راهنمای خرید بهترین مارک قیچی مفتول بر ژاپنی و ایران پتک مدل دست دوم با قیمت مناسب

راهنمای خرید بهترین مارک قیچی مفتول بر ژاپنی  و ایران پتک مدل دست دوم با قیمت مناسب

خودرو

قیچی یکی از ابزارهاست که در زندگی بشر از اهمیت خاصی برخوردار است. قیچی از قدیمی ترین ابزار کار است و در ابتدایی‌ترین روش صنعتی شدن استفاده می شد. در روش مکانیکی با کشیدن قیچی بر روی سطح یک قطعه کار و وارد کردن ضربه به آن قسمت می توان برش دلخواه را ایجاد نمود. دستگاه قیچی از طریق نیروی دست اقدام به برش می کند. قیچی ها در دو نوع دستی و برقی در بازار وجود دارند.

قیچی مفتول بر مدل بیگ بر کد YP-HR-600MM

قیچی مفتول بر مدل بیگ بر کد YP-HR-600MMمشخصات
  • وزن2.2 کیلوگرم
  • سایز محصول24 اینچ یا 600 میلیمتر
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات- قیچی مفتول بر فولادی مدل بیگ بر - سایز: 24 اینچ ( 600 میلیمتر ) - عرض بازشو دهانه کارگیر : 22 میلیمتر - مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی - قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی برای جلوگیری از اسیب رسیدن به دست کاربر ضد تعریق و ضد خش - ابعاد قیچی : طول : 60 ، عرض : 14 و ضخامت : 3 سانتی‌متر - مناسب برش : مفتول، مهره، میله ، زنجیر و میل‌گرد ( تا قطر 22 میلیمتر )
مشاهده قیمت
قیچی دستی برای برش در اندازه های کوچک تر استفاده می شود و به کمک آن قادر خواهید بود قطعات سنگین را برش دهید. قیچی های برقی برای برش اجسام در اندازه های بزرگتر کاربرد دارد. یکی دیگر از انواع قیچی ها که به تازگی وارد ایران شده و در ایران نیز به سرعت در حال رشد است، قیچی آرماتوربندی است. قیچی ها با اشکال مختلف و به روش های گوناگونی ساخته و عرضه می شوند. برش میلگرد با قیچی آرماتوربندی از رایج ترین روش های استفاده از قیچی است که برای اندازه های مختلف در بازار موجود است.

قیچی مفتول بر کاکو مدل CD-3008

قیچی مفتول بر کاکو مدل CD-3008مشخصات
  • وزن0.224 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت
قیچی فلزی، قیچی نجاری و قیچی نجاری برقی (تیغه الماسه) را می توان از متداول ترین قیچی های موجود در بازار دانست. اما، آنچه که در مورد همه ی انواع قیچی های موجود در بازار صدق می کند، کارایی این ابزارها برای برش و جداسازی قطعات است. در واقع، می توان گفت این ابزارها، به وسیله ی برق کار می کنند.این قیچی ها با برق خانگی یا برق صنعتی به صورت دستی و با برق شهر روشن می شوند.

قیچی مفتول بر کاکو مدل CD-3008

قیچی مفتول بر کاکو مدل CD-3008مشخصات
  • وزن0.290 کیلوگرم
مشاهده قیمت
قیچی های مفتولی بیشترین استفاده را در صنایع مختلف دارند و به عنوان ابزاری کاربردی شناخته می شوند. این قیچی ها دارای تنوع زیادی هستند و از اندازه های بسیار ریز برای بریدن مفتول ها گرفته تا اندازه های بسیار بزرگ، در همه آن ها یافت می شود. خرید قیچی مفتول بر با توجه به اندازه و ظرافت سیم های مفتولی، می تواند به شما در برش دقیق تر مفتول کمک کند. از جمله ویژگی هایی که هر نوع قیچی را به ابزاری کاربردی تبدیل کرده است، قابلیت خم کردن مفتول ها است. برای این که بتوانید سیم‌های بسیار نازک را خم کنید، باید دستگاه های مخصوصی خریداری کنید که این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهند.

