طرز استفاده خمیر مجسمه سازی رنگی و روغنی و حرفه ای و خربد انواع آن با قیمت مناسب

طرز استفاده خمیر مجسمه سازی رنگی و روغنی و حرفه ای و خربد انواع آن با قیمت مناسب

فرهنگ و هنر

خمیر مجسمه سازی ellite برای این که به راحتی به دست بچسبد آن را با چسب به چوب و یا هر جسم دیگری میچسبانند.خمیر مجسمه سازی itzelpoton از جمله بهترین مواد برای ساخت مجسمه‌های زیبایی است.این خمیر برای مجسمه سازی کودکان بسیار کاربرد دارد.از مجسمه‌های ساخته شده با این خمیر میتوان به ساخت خرگوش ، لاکپشت ، گربه ، خرس ، اژدها و غیره اشاره کرد. از خمیر مجسمه سازی itzelpoton میتوان در قالب سازی استفاده کرد و از این رو این خمیر بیشتر مناسب مجسمه سازی است.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خمیر به لینک زیر مراجعه نمایید. مجسمه سازی را میتوان در دسته‌های متنوع تقسیم کرد.میتوان مجسمه‌های زیبایی را در قالب شکل‌های هندسی ساخت و یا از آنها در ساخت تزیینات روی دیوار بهره برد و در آخر میتوان مجسمه‌های زیبا و شیک ساخت.

خمیر مجسمه سازی کد‌ 007 بسته 12 عددی به همراه ابزار

خمیر مجسمه سازی کد‌ 007 بسته 12 عددی به همراه ابزارمشخصات
  • موارد استفادهمجسمه سازی
مشاهده قیمت

با اضافه کردن آب به آن و خمیری کردن خمیر مجسمه سازی annellau در یک ظرف و افزودن مخلوط نشاسته ذرت و آب خمیر مجسمه سازی annellau آماده شده و به حالت خود می رسد. اگر قصد خرید خمیر مجسمه سازی annellau یا انواع مجسمه‌های مجسمه سازی را دارید میتوانید از بخش خمیر مجسمه سازی annellau دیدن کنید.از خمیر مجسمه سازی می توانید برای تهیه انواع مجسمه هایی مانند مجسمه‌های تزیینی، ساخت گلدان های دکوری، مجسمه‌های گل و میوه، مجسمه‌های حیوانات، مجسمه‌های ورزشی و. استفاده کنید. خمیر مجسمه سازی annellau را میتوانید در بسته بندی های مخصوص کادویی، کادویی - تزیینی، جعبه و کارتن تهیه کنید. خمیر مجسمه سازی annellau را میتوانید در کنار انواع شیرینی و کیک برای پذیرایی و میز غذاخوری استفاده نمایید. 

خمیر مجسمه سازی کد 12c بسته 12 عددی

خمیر مجسمه سازی کد 12c بسته 12 عددی مشخصات
  • جنسپلیمری
  • موارد استفادهمجسمه سازی
  • سایر توضیحات- دارای بافت نرم و یک‌دست - با قابلیت نرم‌شدن آسان - مناسب برای ساخت جزئیات ظریف - حداکثر زمان خشک‌شدن: 24 ساعت - مناسب برای سنین بالای 4 - دارای دوازده رنگ مختلف در یک بسته شامل رنگ های : سفید - صورتی - صورتی پررنگ - سرخابی - زرد - نارنجی - قرمز - بنفش - مشکی - آبی - قهوه ای - سبز
مشاهده قیمت

