بهترین زمان استفاده از بی بی چک مدیکور خارجی و قیمت آن در سال1400

بهترین زمان استفاده از بی بی چک مدیکور خارجی و قیمت آن در سال1400

آرایشی و بهداشتی

این وسیله از یک ظرف پلاستیکی بسیار کوچک و انعطاف پذیر تشکیل می شود که یک سر آن مثبت و سر دیگر آن منفی می باشد و در داخل آن یک پد پلاستیکی بسیار نازک که با یک نوار کاغذی یا شیشه ای محصور شده است وجود دارد. در داخل این پد مقداری مایع وجود دارد که این ماده را معمولا روی کیت و در ظرف مخصوص دستگاه می گذارند. پس از روشن شدن دستگاه، یک چراغ کوچک قرمز رنگ روی صفحه دستگاه روشن می شود.

بی بی چک زیموها مدل خودکاری

بی بی چک زیموها مدل خودکاری مشخصات
    مشاهده قیمت

    اگر چراغ سبز شود یعنی دستگاه آماده استفاده است و اگر قرمز شود یعنی باردار هستید. یکی از روش های تشخیص بارداری، استفاده از نوارهای تست بارداری می باشد. نوار تست حاملگی که معمولا با رنگ های زرد، قرمز و سبز موجود می باشند و نحوه استفاده از آنها هم مشابه نوارهای دیگر می باشد و توسط آن می توان جنسیت کودک را تشخیص داد. از آنجا که در نوار تست، از یک روش حساس برای تشخیص جنسیت استفاده می شود.

    بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 6 عددی

    بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 6 عددیمشخصات
    • کشور مبدا برندایران
    مشاهده قیمت

    از بی بی چک های دستی برای زنان در طول دوران عادت ماهانه (پریود) استفاده می شود. این وسیله از نوعی پلاستیک شفاف با قطر 4 سانتی متر که به شکل یک قطره خون است، ساخته شده و از طریق یک انتهای آن که شبیه دهانه رحم است وارد واژن می شود. همچنین می تواند از جنس سیلیکون یا پنبه یا ابریشم باشد. در زمان استفاده از بی بی چک با قرار دادن انگشت بر روی آن و یا قرار دادن انگشت زیر آن در واژن در هنگام ادرار کردن یا تخلیه ی ادرار، می توان مقادیر کمی از خون اندازه گیری شده را که به سمت گردن رحم پمپ می شود را مشاهده کرد.

    بی بی چک ویور مدل خودکاری

    بی بی چک ویور مدل خودکاریمشخصات
    • کشور مبدا برندایتالیا
    • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده تشخیص بسیار سریع تشخیص بسیار دقیق استفاده خیلی ساده
    مشاهده قیمت

    در طول چرخه ی پریودی ، بی بی چک در یک نقطه خاصی از واژن قرار داده می شود و در زمان خونریزی قاعدگی، خون جمع شده در زیر بی بی چک، خارج می شود. بی بی چک می تواند برای بررسی رشد و تکامل جنین، بررسی بیماری های مقاربتی و بیماری های داخلی مثل بیماری های تخمدان مورد استفاده قرار گیرد. اگر در طول مدت قاعدگی، قاعدگی از این وسیله برای تعیین زمان تخمک گذاری هم استفاده می شود.

    بی بی چک مدیکور مدل Cassette over

    بی بی چک مدیکور مدل Cassette overمشخصات
    • کشور مبدا برندایران
    • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده
    مشاهده قیمت

    برای مثال اگر زنی 24 ساعت پس از نزدیکی حامله شود و بعد از این مدت (یک شب) از او نتیجه تست حاملگی گرفته شود، آن فرد مشکوک به حاملگی می‌باشد. به محض این‌که تخمک آزاد شده از تخمدان ها در بدن شما به شکل یک کیست رشد کند، می‌توان حدس زد که شما حامله هستید یا خیر. البته شما ممکن است یک هفته بعد هم پریود شوید. شما می‌توانید پس از استفاده از بیبی چک، در طول شب از آن استفاده کنید و در صورتی که نتیجه مثبت بود (در زمانی که زمان تخمک گذاری شماست) از روز پنجم تا هفتم پریود بعدی استفاده کنید.