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV00450

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV00450مشخصات
  • وزن1.610 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- از قیچی میلگرد بر برای برش انواع میلگرد ها, مفتول ها و ... استفاده می شود. - سیستم کارکرد به صورت دست می باشد. - انتهای دسته برای راحتی در کار دارای روکش ضدلغزش و تعرق می باشد. - کلیه قطعات از آلیاژ فورج فولادی ساخته شده است. - طول کلی : 450 میلیمتر یا 18 اینچ. - قطر قطعه کار با حداکثر سختی 40HRC این قیچی مفتول بر 6mm می باشد. - قطر قطعه کار با حداکثر استحکام کششی 49.6kg/mm2 این قیچی مفتول 8mm است. - فک این میلگرد بر دستی ساخته شده از فولاد با مقاومت بالا می باشد. - قابلیت تعویض تمامی قطعات امکان پذیر است. - قابلیت تنظیم فاصله دهانه تیغه ها. - این میلگرد بر دستی ساخت کشور ایران است.
مشاهده قیمت
قیچی مفتول بر یکی از انواع مختلفی است که در انواع مختلف فلزی، پلاستیکی، برقی و دستی وجود دارند. این قیچی برای برش های مختلف استفاده می شود و دارای دو سر مجزا می باشد که برای برش های صاف و اریب استفاده می شود. برخی افراد این قیچی را فقط برای برش های اریب و صاف استفاده می کنند و برخی دیگر علاوه بر این موارد برای برش های منحنی شکل استفاده می کنند.

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV1050

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV1050مشخصات
  • وزن9.2 کیلوگرم
  • سایر توضیحات - افزایش قابلیت سخت‌بری قطعات از 40 راکول‌سی به 48 راکول‌سی - دارای تیغه‌ها و اهرم‌های فورج شده به روش آهنگری - قابلیت تنظیم فاصله‌ی دهانه تیغه‌ها - قابلیت تعویض کلیه‌ی قطعات - تولید شده مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 9225 - ساخته شده از قطعات تمام فولادی - سايز 1050 سخت بر - دارای تیغه‌های دوبار فورج شده
مشاهده قیمت
قیچی های فولادی، قیچی های آلومینیومی، قیچی های پلاستیکی و... از انواع قیچی های فولادی هستند که در بازار وجود دارند و از کیفیت و دقت و قدرت بالایی نیز برخوردار هستند. به این نوع قیچی ها که دارای شکل ها و سایزهای مختلف هستند، قیچی های مفتول بر نیز گفته می شود. جنس فولاد مورد استفاده در این قیچی‌ها بسیار مهم است. در هنگام انتخاب بهترین قیچی برای کار با فلز باید به شکل ظاهری آن دقت کرد. به عنوان مثال اگر در اندازه های کوچک تر و در وزن های کم از این قیچی ها استفاده می کنید باید آن ها را به دست افراد مطمین سپرده و از آن ها اطمینان داشته باشید

قیچی مفتول بر اینکو مدل HMBC0808

قیچی مفتول بر اینکو مدل HMBC0808مشخصات
  • وزن0.3 کیلوگرم
  • سایز محصول8 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
  • سایر توضیحاتساخته شده از فولاد کروم وانادیوم جنس دسته ها از پلاستیک TPR ضد لغزش و ضد تعریق طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک ساخت چین تحت لیسانس امریکا
مشاهده قیمت
قیچی یکی از ابزار مورد استفاده برای برش دادن فلزات است که از دو نوع دسته برای برش دادن و از یک نوع میله برای نگه داشتن دسته تشکیل شده است. متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان، دسته‌ی فلزی را غیر قابل استفاده می‌دانند. این دسته‌ها در اثر مرور زمان به وسیله‌ی زنگ زدگی از حالت طبیعی خارج می‌شود و در نتیجه کارایی خود را از دست می‌دهد

قیچی مفتول بر مدل بیگ بر کد YP-NEW-215MM

قیچی مفتول بر مدل بیگ بر کد YP-NEW-215MMمشخصات
  • وزن0.275 کیلوگرم
  • سایز محصول8 اینچ یا 215 میلیمتر
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات- انبر مفتول بر مدل بیگ بر - سایز 8 راینچ یا 215 میلیمتر - تهیه شده از قطعات تمام فولادی - دارای تیغه‌ها و اهرم‌های فورج شده به روش آهنگری - قابلیت تنظیم فاصله دهانه تیغه - قرارگیری لبه‌ی برنده تیغه‌ها درست در مخزن ضخامتی آن‌ها - ایجاد کمترین تغییر در مقطع برش
مشاهده قیمت
در بازار خرید قیچی‌های فلزی یا قیچی‌های دسته فلزی، انواع مختلفی از این ابزار در مدل‌های مختلف با قیمت‌های مختلف وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها عملکرد متفاوت است.انواع مختلفی از قیچی‌های مفتول بر وجود دارد که از دسته بندی و سایز های مختلف ساخته شده‌اند.  این اطلاعات شامل سایز هر کدام، جنس تیغه ها، نوع برش آن‌ها و غیره می‌شود.