خمیر مجسمه سازی annel دارای انواع متنوعی می باشد و اغلب برای مجسمه سازی ها و مجسمه‌های گچی، فایبرگلاس و حتی نقاشی از آنها استفاده می شود.خمیر مجسمه سازی eon را میتوان برای مجسمه سازی انواع پرندگان، حیوانات، اشکال مختلف هندسی و حتی گلدان‌ها بکار برد.این خمیر دارای سطح وسیعی میباشد و همچنین از تنوع رنگی خوبی نیز برخوردار است.خمیر مجسمه سازی eon دارای انواع گوناگون با قدرت تحمل فشار مختلف می باشد که شما میتوانید براساس نیاز و سلیقه خود خمیر مورد نظر خود را خریداری کنید.خمیر مجسمه سازی eon دارای مقاومت فشاری بالایی میباشد به همین دلیل برای مجسمه سازی مجسمه های مختلف از آنها استفاده می شود. این خمیر به شکل خمیر مجسمه سازی oni در بازار موجود می باشد و شما میتوانید از این خمیر مجسمه سازی برای مجسمه هایی مثل مجسمه ماهی، کوسه و حلزون نیز استفاده کنید.خمیر مجسمه سازی oni دارای انواع متنوعی میباشد، شما میتوانید خمیر مجسمه سازی را براساس علاقه خود به شکل و جنس مختلف بسازید

خمیر مجسمه سازی مدل 12s بسته 12 عددی

خمیر مجسمه سازی مدل 12s بسته 12 عددیمشخصات
  • جنسپلیمری
  • موارد استفادهمجسمه سازی
مشاهده قیمت

از خمیر مجسمه سازی ellipaka میتوان به صورت خام، آماده، پخته، و ترکیبی از چند نوع ماده استفاده نمود.همچنین میتوان از آن در تهیه مجسمه ها و یا اشکال و طرح های مختلف به منظور جلوه بیشتر استفاده نمود.خمیر مجسمه سازی ellipaka دارای رنگ های مختلفی میباشد، به عنوان مثال شما میتوانید از خمیر مجسمه سازی ellipaka در رنگ های مختلف استفاده نموده و یا آن را در قالب های کوچک ریخته و با کمک چوب مجسمه سازی و یا قالب های دیگر مجسمه ای زیبا و جذاب درست نمایید. خمیر مجسمه سازی ellipaka بسته به نوع استفاده ای که شما از آن خواهید داشت در دو شکل، قالب ریخته و با استفاده از چوب مجسمه سازی و یا قالب های دیگر مجسمه ای متفاوت با جنس مخالف درست نمایید.خمیر مجسمه سازی ellipaka دارای خمیر مجسمه سازی متفاوتی نسبت به خمیر مجسمه سازی های معمولی است.

خمیر مجسمه سازی مدل Air dry

خمیر مجسمه سازی مدل Air dry مشخصات
    مشاهده قیمت
    ساخت مجسمه‌های زیبا ، با استفاده از وسایل ساده و در دسترس انجام میگیرد، در این مقاله ساخت مجسمه‌های سه بعدی به همراه وسایل لازم را آموزش خواهید دید. با ما همراه باشید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مجسمه می تواند به صورت ساده ساخته شود یا طرح و نقش متفاوتی داشته باشد. ابتدا با ابزار مخصوص مجسمه سازی (مانند قلم مو، چکش یا سمباده) شروع به ساخت مجسمه می کنید. برای اینکه طرح اولیه کار راحت‌تر و دقیق‌تر انجام شود ابتدا ابتدا باید از یک کاغذ استفاده کنید. سپس با کمک سمباده دور تا دور کاغذ را سنباده بکشید. می توانید کاغذ را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص صاف کنید تا مطمین شوید طرح شما همان است. برای اینکه طرح بهتر شود می توانید از چسب چوب نیز استفاده کنید و با این روش طرح خود را با خیال راحت‌تر اجرا کنید. 

    خمیر مجسمه سازی مدل Claysoft بسته 12 عددی

    خمیر مجسمه سازی مدل Claysoft بسته 12 عددی مشخصات
    • جنسپلیمری
    • سایر توضیحات- دارای بافت نرم و یک‌دست - با قابلیت نرم‌شدن آسان - مناسب برای ساخت جزئیات ظریف - حداکثر زمان خشک‌شدن: 24 ساعت - مناسب برای سنین بالای 4 - دارای دوازده رنگ مختلف در یک بسته شامل رنگ های : سفید - صورتی - صورتی پررنگ - سرخابی - زرد - نارنجی - قرمز - بنفش - مشکی - آبی - قهوه ای - سبز
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ellagen از نوعی پلیمر سبک، به نام خمیر رزین ellagen ساخته شده و در عین حال برای مجسمه سازی و کارهای هنری در نظر گرفته شده و از آن در تزیینات معماری مانند دکوراسیون و طراحی داخلی نیز استفاده می شود. همچنین این ماده در ساخت بسیاری از لوازم خانگی و دکوری و دیگر محصولات مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد.از کاربردهای این ماده میتوان به مجسمه های هنری، تندیس ها و. اشاره کرد.این محصول دارای رنگ های متنوع، قابلیت ترکیب و پخش شوندگی سریع، قدرت رنگ آمیزی و انعطاف پذیری بالا، پایداری زیاد در برابر عوامل خورنده و قابل بازیافت بودن می باشد.

