راهنمای خرید لباس بارداری مجلسی ، بیرونی و خانگی شیک با قیمت مناسب

راهنمای خرید لباس بارداری مجلسی ، بیرونی و خانگی شیک با قیمت مناسب

مد و پوشاک

در این زمان با اینکه دیگر خرید لباس مجلسی چندان دشوار نخواهد بود، با این حال خرید لباس‌های مجلسی در این دوران بسیار پر اهمیت و سخت می‌شود. شاید شما هم جزء آن افرادی باشید که دوست دارند هر طور که شده، یک ست شیک و زیبا برای جشن خود انتخاب کنند. در این زمان با خواندن این مطلب می توانید به راحتی انتخاب کنید. چه در زمان قبل از بارداری و چه بعد از آن، حتما در مورد سبک و شیوه ای که قصد دارید لباس های مجلسی انتخاب کنید، دقت نظر داشته باشید و سعی کنید از پارچه های سبک که انعطاف پذیری بالایی داشته و مانع چروک شدن بدن می شوند، خریداری نمایید. یکی از راه های ساده برای تشخیص بهترین پارچه و مدل برای لباس مجلسی، توجه به طرح و رنگ لباس در آن زمان می‌باشد. قبل از خرید لباس مجلسی باید بدانید که آیا لباسی برای پوشیدن انتخاب کرده اید یا خیر؟ مثلا اگر قرار است مجلسی را در تابستان در فصل سرما برگزار کنید، بهتر است لباس های مجلسی جلوباز را انتخاب کنید، چرا که باعث می شود شما به راحتی لباس خود را درآورید.

ست سه تکه لباس بارداری مدل MDSS

ست سه تکه لباس بارداری مدل MDSSمشخصات
  • جنسالیاف نخی
  • طرحطرح‌دار
  • مدل لباس راحتی بارداریتی شرت و شلوار
  • توضیحات جنسمناسب تمام فصول رنگ بلوز: طوسی رنگ شلوار: طوسی رنگ رویه: آبی، طوسی طرح: باگز بانی جنس پارچه: نخی الیاف تشکیل دهنده: 100% نخ مدل یقه بلوز: گرد نوع آستین بلوز: کوتاه نوع آستین رویه: بلند نحوه بسته شدن بلوز: دکمه تن‌خور: معمولی Standard Fit استایل: کژوال کمر شلوار کشی است. ملاحظات نگهداری: شستشو در دمای 30 درجه انجام شود.
مشاهده قیمت

اما انتخاب لباس مجلسی مناسب و زیبا نه تنها دغدغه شما را مرتفع خواهد کرد بلکه جلوه خاصی هم به تیپ شما خواهد داد. لباس مجلسی های شیک از تنوع زیادی برخوردارند و انتخاب آنها نیز کار ساده ای نیست. اگر شما در انتخاب لباس مجلسی خود مشکل دارید، به شما پیشنهاد می دهیم مقاله زیر را مطالعه کنید. با این حال در این مقاله چند نمونه لباس مجلسی شیک از طراحان لباس مشهور دنیا را به شما معرفی می کنیم تا با انتخاب آن ها بتوانید شیک پوشی خود را در لباس های مجلسی به نمایش بگذارید. یکی از طراحان لباس مشهور دنیا، Jane B. Sackheimer است که تا کنون لباس های مجلسی متفاوتی طراحی کرده است. این برند مشهور برای مهمانی‌های مختلف از لباس‌های متنوع و زیبای بسیاری استفاده کرده است که در بخش مدل لباس مجلسی با آن ها آشنا می شویم. Jane در این مدل لباس مجلسی خود از یک گردنبند بزرگ طلایی استفاده کرده است. این طراح مشهور از طراحان معروف است که از برندهای شناخته شده نیز است. این مدل لباس مجلسی با وجود سادگی و شیک بودن طرفداران بسیاری دارد.

