بهترین مارک ریمل ابرو بی رنگ در بازار چیست؟ راهنمای خرید بهترین ریمیل ارزان قیمت

بهترین مارک ریمل ابرو بی رنگ در بازار چیست؟ راهنمای خرید بهترین ریمیل ارزان قیمت

آرایشی و بهداشتی

ریمل ابروی ایوروشه مدل LV95 Eyoujay, دارای برس با طراحی زاویه دار و حجم دهنده مو است. با استفاده از این برس مژه‌ها تقویت و پرپشت‌تر شده و با حالت دهی به ابروها ، حالتی طبیعی و زیبا را ایجاد می کند. این ریمل ابرو بسیار نرم بوده و با توجه به فرمولاسیون و ساختار آن کاملا ضد آب است.

ریمل ابرو کنویس شماره 04

ریمل ابرو کنویس شماره 04مشخصات
  • ابعاد میلی‌متر
مشاهده قیمت

برای حفظ کیفیت و جلوگیری از تغییر شکل، توصیه می شود از آب و دستمال کاغذی برای پاک کردن ریمل استفاده شود. این محصول همچنین دارای رنگی مشکی و مات بوده و مناسب انواع مباشد و با هر رنگ پوستی سازگاری دارد و با ماندگاری بالا، برای استفاده روزانه گزینه مناسبی خواهد بود.

استفاده از این ریمل را برای شب نیز پیشنهاد می کنم زیرا ریمل های این مدل بیشتر از اینکه به شکل مژه باشند، به چشم و اطراف چشم ها حالت می دهند. این ریمل دارای رنگ مشکی و در عین حال بسیار سبک است. از این ریمل ابرو برای داشتن مژه های پر و بلند استفاده کنید و آن‌ها را به شکلی زیبا آرایش نمایید.

ریمل ابرو فلورمار شماره 10

ریمل ابرو فلورمار شماره 10مشخصات
    مشاهده قیمت

    اگر قصد دارید ابروان خود را پر پشت و پر به نظر برسانید حتما از ریمل ابرو که به صورت خاص برای شما طراحی شده باشد استفاده کنید تا با این کار زیبایی و جذابیت خود را چند برابر کنید. ریمل ابرو به علت داشتن رنگ های متنوع و همچنین طراحی خاص خود طرفداران زیادی دارد.

    اگر می خواهید برای ابروهای پرپشت خود از ریمل ابرو و مژه استفاده کنید باید به نکات توجه کنید تا سلامت مژه های شما حفظ شود. بسیاری از مواد شیمیایی موجود در ریمل های ابرو که در بازار نیز موجودند می توانند به سلامت و زیبایی مژه های شما آسیب جدی وارد کنند.

    مواد آرایشی و بهداشتی که به صورت قاچاق وارد کشور می شوند می توانند وارد چشم ها شده و آسیب جدی به مژه های شما وارد کنند. بهتر است مواد آرایشی بهداشتی را از مراکز اصلی تهیه کنید. همچنین ریمل ابرو نیز خود باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

    برای داشتن یک ریمل ابرو مناسب باید از لوازم آرایشی طبیعی استفاده کرد. در میان برندهای ایرانی، برس ریمل ابرو دارای محبوبیت زیادی است اما این برند آلمانی به خاطر تولید ریمل ابرو شهرت زیادی ندارد.

    ریمل ابرو مینی استار شماره 106

    ریمل ابرو مینی استار شماره 106مشخصات
      مشاهده قیمت

      این نوع ریمل دارای مژه هایی بلند و طبیعی و هم چنین دارای یک سری بسیار نازک ریمل در انتهای ابرو برای داشتن یک ظاهر طبیعی می باشد. اگر از ریمل ابرو استفاده می کنید حتما قبل از شروع کار با ریمل ابرو کمی آن را به شکل زاویه داری گوشه های ابرو قرار داده و امتحان کنید که ایا این زاویه به اندازه ی لازم زیاد است یا نه و اگر مقدار کمی به سمت بالا کشیده شد دیگر ادامه ندهید.