    خمیر مجسمه سازی داوینچی مدل Air Hardening

    خمیر مجسمه سازی داوینچی مدل Air Hardeningمشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتخمیر مجسمه سازی هوا خشک 500 گرمی داوینچی انعطاف پذیر و چسبنده بر هر سطحی بدون نیاز به چسب در معرض هوا خشک و بسیار سفت می شود رنگ پذیری بالا بعد از خشک شدن (پتینه ، اکریلیک ، روغن…) واتر پروف و عایق در مقابل رطوب خمیر مجسمه سازی را بعد از استفاده در ظرفهای در بسته و درون یخچال نگهداری کنید. ساخت ایران
    مشاهده قیمت

    همچنین مجسمه هایی با جنس‌های مختلف مانند برنز، نقره، طلا و حتی برنز نیز ساخته میشود که دارای تنوع زیادی هستند. البته مجسمه‌های ساخته شده از برنز از تنوع کمتری برخوردار هستند. ساخت مجسمه‌های مختلف یکی از کارهای اصلی مجسمه سازی است، زیرا این مجسمه‌ها برای نشان دادن هنر و فرهنگ یک قوم و یا سرزمین ساخته میشوند. اگر علاقه مند به ساخت مجسمه های سنتی هستید می توانید با مشاهده فیلم آموزشی مجسمه سازی و ساخت انواع مجسمه از هنر خود لذت ببرید.آموزش ساخت مجسمه‌های ساده با خمیر مجسمه سازی elli می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.در این جلسه در مورد انواع روش‌های ساخت و تولید انواع ماکت‌ها صحبت خواهیم کرد و در ادامه در مورد اینکه چگونه می‌توان با ساخت ماکت‌های ساده، مدل‌های زیبایی خلق کرد صحبت خواهیم کرد. یکی از انواع روش های ساخت ماکت هایی که معمولا از چوب تهیه می‌شوند، روش الوارسازی است. 

    خمیر مجسمه سازی فسفری ساناوان مدل colors-8

    خمیر مجسمه سازی فسفری ساناوان مدل colors-8مشخصات
    • ابعاد10x2x17 سانتی‌متر
    • وزن200 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهطراحی
    • سایر توضیحات وزن خالص:200گرم(8 عدد 25 گرمی) رنگ:8 رنگ فسفری مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست.
    مشاهده قیمت
    این خمیر از انواع فلزات تولید میشود که شامل برنج، مس و. میباشد. خمیر مجسمه سازی illustrator از جمله خمیرهایی است که معمولا برای ساخت مجسمه‌های مختلف از آن استفاده می شود، در میان سایر خمیرها، خمیر مجسمه سازی illustrator دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و از آن ها میتوان برای ساخت مدل های متحرک هم استفاده کرد. همانطور که اشاره شد، خمیر مجسمه سازی illustrator از بهترین خمیرهای مجسمه سازی محسوب می شود. این خمیر ساخت شرکت معروف Autodesk میباشد که برای ساخت مدل‌های متحرک بکار برده می شود. با استفاده از این خمیر و همچنین استفاده از ابزارهای مختلف برای طراحی روی مجسمه به راحتی میتوانید مدل های زیبا و متحرکی را طراحی کنید. از دیگر نکات مهم در رابطه با خمیر مجسمه سازی illustrator این است که با توجه به اینکه این محصول دارای ویژگی متحرک سازی است، اگر بتوانید خمیر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید، مدل شما متحرک خواهد شد.

