چسب روکش دندان را از کجا تهیه کنیم؟

چسب روکش دندان را از کجا تهیه کنیم؟

آرایشی و بهداشتی

روکش های دندانی پوسته های نازکی از مواد همرنگ دندان هستند که برای پوشاندن سطح جلویی دندان ها به منظور بهبود ظاهر و محافظت از آنها در برابر آسیب استفاده می شود. آنها معمولا از پرسلن یا رزین کامپوزیت ساخته می شوند و با استفاده از یک چسب مخصوص به دندان ها چسبانده می شوند. این چسب نقش مهمی در اطمینان از ماندن روکش ها و عملکرد مناسب دارد. قبل از اینکه در مورد روکش ها هیجان زده شوید، باید بدانید که آنها نیاز به آماده سازی و نگهداری عالی دارند و استفاده از چسب مناسب کلید موفقیت است.

چسب روکش دندان جی سی مدل 1 حجم 8 میلی لیتر بسته 2 عددی

چسب روکش دندان جی سی مدل 1 حجم 8 میلی لیتر بسته 2 عددیمشخصات
  • وزن8 گرم
  • جنسسیلیکون
  • نوع2 تکه
  • ابعاد2x2x4 سانتی‌متر
مشاهده قیمت

چسب روکش دندان در فرآیند باندینگ روکش ها مهم است، زیرا به نگه داشتن آن ها در جای خود کمک می کند و پیوند محکمی بین روکش و دندان ایجاد می کند.  اگر قصد تهیه روکش دندان را دارید، مهم است که بدانید چسبی که برای چسباندن آنها به دندان استفاده می شود را از کجا تهیه کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد:

1. دندانپزشک شما: دندانپزشک شما بهترین کسی است که از کجا می توان چسب روکش دندان را تهیه کرد. آنها می توانند بر اساس نیازهای خاص شما و نوع روکش هایی که دارید بهترین چسب را برای استفاده توصیه کنند. آنها همچنین ممکن است چسب را در دفتر خود بفروشند یا بتوانند آن را برای شما سفارش دهند. آنها از نوع خاصی از سیمان یا چسب دندان استفاده می کنند که به طور خاص برای روکش طراحی شده است. به خاطر داشته باشید که فقط یک متخصص دندانپزشکی واجد شرایط اجازه استفاده از روکش را دارد، بنابراین باید برای این روش به دندانپزشک دارای مجوز مراجعه کنید. 

چسب دندان مصنوعی داینابیس7 مدل Quattroti وزن 20 گرم

چسب دندان مصنوعی داینابیس7 مدل Quattroti وزن 20 گرممشخصات
  • وزن20 گرم
  • سایر توضیحاتاولین لثه نرم چسبنده دست دندان ساخت کشور ایتالیا قرار گرفتن دست دندان حداقل به مدت 7 روز در زمان استفاده و عدم احساس هیچ گونه لقی. صرفه جویی در زمان و به حداقل رساندن دفعات مراجعه شما به دندانپزشکی. خاصیت شکل پذیری بسیار دقیق و مناسب با حرارت داخل دهان. کاربرد بسیار سریع و آسان و عدم نیاز به ترکیب و هم زدن. عدم نیاز به تراشیدن سطح داخلی دست دندان جهت به وجود آوردن سطح زبر. چسبندگی بسیار عالی به رزین های آکریلی مخصوصا در قسمت های لبه خمیر. مورد استفاده توسط دندانپزشکان و افرادی که از پروتزهای دندانی کامل و پارسیل استفاده می نمایند
مشاهده قیمت
2. خرده فروشان آنلاین: تعدادی خرده فروش آنلاین هستند که چسب روکش دندان را می فروشند. این خرده فروشان اغلب انتخاب گسترده ای از چسب ها را دارند و ممکن است قیمت های پایین تری نسبت به فروشگاه های آجر و ملات ارائه دهند. با این حال، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که از یک خرده فروش معتبر خرید می کنید. مهم است که هنگام خرید آنلاین محصولات محتاط باشید، زیرا ممکن است برخی از شرکت ها محصولاتی را بفروشند که ایمن یا موثر نیستند.

