ماژول نورپردازی راه پله دوبلکس و دیوار و حیاط مدل هوشمند مناسب آپارتمان و سقف

ماژول نورپردازی راه پله دوبلکس و دیوار و حیاط مدل هوشمند مناسب آپارتمان و سقف

خانه و لوازم آشپزخانه

در نورپردازی راه پله‌ها در دکوراسیون داخلی، نورپردازی کف راه پله نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه به نظر می‌رسد سطح براق سقف راه پله‌ها عامل اصلی برای برقراری جریان هوا و تمیز بودن سطح کف راه پله‌ها است.اما در معماری مدرن امروزی، راه‌پله‌ها به‌دلیل حضور و تردد مردم و اهالی و خانواده‌ها در محیط‌های باز، در محیط‌هایی با ارتفاع کمتر از سطح زمین طراحی و اجرا می‌شوند.

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل اتمسفر

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل اتمسفرمشخصات
  • سایر توضیحات- ولتاژ: 127 - طول هر ال‌ای‌دی 12 سانتی‌متر - قابل نصب در زیر داشبورد و زیر صندلی‌های جلو -دارای سنسور صدا که با شنیدن صدای پخش خودرو باعث ایجاد افکت میشود - دارای فندکی جهت اتصال برق خودرو به محصول - دارای ریموت کنترل جهت تغییر رنگهای LED RGB و تغیر افکت‌ها - ضد آب - امکان کم و زیاد کردن نور
مشاهده قیمت
لوسترها و چراغ‌های دیوارکوب گزینه مناسبی در کنار نورپردازی مدرن هستند، اگر شما در خانه‌ای با دیوارهای تاریک زندگی می‌کنید و می‌خواهید از هر فضای خانه نور کافی عبور کند، به چند چراغ دیوارکوب توجه داشته باشید. چراغ‌های دیواری به خاطر قیمت مناسبشان می‌توانند گزینه خوبی برای نورپردازی راه پله‌های بزرگ شما باشند. در چنین شرایطی نصب چراغ به دیوار می‌تواند هم باعث روشن شدن چراغ در قسمت‌های مختلف خانه شود و هم یک راه عالی برای ایجاد نور در هنگام شب و یا در ساعات تاریکی است. نورپردازی راه پله هم به شکل مستقیم و هم به شکل غیر مستقیم قابل اجراست، اما در روش دوم علاوه بر روش‌های اشاره شده نورپردازی غیر مستقیم را نیز می‌توانید تجربه کنید

کیت نورپردازی کیس سیلوراستون مدل LS01

کیت نورپردازی کیس سیلوراستون مدل LS01مشخصات
  • وزن100 گرم
  • ابعاد2x1x30
مشاهده قیمت
از دیگر ایده‌های خلاقانه در نورپردازی راه پله و یا طراحی روشنایی راه پله‌های فلزی و چوبی، استفاده از قطعات تزیینی برای ایجاد تنوع در نورپردازی این نمونه‌هاست. نور، روشنایی محیط داخلی را برای شما به ارمغان می‌آورد و استفاده بهینه از نور برای افراد و وسایل زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. نورپردازی یکی از عناصر جدایی ناپذیر هر خانه‌ای است. شما می‌توانید نورپردازی مناسب را خودتان به دست بگیرید یا به یک متخصص در این زمینه واگذار کنید تا با خلاقیت خود نور مورد نیاز را خلق کنند. در دنیای مدرن امروزه استفاده از تجهیزات نورپردازی از هر زمانی بیشتر شده است، اما در این میان برای نورپردازی هر فضایی نکاتی وجود دارد که رعایت آنها باعث می‌شود زیبایی دکور و تزیینات آن به شدت افزایش یابد.

کیت نور پردازی داخل خودرو مدل اتمسفر لایت کو

کیت نور پردازی داخل خودرو مدل اتمسفر لایت کومشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • اقلام همراهکنترل
  • سایر توضیحات- ولتاژ: 12 - طول هر ال‌ای‌دی 12 سانتی‌متر - قابل نصب در زیر داشبورد و زیر صندلی‌های جلو -دارای سنسور صدا که با شنیدن صدای پخش خودرو باعث ایجاد افکت میشود - دارای فندکی جهت اتصال برق خودرو به محصول - دارای ریموت کنترل جهت تغییر رنگهای LED RGB و تغیر افکت‌ها - ضد آب - امکان کم و زیاد کردن نور
مشاهده قیمت
لوستر در هر فضایی قابل استفاده است اما این مورد بیشتر در خانه‌هایی که از نور طبیعی بهره‌می‌برند، اهمیت پیدا می‌کند. بسیاری از صاحبان خانه دوست دارند در فضای بیرونی خانه خود لوستر نصب کنند اما به‌دلیل حضور چراغ‌های متعدد در فضای بیرونی، نمی‌توانند از هر نوری استفاده کنند بنابراین لوستری انتخاب می‌کنند که نسبت به دیگر چراغ‌ها، نور بیشتری داشته باشد. از این رو لوستری انتخاب می‌کنند که نور کافی برای تمام نقاط را داشته باشد. نورپردازی داخل راه پله به روش توکار با نورپردازی در داخل پلکان، تفاوت دارد و در این روش، چراغ‌ها به صورت توکار نصب می‌شوند.