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-10

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-10مشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتمناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت
    در صورت نیاز از مواد دیگری مانند خمیر کاغذ و کاغذ و مقوا نیز میتوان استفاده کرد. مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی این خمیر ، چوب (مانند کاج، صنوبر، کاج) ، فلز (مثل طلا، نقره، کروم و.) و یا سرامیک (مثل سرامیک لعاب دار) میباشد. در این روش خمیر مجسمه سازی eldor از ترکیب و باهم آمیختن و ترکیب مواد و با استفاده از چسب به حالت خمیری در می‌آید که با گذشت زمان حالت اولیه‌ی خود را از دست نمی‌دهد و به عنوان خمیر مجسمه سازی eldor قابل استفاده است. با استفاده از این روش میتوان آثار بسیار جالبی خلق کرد. مجسمه سازی eldor را میتوان بصورت خمیر در آورد و با روش‌های زیر و با چسب چوب تهیه کرد.

    خمیر مجسمه سازی داس مدل air hardening کد 500

    خمیر مجسمه سازی داس مدل air hardening کد 500مشخصات
    • ابعاد15x10x3 سانتی‌متر
    • وزن500 گرم
    • سایر توضیحاتتولید کشور ایتالیا است / وزن این خمیر 500 گرم و رنگ سفید دارد / این همیر هوا خشک است و بغد از ساخت بعد از گذشت کمی زمان با هوا کامل خشک می شود .
    مشاهده قیمت
    خمیر مجسمه سازی oto دارای رنگهای مختلف و متنوع میباشد که میتوانید به آسانی رنگ خمیر مجسمه سازی oto را عوض کنید، رنگ مناسب برای مجسمه های شما همان رنگی هست که با آب قاطی شود. خمیر مجسمه سازی oto به وسیله‌ی رنگ های مخصوص با رنگ های مختلف قابل ترکیب می باشد و میتواند رنگهای بسیار زیباتری از رنگ شما به شما بدهد. در صورتی که تمایل دارید کار خودتان را رنگ کنید، میتوانید با استفاده از رنگ مخصوص مجسمه سازی، کارهای رنگ کردن خانه را شروع کنید. خمیر مجسمه سازی oto یکی از بهترین خمیرهای مجسمه سازی دنیاست، چرا که این خمیر در رنگهای متنوعی تولید می شود.

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل colors-12

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل colors-12مشخصات
    • ابعاد29x7x2 سانتی‌متر
    • وزن300 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتوزن خالص:300گرم(12عدد 25 گرمی) رنگ:12 رنگ( قرمز،زرد،آبی آسمانی،آبی پررنگ،سبز پسته ای،سبز پررنگ،سفید،نارنجی،بنفش،اِکِر،قهوه ای،مشکی) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی راما مدل خشک نشو

    خمیر مجسمه سازی راما مدل خشک نشومشخصات
    • ابعاد23x10x4 سانتی‌متر
    • وزن1000 گرم
    • جنسخمیری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمو

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمومشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    • جنسپلیمری
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی تورسو مدل فاین کد TFC1300

    خمیر مجسمه سازی تورسو مدل فاین کد TFC1300مشخصات
    • ابعاد17x10x5 سانتی‌متر
    • وزن1300 گرم
    • جنسخمیری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات- وزن 1300 گرم - دمای استاندارد کار با خمیر : 24 درجه سانتیگراد - دمای ذوب : 80 درجه سانتیگراد - از قرار دادن در مقابل نور مستقیم خورشید و حرارت مستقیم خودداری شود.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-15

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-15مشخصات
    • ابعاد8x2x12 سانتی‌متر
    • وزن100 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتوزن خالص:100گرم رنگ: سفید (کد رنگی: sa-15) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مانگیو کد 100040 حجم 1000 گرمی رنگ سفید

    خمیر مجسمه سازی مانگیو کد 100040 حجم 1000 گرمی رنگ سفیدمشخصات
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات- ساخت کره جنوبی - مناسب مجسمه سازی حرفه ای و آماتور - هدیه مناسب برای علاقمندان هنر مجسمه سازی - مناسب مدل سازی، مجسمه سازی و اتود ماکت -غیر سمی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مدل هوا خشک بسته 8 عددی