چسب دندان مصنوعی پرودوفیکس مدل Zinc free وزن 40 گرم

چسب دندان مصنوعی پرودوفیکس مدل Zinc free وزن 40 گرممشخصات
  • وزن40 گرم
  • طعمنعنایی
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندایران
  • سایر توضیحاتروش استفاده از چسب دندان مصنوعی پرودوفیکس : ابتدا دهان و دندان مصنوعی را بشویید و دندان مصنوعی را خشک نمایید. خمیر چسب را به صورت نوارهای کوتاه قرار دهید. دندان مصنوعی را در دهان قرار داده و برای چند ثانیه به هم فشار دهید. برای لثه های حساس گاهی ممکن است احساس سوزش خفیف حس شود. که آن را به سرعت رفع می شود و کاملا بی ضرر است. هشدار مصرف چسب دندان مصنوعی پرودوفیکس : از مقدار بیش از حد برای چسباندن استفاده نشود. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
مشاهده قیمت

قبل از خرید به دنبال وب سایت های معتبر باشید و نظرات مشتریان را بخوانید. هنگام خرید چسب روکش دندان، ضروری است که محصولی با کیفیت بالا انتخاب کنید که استانداردهای ایمنی و نظارتی لازم را داشته باشد. چسب باید اتصال قوی بین روکش و دندان ایجاد کند، استفاده از آن آسان باشد و ماندگاری طولانی داشته باشد.

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Complete Fresh وزن 40 گرم

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Complete Fresh وزن 40 گرممشخصات
  • وزن40 گرم
مشاهده قیمت
3. فروشگاه های لوازم دندانپزشکی: فروشگاه های لوازم دندانپزشکی زیادی وجود دارند که چسب روکش دندان را می فروشند. این فروشگاه ها اغلب برای متخصصان دندانپزشکی طراحی شده اند، اما برخی ممکن است محصولات را به عموم مردم نیز بفروشند. این فروشگاه‌ها ممکن است انتخاب گسترده‌تری از چسب‌ها را نسبت به سایر خرده‌فروش‌ها ارائه دهند و همچنین ممکن است کارکنان آگاه داشته باشند که می‌توانند به شما در انتخاب چسب مناسب برای نیازهایتان کمک کنند. این فروشگاه ها معمولاً طیف وسیعی از محصولات دندانپزشکی از جمله چسب، سیمان و مواد باندینگ را حمل می کنند. آنها می توانند چسب های حرفه ای را در اختیار شما قرار دهند که در دسترس عموم نیست. 

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 40 گرم

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 40 گرممشخصات
  • طعمنعنلع
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحاتبه بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه خوشبو نگه داشتن دهان تکنولوژی محافظت از باکتری
مشاهده قیمت
4. وب سایت های سازنده: بسیاری از تولیدکنندگان چسب روکش دندان وب سایت های مخصوص به خود را دارند که می توانید مستقیماً محصولات آنها را خریداری کنید. اگر دقیقاً بدانید که می خواهید از چه مارکی چسب استفاده کنید، این می تواند گزینه خوبی باشد. با این حال، توجه داشته باشید که قیمت ها ممکن است بالاتر از سایر خرده فروشان باشد.

چسب دندان مصنوعی دنتی پور مدل بابونه وزن 40 گرم به همراه قرص تمیز کننده دندان مصنوعی مدل active plus بسته 30 عددی

چسب دندان مصنوعی دنتی پور مدل بابونه وزن 40 گرم به همراه قرص تمیز کننده دندان مصنوعی مدل active plus بسته 30 عددیمشخصات
  • وزنوزن بسته بندی قرص : 60 گرم وزن چسب دندان: 40 گرم گرم
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحاتمشخصات قرص تمیز کننده: تمیز کننده دندان مصنوعی در 3 دقیقه ضد عفونی کننده دندان مصنوعی در 15 دقیقه پاک کردن 99.99 درصد باکتری ها محصولی بسیار کاربردی برای سالمندان عزیز و گرامی حاوی 30 عدد قرص تمیزکننده و ضدعفونی کننده مشخصات چسب دندان: به بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه جلوگیری از ایجاد لک اثر فوق العاده قوی و طولانی مدت ساخت کشور آلمان
مشاهده قیمت
هنگام انتخاب چسب روکش دندان باید به چند نکته توجه داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که چسب با نوع روکش هایی که دارید سازگار است. برخی از چسب ها برای استفاده با روکش های چینی طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای روکش های رزین کامپوزیت مناسب تر هستند. همچنین مهم است که چسبی را انتخاب کنید که محکم و بادوام باشد.

