معرفی بهترین برند دستگاه جوانساز هیدرودرمی

معرفی بهترین برند دستگاه جوانساز هیدرودرمی

سبک زندگی و سلامت

درمان های مبنی بر زیبایی صورت در سال های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده اند و راه حل های موثر و غیرتهاجمی برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان ارائه می دهند. با افزایش تقاضا برای دستگاه های مراقبت از پوست در خانه، یافتن بهترین مارک دستگاه هیدرودرمی صورت بسیار مهم شده است. در میان انبوهی از گزینه های موجود در بازار، یکی از برندها برجسته است.

دستگاه جوانساز پوست هیدرودرمی مدل  01

دستگاه جوانساز پوست هیدرودرمی مدل  01مشخصات
  • منبع انرژیبرق خانگی
  • اقلام همراهاقلامی از جمله کابل برق، پروپ دزن، پروپ گالوانیک (2 عدد)، دسته رسانا، پروپ شیشه ای (5 عدد)، دسته فرکانس، الکترودهای هیدرودرمی و الکترود جریان با دستگاه هیدرودرمی ارائه می گردد.
  • قابلیت‌های ابزارطراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • سایر توضیحاتعملکرد و کاربرد های دستگاه نئو هیدرودرمی پویان تجهیز با ماسک حرارتی : هیدرودرمی: تزریق مواد مغزی و آبرسان به پوست درمان موثر جهت پوستهای خشک و هیدراته دزن: پاکسازی عمیق پوست جهت پوست های چرب و مستعد جوش با منافذ باز ممانعت از ایجاد جوش هایفرکانسی: پروپ IR : جهت انتقال مواد به درون پوست ( انتقال واحدهای سازنده کلاژن در لیفتینگ پوست ) پروپ uv : جهت ضدعفونی و تسکین پوست پروپ جوش : جهت ضدعفونی کردن و برطرف کردن جوش و آکنه پروپ شانه ای : جهت ضدعفونی کردن سر ماسک حرارتی: جهت افزایش جریان خون رسانی زیر پوستی و باز کردن منافذ و جذب موثر مواد مغذی ماسک ها استفاده می شود.
مشاهده قیمت

بهتری برند خود را به عنوان یک برند پیشرو در صنعت مراقبت از پوست تثبیت کرده است که به دلیل دستگاه های هیدرو صورت با کیفیت و حرفه ای خود مشهور است. این دستگاه‌ها به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا نتایج به‌دست‌آمده از درمان‌های آبگرم حرفه‌ای را تقلید کنند و تجربه‌ای مانند آبگرم را از آسایش خانه خود تضمین کنند. اول از همه، دستگاه های این برند ایمنی و کارایی را در اولویت قرار می دهند. این برند از فناوری پیشرفته استفاده می کند و ویژگی های پیشرفته ای را در خود جای داده است که نتایج بهینه را بدون به خطر انداختن ایمنی کاربر تضمین می کند.