    خمیر مجسمه سازی مدل هوا خشک بسته 8 عددیمشخصات
    • ابعاد9x7x8 سانتی‌متر
    • وزن320 گرم
    • جنسخمیر چوب
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل colors-6

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل colors-6مشخصات
    • ابعاد14x7x2 سانتی‌متر
    • وزن150 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات وزن خالص:150گرم(6 عدد 25 گرمی) رنگ:6 رنگ( قرمز،زرد،آبی ،سبز،سفید،مشکی) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته نگهداری شود.) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمو

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمومشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مونگیو مدل Sculpt DRY MF-1000

    خمیر مجسمه سازی مونگیو مدل Sculpt DRY MF-1000مشخصات
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتساخت کره
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مدل Clay-warm بسته 6 عددی

    خمیر مجسمه سازی مدل Clay-warm بسته 6 عددیمشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات- دارای بافت نرم و یک‌دست - با قابلیت نرم‌شدن آسان - مناسب برای ساخت جزئیات ظریف - حداکثر زمان خشک‌شدن: 24 ساعت - مناسب برای سنین بالای 4 - دارای شش رنگ گرم در یک بسته شامل رنگ های : سفید - صورتی پررنگ - زرد - نارنجی - قرمز - سبز - مشکی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی فیمو استدلر مدل SOFT - 0

    خمیر مجسمه سازی فیمو استدلر مدل SOFT - 0مشخصات
    • ابعاد6x6x1 سانتی‌متر
    • وزن60 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-300

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-300مشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتوزن خالص:300گرم مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمو

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمومشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa بسته 12 عددی

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa بسته 12 عددیمشخصات
    • ابعاد20x8x13 سانتی‌متر
    • وزن1200 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات وزن خالص:1200گرم( 12عدد خمیر 100 گرمی) رنگ: سفید،مشکی،زرد،آبی،آبی کم رنگ،سبز،سبز کم رنگ،نارنجی،قرمز،بنفش،اکر،قهوه ای مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمو

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمومشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک پلیمری کد 5658

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک پلیمری کد 5658مشخصات
    • ابعاد10x5x10 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه‌سازی فیمو استدلر مدل سافت ۰-۸۰۲۱

    خمیر مجسمه‌سازی فیمو استدلر مدل سافت ۰-۸۰۲۱مشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتاین خمیر باید در فر پخته شود. نگهداری از خمیر چه پیش چه پس از باز شدن بسته بسیار مهم است. خواهشمند است این شرایط را که روی بسته‌بندی خمیر نوشته شده است مطالعه فرمایید.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 4797

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 4797مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتنیاز به پخت در اون ندارد
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی داس مدل مدلینگ 500

    خمیر مجسمه سازی داس مدل مدلینگ 500مشخصات
    • ابعاد12x6x3 سانتی‌متر
    • وزن500 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمو ORANGE

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمو ORANGEمشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی استدلر مدل FIMO NEON-B

    خمیر مجسمه سازی استدلر مدل FIMO NEON-Bمشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتخمیر پلیمری خمیری است که با تنوع رنگی بالا باهاشون مجسمه آویز گوشواره و هزاران هزاران طرح میشه ساخت کافیه با خلاقیت و ابتکار و ترکیب و کنار هم گذاشتن رنگ ها محصول خود را بسازید و به راحتی آن را در دمای 110 درجه سانتی گراد در فر بپرید این خمیر کامل سفت میشه و برای همیشه قابل استفاده است امروزه از این نوع خمیر استفاده های زیادی میشه برای تولید آویز کلید تمامی بدلیجات مجسمه های کوچکی که روی هر چیزی میتوانند قرار بگیرند مانند لیوان. هر چیزی را که فکر میکنید میتوانید با این خمیرها درست کنید و آن رابپزید. خمیر های فیمو استدلر کیفیت و تنوع رنگی بسیار بالایی دارد سری نئون خمیر های پلیمری فیمو استدلر در زیر نور uv درخشان میشوند و دست سازه هایی که با این خمیر درست میکنید بعد از پخته شدن قابلیت بلک لایت پیدا میکند . در 6 رنگ زرد نارنجی سبز آبی بنفش صورتی این تنوع آبی است
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمو

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری فیمومشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری قابل پخت Skin Tone

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری قابل پخت Skin Toneمشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    • سایر توضیحاتاین خمیر برای خشک شدن نیاز به حرارت 130 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه داخل فر یا مایکروفر دارد.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری قابل پخت کد 09

    خمیر مجسمه سازی پروتو مدل پلیمری قابل پخت کد 09مشخصات
    • ابعاد10x6x1 سانتی‌متر
    • وزن50 گرم
    • سایر توضیحاتاین خمیر برای خشک شدن نیاز به حرارت 130 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه داخل فر یا مایکروفر دارد.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی داس مدل 1000

    خمیر مجسمه سازی داس مدل 1000مشخصات
    • ابعاد22x11x4 سانتی‌متر
    • وزن1000 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 8268

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 8268مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی داس مدل 150

    خمیر مجسمه سازی داس مدل 150مشخصات
    • ابعاد13x6x1 سانتی‌متر
    • وزن150 گرم
    • جنسخمیری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-42

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-42مشخصات
    • ابعاد8x2x13 سانتی‌متر
    • وزن100 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتوزن خالص:100گرم رنگ: اِکِر (کد رنگی sa-42) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-80

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-80مشخصات
    • ابعاد8x1.5x13 سانتی‌متر
    • وزن100 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات وزن خالص:100گرم رنگ: مشکی (کد رنگی: sa-80) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مونگیو مدل Sculpt DRY MW-1000

    خمیر مجسمه سازی مونگیو مدل Sculpt DRY MW-1000مشخصات
    • ابعاد23x10x4 سانتی‌متر
    • وزن1000 گرم
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتساخت کره
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی تورسو مدل هارد کد THC1300

    خمیر مجسمه سازی تورسو مدل هارد کد THC1300مشخصات
    • ابعاد17x10x5 سانتی‌متر
    • وزن1300 گرم
    • جنسخمیری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات- دمای ذوب 80 درجه سانتیگراد - دمای استاندارد برای کار کردن: 20 تا 30 درجه سانتیگراد - وزن 1300 گرم - رنگ آجری روشن
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مدل هواخشک کد 4685

    خمیر مجسمه سازی مدل هواخشک کد 4685مشخصات
    • ابعاد10x5x10 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی سرنیت مدل Number One SET 1 بسته 6 عددی

    خمیر مجسمه سازی سرنیت مدل Number One SET 1 بسته 6 عددیمشخصات
    • ابعاد9.5x8x6 سانتی‌متر
    • وزن336 گرم
    • جنسPVC
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 3360

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 3360مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-17

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-17مشخصات
    • ابعاد8x1.5x13 سانتی‌متر
    • وزن100 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات وزن خالص:100گرم رنگ: آبی کم رنگ (کد رنگی: sa-17) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته و در یخچال نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه‌سازی تورسو مدل هارد پلاس

    خمیر مجسمه‌سازی تورسو مدل هارد پلاسمشخصات
    • ابعاد17x12x5 سانتی‌متر
    • وزن1300 گرم
    • جنسسایر مواد
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات- رنگ خمیر آجری تیره - دمای ذوب خمیر 80 درجه سانتی‌گراد
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی استدلر مدل FIMO NEON-PURPLE