قیچی مفتول بر مدل raid8 سایز 8 اینچ

قیچی مفتول بر مدل raid8 سایز 8 اینچمشخصات
  • وزن0.3 کیلوگرم
  • سایز محصول8
  • سایر توضیحاتبرش پیچ ، میله ، مش ، سیم و غیره را با حداکثر قطر 2.5 میلی متر پوشش می دهد.
مشاهده قیمت
برخی از قیچی‌ها کاربرد صنعتی داشته و برای برش مفتول ها مناسب اند، برخی دیگر با دندانه های مختلف برای برش ورق های ضخیم و برخی دیگر با دندانه های بسیار نرم و ظریف و در عین حال کاربردی طراحی و ساخته شده اند. قیچی های مفتول بر دسته ای از قیچی ها هستند که برای کار در کارگاه ها و کارهای سنگین طراحی شده اند. بسیاری از کارگاه های فلزی و دیگر صنایع، برای برش ورق های فلزی از قیچی های معمولی و کوچک استفاده می‌کنند.

قیچی مفتول بر ایران پتک مدل CA 3010

قیچی مفتول بر ایران پتک مدل CA 3010مشخصات
  • وزن4.2 کیلوگرم
  • سایز محصول30
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشقابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحاتکلیه قطعات فولادی می‌باشند. تیغه‌ها و اهرم‌ها به روش آهنگری (فورج) ساخته می‌شوند. فاصله دهانه تیغه‌ها قابل تنظیم هستند. کلیه قطعات قابل تعویض هستند. قیچی های مفتول بر سایز 750 میلی متر دارای تیغه‌هایی هستند که لبه برنده‌شان درست در مرکز ضخامتی آن‌ها قرار گرفته است. مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 9225 تولید می‌شود.
مشاهده قیمت
برخی از کارگاه ها، علاوه بر قیچی های فولادی و قیچی های معمولی فلزی، برای برش ورق های مسی و آلومینیومی نیز به قیچی‌های مفتول بر نیاز دارند. این نوع از قیچی‌ها دارای انواع مختلفی اند. اما در میان این نوع از قیچی ها، نمونه هایی با تیغه فولادی و تیغه آلومینیومی عرضه شده اند.از قیچی ها برای بریدن و شکل دهی انواع چوب، فولاد و سایر فلزات می توان استفاده کرد. از قیچی ها برای بریدن و شکل دهی انواع چوب، فولاد و سایر فلزات می توان استفاده کرد.

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV600

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV600مشخصات
  • وزن2.750 کیلوگرم
  • سایر توضیحات - کلیه قطعات ساخته شده از فولاد - تیغه و اهرم ساخته شده به روش آهنگری (فورج) - فاصله دهانه و تیغه ها قابل تنظیم هستند - کلیه قطعات قابل تعویض هستند - قرار گیری لبه برنده تیغه ها خارج از مرکز ضخامتی - ایجاد کمترین تغییر فرم در سطح برش - تولید شده مطابق با استاندرد 9225 ملی ایران
مشاهده قیمت
انتخاب بهترین قیچی با توجه به نوع کاربرد و نیاز می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در هنگام خرید قیچی یا همان وسیله ای که با یک دست می توانیم با آن کار کنیم باید به نکات مختلفی توجه شود. در هنگام خرید قیچی باید توجه داشت که قیچی مورد نظر با سایز موردنظر به چه میزان قابلیت برش دادن مفتول در بین ابزار های مختلف را دارا می باشد و یا اینکه چه مقدار از کار برش به دلیل نیاز به کشش مفتول از طریق قیچی انجام می گیرد.

قیچی مفتول بر مدل GH-600

قیچی مفتول بر مدل GH-600مشخصات
  • وزن2.207 کیلوگرم
  • سایز محصول24 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت
اگر به دنبال یک قیچی مقرون به صرفه می باشید و به دنبال خرید یک قیچی برای کارگاه خود هستید می توانید از انواع قیچی های دستی و یا برقی بهره بگیرید. قیچی ها یکی از ابزار هایی هستند که در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شوند. انتخاب بهترین قیچی با توجه به نوع کاربرد و نیاز می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. 