    بی بی چک مدیکور مدل Cassette بسته 6 عددی

    بی بی چک مدیکور مدل Cassette بسته 6 عددیمشخصات
    • کشور مبدا برندایران
    • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
    • سایر توضیحات- دارای یک عدد کاست و یک عدد قطره چکان نمونه برداری - دارای راهنمای ساده برای استفاده
    مشاهده قیمت

    یعنی این‌که تا زمانی که شما باردار نشده‌اید، نمی‌توانید از بیبی چک استفاده کنید. اگر بعد از نزدیکی مشکوک هستید که حامله هستید و یا از آن بی‌خبرید، بهتر است که با همسرتان صحبت کنید تا ببینید چه زمانی می‌توانید از بیبی چک استفاده کنید.این وسیله به کار می رود تا به تشخیص اینکه آیا یک خانم حامله است یا نه کمک کند. از روش های دیگری که برای تعیین بارداری از طریق خون استفاده می شود، تست ادرار است.

    بی بی چک ریما مدل Midstream

    بی بی چک ریما مدل Midstreamمشخصات
    • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
    مشاهده قیمت

    آزمایش ادرار، وجود مقدار مشخصی از هورمون حاملگی در ادرار را نشان می دهد. این مقدار از مقدار معمول بسیار کمتر است. در بعضی موارد ممکن است این مقدار خیلی بیشتر یا خیلی کمتر باشد، اما در کل، این مقدار حدود 8 - 6 قطره در هر شبانه روز در حال نوسان است. آزمایش ادرار می تواند تعداد و چگونگی تشکیل شدن جنین در داخل رحم را مشخص کند. در طی دوران بارداری، ممکن است شما نیاز به استفاده از تست بارداری داشته باشید.

    بی بی چک زیموها مدل خودکاری مجموعه 2 عددی

    بی بی چک زیموها مدل خودکاری مجموعه 2 عددیمشخصات
    • نوع کیتتست بارداری
    • شماره مجوز-
    • جنسپلاستیک
    • کشور مبدا برندایران
    مشاهده قیمت

    این تست، سطح هورمون human test ( hCG ) را مشخص می کند. این هورمون از جنین به رحم مادر ترشح می شود. در هفته های اولیه بارداری، مقدار این هورمون در ادرار به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. 

    بی بی چک ویور مدل خودکاری مجموعه 2 عددی

    بی بی چک ویور مدل خودکاری مجموعه 2 عددیمشخصات
    • کشور مبدا برندایتالیا
    • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده تشخیص بسیار سریع تشخیص بسیار دقیق استفاده خیلی ساده
    مشاهده قیمت

    این وسیله یکی از روش های آزمایش بارداری در خانه می باشد که توسط یک پزشک متخصص زنان و زایمان و ماما ساخته می شود. تست بارداری به صورت ساده با استفاده از یک خط کش منعطف که بر روی دهانه رحم قرار می گیرد، انجام می شود و تا زمانی که مادر تست را انجام دهد از طریق خط کش در همان حالت باقی می ماند. این تست با استفاده از این خط کش به راحتی انجام می شود به صورتی که پس از استفاده از بی بی چک بدون نیاز به کشیدن خط کش، به راحتی می توان نتیجه گرفت که آیا احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ 

    بیبی چک فارکس مدل 101

    بیبی چک فارکس مدل 101مشخصات
    • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
    مشاهده قیمت

    از طریق یک لوله پلاستیکی کوچک یا یک سوزن استریل شده نیز امکان پذیر است. تست بارداری به روش ساده، توسط پزشک متخصص زنان و زایمان ساخته می شود. این تست به صورت سه مرحله انجام می شود که برای انجام آن باید فرد، به طور طبیعی یک سری انقباضات ماهیچه ای داشته باشد و همچنین میزان هورمون بارداری در خون فرد مورد این وسیله معمولا به صورت خود معرف بر روی بدنه خود در محل خط کشی های اطراف گردن بسته می شود. برای شروع باید به پشت و پشت به تخت بخوابید و نوک انگشت های دو دست را بر روی خط کش مورد نظر و در جهت عقربه های ساعت قرار دهید.