ست سه تکه لباس بارداری مدل MDSS

ست سه تکه لباس بارداری مدل MDSSمشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • مدل لباس راحتی بارداریتی شرت و شلوار
  • توضیحات جنسمناسب تمام فصول رنگ بلوز: طوسی تیره رنگ شلوار: طوسی تیره رنگ رویه: طوسی روشن، سرخابی طرح: خرگوش جنس پارچه: نخی الیاف تشکیل دهنده: 100% نخ مدل یقه بلوز: گرد نوع آستین بلوز: کوتاه نوع آستین رویه: بلند نحوه بسته شدن بلوز: دکمه تن‌خور: معمولی Standard Fit استایل: کژوال کمر شلوار کشی است. ملاحظات نگهداری: شستشو در دمای 30 درجه انجام شود.
مشاهده قیمت
برای خانم‌ها در مهمانی‌ها انتخاب لباسی راحت و زیبا بسیار اهمیت دارد. انتخاب لباس عروس یکی از سخت ترین کارهای قبل از عروسی است، چرا که علاوه بر اینکه یک شب به یاد ماندنی را رقم می‌زند ، باعث افزایش اعتماد به نفس مهمانان نیز خواهد شد و حس خیلی خوبی به آنها خواهد داد. در واقع می توان گفت از اولین لحظه ای که می خواهند به صورت رسمی ازدواج کنند یا مراسم نامزدی برگزار کنند ، لباسی را که در ذهنشان است بر تن خواهند کرد و به دنبال لباسی مناسب و با کیفیت می گردند. قبل از اینکه عروس خانم به خانه بخت برود، بهتر است یک چند نکته اساسی را بداند تا با مشکل روبرو نشود. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب لباس عروس داشتن مدلی با آستین حلقه‌ای است. 

ست سه تکه لباس بارداری مدل MDSS

ست سه تکه لباس بارداری مدل MDSSمشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • مدل لباس راحتی بارداریتی شرت و شلوار
  • توضیحات جنسمناسب تمام فصول رنگ بلوز: صورتی رنگ شلوار: صورتی رنگ رویه: صورتی، زرشکی طرح: خرگوش جنس پارچه: نخی الیاف تشکیل دهنده: 100% نخ مدل یقه بلوز: گرد نوع آستین بلوز: کوتاه نوع آستین رویه: بلند نحوه بسته شدن بلوز: دکمه تن‌خور: معمولی Standard Fit استایل: کژوال کمر شلوار کشی است. ملاحظات نگهداری: شستشو در دمای 30 درجه انجام شود.
مشاهده قیمت
در عین حال که نوع دوخت لباس برای خانم ها و آقایان متفاوت است، اما تمامی افراد نمی توانند لباس مجلسی را که مناسب اندام آن ها باشد، با اطمینان خرید کنند. زیرا بسیاری از لباس های مجلسی طوری دوخته شده اند که نمی توان لباس را از تن درآورد یا از آن استفاده کرد. و در آخر، لباس مجلسی هایی با جنس های نخی یا کتانی را نمی توانید برای همیشه به تن داشته باشید. بهتر است بدانید که لباسی را انتخاب کنید که به اندازه کافی جادار باشد، به اندازه کافی راحت باشد، و در عین حال بتواند به خوبی گرم و راحت به تن شما باشد. همچنین بهتر است لباس مجلسی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی داشته باشید. چرا که پوشیدن لباس مجلسی های تنگ یا کوتاه و به خصوص لباس های آستین حلقه ای برای بارداری مشکل زاست. در این جا به چند مورد از لباس مجلسی های مناسب بارداری که مناسب اندام و اندام شما هستند اشاره می کنیم. 