قیچی مفتول بر مدل HE350

قیچی مفتول بر مدل HE350مشخصات
  • وزن1800 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشدارای روکش دسته
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل کوییک کد YP-KA-450MM سایز 18 اینچ

قیچی مفتول بر مدل کوییک کد YP-KA-450MM سایز 18 اینچمشخصات
  • وزن1.300 کیلوگرم
  • سایز محصول18 اینچ یا 450 میلیمتر
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات- قیچی مفتول بر فولادی مدل کوییک - سایز: 18 اینچ ( 450 میلیمتر ) - عرض بازشو دهانه کارگیر :18 میلیمتر - مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی - قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی برای جلوگیری از اسیب رسیدن به دست کاربر ضد تعریق و ضد خش - ابعاد قیچی : طول : 45 ، عرض : 11 و ضخامت : 2.5 سانتی‌متر - مناسب برش : مفتول، مهره، میله ، زنجیر و میل‌گرد ( تا قطر 18 میلیمتر )
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل کوییک کد YP-KA-600MM سایز 24 اینچ

قیچی مفتول بر مدل کوییک کد YP-KA-600MM سایز 24 اینچمشخصات
  • وزن2 کیلوگرم
  • سایز محصول24 اینچ یا 600 میلیمتر
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات- قیچی مفتول بر فولادی مدل کوییک - سایز: 24 اینچ ( 600 میلیمتر ) - عرض بازشو دهانه کارگیر : 20 میلیمتر - مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی - قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی برای جلوگیری از اسیب رسیدن به دست کاربر ضد تعریق و ضد خش - ابعاد قیچی : طول : 60 ، عرض : 13 و ضخامت : 3 سانتی‌متر - مناسب برش : مفتول، مهره، میله ، زنجیر و میل‌گرد ( تا قطر 20 میلیمتر )
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل 350M

قیچی مفتول بر مدل 350Mمشخصات
  • وزن0.780 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات - تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد - دسته به همراه روکش پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک - آلیاژ سخت‌کاری شده برای افزایش استحکام و مقاومت - قدرت بالای اهرم در هنگام برش - تیغه های قابل تعویض و تنظیم شونده
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر کارناوال مدل K-350

قیچی مفتول بر کارناوال  مدل K-350مشخصات
  • وزن0.8 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتبسیار محکم و کیفیت فوق العاده تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV00350

قیچی مفتول بر ایران پتک کد RSTV00350مشخصات
  • وزن1.100 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- جنس فک: فولاد - جنس بدنه و دسته: فولاد - قطر قطعه کار با حداکثر سختی40HRC : پنج میلی متر - قطر قطعه کار با حداکثر استحکام کششی 49.6kg/mm2: هفت میلی متر - لبه برنده این تیغه‌ها خارج از مرکز ضخامتی آن‌ها می‌باشد. - مزیت اینگونه تیغه‌ها این است که سطح مقطع برش دارای کمترین تغییر فرم بوده و تقریباً صاف می‌باشد - تیغه‌ها و اهرم‌های ساخته شده به روش آهنگری (فورج) - تولید شدخ مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 9225 - قابلیت تنظیم فاصله دهانه تیغه‌ها - ساخته شده از قطعات فولادی - ساخت ایران
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر کارناوال مدل k-600

قیچی مفتول بر کارناوال مدل k-600مشخصات
  • وزن2.094 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر کارناوال مدل k-450

قیچی مفتول بر کارناوال مدل k-450مشخصات
  • وزن1.290 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر دینگی مدل 450 سایز 18 اینچ

قیچی مفتول بر دینگی مدل 450 سایز 18 اینچمشخصات
  • وزن2500 کیلوگرم
  • سایز محصول18 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر دینگی مدل 450 سایز 18 اینچ

قیچی مفتول بر دینگی مدل 450 سایز 18 اینچمشخصات
  • وزن2500 کیلوگرم
  • سایز محصول18 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل Hit900