    بی بی چک ویور مدل Cassette مجموعه 4 عددی

    بی بی چک ویور مدل Cassette مجموعه 4 عددیمشخصات
    • سایر توضیحاتمجموعه 4 عددی بی بی چک ویور مدل Cassette به همراه قطره چکان
    مشاهده قیمت

    پس از مدتی که نوک انگشت به نوک خط کش رسید، سطح رویی قرص بی بی چک را با پد یا پارچه ای که اندکی نمناک است پاک نمایید و با حرکت آهسته آن، بی بی چک را در آورید. همچنین می‌توانید محل خط کش را بالا بکشید و سپس آن را بردارید. اگر نتیجه مثبت بود و باز هم نتیجه منفی بود این یعنی باردار هستید. در غیر اینصورت ممکن است جنین داخل رحم شما در حال تشکیل باشد. دقت کنید که استفاده از بی بی چک در دوران بارداری هیچ تاثیر منفی بر روی جنین در حال رشد نخواهد داشت. 

    بی بی چک زیموها مدل کاستی R02

    بی بی چک زیموها مدل کاستی R02مشخصات
    • کشور مبدا برندایتالیا
    مشاهده قیمت

    بی بی چک را نباید هر روز صبح ناشتا استفاده کنید. البته در صورتیکه خانم حامله ای از دارو هایی مانند ضد تشنج یا مسکن ها استفاده می کند می توان با این وسیله میزان دوز مصرفی دارو را کنترل کرد. اما استفاده از این دستگاه برای بررسی حاملگی خانگی مجاز نیست، زیرا نمی تواند همه اطلاعات مفید و لازم را به پزشک معالج در باره حاملگی بدهد. از جمله اطلاعاتی که می تواند به پزشک معالج در تشخیص زود هنگام حاملگی کمک کند می تواند شامل این موارد باشد: سن حاملگی، اولین حاملگی و چند هفته حاملگی است. و از هر ده خانم حامله چهار خانم در سن کمتر از هجده سالگی حامله می شوند.

    بی بی چک ویور مدل Cassette

    بی بی چک ویور مدل Cassetteمشخصات
    • سایر توضیحاتتشخیص سریع تشخیص دقیق 99.9 % دارای راهنمای استفاده داخل بسته بندی آن
    مشاهده قیمت

    که البته این آمار در تمام موارد صادق نیست، یعنی ممکن است فردی قبلا با داشتن سابقه ای از حاملگی خارج رحمی حامله شده باشد و الآن دارای سابقه ای از حاملگی داخل رحمی نباشد. معمولا خانم ها در سنینی که هنوز جنین کاملا شکل نگرفته به علت اینکه رحم هنوز به صورت لوله نشده است.

    بی بی چک لومنت مدل Cassette

    بی بی چک لومنت مدل Cassetteمشخصات
    • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
    • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده دارای یک عدد کاست و یک عدد قطره چکان نمونه برداری با دقتت تشخیص 99%
    مشاهده قیمت

    در حقیقت وسیله تست حاملگی خانگی برای شناسایی بارداری استفاده می شود و میزان آن در بین خانم های حامله مختلف متفاوت می باشد. از آنجایی که برای اکثر خانم ها ، زمان استفاده از بی بی چک خیلی زود است ، معمولا بعد از استفاده از این وسیله ، یک عدد داخل ادرار مشخص می شود. به همین دلیل برای این تست از روش خونی استفاده می شود. این تست خون از بی بی چک و کیت های مخصوص که در داروخانه‌ها موجود می باشند

    بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 12 عددی

    بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 12 عددیمشخصات
    • کشور مبدا برندایران
    مشاهده قیمت