چسب دندان مصنوعی فیتی دنت مدل Cushions بسته 15 عددی

چسب دندان مصنوعی فیتی دنت مدل Cushions بسته 15 عددیمشخصات
  • وزن30 گرم
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحاتبهرین راه حل برای فک های کاملا صاف قبل از استفاده از چسب فیتی دنت حتما دندان ها را بشویید و کاملا خشک کنید.
مشاهده قیمت
شما می خواهید مطمئن شوید که روکش های شما در جای خود باقی می مانند و نمی ریزند یا آسیب نمی بینند. به دنبال چسب هایی باشید که به طور خاص برای استفاده دندانپزشکی طراحی شده اند و سابقه موفقیت آمیزی دارند. در نهایت، هزینه چسب را در نظر بگیرید. در حالی که نمی خواهید در کیفیت صرفه جویی کنید، همچنین نمی خواهید بیش از حد لازم هزینه کنید. خرید کنید و قیمت ها را مقایسه کنید تا بهترین معامله را پیدا کنید.

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Neutral Taste وزن 47 گرم

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Neutral Taste وزن 47 گرممشخصات
  • وزن47 گرم
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
مشاهده قیمت

وقتی نوبت به گرفتن چسب روکش دندان می رسد، گزینه های مختلفی در دسترس است. دندانپزشک شما، خرده‌فروشان آنلاین، فروشگاه‌های لوازم دندانپزشکی و وب‌سایت‌های سازنده، همه منابع بالقوه برای خرید چسب مورد نیاز شما هستند. هنگام انتخاب یک چسب، حتما سازگاری، استحکام و هزینه را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین محصول ممکن را برای نیازهای خود دریافت می کنید.

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل 1401 وزن 35 گرم

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل 1401 وزن 35 گرممشخصات
  • وزن35 گرم
مشاهده قیمت
با چسب مناسب، روکش‌های دندانی شما عالی به نظر می‌رسند و از دندان‌های شما محافظت می‌کنند. روکش های دندانی یک راه عالی برای بهبود ظاهر دندان های شما هستند. این پوسته های نازک ساخته شده از مواد چینی یا کامپوزیت به سطح جلوی دندان های شما چسبانده می شوند تا رنگ، شکل، اندازه و تراز آنها را بهبود بخشند. روکش ها می توانند به پوشاندن لکه های ناخوشایند دندان، بستن فاصله بین دندان ها و ایجاد تقارن در لبخند شما کمک کنند.

چسب دندان مصنوعی داینابیس7 مدل HRZ وزن 20 گرم مجموعه 2 عددی

چسب دندان مصنوعی داینابیس7 مدل HRZ وزن 20 گرم مجموعه 2 عددیمشخصات
  • وزن20 گرم
  • سایر توضیحاتاولین لثه نرم چسبنده دست دندان برطرف نمودن لقی پروتزهای متحرک فاقد هرگونه آلرژی و حساسیت تهیه شده از مواد ترمو پلاستیک غیر سمی جای گرفتن دندان مصنوعی در دهان به مدت حداقل ٧ روز بدون هیچگونه لقی صرفه جویی در زمان و به حداقل رساندن دفعات مراجعه شما به دندانپزشکی خاصیت شکل پذیری بسیار دقیق و مناسب با حرارت داخل دهان کاربرد بسیار سریع و آسان و عدم نیاز به ترکیب و هم زدن عدم نیاز به تراشیدن سطح داخلی دست دندان جهت به وجود آوردن سطح زبر چسبندگی بسیار عالی به رزین های آکریلی مخصوصا در قسمت های لبه خمیر مورد استفاده توسط دندانپزشکان و افرادی که از پروتزهای دندانی کامل و پارسیل استفاده می نمایند ساخت کشور ایتالیا
مشاهده قیمت