قیچی مفتول بر مدل Hit900مشخصات
  • وزن1.800 کیلوگرم
  • سایز محصول900
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحاتتیغه قیچی مفتول بر سایز 36 اینچ تیغه قیچی مفتول بر سایز 900 پیچ و مهره نمره 16 برای تنظیم کردن تیغه ها دارای پیچ و مهره نمره 14 برای بستن تیغه بر روی دسته آلیاژ فولادی کروم مولیبدن (Cr-mo )
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر فورس مدل 9U050130

قیچی مفتول بر فورس مدل 9U050130مشخصات
  • وزن3.85 کیلوگرم
  • سایز محصول30 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
مشاهده قیمت

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-004 سایز 36 اینچ

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-004 سایز 36 اینچمشخصات
  • وزن1.9 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- مناسب قیچی مفتول بر 36 اینچ
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر هانتر مدل 750 سایز 30 اینچ

قیچی مفتول بر هانتر مدل 750 سایز 30 اینچمشخصات
  • وزن1500 کیلوگرم
  • سایز محصول30 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات- طول: 79 سانتی متر - کلیه قطعات از جنس فولاد - تیغه‌ها و اهرم‌ها ساخته شده به روش آهنگری (فورج) - دارای تیغه‌هایی که لبه برنده‌شان درست در مرکز ضخامتی آن‌ها قرار گرفته است - دارای طراحی حرفه ای و منحصر به فرد - قابلیت برش قطعه کار با حداکثر سختی 40HRC به قطر 9 میلی متر - قابلیت برش قطعه کار با حداکثر استحکام کششی 49.6kg/mm2 به قطر 13 میلی متر
مشاهده قیمت

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-002 سایز 14 اینچ

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-002 سایز 14 اینچمشخصات
  • وزن0.6 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- مناسب قیچی مفتول بر 14 اینچ
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل THT-113141 سایز 14 اینچ

قیچی مفتول بر مدل THT-113141 سایز 14 اینچمشخصات
  • وزن0.925 کیلوگرم
  • سایز محصول14
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشقابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحاتقیچی مفتول بر توتال ، جنس درجه یک حداکثر باز شوندگی : ۱.۵ سانت
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر دینگشی مدل 22008 سایز 8 اینچ

قیچی مفتول بر دینگشی مدل 22008 سایز 8 اینچمشخصات
  • وزن0.29 کیلوگرم
  • سایز محصول8
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشقابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحاتتهیه شده از قطعات تمام فولادی - دارای تیغه‌ها و اهرم‌های فورج شده به روش آهنگری - قابلیت تنظیم فاصله دهانه تیغه - قرارگیری لبه‌ی برنده تیغه‌ها درست در مخزن ضخامتی آن‌ها - ایجاد کمترین تغییر در مقطع برش
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر سفیر مدل 1050mm

قیچی مفتول بر سفیر مدل 1050mmمشخصات
  • وزن9 کیلوگرم
  • سایز محصول42 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر وینکس مدل EH2410

قیچی مفتول بر وینکس مدل EH2410مشخصات
  • وزن9 کیلوگرم
  • سایز محصول42 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر توتال مدل THT-113181

قیچی مفتول بر توتال مدل THT-113181مشخصات
  • وزن1.500 کیلوگرم
  • سایز محصول18
  • سایر توضیحاتقیچی مفتول بر توتال ، جنس درجه یک حداکثر بازشوندگی : ۲ سانتی متر
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر نیوتون مدل 215MM سایز 8.5 اینچ

قیچی مفتول بر نیوتون مدل 215MM سایز 8.5 اینچمشخصات
  • وزن300 کیلوگرم
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر دینگو مدل 600 سایز 24 اینچ

قیچی مفتول بر دینگو مدل 600 سایز 24 اینچمشخصات
  • وزن3800 کیلوگرم
  • سایز محصول24 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر دینگو مدل 750 سایز 30 اینچ

قیچی مفتول بر دینگو مدل 750 سایز 30 اینچمشخصات
  • وزن6800 کیلوگرم
  • سایز محصول30 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل تیغ 1050 A14

قیچی مفتول بر مدل تیغ 1050 A14 مشخصات
  • وزن2000 کیلوگرم
  • سایز محصول1050
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل 10048

قیچی مفتول بر مدل 10048مشخصات
  • وزن0.292 کیلوگرم
  • سایز محصول8
  • سایر توضیحاتقیچی کابل بر 8 اینچ
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر توتال مدل THT-113241 سایز ۲۴ اینچ