     یک بیبی چک سفید رنگ که نوک آن به طور افقی زیر خط صورتی رنگ در امتداد دهانه رحم قرار گرفته و تقریبا با خط صورتی علامتگذاری شده است. یک نوار سبز یا قرمز که اندازه آن در ناحیه گردن تا شانه قرار گرفته و معمولا با یک خط سبز رنگ و یا در ناحیه پشت نوار به همدیگر متصل شده اند. نوار تست به انتهای بیبی چک متصل شده است و با نزدیک شدن به خط صورتی رنگ به انتهای دیگر آن متصل می گردد که به این نوع تست، تست ادرار یا ادرار خط صورتی می گویند

    بی بی چک ریما مدل Cassette

    بی بی چک ریما مدل Cassetteمشخصات
    • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
    مشاهده قیمت

    در صورتی که حاملگی حاصل شود ، در صورتی که از تاریخ آخرین نزدیکی گذشته باشد ، مقدار هورمون HCG از این عدد کمتر می شود که این عدد بعد از 12 ساعت به عددی بین 17 تا 18 در سیکل های 24 ساعته می رسد. اگر در زمان تخمک گذاری با روش ساده ، از روز 12 تا روز 20 اقدام به بارداری نمایید ، تخمک گذاری تان انجام خواهد شد که این عدد بعد از یک ساعت به عدد 14 می رسد و بعد از آن ممکن است تا 2 روز حتی تا 14 روز هم ادامه داشته باشد.

    بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 2 عددی

    بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 2 عددیمشخصات
    • کشور مبدا برندایران
    مشاهده قیمت

    میزان هورمون HCG در حدود 14 روز بعد از نزدیکی مشخص می شود که این عدد بین عدد 14 تا 15 در یک سیکل است. چنانچه در یک سیکل 24 ساعته از روز 10 تا 22 تخمک گذاری صورت گیرد مقدار این عدد 17 تا 18 خواهد بود. تست بارداری به شکل ساده و با تیتر 10 ( معمولا کمتر از 0 ٫ 5 است ) یا تیتر 7 ( معمولا بین 0 ٫ 5 تا 7 ) است .

    بی بی چک مدیکور مدل M-333

    بی بی چک مدیکور مدل M-333مشخصات
    • کشور مبدا برندایران
    • سایر توضیحاتدارای تاییدیه از وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی ایران شماره پروانه ساخت: 16565170
    مشاهده قیمت

    از بی بی چک‌ها برای تشخیص حاملگی هم استفاده می شود. البته در بعضی موارد خاص بی بی چک هم برای بررسی های تشخیصی یا بیماری های خاص مصرف می شود. با این وجود بی بی چک فقط برای بررسی وضعیت تخمک گذاری مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در برخی موارد به تشخیص بیماری هایی که خانم ها در دوران قاعدگی دارند ، کمک می کند. از بی بی چک‌ها در برخی موارد دیگر مثل ارزیابی سلامت جنین در زمان زایمان و یا ارزیابی وضعیت بارداری و در مواردی که وجود بعضی مشکلات و بیماری ها باعث می‌شود که آزمایش ادرار یک فرد مشکوک به نظر برسد ، استفاده می شود.

    بی بی چک مدیکور مدل خودکاری مجموعه 2 عددی

    بی بی چک مدیکور مدل خودکاری مجموعه 2 عددیمشخصات
      مشاهده قیمت

      اما کاربرد اصلی بی بی چک زمانی است که شما به بیماری خاصی مبتلا هستید و قصد دارید وضعیت سلامت جنین را بررسی کنید ، با انجام این تست پزشک متوجه می شود که آیا در رحم شما مشکلی وجود دارد یا خیر. برای انجام تست ادرار راه های بسیاری وجود دارد که می توان از آن‌ها استفاده کرد.  