      ریمل ابرو اسنس شماره 02

      ریمل ابرو اسنس شماره 02مشخصات
      • ابعاد20x20x100 میلی‌متر
      مشاهده قیمت

      این ریمل می‌تواند ابروهای شما را به شکل فوق العاده زیبایی پر کند و شما می توانید برای استفاده روزانه از این ریمل ابرو استفاده کنید. ریمل ابرو باید دارای مواد عالی باشد تا بتواند حالت مناسبی برای داشتن ابروهایی زیبا ایجاد کند. ریمل ابروی با کیفیت بالا، می‌تواند به چشمان شما درخشش ببخشد.

      ریمل ابرو آدور کوین شماره R01

      ریمل ابرو آدور کوین شماره R01مشخصات
      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
      • کشور مبدا برندایران
      • شماره مجوز21/19243
      مشاهده قیمت

      در حالی که در مورد ریمل ابرو، هر محصولی باید به دقت مورد برسی قرار گیرد، در مورد ریمل ابرو هم باید این کار به طور کامل انجام شود و همچنین برس آن دارای تیغه‌های تیز و قوی باشد.

      ریمل لیفت ابرو آر.تی.اس مدل 01

      ریمل لیفت ابرو آر.تی.اس مدل 01مشخصات
        مشاهده قیمت

        ریمل ابرو علاوه بر داشتن مژه های بسیار بلند شما را خوش حالت‌تر و پرتر نشان خواهد داد. در صورتی که قصد استفاده از این محصول آرایشی را دارید بهتر است از نوع فاقد موم آن بهره بگیرید چون ریمل ابرو دارای موم است و ممکن است هنگام استفاده روی موهای ابرو مالیده شده و به این محصول آرایشی آسیب برساند.

        ریمل ابرو دونادیا شماره 002

        ریمل ابرو دونادیا شماره 002مشخصات
        • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
        • کشور مبدا برندایران
        • شماره مجوز56/19508
        مشاهده قیمت

        استفاده از ریمل ابرو فقط به موهای ابروها محدود نمی شود و به مژه های اطراف چشم هم آسیب می رساند. توصیه کارشناسان به خانم های میانسال و البته خانم هایی که ابروهایی نازک و کم پشت دارند، استفاده از ریمل ابرو است. البته توصیه این گروه سنی به ریمل ابرو این است که در انتهای روز از برس‌های آرایشی مخصوص این کار استفاده کنند تا از آسیب رساندن به این محصولات جلوگیری کنند.

        ریمل ابرو لاواری مدل PLUS PERFECT

        ریمل ابرو لاواری مدل PLUS PERFECTمشخصات
        • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
        • کشور مبدا برندایران
        • شماره مجوز56/23178
        • سایر توضیحات حالت دهنده تقویت کننده ابرو لیفت ابروها به بالا جلوه ای کاملا طبیعی و نچرال دارای مجوز از سازمان غذا و دارو
        مشاهده قیمت

        بعد از اینکه مژه‌های خود را ریمل زدید، بهتر است از یک کرم مرطوب کننده لب نیز استفاده کنید تا خشکی لب های تان تشدید نشود. بهتر است از یک محصول آرایشی چشم خوب برای زیباتر شدن چشم هایتان استفاده کنید.

        برس ریمل مدل MNP مجموعه 6 عددی

        برس ریمل مدل MNP مجموعه 6 عددی مشخصات
          مشاهده قیمت

          ریمل ابروی ایروکس مدل ARFIOLY از برندهای خوب و شناخته شده بین المللی است که توسط کمپانی ایروکس تولید و وارد بازار ایران شده است. ریمل ابروی ایروکس مدل ARFIOLY دارای مواد بسیار سبک و با کیفیت بوده و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفت، با ایجاد یک خط کامل ابرو و پر کردن کامل ابرو با آن، به افزایش زیبایی چشم هایتان کمک می کند.