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل A12

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل A12مشخصات
  • سایر توضیحاتلیزر نوری خودرو دارای سنسور موزیک و پک کاملا اصلی دارای ریموت کنترل اصلی و بیش از 10 حالت نوردهی
مشاهده قیمت
برای انجام نورپردازی داخل راه پله می‌بایست به نکات اساسی توجه نمود. مهم‌ترین نکته، نوع طراحی نورپردازی‌ست. در طراحی نورپردازی راه پله، بایستی به ابعاد، اندازه‌ها و شکل راه پله توجه داشت.اگر از چراغ دیواری و یا چراغ سقفی برای نورپردازی راه پله استفاده شود، باید به اندازه فضا توجه کرد، یعنی بایستی ارتفاع پله، عرض راه پله و... نیز در نظر گرفته شود. در نورپردازی راه پله می‌توان از چراغ‌های دیواری استفاده نمود. لوستر شاخه‌ای و لوستر با حباب در هر دو حالت قابل نصب و استفاده است اما این مساله تنها به شکل ظاهری این مدل از لوستر محدود نمی‌شود.

کیت نورپردازی داخل خودرو ای اس پلاس مدل app

کیت نورپردازی داخل خودرو ای اس پلاس مدل appمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • ابعاد بسته‌بندی7×7×24 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات-ریموت کنترل اختصاصی - قابلیت تعویض رنگ و افکت توسط گوشی هوشمند - طول هر ال‌ای‌دی 12 سانتی‌متر -دسترسی به ۱۶ میلیون رنگ توسط اپلیکشن -دارای سنسور صدا که با صدای محیط باعث ایجاد افکت میشود -امکان کم و زیاد کردن نور از ۰ درصد تا ۱۰۰درصد -دارای حالت اتوماتیک تغییر افکت -امکان زیاد و کم کردن سرعت افکتها -قابلیت تنظیم زمان روشن و خاموش شدن ال ای دی ها در زمانهای تعریف شده توسط کاربر -قابلیت پیش فرض قرار دادن میکروفن (گوشی و یا دستگاه) برای ایجاد افکت
مشاهده قیمت
البته برای روشنایی راه پله‌های طویل و نیز راهروهای طویل لازم نیست از لوسترهای خیلی بزرگ و پرنور استفاده کنید، بلکه انتخاب صحیح چراغ‌های کوچک با توجه به طول و ارتفاع راه پله‌ها بهترین و زیباترین طرح را به شما نشان می‌دهد. حتی اگر در راهروها و مسیرهای نسبتا باریک هستید می‌توانید تنها با نصب یک چراغ کوچک، فضایی را روشن کنید و از نورپردازی راه پله‌ای که هم زیبا و شیک به نظر برسد و هم در طول شب بدرخشد لذت ببرید.

کیف لوازم نور پردازی مدل اسکای پنل S120

کیف لوازم نور پردازی مدل اسکای پنل S120مشخصات
  • وزن2500 گرم
  • نحوه باز و بسته شدنبصورت لولایی
مشاهده قیمت
لوستر وسیله‌ای بسیار مفید در هر خانه به شمار می‌آید. یکی از بهترین نمونه‌های لوستر ، لوستر‌های سه شاخه مدرن هستند. همانطور که از نام این لوستر پیداست سه شاخه به سه قسمت بالا ، وسط و پایین تقسیم بندی می‌شود. این لوستر‌ها معمولا دارای ارتفاع بیشتری نسبت به سایر لوستر‌ها هستند اما ارتفاع آن‌ها نسبت به لوستر‌های قدیمی بیشتر می‌باشد. لوسترهای کلاسیک نسبت به سایر لوسترهای سه شاخه دارای طول عمر بیشتری هستند و شما می‌توانید سال‌های سال از آن‌ها استفاده کنید. به کمک این لوستر‌ها زیبایی دکوراسیون خود را دو چندان کنید و خانه‌ای با ظاهری مدرن و زیبا داشته باشید.