      بی بی چک ریما مدل مدادی

      بی بی چک ریما مدل مدادیمشخصات
      • کشور مبدا برندایران
      مشاهده قیمت

      بی بی چک مدیکور مدل Cassette

      بی بی چک مدیکور مدل Cassetteمشخصات
      • سایر توضیحاتتشخیص سریع در 1 الی 2 دقیقه تشخیص دقیق با دقت 99.8 % دارای راهنمای استفاده بر روی بسته بندی آن
      مشاهده قیمت

      بی بی چک یونی تست مدل 001 مجموعه 5 عددی

      بی بی چک یونی تست مدل 001 مجموعه 5 عددی مشخصات
      • کشور مبدا برندایران
      مشاهده قیمت

      بی بی چک ویور مدل خودکاری مجموعه 3 عددی

      بی بی چک ویور مدل خودکاری مجموعه 3 عددیمشخصات
      • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده تشخیص بسیار سریع تشخیص بسیار دقیق استفاده خیلی ساده
      مشاهده قیمت

      بی بی چک ویتاساین مدل Cassette

      بی بی چک ویتاساین مدل Cassetteمشخصات
      • سایر توضیحاتتست تشخیص بارداری یکبارمصرف کاستی (Cassette) دارای یک عدد کاست تشخیص بارداری و یک عدد قطره چکان نمونه برداری دارای دستورالعمل فارسی تشخیص بسیار دقیق( 99% ) تشخیص بسیار سریع استفاده آسان
      مشاهده قیمت

      بی بی چک مدیکور مدل خودکاری مجموعه 3 عددی

      بی بی چک مدیکور مدل خودکاری مجموعه 3 عددیمشخصات
        مشاهده قیمت

        بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 102 عددی

        بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 102 عددیمشخصات
        • کشور مبدا برندچین
        مشاهده قیمت

        بی بی چک مدیکور مدل Cassette بسته 102 عددی

        بی بی چک مدیکور مدل Cassette بسته 102 عددیمشخصات
        • سایر توضیحاتتشخیص سریع در 1 الی 2 دقیقه تشخیص دقیق با دقت 99.8 % دارای راهنمای استفاده بر روی بسته بندی آن
        مشاهده قیمت

        بی بی چک یونی تست مدل 003 مجموعه 10 عددی

        بی بی چک یونی تست مدل 003 مجموعه 10 عددیمشخصات
        • کشور مبدا برندایران
        مشاهده قیمت

        بی بی چک زیموها مدل کاستی مجموعه 3 عددی

        بی بی چک زیموها مدل کاستی مجموعه 3 عددیمشخصات
          مشاهده قیمت

          بی بی چک ریما مدل خودکاری

          بی بی چک ریما مدل خودکاریمشخصات
          • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
          مشاهده قیمت

          بی بی چک ونسلتو مدل Cassette مجموعه 3 عددی

          بی بی چک ونسلتو مدل Cassette مجموعه 3 عددیمشخصات
          • کشور مبدا برندایران
          مشاهده قیمت

          بی بی چک ریما مدل Midstrem مجموعه 2 عددی

          بی بی چک ریما مدل Midstrem مجموعه 2 عددیمشخصات
          • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
          مشاهده قیمت

          بی بی چک وندفو مدل SEGAL مجموعه 3 عددی

          بی بی چک وندفو مدل SEGAL مجموعه 3 عددیمشخصات
          • سایر توضیحاتتست تشخیص بارداری یکبارمصرف کاستی (Cassette) دارای دستورالعمل فارسی دارای راهنمای ساده برای استفاده دارای یک عدد کاست تشخیص بارداری و یک عدد قطره چکان نمونه برداری داخل بسته تشخیص بسیار سریع تشخیص بسیار دقیق(بالای 99% دقت) سهولت در خواندن نتیجه تشخیص سریع بارداری زودتر از 5 روز از جایگزینی تخمک لقاح یافته مجموعه سه بسته 1 عددی
          مشاهده قیمت

          بیبی چک فارکس مدل 01

          بیبی چک فارکس مدل 01مشخصات
          • کشور مبدا برندایران
          • سایر توضیحاتمدل خودکاری تست سریع بارداری حساسیت بالا 99% در تشخیص پاسخ تست بارداری تنها در 3 دقیقه
          مشاهده قیمت

          بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 10 عددی

          بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 10 عددیمشخصات
          • کشور مبدا برندایران
          مشاهده قیمت

          بی بی چک روژان مدل cassette مجموعه 3 عددی

          بی بی چک روژان مدل cassette مجموعه 3 عددیمشخصات
            مشاهده قیمت

            بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE

            بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            بی بی چک زیموها مدل R01