دندانپزشک یا فروشگاه لوازم دندانپزشکی شما می تواند بهترین چسب را برای نیازهای شما توصیه کند. علاوه بر استفاده از چسب مناسب، چندین کار دیگر وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت روکش های دندانی خود انجام دهید. این موارد عبارتند از:

- حفظ بهداشت دهان و دندان با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم برای جلوگیری از ایجاد پلاک و جرم که می تواند باعث بیماری لثه و پوسیدگی دندان شود.

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 47 گرم

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 47 گرممشخصات
  • وزن47 گرم
  • طعمملایم نعنا
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحاتبه بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه خوشبو نگه داشتن دهان
مشاهده قیمت

- از خوردن غذاهای سفت یا ترد که می تواند به روکش ها آسیب برساند یا باعث کنده شدن آنها شود، خودداری کنید.- استفاده از محافظ دهان در صورت ورزش کردن یا دندان قروچه هنگام خواب برای محافظت از دندان های خود در برابر آسیب.

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 40 گرم مجموعه 3 عددی

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 40 گرم مجموعه 3 عددیمشخصات
  • وزن40 گرم
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحاتبه بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه خوشبو نگه داشتن دهان
مشاهده قیمت

- مراجعه به دندانپزشک خود برای معاینات و تمیز کردن منظم برای اطمینان از سالم بودن روکش ها و رفع هر گونه مشکل قبل از جدی شدن.

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 40 گرم

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 40 گرممشخصات
  • وزن40 گرم
  • طعمملایم نعناع
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحات- به بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند - افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان - کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه - خوشبو نگه داشتن دهان - جلوگیری از ایجاد لک
مشاهده قیمت

در پایان، چسب روکش دندان یک جزء ضروری در فرآیند باندینگ روکش ها است. می توانید چسب روکش دندان را از دندانپزشک خود، فروشگاه لوازم دندانپزشکی یا خرده فروشان آنلاین تهیه کنید.مهم است که محصولی با کیفیت بالا انتخاب کنید که استانداردهای ایمنی و نظارتی لازم را داشته باشد تا از موفقیت طولانی مدت روکش های شما اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، پیروی از روش‌های بهداشت دهان و دندان و مراقبت از روکش‌های خود می‌تواند به اطمینان از ظاهر عالی و ماندگاری آنها برای سال‌های آینده کمک کند.

چسب دندان مصنوعی اپتی فیکس مدل zinc free وزن 60 گرم

چسب دندان مصنوعی اپتی فیکس مدل zinc free وزن 60 گرممشخصات
  • وزن60 گرم
مشاهده قیمت

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Neutral وزن 47 گرم مجموعه 10 عددی

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Neutral وزن 47 گرم مجموعه 10 عددیمشخصات
  • وزن47 گرم
  • طعمنعنایی
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحات- سری جدید چسب دندان مصنوعی فیکسودنت - چسبیدن بهتر دندان مصنوعی - افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان - کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه - خوشبو نگه داشتن دهان - جلوگیری از ایجاد لک
مشاهده قیمت

چسب دندان مصنوعی دنچر مدل Denture Zinc Free وزن 24 گرم

چسب دندان مصنوعی دنچر مدل Denture Zinc Free وزن 24 گرممشخصات
  • وزن24 گرم
مشاهده قیمت

چسب دندان مصنوعی دنتینوکس مدل zinc free وزن 40 گرم

چسب دندان مصنوعی دنتینوکس مدل zinc free وزن 40 گرممشخصات
  • وزن40 گرم
  • کشور مبدا برندایران
مشاهده قیمت

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Neutral وزن 47 گرم مجموعه 2 عددی