نورپردازی صندوق خودرو مدل SP100 مناسب برای  شاهین

نورپردازی صندوق خودرو مدل SP100 مناسب برای  شاهینمشخصات
  • مناسب برای خودروشاهین
  • روش استفادهبه کمک ویدیو همراه محصول، فلکسیبل را روی صندوق خودرو خود نصب کنید. تنها ابزار مورد نیاز یک عدد آچار شماره 10، سیم چین و چسب برق است.
  • اقلام همراهویدیو راهنمای نصب
  • سایر توضیحاتفلکسیبل صندوق شش حالته صندوق عقب دارای شش حالت مختلف است که شما در صورت نصب صحیح می‌توانید این شش حالت را دریافت کنید: حالت شب: در طول شب در حالتی که چراغ‌های خودرو روشن باشد، فلکسیبل به رنگ آبی روشن می‌شود. حالت ترمز: با ترمز گرفتن، فلکسیبل ابتدا به صورت چشمک زن و سپس به شکل ثابت و رنگ قرمز روشن می‌شود. راهنمای چپ: فلکسیبل به صورت متحرک با نور زرد به سمت راهنمای چپ حرکت می‌کند. راهنمای راست: فلکسیبل به صورت متحرک با نور زرد به سمت راهنمای راست حرکت می‌کند. فلاشر: با روشن کردن فلاشر، فلکسیبل‌ها از مرکز به صورت متحرک به طرفین با چراغ زرد حرکت می‌کند. دنده عقب: با زدن دنده عقب فلکسیبل با نور سفید روشن می‌شود (این حالت در بعضی از مدل‌ها نیست و نور آبی روشن می‌شود)
مشاهده قیمت
از دیگر روش‌های نورپردازی می‌توان به چراغ‌های دیوارکوب نیز اشاره کرد که به کمک آنها نورپردازی راه پله را می‌توان در دو حالت نورپردازی توکار و یا به صورت روکار انجام داد. در هر صورت از لوستر نیز برای نور دادن به پله‌های راه پله به خصوص در خانه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌شود و معمولا می‌توان لامپ‌های فلورسنت یا کم مصرف را جایگزین لامپ‌های قدیمی نمود. لوستر‌ها را می‌توان برای راه پله‌های بزرگ یا کوچک استفاده کرد تا فضای آنها به صورت کلی‌تری دیده شوند. 

کیت نور پردازی کیس مدل RGB MS1

کیت نور پردازی کیس مدل RGB MS1مشخصات
  • وزن20 گرم
  • مشخصات فنیدارای یک نوار 35 سانتی متری منعطف چسب دار دارای چسب دو طرفه به همراه محصول (یدک ) دارای کابل جهت نصب به برد فقط مناسب مادر برد هایی ( گیمینگ ) که در گاه RGB دارند دارای راهنما نصب امکان اتصال چند عدد با هم
  • ابعاد350x12x4
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی زیر خودرو حرفه ای مدل RGB ریموت دار

کیت نورپردازی زیر خودرو حرفه ای مدل RGB ریموت دارمشخصات
  • سایر توضیحاتچهار قطعه ال ای دی دو عدد 150 سانتی و 2 عدد یک متری سیم کشی شده و آماده نصب بدون نیاز به سر هم کردن قطعات پس از نصب کافیست دو سر سیم را به برق خودرو وصل کرده تا چراغ ها روشن شوند مجهز به 16 رنگ 3نوع رقص نور قابلیت کم و زیاد کردن سرعت رقص نور قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور قابلیت خاموش و روشن کردن توسط ریموت دارای یک عدد ریموت اضافه جمعا دو ریموت کنترل در هر بسته وجود دارد به همراه آموزش و نقشه نصب محصول کیت نورپردازی زیر خودرو محصولی مناسب برای اسپرت کردن خودرو میباشد که ظاهری متفاوت به خودروی شما میبخشد.
مشاهده قیمت