    خمیر مجسمه سازی استدلر مدل FIMO NEON-PURPLEمشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتخمیر پلیمری خمیری است که با تنوع رنگی بالا باهاشون مجسمه آویز گوشواره و هزاران هزاران طرح میشه ساخت کافیه با خلاقیت و ابتکار و ترکیب و کنار هم گذاشتن رنگ ها محصول خود را بسازید و به راحتی آن را در دمای 110 درجه سانتی گراد در فر بپرید این خمیر کامل سفت میشه و برای همیشه قابل استفاده است امروزه از این نوع خمیر استفاده های زیادی میشه برای تولید آویز کلید تمامی بدلیجات مجسمه های کوچکی که روی هر چیزی میتوانند قرار بگیرند مانند لیوان. هر چیزی را که فکر میکنید میتوانید با این خمیرها درست کنید و آن رابپزید. خمیر های فیمو استدلر کیفیت و تنوع رنگی بسیار بالایی دارد سری نئون خمیر های پلیمری فیمو استدلر در زیر نور uv درخشان میشوند و دست سازه هایی که با این خمیر درست میکنید بعد از پخته شدن قابلیت بلک لایت پیدا میکند . در 6 رنگ زرد نارنجی سبز آبی بنفش صورتی این تنوع بنفش است
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی تورسو مدل مدیوم کد TMC1300

    خمیر مجسمه سازی تورسو مدل مدیوم کد TMC1300 مشخصات
    • ابعاد17x10x5 سانتی‌متر
    • وزن1300 گرم
    • جنسسایر مواد
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات- وزن 1300 گرم - رنگ خاکستری تیره - دمای ذوب 80 درجه سانتیگراد - دمای استاندارد استفاده 20 تا 30 درجه سانتیگراد
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی راما مدل ROOsi-01 کد 85188

    خمیر مجسمه سازی راما مدل ROOsi-01 کد 85188مشخصات
    • ابعاد6x12x1 سانتی‌متر
    • وزن100 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-380

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-380مشخصات
    • ابعاد15x4x6 سانتی‌متر
    • وزن300 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتوزن خالص:300گرم رنگ:مشکی (کد رنگ: sa-380) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک پلیمری کد 5741

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک پلیمری کد 5741مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی نارا مدل NAT-500/T

    خمیر مجسمه سازی نارا مدل NAT-500/Tمشخصات
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 2174

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 2174مشخصات
    • ابعاد10x5x10 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هوا خشک کد 2387

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هوا خشک کد 2387مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتنیاز به پخت در ون ندارد
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مونگیو مدل Sculpt DRY MT-1000

    خمیر مجسمه سازی مونگیو مدل Sculpt DRY MT-1000مشخصات
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتساخت کره
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 2508

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 2508مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مدل راما

    خمیر مجسمه سازی مدل رامامشخصات
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ناول کد MNB

    خمیر مجسمه سازی ناول کد MNBمشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتخمیر آماده، هنر خمیر گل چینی خمیر گل چینی کاربردهای فراوان هنری دارد. خمیر گل چینی برای عروسک سازی، گل سازی، مجسمه سازی و ... وزن حدودی خمیر 1 کیلوگرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 1384

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 1384مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن25 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتنیاز به پخت ندارد
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل body-colors

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل body-colorsمشخصات
    • ابعاد23x2x14 سانتی‌متر
    • وزن300 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحات وزن خالص:300گرم(3 عدد 100 گرمی) رنگ:3 رنگ بدن متفاوت و منحصربفرد مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته نگهداری شود.) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هوا خشک کد 4336

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هوا خشک کد 4336مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل metalic

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل metalicمشخصات
    • ابعاد8x2x30 سانتی‌متر
    • وزن300 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتوزن خالص:300 گرم مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر جهت روشن با مات کردن رنگ خمیر در جای خنک نگهداری شود.. برای کودکان زیر 3 سال مناسب نبست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی حدیث مدل 22

    خمیر مجسمه سازی حدیث مدل 22مشخصات
    • ابعاد22x8x4 سانتی‌متر
    • وزن1000 گرم
    • جنسخمیری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتبرای مجسمه سازی، قالب گیری و انواع مدلسازی مناسب است
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مدل رزالی

    خمیر مجسمه سازی مدل رزالیمشخصات
    • ابعاد10x12x2 سانتی‌متر
    • وزن200 گرم
    • جنسپلیمری
    • سایر توضیحات
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هوا خشک کد 8191

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هوا خشک کد 8191مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک پلیمری کد 6476

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک پلیمری کد 6476مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مدل پایه موم