دستگاه جوانساز پوست اوآبس مدل M-1892

دستگاه جوانساز پوست اوآبس مدل M-1892مشخصات
  • منبع انرژیبرق خانگی
  • اقلام همراهسری های دستگاه عبارتند از: 1-سری هایفرکانسی 2-سری زیبایی یا گالوانیک 3-سری اسپری پودری یا اکسیژن تراپی 4-سری هیدروکربن (وکیوم یا میکرودرم)
  • تعداد سریچهار عدد
  • قابلیت‌های ابزارطراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزاردسته ارگونومیک
  • سایر توضیحاتکارایی دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه 4 کاره : 1- هیدروکربن(وکیوم یا میکرودرم): جدیدترین متد و روش درمانی برای پوست و جایگزین لیزر می باشد. این تنها دستگاهِ هیدرودرمیبراسیون است که به طور همزمان از پاک کردن، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و از خاصیت آنتی اکسیدان پوست محافظت می کند و پوست را زیباتر و جذاب تر می کند، بدون هیچ گونه ناراحتی یا خرابی. کاملا درمان و تسکین دهنده، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر حساس است. 2- اسپری اکسیژن: این دسته توانایی تخلیه ی 98 اکسیژن را دارد و تقطیر کامل مواد غذایی را به داخل پوست انجام می دهد.3- دسته هیدرودرمی یا هایفرکانسی: در واقع برای مراقبت و جوانسازی پوست به کار می رود که مراحل درمان آن به این شکل می باشد که قبلاز هر چیزی مشکلات پوستی را درمان کرده و بعد آن را کاملا پاکسازی می کند ، سپس به راحتی هر چه تمام تر جوانسازی می کند.دسته هیدرودرمی به گونه ای برای تغذیه فولیکول های مو که باعث افزایش رشد مو و سلامت آن ها نیز می شود به کار می رود. .دسته هیدرودرمی دارای توان الکتریکی 3 وات بوده و جریان الکتریکی با نوسان پایین 250000 هرتز تولید می نماید 4- سری زیبایی یا سری گالوانیک
مشاهده قیمت
دستگاه‌های این برند مجهز به پیشرفته‌ترین قابلیت‌های استخراج و انفوزیون هستند که به آنها اجازه می‌دهد به طور موثر پوست را پاکسازی، لایه‌برداری، آبرسانی و تغذیه کنند. یکی از عوامل کلیدی که این برند را از رقبای خود متمایز می کند، تعهد آن به سفارشی سازی است. هر دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم است که به کاربران این امکان را می دهد تا تجربه پاکسازی صورت خود را با توجه به نیازهای منحصر به فرد پوست خود شخصی سازی کنند.

دستگاه جوانساز مدل RF face similar HLX-20

دستگاه جوانساز مدل RF face similar HLX-20مشخصات
  • منبع انرژیشارژی
  • اقلام همراهشارژر و بروشور
  • قابلیت‌های ابزارطراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزارسیستم یون ساز
  • سایر توضیحاتماسک ماساژور فوتوداینامیک مدل LED گلوریوس ماسک ماساژو فوتوداینامیک گلوریوس با استفاده از تکنولوژی نانو و تابانند طول موج‌های مختلف نور رنگی به عمق پوست زیباجو سلول‌های کم‌کار در لایه‌های زیرین پوست را تحریک کرده و با افزایش خون‌رسانی و تولید بیشتر کلاژن و الاستین، پوست صورت را شفاف‌تر، لکه‌های روی پوست را کمترو خاصیت کشسانی پوست صورت را بهبود میبخشد. ماسک ماساژور نوری گلوریوس با استفاده از خواص درمانی نورهای رنگی مختلف و با ارسال فوتون‌های درمانی به عمق پوست، در مدت زمان مناسب استفاده جوانسازی پوست را سرعت بخشیده و با آزاد کردن یون‌های مناسب برای پوست لکه‌ها و چین و چروک را کمتر میکند. ماسک ماساژور نوری گلوریوس دارای باتری لیتیومی با ظرفیت بالا بوده که با هر بار شارژ از طریق شارژر مخصوص یو‌اس‌بی که به همراه ماسک ارسال می‌شود برای مدت زیادی تولید نور و انرژی درمانی میکند. ماسک ماساژور فوتوداینامیک گلوریوس همچنین دارای دکمه فینگرتاچ بوده که به زیباجو اجازه می‌دهد بدون برداشتن ماسک از روی صورت تنها با لمس آن، رنگ نور درمانی و نحوه کار ماسک را تغییر دهد. نور قرمز با طول موج 630 نانومتر جوانساز و کمک کننده به تولید کلاژن می باشد. نور آبی با طول موج 415 نانومتر مناسب برای تشکین التهاب و پوست‌های حساس.می باشد. نور سبز با طول موج 525 نانومتر از بین برنده چین و چروک ریز صورت است. نور بنفش با طول موج 390 نانومتر مناسب برای غدد زیرپوستی می باشد. نور زرد با طول موج 590 نانومتر به کاهش تولید ملانین کمک می کند. نور نیلی با طول موج 490 نانومتر تنش پوست و تورم های مویرگی‌ زیر پوستی را کاهش می‌دهد. نور سفید (لیزر لایت) جهت آرامش پوست و تسریع رشد و و بهبود سلول‌های پوستی مناسب است. ماسک ماساژور نوری گلوریوس لحظات آرامش‌بخشی را در کنار درمان مشکلات پوستی و جوانسازی و درخشندگی پوست صورت برای شما به ارمغان می‌آورد.
مشاهده قیمت

این دستگاه‌ها چه با پوست مستعد آکنه، چه هیپرپیگمانتاسیون یا نگرانی‌های مربوط به پیری سر و کار داشته باشید، گزینه‌های درمانی قابل تنظیمی را ارائه می‌دهند که به طور موثر مشکلات پوستی خاص را برطرف می‌کنند. علاوه بر این، این مدل دستگاه ها کاربر پسند و بصری هستند. این برند اهمیت سادگی در روال‌های مراقبت از پوست در خانه را درک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه‌های آن‌ها به راحتی کار می‌کنند.