ماژول نورپردازی هوشمند آی سی سی آریا مدل Android RGB WiFi Controller

ماژول نورپردازی هوشمند آی سی سی آریا مدل Android RGB WiFi Controllerمشخصات
  • وزن80 گرم
  • سایر مشخصات- دارای نرم افزار اندروید جهت ارتباط با دستگاه - قابلیت اتصال به مودم و یا استفاده به صورت تکی و همچنین اتصال گروهی - قابلیت رقص نور با ریتم موسیقی و بدون موسیقی (اجرا بر روی چند دستگاه همزمان) - دارای چندین مدل سناریو رنگی مختلف به همراه مدل های ساخت مود دستی - قابلیت اتصال مجدد به وای فای در صورت قطع اتصال - قابلیت تغییر رمز عمومی و رمز نگاری اطلاعات ارسالی برای امنیت بیشتر - قابلیت تغییر نام دستگاه به همراه پسورد برای اتصال
  • نوع اتصالبی‌سیم
  • سازگار باAndroid
  • ابعاد35 × 75 × 70
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی زیر خودرو مدل حرفه ای ریموت دار کد 15035

کیت نورپردازی زیر خودرو مدل حرفه ای ریموت دار کد 15035مشخصات
  • مناسب برای خودروپژو 206
مشاهده قیمت

کیت نور پردازی کیس مدل RGB MAGNET

کیت نور پردازی کیس مدل RGB MAGNETمشخصات
  • وزن15 گرم
  • مشخصات فنینوار ال ای دی آر جی بی مناسب کیس های دارای سوکت مخصوص نور پردازی RGB که با استفاده با نرم افزار مخصوص مین کنترل می شود .طول نوار تقریبا 35 سانتی متر و دارای کابل مخصوص و قابلیت سری کردن چند نوار با هم را دارد .
  • ابعاد350x12x2
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل rgb

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل rgbمشخصات
  • سایر توضیحاتمناسب چراغ زیر پایی RGB مناسب کیت نورپردازی زیر خودرو
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی دیپ کول مدل RGB 100 R

کیت نورپردازی دیپ کول مدل RGB 100 Rمشخصات
  • وزن32 گرم
  • مشخصات فنیدمای کاری: -20 تا 60 درجه
  • ابعاد3 × 10 × 300
مشاهده قیمت

کیف لوازم نور پردازی مدل NS-2790

کیف لوازم نور پردازی مدل NS-2790مشخصات
  • ابعاداختصاصی میلی متر
  • وزن2400 گرم
  • ویژگی هاابعاد داخلی کیف : 28x23x85 سانتی متر ابعاد خارجی کیف : 30x27x90 سانتی متر وزن خالص کیف : 2400 گرم جنس : برزنت
  • نحوه باز و بسته شدنکیف نورپردازی NS-2790 را می توانید به وسیله زیپ تعبیه شده بر روی آن باز و بسته کنید.
مشاهده قیمت

کیت نور پردازی کیس مدل RGBCASESTAR1

کیت نور پردازی کیس مدل RGBCASESTAR1مشخصات
  • وزن50 گرم
  • مشخصات فنیدارای دو نوار ال ای دی به طول 35 سانتی متر دارای ریموت کنترل دارای کنترلر طرح تک ستاره دارای چسب دو طرفه قوی علاوه بر چسب های پشت ال ای دی ها برگه راهنما توضیح نصب همراه محصول سوکت نری IDE متصل به آن دارای کارتن جهت حمل نقل راحت و محافظت در باربری
  • ابعاد350x20x10
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل car1

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل car1مشخصات
  • سایر توضیحاتولتاژ:12v طول هر ال‌ای‌دی 12 سانتی‌متر قابل نصب در زیر داشبورد و زیر صندلی‌های جلو دارای سنسور صدا که با شنیدن صدای پخش خودرو باعث ایجاد افکت میشود دارای فندکی جهت اتصال برق خودرو به محصول دارای ریموت کنترل جهت تغییر رنگهای LED RGB و تغیر افکت‌ها ضد آب امکان کم و زیاد کردن نور
مشاهده قیمت

کیت نور پردازی مدل RGB2035

کیت نور پردازی مدل RGB2035مشخصات
  • وزن40 گرم
  • مشخصات فنیدارای دو نوار ال ای دی به طول 35 سانتی متر دارای ریموت کنترلر و کنترلر چسب دو طرفه راهنما توضیح نصب
  • ابعاد350x20x10
مشاهده قیمت

کتاب نور پردازی تکچهره اثر والتر نرنبرگ نشر مرکز

کتاب نور پردازی تکچهره اثر والتر نرنبرگ نشر مرکزمشخصات
  • نویسندهوالتر نرنبرگ
  • مترجمحمید شاهرخ
  • ناشرنشر مرکز
  • شابک9789643057282
  • موضوععکاسی
  • زبان نوشتارفارسی
  • قطعوزیری
  • نوع جلدشومیز
  • چاپ شده درایران
  • گروه سنیبزرگسال
  • تعداد صفحه208
  • تعداد جلد1
  • وزن340 گرم
  • سایر توضیحات- نورپردازی تکچهره؛ تکنیک‌ها و کاربردها - دارای صفحات مصور
مشاهده قیمت