ست سه تکه لباس  بارداری مدل MDSS

ست سه تکه لباس  بارداری مدل MDSSمشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • مدل لباس راحتی بارداریتی شرت و شلوار
  • توضیحات جنسمناسب تمام فصول
  • جزئیاترنگ بلوز: قرمز رنگ شلوار: قرمز رنگ رویه: آبی، سفید طرح: میکی‌موس جنس پارچه: نخی الیاف تشکیل دهنده: 100% نخ مدل یقه بلوز: گرد نوع آستین بلوز: کوتاه نوع آستین رویه: بلند نحوه بسته شدن بلوز: دکمه تن‌خور: معمولی Standard Fit استایل: کژوال کمر شلوار کشی است. ملاحظات نگهداری: شستشو در دمای 30 درجه انجام شود.
مشاهده قیمت
در ادامه در خصوص مدل و رنگ بندی لباس بارداری صحبت خواهیم کرد و مدل های مختلف این نوع لباس را مورد بررسی قرار خواهیم داد. یکی از مهم ترین و متداول ترین مدل‌های لباس بارداری مدل لباسی می باشد که به رنگ سفید یا کرم بوده و بیشتر در میان بانوان باردار استفاده می شود. جنس پارچه مورد استفاده در لباس های بارداری باید به صورتی باشد که در برابر گرمای خورشید مقاوم باشد و به هیچ عنوان احساس راحتی ایجاد نکند. اما می‌توان از پارچه های خنک هم در تولید لباس بارداری استفاده نمود. از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص انتخاب و خرید لباس بارداری راحتی آن می باشد که به نوع پارچه و طرح و رنگی که روی پارچه استفاده می شود، بستگی دارد. به منظور حفظ راحتی بدن بهتر است در هنگام خرید لباس بارداری علاوه بر راحتی، در دوخت و دوز آن دقت ویژه ای به کار برده شود. از جمله دوخت هایی که برای این مدل لباس می توان انجام داد، دوخت دستی است. به این منظور بهتر است که این نوع دوخت را به خیاط ماهر و با تجربه ای بسپارید تا دوخت آن با دقت و ظرافت لازم انجام شود. 

مانتو بارداری مدل 111

مانتو بارداری مدل 111مشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 100 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 52 دارای 3 دکمه مخفی جهت شیردهی جنس کرپ مازراتی مشکی مشکی بارداری و شیردهی و غیربارداری
مشاهده قیمت
لباس بارداری مجلسی در عین حال که بسیار شیک و منحصر به فرد است، باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر پوشش بارداری و بارداری کامل، حس راحتی و آرامش را به مادر و نوزاد منتقل کند. همچنین لباس بارداری مجلسی، باید با توجه به نیاز مادر و نوزاد طراحی شود. در ادامه، چند مدل لباس بارداری مجلسی شیک و زیبا از برندهای مشهور جهان را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که به دنبال خرید لباس بارداری مجلسی هستید، می توانید با توجه به راهنمای خرید لباس بارداری، از میان انواع مدل‌های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مانتو بارداری مدل 457

مانتو بارداری مدل 457مشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهمهمانی
  • جزئیاتقد مانتو100 سانتیمتر دور سینه 112سانتیمتر مدل مانتو فون جنس کرپ مازراتی مشکی مشکی فری سایز مناسب سایر 40 تا 50 قابلیت استفاده بارداری ،شیردهی و بعد بارداری
مشاهده قیمت
در حال حاضر لباس‌های زیادی در بازار موجود است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای همه افراد یک مدل مناسب محسوب نمی شود. لباس‌های بارداری برای یک خانم باردار معمولا یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای این خانم ها مناسب نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم برای خانم ها در زمان بارداری لباس هایی را برای این دوره انتخاب کنیم که هم شیک و جذاب باشند و هم با سلیقه زنان باردار هم‌خوانی داشته باشند. خانم هایی که در دوران بارداری بسیار به لباس خود حساس اند، بهتر است لباس های بارداری را با سلیقه خود انتخاب کنند. با وجود اینکه لباس های بارداری در طرح و رنگ متنوع و زیادی وجود دارد ولی انتخاب رنگ مناسب کار سختی است. اگر شما تمایل دارید لباس های بارداری خود را در کنار دیگر لباس‌های خود بپوشید باید در هنگام انتخاب لباس‌ها به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به آن ها می پردازیم. برخی از لباس‌های بارداری در طرح‌های ساده و در عین حال شیک طراحی می شوند. 