دستگاه جوانساز پوست هیدرودرمی اوآبس مدل M-1893

دستگاه جوانساز پوست هیدرودرمی اوآبس مدل M-1893مشخصات
  • منبع انرژیبرق خانگی
  • اقلام همراهسری های دستگاه عبارتند از: 1-سری هایفرکانسی 2-سری پلاسمایی 3-سری زیبایی یا گالوانیک 4-سری هیدروکربن (وکیوم یا میکرودرم) 5-سری اسپری پودری یا اکسیژن تراپی .
  • تعداد سریپنج عدد
  • قابلیت‌های ابزارطراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزاردسته ارگونومیک
  • سایر توضیحات کارایی دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه 5 کاره : 1- هیدروکربن(میکرودرم): جدیدترین متد و روش درمانی برای پوست و جایگزین لیزر می باشد. این تنها دستگاهِ هیدرودرمیبراسیون است که به طور همزمان از پاک کردن، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و از خاصیت آنتی اکسیدان پوست محافظت می کند و پوست را زیباتر و جذاب تر می کند، بدون هیچ گونه ناراحتی یا خرابی. کاملا درمان و تسکین دهنده، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر حساس است. 2- اسپری اکسیژن: این دسته توانایی تخلیه ی 98 اکسیژن را دارد و تقطیر کامل مواد غذایی را به داخل پوست انجام می دهد. 3- دسته هیدرودرمی: در واقع برای مراقبت و جوانسازی پوست به کار می رود که مراحل درمان آن به این شکل می باشد که قبلاز هر چیزی مشکلات پوستی را درمان کرده و بعد آن را کاملا پاکسازی می کند ، سپس به راحتی هر چه تمام تر جوانسازی می کند.دسته هیدرودرمی به گونه ای برای تغذیه فولیکول های مو که باعث افزایش رشد مو و سلامت آن ها نیز می شود به کار می رود. .دسته هیدرودرمی دارای توان الکتریکی 3 وات بوده و جریان الکتریکی با نوسان پایین 250000 هرتز تولید می نماید 4- دسته پلاسما: برای از بین بردن خالهای سطحی و ضایعات گوشتی ، رفع لکه ها و چین و چروکهای پیشانی و حذف جوش و اسکار دیگر نیاز به تیغ و جراحی نیست که باعث ایجاد درد و خونریزی می شود با پیشرفت روز به روز علم و تکنولوژی شاهد تولید دستگاههای مخصوص این کار با کارکرد و کیفیت عالی هستیم که یکی از آنها دستگاه پلاسما جت می باشد که بهترین روش درمان مشکلات ذکر شده می باشد در این روش درمانی تنها قسمت مورد نظر از پوست با پلاسما سریعا از حالت جامد به گاز تبدیل شده و قسمتهایی از پوست که دچار افتادگی ، خال و لک ، چروک غیره شده است درمان می شود. 5- سری زیبایی یا سری گالوانیک
مشاهده قیمت

چه یک متخصص حرفه‌ای باشید و چه از علاقه‌مندان به مراقبت از پوست، این دستگاه‌ها با درمان‌های سطح حرفه‌ای که در دسترس و آسان برای استفاده هستند، کاربران را توانمند می‌سازند. یکی دیگر از دلایل برجسته شدن به عنوان بهترین برند دستگاه های هیدروفیشیال، تعهد آنها به کیفیت و دوام است. این دستگاه ها با مواد درجه یک ساخته شده اند که طول عمر و قابلیت اطمینان را تضمین می کنند. این امر سرمایه گذاری بلندمدت را برای کاربران تضمین می کند و آنها را از هزینه های تکراری و دردسر تعویض مکرر دستگاه های زیرمجموعه نجات می دهد.