            بی بی چک زیموها مدل R01مشخصات
            • سایر توضیحاتراهنمای استاده در روی جعبه مندرج شده است
            مشاهده قیمت

            بی بی چک روژان مدل cassette مجموعه 2 عددی

            بی بی چک روژان مدل cassette مجموعه 2 عددیمشخصات
            • نوع کیتتست بارداری
            • شماره مجوز-
            • جنسپلاستیک
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            بی بی چک ویتروتک مدل Cassette بسته 6 عددی

            بی بی چک ویتروتک مدل Cassette بسته 6 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • سایر توضیحاتاستفاده آسان با توضیحات در محصول
            مشاهده قیمت

            بی بی چک ریما مدل Cassette مجموعه 2 عددی

            بی بی چک ریما مدل Cassette مجموعه 2 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
            مشاهده قیمت

            بی بی چک روژان مدل cassette مجموعه 4 عددی

            بی بی چک روژان مدل cassette مجموعه 4 عددیمشخصات
            • نوع کیتتست بارداری
            • شماره مجوز-
            • جنسپلاستیک
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 4 عددی

            بی بی چک یونی تست مدل CASSETTE مجموعه 4 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            بی بی چک لومنت مدل Cassette4 مجوعه 4 عددی

             بی بی چک لومنت مدل Cassette4 مجوعه 4 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            • سایر توضیحات
            مشاهده قیمت

            بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 16 عددی

            بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 16 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 20 عددی

            بی بی چک مدیکور مدل Cassette مجموعه 20 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            تست بارداری بی بی چک Medicore مدل Cassette ۹۹.۸٪

            تست بارداری بی بی چک Medicore مدل Cassette ۹۹.۸٪مشخصات
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده دارای یک عدد کاست و یک عدد قطره چکان نمونه برداری
            مشاهده قیمت

            بی بی چک ویور مدل Cassette مجموعه 2 عددی

            بی بی چک ویور مدل Cassette مجموعه 2 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتتشخیص سریع تشخیص دقیق 99.9 % دارای راهنمای استفاده داخل بسته بندی آن
            مشاهده قیمت

            بی بی چک ونسلتو مدل Cassette مجموعه 5 عددی

            بی بی چک ونسلتو مدل Cassette مجموعه 5 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            بی بی چک ویور مدل Cassette مجموعه 3 عددی

            بی بی چک ویور مدل Cassette مجموعه 3 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتتشخیص سریع تشخیص دقیق 99.9 % دارای راهنمای استفاده داخل بسته بندی آن
            مشاهده قیمت

            بی بی چک لومنت مدل Cassette8 مجموعه 8 عددی

             بی بی چک لومنت مدل Cassette8 مجموعه 8 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            • سایر توضیحات
            مشاهده قیمت

            بی بی چک لومنت مدل Cassette12 مجموعه 12 عددی

             بی بی چک لومنت مدل Cassette12 مجموعه 12 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            • سایر توضیحات
            مشاهده قیمت

            تست تخمک گذاری مکث 14 مدل LH بسته 5 عددی

            تست تخمک گذاری مکث 14 مدل LH بسته 5 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            تست تخمک گذاری ریما مدل LH بسته 5 عددی

            تست تخمک گذاری ریما مدل LH بسته 5 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
            مشاهده قیمت

            تست بارداری روژان مدل میداِستریم خودکاری 99.9%

            تست بارداری روژان مدل میداِستریم خودکاری 99.9%مشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            • سایر توضیحاتبرای بهتر بودن نتیجه حتما دستور استفاده را مطالعه نمایید یا فیلم آموزشی را با دقت مشاهده نمائید .
            مشاهده قیمت

            کاندوم گودلایف مدل Dotted مجموعه 3 عددی

            کاندوم گودلایف مدل Dotted مجموعه 3 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            دستگاه تست باروری او وی یو پرد مدل OVU-X

            دستگاه تست باروری او وی یو پرد مدل OVU-Xمشخصات
            • سایر توضیحاتدستگاه تست باروری و زمان تخمک گذاری
            مشاهده قیمت