کیت نور پردازی داخل خودرو مدل KNN

کیت نور پردازی داخل خودرو مدل KNNمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • سایر توضیحاتنصب آسان کنترل از راه دور امکان تغییر میزان نور ضدآب و انعطاف پذیر دارای سنسور ریتم نور
مشاهده قیمت

کیف لوازم نور پردازی آواکس پلاس مدل TL

کیف لوازم نور پردازی آواکس پلاس مدل TLمشخصات
  • وزن500 گرم
  • ویژگی هامناسب برای پایه ی نگهدارنده فون طول کیف 100 سانتی متر دو پایه و میله افقی
  • نحوه باز و بسته شدنزیپ و گیره
مشاهده قیمت

کلید هوشمند مدل کنترل چراغ نور پردازی کد 01

کلید هوشمند مدل کنترل چراغ نور پردازی کد 01 مشخصات
  • ابعاد15x8x5 سانتی‌متر
  • وزن160 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری12 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی1400ٌوات
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل ALA

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل ALAمشخصات
  • مدل لامپال ای دی
  • نوع لامپهوشمند
  • توان مصرفی12 وات
  • ویژگی‌های لامپمقاوم در برابر آب
  • مناسب برای خودرولیفان 520
  • دامنه ولتاژ12 ولت
  • رنگ لامپسفید
  • میزان روشنایی3000
  • طول عمر12000000
  • بازه توان مصرفی0-12
  • بازه میزان نوردهی2001-3000
  • سایر توضیحات- ولتاژ: 127 - طول هر ال‌ای‌دی 12 سانتی‌متر - قابل نصب در زیر داشبورد و زیر صندلی‌های جلو -دارای سنسور صدا که با شنیدن صدای پخش خودرو باعث ایجاد افکت میشود - دارای فندکی جهت اتصال برق خودرو به محصول - دارای ریموت کنترل جهت تغییر رنگهای LED RGB و تغیر افکت‌ها - ضد آب - امکان کم و زیاد کردن نور
مشاهده قیمت

کیت نور پردازی کیس مدل RGB MAGNET A10

کیت نور پردازی کیس مدل RGB MAGNET A10مشخصات
  • وزن40 گرم
  • مشخصات فنینوار ال ای دی آر جی بی مناسب کیس های دارای سوکت مخصوص نور پردازی RGB که با استفاده با نرم افزار مخصوص مین کنترل می شود .طول نوار تقریبا 35 سانتی متر و دارای کابل مخصوص و قابلیت سری کردن چند نوار با هم را دارد . دارای سه مگنت جهت سهولت در چسباندن در کیس
  • ابعاد350x12x2
مشاهده قیمت

مجموعه تصاویر نور پردازی داخلی و خارجی نشر جی ای بانک

مجموعه تصاویر نور پردازی داخلی و خارجی نشر جی ای بانکمشخصات
  • تعداد دیسک1
  • نوع دیسکDVD
مشاهده قیمت

گیره نگهدارنده تجهیزات نورپردازی مدل ال

گیره نگهدارنده تجهیزات نورپردازی مدل المشخصات
  • ابعاد1.9x6.5x11 سانتی‌متر
  • وزن240 گرم
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل موزیکال اتمسفر

کیت نورپردازی داخل خودرو مدل موزیکال اتمسفرمشخصات
  • مناسب برای خودروتمام خودروها
  • روش استفادهنصب اسان توسط فندکی خودرو
  • اقلام همراهکنترل رقص نور و حالت دهی رنگ و ... دارای فیش فندکی دارای کارتن محصول
مشاهده قیمت

LED نورپردازی کیس مدل LIG 287

LED نورپردازی کیس مدل LIG 287مشخصات
  • وزن30 گرم
  • ابعاد40 سانتی متر
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musical

کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musicalمشخصات
  • مناسب برای خودروپژو 206
مشاهده قیمت

کیت نورپردازی صندوق عقب خودرو مدل s25

کیت نورپردازی صندوق عقب خودرو مدل s25مشخصات
  • سایر توضیحاتپر نور و با کیفیت 16 رنگ 3 نوع رقص نور قابلیت تنظیم نور قابلیت تغیر سرعت رقص نور قابلیت خاموش و روشن کردن توسط ریموت دارای دو ال ای دی هر کدام به طول 25 سانتی متر
مشاهده قیمت