راهنمای خرید کالباس بر خانگی دست دوم مدل خارجی ایتالیایی و پارس برش با قیمت مناسب و ارزان

راهنمای خرید کالباس بر خانگی دست دوم مدل خارجی ایتالیایی و پارس برش با قیمت مناسب و ارزان

خانه و لوازم آشپزخانه

کالباس بر را در صورت سفارش به صورت دستی و اتوماتیک انجام دهید ، در صورت نیاز به اسلایسر دستی می توانید از برق صنعتی برای اسلایسر استفاده کنید و اسلایسر دستی را نیز در صورت نیاز به تیغه اره برای برش‌های نازک و متوسط استفاده کنید.کالباس بر برزینا مدل RAS - 3511 محصولی متفاوت با طراحی بی نظیر و مدرن، برای برش با کمترین ضایعات و بیشترین سرعت تولید، به همراه قابلیت استفاده برای برش در حجم بالا، کاربری آسان و بسیار ساده، دارای تیغه‌های بسیار تیز و بادوام ، قابلیت تنظیم شیب تیغه تا 18 حالت، دارای نمایشگر LCD جهت نمایش اطلاعات، دارای قابلیت برش به صورت اتوماتیک می‌باشد.

دستگاه سوسیس و کالباس پرکن مدل pe566

دستگاه سوسیس و کالباس پرکن مدل pe566مشخصات
  • ابعاد31x13x17 سانتی‌متر
  • وزن800 گرم
  • سایر توضیحات ابعاددارای 3 نازل با سایزهای مختلف جهت انواع رولهای سوسیس و کالباس
  • جنس دستهپلاستیک
  • جنس بدنهپلاستیک
  • سایر توضیحات ساخت ایران امکان جدا سازی قطعات و شستشو پایه دار دارای 3 نازل با سایزهای مختلف جهت انواع رولهای سوسیس و کالباس
مشاهده قیمت
کالباس بر برزینا دارای یک سال گارانتی می‌باشد. کالباس بر برزینا مدل RAS - 3511 محصولی متفاوت با طراحی بی نظیر و مدرن، برای برش با کمترین ضایعات و بیشترین سرعت تولید، به همراه قابلیت استفاده برای برش در حجم بالا، کاربری آسان و بسیار ساده، دارای تیغه‌های بسیار تیز و بادوام ، قابلیت تنظیم شیب تیغه تا 18 حالت، دارای نمایشگر LCD جهت نمایش اطلاعات، دارای قابلیت برش به صورت اتوماتیک می‌باشد. در طراحی کالباس برها همواره به صورت ارگونومیک و مطابق با انحنای دست‌ها، عمل برش صورت می‌گیرد.

دستگاه سوسیس و کالباس پر کن مدل pe566

دستگاه سوسیس و کالباس پر کن مدل pe566مشخصات
  • ابعاد سانتی‌متر
  • وزن17 گرم
  • جنسفلز
  • وزن بسته‌بندی3380 گرم
  • ویژگی‌های نظافتیشست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی
مشاهده قیمت
کالباسبر وسیله‌ای برای برداشتن کالباس به مقدار زیاد است. این وسیله می‌تواند دستی و یا اتوماتیک باشد. کالباس بر دستگاهی است که دارای تیغه‌ای فلزی است که با حرکت تیغه کالباس بر از چند سانتی‌متری داخل دستگاه برش می‌خورد. کالباس بر به منظور برش زدن موادی مانند گوشت، مرغ، ماهی، پنیر، سبزیجات، مواد آماده مصرف، نان، پنیر پیتزا و. به کار می‌رود. کالباس بر در انواع متفاوتی از جمله رومیزی، ایستاده، دستی، برقی و. در ابعاد و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود. کالباس بر رومیزی از یک موتور که از توان بالایی برخوردار است به همراه تیغه فولادی سخت ساخته شده است.

دستگاه سوسیس و کالباس پرکن طرح pe567

دستگاه سوسیس و کالباس پرکن طرح pe567مشخصات
  • ابعاد31×13×17 سانتی‌متر
  • وزن2800 گرم
  • سایر توضیحات ابعاددارای 3 نازل با سایزهای مختلف جهت انواع رولهای سوسیس و کالباس
  • جنس دستهفلز
  • جنس بدنهفلز
  • سایر توضیحاتساخت ایران دارای مخزن 2 کیلوئی امکان جدا سازی قطعات و شستشو پایه دار دارای 3 نازل با سایزهای مختلف جهت انواع رولهای سوسیس و کالباس به همراه یک مجموعه 11 عددی پیمانه
مشاهده قیمت
از دیگر مشخصات فنی کالباس بر تک کاره BRK284 می‌توان به سرعت آن اشاره کرد که در هر دقیقه می‌تواند حدود 60 قطعه کالباس را برش دهد. همچنین جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده و ضد برش است. وزن کالباس بر تک کاره BRK284 برابر با 350 گرم بوده و توان مصرفی آن برابر با 2 ٫ 6 کیلو وات بوده که این محصول را برای مصرف خانگی و رستوران‌ها مناسب ساخته است ، برای استفاده از این دستگاه ابتدا باید تیغه را در محل مورد نظر قرار داده و تیغه را به سمت راست و چپ حرکت دهید. سپس صفحه‌ای که در جلوی دستگاه قرار دارد را به سمت پایین چرخانده و با استفاده از کلید تعبیه شده در کنار صفحه آن را به چپ و راست حرکت دهید. به عنوان یک ویژگی مهم در میان کالباس بر‌های تک کاره می‌توان به قابلیت جداسازی قطعات اشاره کرد که کار را برای کاربر راحت کرده و می‌توان از این دستگاه برای کارهای مختلفی همچون جدا کردن گوشت یا کالباس ، برش مواد غذایی و... استفاده کرد