            تست بارداری مدیکور مدل Cassette ۹۹.۸٪ بسته 2 عددی

            تست بارداری مدیکور مدل Cassette ۹۹.۸٪ بسته 2 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده دارای یک عدد کاست و یک عدد قطره چکان نمونه برداری تشخیص بسیار سریع تشخیص بسیار دقیق استفاده خیلی ساده
            مشاهده قیمت

            تست بارداری ریما مدل Hello Baby

            تست بارداری ریما مدل Hello Babyمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            • سایر توضیحاتبرای نتیجه دقیق و درست از خودکار تست بارداری ریما بایستی حداقل 4 روز از زمان شروع سیکل عادت ماهیانه شما گذشته باشد. (در مورد ساير تست ها اين زمان 10 روز است و تست ريما 6 روز زودتر نتيجه را نشان مي دهد) حساسیت این تست 25 mlu/ml بوده که به معنای حداقل حجم هورمون HCG (هورمون بارداری) مورد نیاز در ادرار است. جهت انجام تست بارداری خودکاری ریما به روش زیر عمل کنید: 1.خودکار تست بارداری را از محفظه آلومینیومی خارج کنید. 2.درپوش رنگی تست را از بدنه خودکار تست بارداری جدا کنید. 3.زبانه باریک که در زیر درپوش قرار داشته را از قسمت فلش در مسیر خروج ادرار به مدت 2 الی 4 ثانیه ثابت نگه دارید تا ادرار وارد خودکار تست شود. 4.درپوش را مجددا ببندید. 5.خودکار را در سطح صافی به صورت افقی قرار دهید. 6.سه دقیقه منتظر نمایان شدن نتیجه در زیر محفظه شفاف باشید. یکی از 3 نتیجه زیر را در قسمت CT (شفاف) تست مشاهده خواهید کرد: الف ) تست مثبت (بارداری): 2 خط رنگی نمایان شده است و هر دو بخش C و T دارای یک خط رنگی هستند. ب) تست منفی (عدم بارداری): یک خط رنگی در بخش C نمایان شده است. ج) تست نامعتبر: یک خط رنگی در بخش T نمایان شده است. چند نکته مهم دیگر: در صورتی که نتیجه تست مثبت (بارداری) در بازه زمانی 5 الی 10 دقیقه رویت شود، بهتر است نتیجه تست را در چند روز آینده مجددا تکرار کنید تا از حصول نتیجه اطمینان بیابید. در صورت باز بودن یا پارگی پوشش آلومینیومی از تست استفاده نکنید. پس از باز کردن پوشش آلومینیومی، حداکثر تا 10 دقیقه از تست استفاده نمایید. در زمانی که منتظر هستید نتیجه تست مشخص شود، از دست زدن به بخش شفاف CT خودداری کنید.
            مشاهده قیمت

            تست بارداری زیموها مدل میداستریم مجموعه 3 عددی

            تست بارداری زیموها مدل میداستریم مجموعه 3 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • سایر توضیحاتمجموعه سه عددی
            مشاهده قیمت

            تست بارداری مدیکور مدل Cassette ۹۹.۸٪ بسته 3 عددی

            تست بارداری مدیکور مدل Cassette ۹۹.۸٪ بسته 3 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده دارای یک عدد کاست و یک عدد قطره چکان نمونه برداری تشخیص بسیار سریع تشخیص بسیار دقیق استفاده خیلی ساده سه بسته 1 عددی
            مشاهده قیمت

            تست بارداری ریما مدل خودکاری

            تست بارداری ریما مدل خودکاریمشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
            مشاهده قیمت

            تست بارداری مدیکور مدل کاستی

            تست بارداری مدیکور مدل کاستیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای ساده برای استفاده دارای یک عدد کاست و یک عدد قطره چکان نمونه برداری
            مشاهده قیمت

            تست بارداری ریما مدل Cassette Hello Baby

            تست بارداری ریما مدل Cassette Hello Baby مشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
            مشاهده قیمت

            تست بارداری زیموها مدل cassette

            تست بارداری زیموها مدل cassetteمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            تست بارداری زیموها مدل Cassette مجموعه 3 عددی