مانتو بارداری آناندا مدل دلناز رنگ کاراملی

مانتو بارداری آناندا مدل دلناز رنگ کاراملیمشخصات
  • جنسمخمل
  • طرحساده
  • قدزیر باسن
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندایران
مشاهده قیمت
پس انتخاب لباس بارداری مجلسی متناسب با رنگ پوست یکی از چالش‌های بزرگ به حساب می آید. در این بخش مدل لباس بارداری مجلسی رنگ قرمز از برند ایتالیایی Giocoa را همراه با راهنمای ست کردن لباس بارداری با این رنگ مشاهده می کنید. برای مشاهده راهنمای ست لباس مجلسی با این رنگ کلیک کنید. انتخاب لباس بارداری برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که با آغاز دوران بارداری به یکی از مهم ترین دغدغه ها تبدیل می شود. در این بخش به بررسی انواع مدل لباس بارداری مجلسی 2018 و راهنمای ست کردن با این رنگ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. زمانی که صحبت از رنگ قرمز می شود باید بگوییم که در همه جای دنیا این رنگ جزو رنگ های سلطنتی و ویژه محسوب می شود و معمولا خانم ها و افراد سرشناس از این رنگ برای پوشش خود در هر مراسم رسمی و مهمانی خاص استفاده می کنند. اما این نکته نیز مهم است که در کنار زیبایی، لباس بارداری به راحتی با رنگ پوست شما ست شود و هماهنگی داشته باشد.

مانتو بارداری مدل 8474

مانتو بارداری مدل 8474مشخصات
  • جنستویت
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهمهمانی
مشاهده قیمت
البته بهتر است قبل از رفتن به مهمانی و یا جشن عروسی، یک انتخاب مناسب داشته باشند، که شامل مدل و رنگ لباس شان باشد. ما در ادامه به معرفی نکاتی برای انتخاب بهتر و کامل تر لباس بارداری مجلسی برای خانم های باردار خواهیم پرداخت. همچنین پیشنهاداتی نیز برایتان داریم تا با استفاده از این نکات، مناسب ترین لباس را برای دوران بارداری تان انتخاب کنید. به طور کلی یکی از مهم ترین نکات برای خانم های باردار، انتخاب لباس مناسب برای آن ها است. یک خانم باردار لازم است تا قبل از برگزاری جشن و میهمانی، در مورد مدل و رنگ لباس مورد علاقه اش در اینترنت و یا مجلات مطالعه کند و سپس بهترین انتخاب را برای خود داشته باشد. شما هم این چنین انتخاب کنید. در ادامه در مورد مدل لباس بارداری مجلسی برای خانم های باردار اطلاعات بیشتری کسب خواهید نمود. 

پیراهن بارداری بنیس مدل کامیلا رنگ کرم

پیراهن بارداری بنیس مدل کامیلا رنگ کرممشخصات
  • جنسکریشه
  • طرحراه‌راه
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتزیر چین خوردگی سینه زیپ کار شده که مناسب شیردهی است.
  • نگهداری روی چوبکار و به صورت آویزان نگهداری شود. با دمای آب 30 درجه شستشو شود. پشت و رو اتو کشی شود. دور از نور مستقیم آفتاب و در سایه خشک شود.
  • کد کالا38201302010
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 872

مانتو بارداری مدل 872مشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 100 سانت قد آستین60 سانت فری سایز مناسب سایز 40 تا 54 زرشکی رنگ بارداری و شیردهی و غیر بارداری جنس کرپ مرغوب بدن نما نیست
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 879

مانتو بارداری مدل 879مشخصات
  • جنسجین
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 115سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر دور بازو 40 سانتیمتر
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 871

مانتو بارداری مدل 871مشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهمهمانی
  • جزئیاتقد مانتو 100 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر مدل فون فری سایز مناسب سایز 40 تا 48 قابلیت استفاده در بارداری و شیردهی و بعد بارداری کرپ مازراتی مشکی مشکی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری آناندا مدل گل آرا رنگ قرمز

پیراهن بارداری آناندا مدل گل آرا رنگ قرمزمشخصات
  • جنسحریر
  • طرحگل‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینسه ربع
  • مورد استفادهمهمانی
  • کشور مبدا برندایران
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 11