قیچی مفتول بر توتال مدل THT-113241 سایز ۲۴ اینچمشخصات
  • وزن2.300 کیلوگرم
  • سایز محصول24
  • سایر توضیحاتقیچی مفتول بر ۲۴ اینچ توتال ، جنس درجه یک حداکثر بازشوندگی تیغه ها : ۲.۲ سانتی متر
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل 603CC

قیچی مفتول بر مدل 603CCمشخصات
  • وزن1.4 کیلوگرم
  • سایز محصول8
  • سایر توضیحاتتیغه یدکی بدون دسته می باشد و ساخت کشور انگلستان است
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل راک کد YPUN-300MM

قیچی مفتول بر مدل راک کد YPUN-300MMمشخصات
  • وزن0.760 کیلوگرم
  • سایز محصول12
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشقابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحات- مفتول بر مدل راک بدنه تمام فلزی مستحکم - طول : 300 میلی متر یا ( 12 اینچ ) - وزن:760 گرم - قدرت اهرم بالا - فک تیز و برنده - تیغه های قابل تعویض و تنظیم شونده - آلیاژ سخت‌کاری شده برای افزایش استحکام و مقاومت - دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک - کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر ویجکس مدل V-750 سایز 30 اینچ

قیچی مفتول بر ویجکس مدل V-750 سایز 30 اینچ مشخصات
  • وزن4200 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر دینگشی مدل 36

قیچی مفتول بر دینگشی مدل 36مشخصات
  • وزن6.5 کیلوگرم
  • سایز محصول900 میلیمتر
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر مدل THT-113121 سایز 12 اینچ

قیچی مفتول بر مدل THT-113121 سایز 12 اینچمشخصات
  • وزن0.700 کیلوگرم
  • سایز محصول12
  • سایر توضیحاتقیچی مفتول بر توتال سایز ۱۲ اینچ ، جنس درجه یک
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر آرم مدل HA-250

قیچی مفتول بر آرم مدل HA-250مشخصات
  • وزن0.6 کیلوگرم
  • سایر توضیحات - تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد - قدرت بالای اهرم در هنگام برش - قابلیت برش تا 4 میلی متر - کیفیت فوق العاده - ساخت ژاپن
مشاهده قیمت

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-001 سایز 42 اینچ

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-001 سایز 42 اینچمشخصات
  • وزن2.9 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- مناسب قیچی مفتول بر 42 اینچ
مشاهده قیمت

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-003 سایز 30 اینچ

تیغه قیچی مفتول بر مدل FF-003 سایز 30 اینچمشخصات
  • وزن1.4 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- مناسب قیچی مفتول بر 30 اینچ
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل LK-60

قیچی کابل بر مدل LK-60مشخصات
  • وزن0.47 کیلوگرم
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر واستر مدل VHCOO6X سایز 10 اینچ

قیچی کابل بر واستر مدل VHCOO6X سایز 10 اینچمشخصات
  • وزن250 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل LK-22

قیچی کابل بر مدل LK-22مشخصات
  • وزن0.16 کیلوگرم
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر جاملی کد 514

قیچی کابل بر جاملی کد 514مشخصات
  • وزن0.2 کیلوگرم
  • سایز محصول 8 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحاتxاین وسیله انبر کابل بر و سیم لخت کن می باشد که بسیار خوش دست و سبک است. قابلیت بریدن کابل به واسطه تیغه فولادی قوی و مستحکم را دارد و همچنین قیمت پایینی انبر، جهت لخت کردن انواع سیم در سایزهای 8، 10، 12، 14 را دارد. دسته دارای روکش قوی می باشد که کیفیت آن قابل قبول می باشد. ابزاری سبک و مقرون به صرفه که در هر جعبه ابزاری ضروری به نظر می رسد.لازم به ذکر است که این قیچی صرفا جهت برش سیم و کابل مسی و آلومینیومی بوده و استفاده از آنها جهت برش فولاد و … باعث صدمه تیغه قیچی ها می گردد.
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل LK-38

 قیچی کابل بر مدل LK-38مشخصات
  • وزن0.35 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتحداکثر سطح مقطع مورد برش: 35 میلیمتر مربع
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل HS-500B