دستگاه برش کاشی و سرامیک بر ایرانا مدل TP-70CM

دستگاه برش کاشی و سرامیک بر ایرانا مدل TP-70CMمشخصات
  • ویژگی‌های ابزاردستی
  • توان1 وات
  • تعداد نوسان1
  • سایر توضیحاتبرش کاشی و سرامیک تا طول 70 سانتی متر.
مشاهده قیمت
در انتخاب کالباس بر باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه کالباس بر قدرت و تیغه قویتری داشته باشد قیمت دستگاه نیز پایین‌تر خواهد بود ، کالباس بر‌های دیجیتال نیز دارای تیغه‌ای متفاوت هستند ، قیمت اسلایسر دیجیتال در بسیاری از مدل‌ها در یک رنج است ، شما باید ببینید که این دستگاه برای چه صنعتی کارایی دارد تا بهترین خرید اسلایسر را داشته باشید. خرید کالباس بر صنعتی در مدل‌های مختلف در تراز ایران صورت می‌گیرد ، تمامی اسلایسر صنعتی به همراه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است که در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی کالباس بر می‌توانید در مدت زمان 1 ماه با ما تماس بگیرید. یکی از مواردی که باعث می‌شود شما انتخاب دستگاه اسلایسر صنعتی را به سایر انتخاب‌های خود ترجیح دهید ، ظاهر کالباس بر است ، دستگاه‌های اسلایسر صنعتی در اندازه‌های مختلفی وجود دارد و قیمت یک کالباس بر در نوع سایز کوچک با قیمت کالباس بر صنعتی یکسان است.

کالباس بر‌ها به طور گسترده در رستوران‌ها، کترینگ‌ها، مدارس، رستوران‌های فست فود، آشپزخانه‌های صنعتی و تجهیزات آماده سازی مواد غذایی کاربرد دارند. کالباس بر از یک تیغه‌ی استیل تشکیل شده است که قادر به خرد کردن مواد غذایی است. کالباس بر‌ها می‌توانند به صورت‌های مختلف چرخ دار (برقی)، دستی یا تسمه‌ای به کار روند که در میان کالباس بر‌ها بر اساس میزان مواد قابل خرد کردن، کالباس بر تسمه‌ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

اسلایسر محصولی ایتالیایی برای اسلایس کردن مواد غذایی است که به راحتی امکان برش مواد سخت و نرم را به ما میدهد ، اسلایسر دارای تیغه‌های تیزی است که امکان برش هر مواد را با هر شکل و اندازه‌ای فراهم میکند ، کالباسبر ها در دو نوع ساده و تیغه‌ای تولید میشوند که تیغه‌های ساده با قطر کمتری از مواد کار میکنند .اسلایسر در فروشگاه تراز ایران دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله است ، تیغه‌ها از نوع استیل و ضد زنگ است ، تیغه‌ها قابلیت خرد کردن مواد به اندازه‌های مختلف و به راحتی و بدون هیچ مشکلی دارند ، اسلایسر از دو چرخ کوچک برای انتقال محصول استفاده میکند و به راحتی دستگاه را جابه جا میکند.

کالباس بر محک یک انتخاب خوب و با کیفیت است و اسلایسر محک بر روی تمامی مدل هایش نصب و راه اندازی شده و مشتری امکان تهیه کالباس بر را در هر برندی را دارد. کالباس بر محک از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و کالباس بر محک بر روی مدل های مختلف خود دارای گارانتی 10 ساله یا 14 سال خدمات پس از فروش است ، کالباس بر محک بسیار حرفه‌ای و با کیفیت است و در مدت 10 ماه با یک سال گارانتی خدمات ارایه می‌دهد. کالباس بر محک برای استفاده در فست فود ، رستوران ، کترینگ و یا حتی بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های گوشت کاربرد دارد و قیمت کالباس بر محک بسیار مناسب و رقابتی است و کالباس بر محک برای مصرف صنعتی و قصابی نیز مناسب است. کالباس بر محک دارای یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است ، کالباس بر محک برای مصارف خانگی و قصابی توصیه می‌شود زیرا از کالباس بر در قصابی‌ها زیاد استفاده می‌شود.