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Neutral وزن 47 گرم مجموعه 2 عددیمشخصات
  • وزن47 گرم
  • طعمنعنایی
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحات- سری جدید چسب دندان مصنوعی فیکسودنت - چسبیدن بهتر دندان مصنوعی - افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان - کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه - خوشبو نگه داشتن دهان - جلوگیری از ایجاد لک
مشاهده قیمت

چسب دندان مصنوعی دنتی پور مدل Premium وزن 40 گرم

چسب دندان مصنوعی دنتی پور مدل Premium وزن 40 گرممشخصات
  • وزن40 گرم
  • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
  • کشور مبدا برندآلمان
  • سایر توضیحاتبه بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه جلوگیری از ایجاد لک اثر فوق العاده قوی و طولانی مدت
مشاهده قیمت

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل CFT حجم 50 میلی لیتر

چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل CFT حجم 50 میلی لیترمشخصات
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Sensation وزن 40 گرم

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Sensation وزن 40 گرممشخصات
    • وزن40 گرم
    • ویژگی موادخاصیت ضد حساسیت
    • کشور مبدا برندآلمان
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی کورگا مدل Tat İcermez وزن 40 گرم

    چسب دندان مصنوعی کورگا مدل Tat İcermez وزن 40 گرممشخصات
    • وزن40 گرم
    • طعمبدون طعم
    • ویژگی موادضد حساسیت
    • کشور مبدا برندایرلند
    • سایر توضیحاتبه سفارش کشور ترکیه مزه خنثی عدم ایجاد حساسیت تاثیر قوی مناسب افراد با بزاق زیاد دهان پرکننده فضاهای بین لثه
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Orilang وزن 40 گرم

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Orilang وزن 40 گرممشخصات
    • وزن40 گرم
    • طعمندارد
    • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Fresh وزن 40 گرم

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Fresh وزن 40 گرممشخصات
    • وزن- گرم
    • طعمنعناع قوی
    • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
    • کشور مبدا برندآلمان
    • سایر توضیحات- به بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند - افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان - کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه - خوشبو نگه داشتن دهان - جلوگیری از ایجاد لک
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Complete Aroma وزن 47 گرم

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Complete Aroma وزن 47 گرم مشخصات
    • وزن47 گرم
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 47 گرم مجموعه 6 عددی

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Original وزن 47 گرم مجموعه 6 عددیمشخصات
    • وزن47 گرم
    • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
    • کشور مبدا برندآلمان
    • سایر توضیحاتبه بهتر چسبیدن دندان مصنوعی کمک می کند افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه خوشبو نگه داشتن دهان
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت کد 02 وزن 47 گرم مجموعه 2 عددی

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت کد 02 وزن 47 گرم مجموعه 2 عددیمشخصات
    • وزن47 گرم
    • طعمنعنایی
    • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
    • کشور مبدا برندآلمان
    • سایر توضیحاتمدل neutral: نعنایی مدل orginal: نعنایی ملایم - چسبیدن بهتر دندان مصنوعی - افزایش قدرت گاز زدن و کاهش لغزش (جابجا شدن) دندان مصنوعی در دهان - کاهش احتمال حساسیت و ناراحتی های لثه - خوشبو نگه داشتن دهان - جلوگیری از ایجاد لک
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Complete Ferah وزن 47 گرم

    چسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل Complete Ferah وزن 47 گرم مشخصات
    • وزن47 گرم
    • طعمنعناع
    مشاهده قیمت

    چسب دندان مصنوعی فیتی دنت مدل Super وزن 40 گرم

    چسب دندان مصنوعی فیتی دنت مدل Super وزن 40 گرممشخصات
    • وزن40 گرم
    • ویژگی موادجلوگیری از ایجاد لک
    • کشور مبدا برندآلمان
    • سایر توضیحاتقبل از استفاده از چسب فیتی دنت حتما دندان ها را بشویید و سپس خشک کنید.
    مشاهده قیمت

    جسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل VINAE حجم 30 میلی لیتر

    جسب دندان مصنوعی فیکسودنت مدل VINAE حجم 30 میلی لیترمشخصات
      مشاهده قیمت