قیچی کابل بر مدل HS-500Bمشخصات
  • وزن1.210 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشدارای روکش دسته
  • سایر توضیحاتکابل بر جغجغه ای HS-500B از قیچی کابل بر برای برش انواع کابل های مسی و آلومینیومی استفاده می شود. فک ها از جنس فولاد با متریال خاص دارای تیغه مخصوص جهت برش آسان کابل های قطور سایز برش برای کابل های استیل و آلومینیومی با قطر کمتر از 500 میلیمتر طراحی ارگونومیک وزن : 1.3 کیلوگرم دسته ها روکش شده با پلاستیک ضد تعرق و ضد لغزش برش دقیق و تمیز ساخت کشور چین
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل MMA-towwire-6in سایز 6 اینچ

قیچی کابل بر مدل MMA-towwire-6in سایز 6 اینچمشخصات
  • وزن180 کیلوگرم
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل WERT-250

قیچی کابل بر مدل WERT-250مشخصات
  • وزن3 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - ابعاد قیچی طول 52.5، عرض 12، ضخامت 2.5 سانتی‌متر - وزن بسته‌بندی 1530 گرم
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل HS-125

قیچی کابل بر مدل HS-125مشخصات
  • وزن0.75 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتقدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش مناسب برای برش کابل 120 و برش مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل گرد.
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل LK-22

 قیچی کابل بر مدل LK-22مشخصات
  • وزن0.16 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتحداکثر سطح مقطع مورد برش: 20 میلیمتر مربع
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر جاملی مدل 1664

قیچی کابل بر جاملی مدل 1664مشخصات
  • وزن0.2 کیلوگرم
  • سایز محصول8 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحاتxاین وسیله انبر کابل بر و سیم لخت کن می باشد که بسیار خوش دست و سبک است. قابلیت بریدن کابل به واسطه تیغه فولادی قوی و مستحکم را دارد و همچنین قیمت پایینی انبر، جهت لخت کردن انواع سیم در سایزهای 8، 10، 12، 14 را دارد. دسته دارای روکش قوی می باشد که کیفیت آن قابل قبول می باشد. ابزاری سبک و مقرون به صرفه که در هر جعبه ابزاری ضروری به نظر می رسد.لازم به ذکر است که این قیچی صرفا جهت برش سیم و کابل مسی و آلومینیومی بوده و استفاده از آنها جهت برش فولاد و … باعث صدمه تیغه قیچی ها می گردد.
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر دینگشی مدل 10

قیچی کابل بر دینگشی مدل 10مشخصات
  • وزن0.4 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشقابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحاتمناسب برای قطع کردن کابل تا سایز 16
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل wrt-125

قیچی کابل بر مدل wrt-125مشخصات
  • وزن8 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتکابل بر مدل راک سایز 32 اینچ - عرض بازشو دهانه کارگیر 800 میلیمتر - مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی - قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی - ابعاد قیچی طول 35، عرض 15 ، ضخامت 8 سانتی‌متر - مناسب برش : کابل . مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل HS-250

قیچی کابل بر مدل HS-250مشخصات
  • وزن1.45 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتقدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش مناسب برای برش کابل 120 و برش مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل گرد.
مشاهده قیمت

قيچي كابل بر جونگو مدل JN010502

قيچي كابل بر جونگو مدل JN010502مشخصات
  • وزن0.200 کیلوگرم
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل DM-006

قیچی کابل بر مدل DM-006مشخصات
  • وزن250 کیلوگرم
  • سایز محصول6
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل DM-008

قیچی کابل بر مدل DM-008مشخصات
  • وزن300 کیلوگرم
  • سایز محصول8
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر کیپ مدل LK-22A

قیچی کابل بر کیپ مدل LK-22Aمشخصات
  • وزن0.18 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتمناسب برای برش کابل‌های نازک و سیم‌ها سایز 6 اینچ دارای دسته‌ی روکش‌دار ابعاد: 16.5 × 4.5 × 1.5 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

قیچی برش میلگرد کارناوال مدل K-350

قیچی برش میلگرد کارناوال مدل K-350مشخصات
  • وزن0.8 کیلوگرم
  • سایر توضیحات تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی برش زنجیر کارناوال مدل K-350

قیچی برش زنجیر کارناوال مدل K-350مشخصات
  • وزن0.8 کیلوگرم
  • سایر توضیحات تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی برش میلگرد کارناوال مدل k-600

قیچی برش میلگرد کارناوال مدل k-600مشخصات
  • وزن2.094 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی برش میلگرد کارناوال مدل k-450