مانتو بارداری مدل 11مشخصات
  • جنسجین
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 115 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر دور بازو 40 سانتیمتر دارای دکمه در قسمت سینه مناسب شیردهی دارای بند جهت تنگ و گشاد کردن پیراهن
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0503642

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0503642مشخصات
  • جنسویسکوز
  • طرحطرح‌دار
  • قدکوتاه
  • آستینسه ربع
  • مورد استفادهاداری و رسمی
  • کشور تولید کنندهچین
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل گوهر 008

پیراهن بارداری مدل گوهر 008مشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحساده
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهمهمانی
  • جزئیاتقد لباس حدود 135 سانت با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی
  • نگهداریبا ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد شستشو شود
  • کد کالا008
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 033184

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 033184مشخصات
  • جنسویسکوز
  • طرحگل‌دار
  • قدمیدی
  • آستینحلقه‌ای
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتآستردار
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 41

مانتو بارداری مدل 41مشخصات
  • جنسالیاف نخی
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 85 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 54 تا شب زایمان اندازتون میشه بعد بارداری هم قابلیت استفاده دارد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل esm.12

پیراهن بارداری اسمارا مدل esm.12مشخصات
  • جنسکتان
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتزیپ مخفی روی سینه جهت شیردهی آسان سبک و خنک سایز 40 : دور سینه : 96 قد لباس : 95 دور کمر : 86
  • نگهداری شستشو با حداکثر دماي 30 درجه سانتي گراد در ماشين لباسشويي با لباس هرنگ و مايع رنگي شور شسته شود پشت و رو شستشو و اطو شود
  • کد کالاesm.12
  • کشور مبدا برندآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل MG_022

پیراهن بارداری مدل MG_022مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحخال‌خالی
  • قدماکسی
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد لباس حدود 120 سانتیمتر است با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی های دوستانه جنس لباس نخی می باشد.
  • نگهداریبا ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد شستشو شود.
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل نخی 100

پیراهن بارداری مدل نخی 100مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیات دور سینه 112 سانتیمتر دور باسن و شکم 140 سانتیمتر قد پیراهن 115 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 48 بستگی به سایز شکم با بند قابلیت تنظیم سایز دارد دکمه جهت شیردهی
  • نگهداریداخل لباسشویی هم می توانید بندازید و اینکه آبرفت ندارد چون قبل دوخت داخل آب گذاشته شده
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل MG_022

پیراهن بارداری مدل MG_022مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحخال‌خالی
  • قدماکسی
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد لباس حدود 120 سانتیمتر است با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی های دوستانه جنس لباس نخی می باشد.
  • نگهداریبا ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد شستشو شود.
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 13

مانتو بارداری مدل 13مشخصات
  • جنسجین
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 115 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر دور بازو 40 سانتیمتر دارای دکمه در قسمت سینه جهت شیردهی دارای بند جهت تنگ و گشاد کردن پیراهن
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل MOJ-329083

پیراهن بارداری اسمارا مدل MOJ-329083مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینسه ربع
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیات- به مادر بعد از فراغت اجازه استفاده راحت جهت شیردهی می دهد.
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0986077

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0986077مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتدارای آستر
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل هستی

مانتو بارداری مدل هستیمشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتجنس کرپ مرغوب مشکی مشکی فری سایز مناسب سایز 40 تا 52 تا شب زایمان اندازتون میشه قابلیت استفاده بعد بارداری
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل Me

پیراهن بارداری اسمارا مدل Meمشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینحلقه‌ای
  • مورد استفادهروزمره
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری کارینا کد 52

پیراهن بارداری کارینا کد 52مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحابر و بادی
  • قدبلند
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل 6000

پیراهن بارداری مدل 6000مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیات دور سینه 112 سانتیمتر دور باسن و شکم 140 سانتیمتر قد پیراهن 115 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 48 بستگی به سایز شکم با بند قابلیت تنظیم سایز دارد دکمه جهت شیردهی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل 650

پیراهن بارداری مدل 650مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینتا روی شانه
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد پیراهن110 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 48 دارای بند جهت تنظیم سایز
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 96