دستگاه هیدرودرم و ضد میکروب کلین مدل Unix

دستگاه هیدرودرم و ضد میکروب کلین مدل Unixمشخصات
  • منبع انرژیبرق خانگی
  • تعداد سریچهار عدد
  • قابلیت‌های ابزارطراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاحسری قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات- برخی کابرارهای دستگاه هیدرودرمی : - نرم کردن چروک و خطوط ریز - کشیدن و تقویت پوست آویزان - حذف آکنه و رفع منافذ بزرگ - رفع پف آلودی موضعی - بهبود و بازسازی ساختار پوست - تقویت رشد موهای سالم تر - افزایش نفوذپذیری محصولات مراقبت از پوست - به آرام شدن اعصاب پوست کمک میکند و عملکرد بی حسی دارد - با تولید گاز اوزون به منظور استریلیزه کردن، به درمان زخم ها و بستن منافذ کمک میکند - مقدار PH را افزایش میدهد و باعث میشود پوست بیشتر حالت خنثی داشته باشد - سرعت گردش خون و متابولیسم سلولی را افزایش میدهد - دارای کارکرد ضد پیری، ضد چروک و سفت کردن پوست میباشد
مشاهده قیمت

علاوه بر این، این برند پشتیبانی کامل پس از فروش و خدمات مشتری را ارائه می دهد. این برند اهمیت راهنمایی مشتریان را در طول روند مراقبت از پوست آنها، ارائه کمک و راهنمایی در صورت نیاز درک می کند. خواه عیب‌یابی پرسش‌ها یا ارائه نکات شخصی مراقبت از پوست باشد. علاوه بر تمام ویژگی های قابل توجه دستگاه های هیدروفیشیال، این برند طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست سازگار را نیز ارائه می دهد. این محصولات به طور ویژه برای افزایش اثربخشی درمان آب صورت و به حداکثر رساندن فواید برای پوست فرموله شده اند. 

دستگاه جوانسازی مدل 6 کاره

دستگاه جوانسازی مدل 6 کارهمشخصات
  • منبع انرژیبرق خانگی
  • اقلام همراهدارای 6 هند پیس دسته میکرودرم هیدرودرمی یا همان میکرودرم آبرسان دسته التراسونیک رادیوفرکانسی جذب مواد دسته چکش سرد COLD Hammer دسته اتوپوست اولتراسونیک درما اف Ultrasonic دسته اکسیژن جت یا همان پخش مواد اسپری ایربراش دسته ار اف حرارتی چند قطبی bio polar RF
  • تعداد سریشش عدد
  • قابلیت‌های ابزارشدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزاردکمه‌ی روشن/خاموش
  • سایر توضیحاتمزایا و کاربردهای کلی دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره سفت سازی پوست از بین بردن آکنه از بین بردن جوش های سر سیاه از بین بردن کک و مک شفاف سازی و لطافت پوست پاکسازی و مرطوب کنندگی پوست
مشاهده قیمت
در نهایت، تعهد این برند به نوآوری تضمین می کند که دستگاه های هیدروفیشیال آنها به طور مداوم در پیشرفت های فناوری مراقبت از پوست در حال تکامل هستند. این برند به طور مرتب در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند و هدف آن فراتر رفتن از انتظارات مشتری با بهبود مستمر محصولات خود است. این تعهد به نوآوری این را به برندی تبدیل می‌کند که کاربران می‌توانند به آن اعتماد کنند تا پیشرفته‌ترین و مؤثرترین دستگاه‌های هیدروفیشیال موجود امروز را در اختیارشان بگذارد. 

دستگاه جوانساز پوست مدل هیدروفیشیال نیوفیس 7

دستگاه جوانساز پوست مدل هیدروفیشیال نیوفیس 7مشخصات
  • منبع انرژیبرق خانگی
  • اقلام همراهسری چکش سرد آر اف مولتی پولار اسپری جت آب مخزن های A و B و C ماسک LED هندپیس اتوی صورت پروب اولتراسونیک قلم میکرودرم آبرسان
  • قابلیت‌های ابزارشدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزارصفحه نمایش لمسی
مشاهده قیمت