قیچی برش میلگرد کارناوال مدل k-450مشخصات
  • وزن1.290 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل DM-010

قیچی کابل بر مدل DM-010مشخصات
  • وزن365 کیلوگرم
  • سایز محصول10
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل TF-350

قیچی کابل بر مدل TF-350مشخصات
  • وزن1045 کیلوگرم
  • سایز محصول35
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات- مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی - قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی - مناسب برش مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر ال تی تولز مدل SA-250

قیچی کابل بر ال تی تولز مدل SA-250مشخصات
  • وزن2000 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
  • سایر توضیحات- ساخت کشور ژاپن - تیغه هایی از جنس کروم مولیبدن - بدنه آلومینیومی فورج شده - جنس روکش دسته ها از PVC ضد تعریق - برش کابل تا قطر 25 میلی متر - تیغه های اوریب و سخت کاری شده دهانه برای برش دقیق و تمیز
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر کیپKEYPE مدل HS-125

قیچی کابل بر کیپKEYPE مدل HS-125مشخصات
  • وزن0.715 کیلوگرم
  • سایر توضیحات- قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - ابعاد قیچی طول 34.5، عرض 11، ضخامت 1.5 سانتی‌متر - وزن بسته‌بندی 745 گرم - ابعاد بسته بندی 44.5 × 2 × 15.5 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل TF-450

قیچی کابل بر مدل TF-450مشخصات
  • وزن1454 کیلوگرم
  • سایز محصول45
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه Cr-Mo
  • سایر توضیحات- مجهز به تیغه‌های مستحکم با فشار برش عالی - قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - دسته‌های فولادی با روکش پلاستیکی - مناسب برش مفتول، مهره، میله، پرچ، زنجیر و میل‌گرد
مشاهده قیمت

قیچی میلگرد بر ویجکس مدل V1-750 سایز 30 اینچ

قیچی میلگرد بر ویجکس مدل V1-750 سایز 30 اینچ مشخصات
  • وزن4200 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر پروسکیت مدل 608-330

قیچی کابل بر پروسکیت مدل 608-330مشخصات
  • وزن120 کیلوگرم
  • سایز محصول35 میلیمتر
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحاتجنس بدنه : فولاد جنس دسته : پلاستیک حداکثر میزان باز شدن : 35 میلیمتر
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر پروسکیت مدل 808-330A

قیچی کابل بر پروسکیت مدل 808-330Aمشخصات
  • وزن0.400 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتقیچی کابل بر پروسکیت مدل 808-330A
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل LK-250

قیچی کابل بر مدل LK-250مشخصات
  • وزن1.400 کیلوگرم
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشقابلیت تنظیم تیغه‌ها
  • سایر توضیحاتوزن 1.400 کیلوگرم سایر توضیحات - قدرت اهرمی بالا برای سهولت در برش - ابعاد قیچی طول 52.5، عرض 12، ضخامت 2.5 سانتی‌متر - وزن بسته‌بندی 1530 گرم - ابعاد بسته بندی 54 × 3.5 × 14 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

قیچی کابل بر مدل Lina-08

قیچی کابل بر مدل Lina-08مشخصات
  • وزن0.35 کیلوگرم
  • سایر توضیحاتتیغه از جنس فولاد مناسب برای روکش برداری کابل
مشاهده قیمت

قیچی برش میلگرد مدل GH-600 سایز 24 اینچ

قیچی برش میلگرد مدل GH-600 سایز 24 اینچمشخصات
  • وزن2.207 کیلوگرم
  • سایز محصول24 اینچ
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
  • سایر توضیحات– تیغه‌های مقاوم با قدرت برش بالا و طراحی منحصر به‌فرد – قدرت بالای اهرم در هنگام برش – دسته پلاستیکی ضد لغزش و ارگونومیک – کیفیت فوق العاده
مشاهده قیمت

قیچی مفتول بر پیکاس مدل AMC-8K

قیچی مفتول بر پیکاس مدل AMC-8Kمشخصات
  • وزن150 کیلوگرم
  • سایز محصول21x5
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت

تیغه قیچی مفتول بر سوپر مدل 1050

تیغه قیچی مفتول بر سوپر مدل 1050مشخصات
  • وزن2000 کیلوگرم
  • سایز محصول1050
  • ویژگی‌های مفتول بر، مهره‌شکن و پولی‌کشتیغه فولادی
مشاهده قیمت