            تست بارداری زیموها مدل Cassette مجموعه 3 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • سایر توضیحاتمجموعه سه عددی
            مشاهده قیمت

            تست بارداری زیموها مدل میداستریم

            تست بارداری زیموها مدل میداستریممشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            تست بارداری ریما مدل Cassette Hello Baby مجموعه 2 عددی

            تست بارداری ریما مدل Cassette Hello Baby مجموعه 2 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
            مشاهده قیمت

            بی بی چک ریما مدل کاستی

            بی بی چک ریما مدل کاستی مشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
            مشاهده قیمت

            بیبی چک مدیکور مدل Midstream بسته 2 عددی به همراه کاندوم مدل x

            بیبی چک مدیکور مدل Midstream بسته 2 عددی به همراه کاندوم مدل xمشخصات
            • کشور مبدا برندچین
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            مشاهده قیمت

            بی بی چک لاوین رز مدل قلمی به همراه کاندوم مدل X

            بی بی چک لاوین رز مدل قلمی به همراه کاندوم مدل Xمشخصات
            • کشور مبدا برندچین
            • ویژگی‌ محصولات بهداشت جنسیکلاسیک و ساده
            مشاهده قیمت

            تست تخمک گذاری مدیکور مدل LH بسته 5 عددی به همراه کاندوم مدل X

            تست تخمک گذاری مدیکور مدل LH بسته 5 عددی به همراه کاندوم مدل Xمشخصات
            • کشور مبدا برندچین
            • سایر توضیحاتدارای مجوز بهداشت شماره 307/1040
            مشاهده قیمت

            بی بی چک ریما مدل Cassette بسته 3 عددی

            بی بی چک ریما مدل Cassette بسته 3 عددیمشخصات
            • سایر توضیحاتدارای راهنمای استفاده
            مشاهده قیمت

            بی بی چک پریکیر مدل کاستی

            بی بی چک پریکیر مدل کاستیمشخصات
            • سایر توضیحاتراهنمای استاده در روی جعبه مندرج شده است -استفاده آسان - دقت بالا -تشخیص سریع
            مشاهده قیمت

            بی بی چک مدیکور مدل خودکاری مجموعه 3 عددی

            بی بی چک مدیکور مدل خودکاری مجموعه 3 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • سایر توضیحاتراهنمای استاده در روی جعبه مندرج شده است
            مشاهده قیمت

            بی بی چک روژان مدل خودکاری

            بی بی چک روژان مدل خودکاریمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • سایر توضیحاتراهنمای استفاده در روی جعبه
            مشاهده قیمت

            بی بی چک وندفو مدل SEGAL

            بی بی چک وندفو مدل SEGAL مشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            نوار تست قند خون ای بی چک مدل EB001 بسته 50 عددی

            نوار تست قند خون ای بی چک مدل EB001 بسته 50 عددیمشخصات
            • ابعاد3x3x6 سانتی‌متر
            • کاربرد به صورتخانگی
            • انواع نمایشگرنمایشگر تعویض باتری
            • تجهیزات همراهنوار تست
            • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیتامکان تنظیم هشدار
            • وزن8 گرم
            • زمان پاسخگویی به تست5
            • حداقل خون مورد نیاز0.5
            • تعداد نوار تست50
            • منبع انرژیباتری
            مشاهده قیمت

            تست بارداری مدیکور مدل strip مجموعه 3 عددی

            تست بارداری مدیکور مدل strip مجموعه 3 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندچین
            مشاهده قیمت

            بی بی چک روژان مدل کاستی مجموعه 2 عددی

            بی بی چک روژان مدل کاستی مجموعه 2 عددی مشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            مشاهده قیمت

            تست تخمک گذاری آی تست مدل LH بسته 5 عددی

            تست تخمک گذاری آی تست مدل LH بسته 5 عددیمشخصات
            • کشور مبدا برندایران
            • سایر توضیحاتحساس به ترشح زیاد هورمن LH تعیین دقیق و آسان زمان تخمک گذاری افزایش شانس بارداری استفاده به منظور باردار شدن استفاده به منظور جلوگیری از بارداری
            مشاهده قیمت