    خمیر مجسمه سازی مدل پایه موممشخصات
    • ابعاد22x8x4 سانتی‌متر
    • وزن1000 گرم
    • جنسخمیری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتخمیر مجسمه سازی حدیث صددرصد پایه موم بوده و در مجاورت هوا خشک نمیشود. فاقد هرگونه چربی اضافه میباشد. مناسب برای مدل سازی و قالب گیری های سیلیکونی، بدون ترک خوردکی و ماسیدگی روی دست، در کیفیت mediom برای کار در دماهای مختلف.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 0174

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 0174مشخصات
    • ابعاد10x5x10 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 6373

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 6373مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتنیاز به پخت نداره
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-315

    خمیر مجسمه سازی ساناوان مدل sa-315مشخصات
    • ابعاد15x4x6 سانتی‌متر
    • وزن300 گرم
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتوزن خالص:300گرم رنگ:سفید (کد رنگ: sa-315) مناسب برای: عروسک سازی، گلسازی،مجسمه سازی مناسب برای ساخت جزئیات ظریف دارای رنگ بندی با کدهای رنگی استاندارد دارای بافت نرم فرم پذیری بالا رنگ پذیر در جای خنک نگهداری شود..(ترجیحا داخل پلاستیک یا ظروف در بسته نگهداری شود) برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 8762

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 8762مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی استدلر مدل FIMO NEON-O

    خمیر مجسمه سازی استدلر مدل FIMO NEON-Oمشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتخمیر پلیمری خمیری است که با تنوع رنگی بالا باهاشون مجسمه آویز گوشواره و هزاران هزاران طرح میشه ساخت کافیه با خلاقیت و ابتکار و ترکیب و کنار هم گذاشتن رنگ ها محصول خود را بسازید و به راحتی آن را در دمای 110 درجه سانتی گراد در فر بپرید این خمیر کامل سفت میشه و برای همیشه قابل استفاده است امروزه از این نوع خمیر استفاده های زیادی میشه برای تولید آویز کلید تمامی بدلیجات مجسمه های کوچکی که روی هر چیزی میتوانند قرار بگیرند مانند لیوان. هر چیزی را که فکر میکنید میتوانید با این خمیرها درست کنید و آن رابپزید. خمیر های فیمو استدلر کیفیت و تنوع رنگی بسیار بالایی دارد سری نئون خمیر های پلیمری فیمو استدلر در زیر نور uv درخشان میشوند و دست سازه هایی که با این خمیر درست میکنید بعد از پخته شدن قابلیت بلک لایت پیدا میکند . در 6 رنگ زرد نارنجی سبز آبی بنفش صورتی این تنوع نارنجی است
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 6301

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 6301مشخصات
    • ابعاد10x5x10 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 6968

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل پلیمری هواخشک کد 6968مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتنیاز به پخت ندارد
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی داس مدل 250

    خمیر مجسمه سازی داس مدل 250مشخصات
    • ابعاد20x8x4 سانتی‌متر
    • وزن260 گرم
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 1781

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 1781مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتخمیرهای مجسمه سازی هوا خشک، بسیار محبوب هستند و گزینه خوبی برای پروژه‌های هنری کوچک و بزرگ محسوب می‌شوند. از این نوع خمیر برای ساخت زیورآلات، مجسمه‌ها و عروسک‌های خمیری می‌توان استفاده کرد. ضمن اینکه درخمیر هوا خشک، نیاز به داشتن یک آون مخصوص برای پخت خمیر نیست.
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 6478

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 6478مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتبدون نیاز به پخت
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 6177

    خمیر مجسمه سازی آسمان مدل هواخشک کد 6177مشخصات
    • ابعاد10x10x5 سانتی‌متر
    • وزن250 گرم
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    • سایر توضیحاتنیاز به پخت در اون ندارد
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی دانکار مدل Darkblue-141

    خمیر مجسمه سازی دانکار مدل Darkblue-141مشخصات
    • جنسپلیمری
    • موارد استفادهمجسمه سازی
    مشاهده قیمت

    خمیر مجسمه سازی مدل Air dry بسته 6 عددی

    خمیر مجسمه سازی مدل Air dry بسته 6 عددیمشخصات
      مشاهده قیمت