مانتو بارداری مدل 96مشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 100 سانت قد آستین60 سانت فری سایز مناسب سایز 40 تا 54 گلبهی رنگ بارداری و شیردهی و غیر بارداری جنس کرپ مرغوب بدن نما نیست چروک نمیشه
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 000

مانتو بارداری مدل 000مشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 100 سانت قد آستین60 سانت فری سایز مناسب سایز 40 الی 56
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0558690001

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0558690001مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحطرح‌دار
  • قدمیدی
  • آستینبلند
  • مورد استفادهمهمانی
  • کد کالا0558690001
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 365487

مانتو بارداری مدل 365487مشخصات
  • جنستنسل
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتدور سینه 116سانتیمتر قد لباس112 سانتیمتر قسمت سینه دارای دکمه جهت شیردهی دارای بند جهت تنگ و گشاد کردن پیراهن
مشاهده قیمت

مانتو بارداری آناندا مدل دلناز رنگ آبی کاربنی

مانتو بارداری آناندا مدل دلناز رنگ آبی کاربنیمشخصات
  • جنسمخمل
  • طرحساده
  • قدزیر باسن
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل 987

پیراهن بارداری مدل 987مشخصات
  • جنسکرپ حریر
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینحلقه‌ای
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد پیراهن 115 سانتیمتر دور سینه سانتیمتر دور باسن و شکم 140 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 42تا 50 با بند بستگی به سایز شکم تنظیم کنید قابلیت استفاده در بعد بارداری
مشاهده قیمت

مانتو بارداری آناندا مدل پردیس رنگ طوسی

مانتو بارداری آناندا مدل پردیس رنگ طوسیمشخصات
  • جنسابر و بادی
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتدور سینه 90 تا 98: M---دور سینه 99 تا 104: L---دور سینه 105 تا 109: XL---دور سینه 110 تا 118: XXL
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل 5611115

پیراهن بارداری اسمارا مدل 5611115مشخصات
  • جنسکتان
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتدارای زیپ دو طرف سینه برای شیردهی دارای برچسب کنترل کیفیت از اروپا دارای نشان استاندارد ۱۰۰ از اروپا
  • کشور مبدا برندآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری بوهو مدل 59806

پیراهن بارداری بوهو مدل 59806مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر باسن
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندانگلستان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری آناندا مدل گل آرا

پیراهن بارداری آناندا مدل گل آرامشخصات
  • جنسحریر
  • طرحگل‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینسه ربع
  • مورد استفادهمهمانی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل 412

پیراهن بارداری مدل 412مشخصات
  • جنسکرپ
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینتا روی شانه
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد پیراهن 115 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر دور شکم و باسن 140 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 48 از ماه اول تا آخر با بند تنظیم کنید
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 1003237

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 1003237مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل MG-10

پیراهن بارداری مدل MG-10مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • قدبلند
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتجنس پیراهن نخی می باشد. یقه گرد و آستین کوتاه می باشد. دور یقه و آستین ها کش دوزی و قد پیراهن حدود 135 سانتی متر می باشد. با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی های دوستانه.
  • نگهداریقابل شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد.
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 14

مانتو بارداری مدل 14مشخصات
  • جنسجین
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتقد مانتو 115 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر دور بازو 40 سانتیمتر دارای دکمه در قسمت سینه مناسب شیردهی دارای بند جهت تنگ و گشاد کردن پیراهن گل دوزی شده با دست
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل چین دار

پیراهن بارداری اسمارا مدل چین دارمشخصات
  • جنسالیاف نخی
  • طرحساده
  • قدمیدی
  • آستینسه ربع
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندآلمان
  • کشور تولید کنندهآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0483473

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0483473مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحساده
  • قدمیدی
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهاداری و رسمی
  • کشور مبدا برندسوئد
  • کشور تولید کنندهچین
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل رونیا رنگ کالباسی

