌های مفید روده و تقویت سیستم ایمنی بدن کودک. xدر بیومیل سرآل برنج از کربوهیدرات های نیمه هیدرولیز شده به روش غیر آنزیمی استفاده گردیده، لذا این محصول قابلیت هضم بالایی داشته و ازآنجایی‌که دارای طعم دل‌نشین وانیل است، به‌راحتی توسط نوزاد قابل‌پذیرش است. xدر فرمولاسیون بیومیل سرآل برنج، از شیر غنی از کلسیم، روی، آهن، ویتامین C، پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌های مرغوب گیاهی استفاده‌شده و با تأمین مواد مغذی سالم و کامل رشد بهتر کودک را تضمین می‌کند. xاین محصول فاقد گلوتن است لذا بیماران سلیاکی نیز می‌توانند از این محصول استفاده نمایند
مشاهده قیمت

غذای کودک سرآل گندم و شیر و عسل بیومیل - 400 گرم

غذای کودک سرآل گندم و شیر  و عسل بیومیل - 400 گرممشخصات
  • روش مصرفیش از آماده سازی غذای کودک دستان خود را بشویید و از تمیز بودن تمام وسایل اطمینان حاصل نمایید. ۱-آب آشامیدنی سالم را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و اجازه دهید تا دمای آن کاهش یابد. ۲-میزان مناسب از آب جوشیده گرم را در یک کاسه یا بشقاب بریزید. ۳-به میزان کافی ار بیومیل سر آل به آب اضافه نمایید. ۴-توسط قاشق مخلوط را خوب بهم زده و بعد از آن بایک قاشق تمیز به کودک خود غذا دهید. لطفا جهت حفظ کیفیت مرغوب ویتامین ها و پروتئین ها، از آب با دمای حدودا ۴۰ درجه استفاده نمایید. در قوطی را بسته آن را در جای خشک و خنک غیر از یخچال نگهداری کنید. باقیمانده غذای کودک را در ظرف نگه دارید و آن را دور بریزید. پس از باز کردن قوطی، حداکثر تا ۳۰ روز مصرف نمایید.
  • سایر توضیحاتویژگی‌های بیومیل سرآل گندم و عسل به همراه شیر: امکان ادامه دادن شیردهی با شیرمادر به دلیل عدم استفاده از شیرین کننده‌ها افزایش قدرت حل مسئله درکودک و رشد ضریب هوشی و فیزیکی طعم و بوی کاملا طبیعی و مطلوب و نزدیک به شیر مادر حاوی ریز مغذی های حیاتی، آهن، روی و ویتامین‌ها حاوی اسید های چرب مهم AA,DHA مناسب کودک از سن۱۲ ماهگی هضم آسان
مشاهده قیمت