شیاف ماریانا برای چیست - طریقه استفاده از شیافت ماریانااصل خارجی

شیاف ماریانا برای چیست - طریقه استفاده از شیافت ماریانااصل خارجی

آرایشی و بهداشتی

این محصول علاوه بر درمان مشکلاتی مانند سوزش واژن می تواند برخی بیماری های داخلی رحم را نیز درمان کند.این محصول می تواند به عنوان مکمل گیاهی در دوران قاعدگی یا به عنوان یک درمان طبیعی برای از بین بردن کیست تخمدان مورد استفاده قرار گیرد. شیاف ماریانا در مقایسه با قرص ها و پمادهای شیمیایی رایج بسیار تاثیرگذار است.

شیاف ام جی باریج اسانس بسته 14 عددی

شیاف ام جی باریج اسانس بسته 14 عددیمشخصات
  • روش مصرفحوه گذاشتن شیاف مقعدی‌ام جی باریج قبل از استفاده از شیاف آنتی هموروئید باریج، ناحیه مقعد را با آب ولرم به خوبی بشویید و پاک کنید. سپس یک عدد از آن را وارد ناحیه مقعد کنید. روزانه دو مرتبه این کار را به مدت حداقل دو هفته تکرار کنید تا دارو اثر خود را اعمال کند. عوارض شیاف آنتی هموروئید ام جی تاکنون عوارضی برای این محصول گزارش نشده است. موارد منع و احتیاط مصرف استفاده بیش از حد توصیه شده از این شیاف مقعدی ممکن است واکنش‌های حساسیتی ایجاد کند. در صورت مشاهده هرگونه عارضه یا تشدید علائم، استفاده از دارو را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید. قبل از استفاده، از تشخیص صحیح درجه هموروئید (1 یا 2) توسط پزشک اطمینان حاصل کنید.
  • شکل محصولساشه
مشاهده قیمت

در واقع، مصرف مداوم و منظم این محصول می‌تواند به بهبود علایم واژینال، بهبود روابط جنسی، رفع بوی بد واژن ،رفع تیرگی ناحیه تناسلی، رفع علایم سوزش و خارش هنگام رابطه جنسی، درمان ترشحات غیر طبیعی واژن، رفع سوزش و خارش واژن، رفع ترشحات عفونی واژن، پیشگیری و رفع عفونت قارچی واژن، درمان عفونت قارچی واژن در خانم‌ها می شود.

دمنوش پودر ماریانا -75 گرم

دمنوش پودر ماریانا -75 گرممشخصات
  • ارگانیکبله
  • نوع بسته‌بندیزیپ کیپ
  • ابعاد بسته‌بندی15x5x15
  • محتویات دمنوشپودر ماریانا
  • محل تولیدهمدان
  • وزن75 گرم
  • وزن بسته‌بندی75
مشاهده قیمت

 شیاف ماریانا یک محصول کاملا گیاهی است که می تواند بسیاری از مشکلات و بیماری های زنانه را درمان کند. این محصول بر پایه طب سنتی و با علم به طب گیاهی تهیه شده است به بانوانی که مشکل واژن دارند و قصد برطرف کردن مشکل خود را در کوتاه ترین زمان دارند پیشنهاد می شود حتما از این محصول استفاده کنند.

دمنوش ماریانا - 500 گرم

دمنوش ماریانا - 500 گرممشخصات
  • ارگانیکبله
  • محل تولیدهمدان
  • وزن500 گرم
مشاهده قیمت
یکی از مهمترین خواص ماریانا برای واژن این است که باعث خروج عفونت های ناحیه واژینال شده و علاوه بر این باعث تقویت و بهبود دیواره واژن می شود. یکی دیگر از خواص این محصول، روشن کننده واژن می‌باشد. این گیاه دارویی باعث از بین رفتن سلول‌های مرده و تولید سلول های جدید می شود. همچنین با از بین بردن ترشحات واژینال باعث جلوگیری از بروز عفونت می شود.

یکی دیگر از خواصی که این گیاه دارویی به همراه دارد جلوگیری از بروز انواع عفونت ها در بانوان به خصوص عفونت های دستگاه تناسلی می باشد. همچنین این گیاه دارویی باعث تمیز شدن واژن می شود. مصرف منظم این گیاه دارویی، باعث از بین رفتن باکتری های مضر در واژن می شود.  ماریانا یک محصول کاملا گیاهی است که می تواند بسیاری از مشکلات و بیماری های زنانه را درمان کند.

این محصول بر پایه طب سنتی و با علم به طب گیاهی تهیه شده است به بانوانی که مشکل واژن دارند و قصد برطرف کردن مشکل خود را در کوتاه ترین زمان دارند پیشنهاد می شود حتما از این محصول استفاده کنند. با مصرف یک الی دو بار از این محصول متوجه خواص بی نظیر آن خواهید شد. همچنین از این محصول برای بهبود درد های عضلانی و مفصلی نیز استفاده می‌شود. طریقه مصرف این محصول بدین صورت است که ابتدا محل واژن خود را به خوبی بشویید و خشک کنید سپس محلول را بر روی محل موردنظر استعمال کرده و برای یک دقیقه در همان حالت بمانید. به طور کلی محصولات شیمیایی می توانند عوارض خاص خود را داشته باشند و اثرات مثبت آنها نیز موقتی و کوتاه مدت هستند. اما این محصولات می تواند جایگزین بسیار خوبی باشد.