پیراهن بارداری مدل رونیا رنگ کالباسیمشخصات
  • جنسنخ
  • طرحساده
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتمانند بعضی از پیراهن های ساحلی به عنوان زیر مانتو هم می توان استفاده کرد. زیر والان جهت شیردهی در دو طرف جلوی لباس، چاک مخفی تعبیه شده است. والان طراحی شده در لباس حکم یک مدل جدید را دارد و همینطور مادران محترم می توانند بدون معذب بودن، شیردهی را به راحتی حتی در مکان های عمومی به فرزند دلبند خود انجام دهند. طراحی به گونه ای است که والان بلند است و روی صورت فرزند نمی افتد و چون جنس پارچه نخی است مورد اذیت مادر و فرزند قرار نمی گیرد
  • نگهداریبا آب ولرم شسته شود. به دلیل نخی بودن ، قبل از آویزان کردن روی بند رخت کمی نمناک باشد و تکان دهید قد لباس 135 سانتی متر می باشد و البته از طریق بند روی سرشونه ها، قد لباس قابل تنظیم است. قد لباس در شست و شوی اول به دلیل نخی بودن حدود 5 سانتی متر آبرفت دارد که بعد از آبرفت به مچ پا می رسد.
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0638271

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0638271مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحطرح‌دار
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهمهمانی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل 0013

پیراهن بارداری مدل 0013مشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحساده
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد لباس حدود 135 سانت بعد از آبکشی با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی های دوستانه
  • نگهداریبا ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد شستشو شود
  • کد کالا0013
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 400

مانتو بارداری مدل 400مشخصات
  • جنسبنگال
  • طرحچهارخانه
  • قدبلند
  • آستینبلند
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد مانتو 115 سانتیمتر دور سینه 112سانتیمتر دور بازو 40 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 48 (دارای بند جهت تنگ و گشاد کردن لباس) دارای دکمه جهت شیر دهی قابلیت استفاده بعد از بارداری
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل SRM-00S

پیراهن بارداری اسمارا مدل SRM-00Sمشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور تولید کنندهآلمان
مشاهده قیمت

مانتو بارداری آناندا مدل لیلیان

مانتو بارداری آناندا مدل لیلیانمشخصات
  • جنسکشمیر
  • طرحچهارخانه
  • قدبلند
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندایران
مشاهده قیمت

مانتو بارداری آناندا مدل پارمین رنگ طوسی

مانتو بارداری آناندا مدل پارمین رنگ طوسیمشخصات
  • جنسسوییت
  • طرحساده
  • قدزیر باسن
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندایران
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل 2961160

پیراهن بارداری اسمارا مدل 2961160مشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحطرح‌دار
  • قدکوتاه
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهمهمانی
  • کشور مبدا برندترکیه
  • کشور تولید کنندهترکیه
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل S-1204

پیراهن بارداری اسمارا مدل S-1204مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتکمر کار دارای کش است مناسب دوران بارداری است .
  • نگهداریبا لباس های همرنگ شسته شود . در دمای کمتر از 40 درجه شسته شود .
  • کشور مبدا برندآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0986852

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0986852مشخصات
  • جنسویسکوز
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینحلقه‌ای
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0482838

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0482838مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحطرح‌دار
  • قدکوتاه
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهاداری و رسمی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0637073

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0637073مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل گوهر 009

پیراهن بارداری مدل گوهر 009مشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحساده
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهمهمانی
  • جزئیاتقد لباس حدود 135 سانت با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی
  • نگهداریبا ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد شستشو شود
  • کد کالا009
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل 2022

پیراهن بارداری اسمارا مدل 2022مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحساده
  • قدبلند
  • آستینبلند
  • مورد استفادهمهمانی
  • کد کالا2022
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل گوهر 009

پیراهن بارداری مدل گوهر 009مشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحساده
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهمهمانی
  • جزئیاتقد لباس حدود 135 سانت با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی
  • نگهداریبا ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد شستشو شود
  • کد کالا009
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 084553

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 084553مشخصات
  • جنسویسکوز
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر باسن
  • آستینتا روی شانه
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل MG_AC2

پیراهن بارداری مدل MG_AC2مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتجنس لباس نخی میباشد. قد لباس حدود 135 سانتیمتر ، با پارچه سبک و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی های دوستانه
  • نگهداریقابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد.
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل MATERNITYBLACKGO

پیراهن بارداری اسمارا مدل MATERNITYBLACKGOمشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحطرح‌دار
  • قدبلند
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاداری و رسمی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل moj-221001

پیراهن بارداری اسمارا مدل moj-221001مشخصات
  • جنسویسکوز
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینسه ربع
  • مورد استفادهاسپرت
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل umstandskleid

پیراهن بارداری اسمارا مدل umstandskleidمشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحساده
  • قدروی زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهروزمره
  • کشور مبدا برندآلمان
  • کشور تولید کنندهآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل Es666

پیراهن بارداری اسمارا مدل Es666مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحساده
  • قدکوتاه
  • آستینبلند
  • مورد استفادهمهمانی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل Y8

پیراهن بارداری مدل Y8مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحساده
  • قدبلند
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتقد دامن 125 سانتیمتر
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل 11

پیراهن بارداری اسمارا مدل 11مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینحلقه‌ای
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقسمت جلوی پیراهن از قسمت پشت آن کمی کوتاهتر است.
  • کشور مبدا برندآلمان
  • کشور تولید کنندهآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0672795

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0672795مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحساده
  • قدزیر باسن
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل ian 310870

پیراهن بارداری اسمارا مدل ian 310870مشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحطرح‌دار
  • قدمیدی
  • آستینسه ربع
  • مورد استفادهمهمانی
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری نکست مدل 926338

پیراهن بارداری نکست مدل 926338مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحراه‌راه
  • قدبلند
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندانگلستان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل 5556

پیراهن بارداری مدل 5556مشخصات
  • جنسپلی استر
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینتا روی شانه
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتقد پیراهن110 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر فری سایز مناسب سایز 40 تا 48 دارای بند جهت تنظیم سایز بسیار سبک وزن پیراهن 100 گرم
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0637073001

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0637073001مشخصات
  • جنسالاستین
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهمهمانی
  • جزئیاتپیراهن توری با آستر کشی و یقه هفت کوتاه با بازشو و دکمه در پشت یقه و آستین های سه ربع. درزهای کناری جمع می شود تا بهترین حالت را روی شکم داشته باشد.
  • نگهداریاز کیسه لباسشویی استفاده کنید شستشو با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0882154

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0882154مشخصات
  • جنسویسکوز
  • طرحگل‌دار
  • قدروی باسن
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری مدل 7845

پیراهن بارداری مدل 7845مشخصات
  • جنسحریر
  • طرحطرح‌دار
  • قدزیر زانو
  • آستینحلقه‌ای
  • مورد استفادهروزمره
  • جزئیاتجنس پیراهن حریر دارای آستر بدن نما نیست کلوش فری سایز مناسب 40 تا 54 قد پیراهن 110 سانتیمتر
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل 6971328

پیراهن بارداری اسمارا مدل 6971328مشخصات
  • جنسنخ
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهروزمره
  • کشور مبدا برندآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اسمارا مدل DIGI370-2022

پیراهن بارداری اسمارا مدل DIGI370-2022مشخصات
  • جنسپنبه
  • طرحطرح‌دار
  • قدروی زانو
  • آستینکوتاه
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندآلمان
  • کشور تولید کنندهآلمان
مشاهده قیمت

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0959066002

پیراهن بارداری اچ اند ام مدل 0959066002مشخصات
  • جنسویسکوز
  • طرحراه‌راه
  • قدزیر زانو
  • آستینبدون آستین
  • مورد استفادهاسپرت
  • کشور مبدا برندسوئد
مشاهده قیمت

مانتو بارداری مدل 12

مانتو بارداری مدل 12مشخصات
  • جنسجین
  • طرحساده
  • قدزیر زانو
  • آستینبلند
  • مورد استفادهاسپرت
  • جزئیاتقد مانتو 115 سانتیمتر دور سینه 112 سانتیمتر دور بازو 40 سانتیمتر دارای دکمه در قسمت سینه مناسب شیردهی دارای بند جهت تنگ و گشاد کردن پیراهن
مشاهده قیمت