          ریمل ابرو فشن براو شماره 3

          ریمل ابرو فشن براو شماره 3مشخصات
          • کشور مبدا برندچین
          مشاهده قیمت

          برای استفاده از این ریمل، کافیست یک بار از آن استفاده کنید و با یکبار پر کردن، دیگر به سراغ خرید محصولات آرایشی برای آرایش ابرو نمی روید. ریمل ابرو مدل ARFIOLY بسیار نرم و با دوام بوده و برای مصرف روزانه و یا طولانی مدت مناسب است.

          ریمل ابرو فشن براو شماره 1

          ریمل ابرو فشن براو شماره 1مشخصات
          • کشور مبدا برندچین
          مشاهده قیمت

          ریمل ابروی ایروکس مدل ARFIOLY یک محصول با اصالت آمریکایی است که به راحتی با موهای طبیعی شما ترکیب می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن برای پر کردن و پر پشت نشان دادن ابروهای پر خود استفاده کنید. این محصول یک محصول حرفه ای و محبوب آرایشی و بهداشتی است که توسط کمپانی ایروکس تولید و وارد بازار ایران شده است.

          برس ریمل مدل LM02

          برس ریمل مدل LM02مشخصات
          • سایر مشخصات- ابعاد مناسب برای قرارگیری در کیف همراه - پره های پر و یکنواخت
          مشاهده قیمت

          استفاده از ریمل ابرو در میان مردم طرفداران زیادی دارد و در کنار آن انواع مختلف آرایش مانند آرایش با سایه و مداد چشم، آرایش با سایه و مداد ابرو و آرایش ترکیبی نیز رونق زیادی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید، زیرا ریمل ابرو انواع مختلفی دارد که با توجه به فرم ابرو و رنگ موهای شما می توانید آنها را انتخاب کنید.

          ریمل ابرو فشن براو شماره 2

          ریمل ابرو فشن براو شماره 2مشخصات
          • کشور مبدا برندچین
          • سایر توضیحاتشماره 2 حاوی مقدار کمی اکلیل میباشد
          مشاهده قیمت

          در کنار تمام این موارد باید به اندازه، ضخامت و شکل ریمل ابرو نیز دقت کنید تا با فرم چهره شما سازگاری داشته باشد و به مژه های شما جلوه خاصی بدهد. در این مقاله ریمل ابرو را به صورت کامل برای شما معرفی می کنیم تا برای مدل ابروهای خودتان به راحتی انتخاب کنید.

          برس ریمل پرگاس مدل PRO1 مجموعه 6 عددی

          برس ریمل پرگاس مدل PRO1 مجموعه 6 عددیمشخصات
          • سایر مشخصاتبرس ریمل اکلیلی پرگاس
          مشاهده قیمت

          ابتدا فرم و شکل ابروهای خودتان را در نظر بگیرید و بعد نوع برس و ریمل ابروی مناسب با آن فرم و شکل را انتخاب کنید. برس ریمل ابرو یک گزینه عالی برای انتخاب است که بسیار سبک و کوچک است و به آسانی در زیر ابرو حرکت می کند. در هنگام انتخاب برس ابرو به ضخامت مناسب برای ابروی خود دقت کنید .

          ریمل ابرو فلورمار شماره 30

          ریمل ابرو فلورمار شماره 30مشخصات
            مشاهده قیمت

            این مارک ریمل دارای طراحی فوق العاده زیبا و جذاب است.این ریمل به گونه ای طراحی شده است که با داشتن برس بزرگ و برجسته،به مژه‌ها حالت فر یا توخالی می دهد.در طراحی این ریمل طوری کار شده که علاوه بر زیبایی خاص آن،به مژه‌ها حالت پر و یا توخالی می دهد.

            ریمل ابرو بارین بیوتی شماره 105

            ریمل ابرو بارین بیوتی شماره 105مشخصات
              مشاهده قیمت

              برای اینکه ابروها بیش از پیش پر به نظر بیایند و زیباتر از همیشه به چشم آیند و مژه‌ها هم بلندتر و پرتر به نظر آیند ریمل ابرو بهترین گزینه است. ریمل ابرو با داشتن برس بزرگ که باعث می شود آن را همیشه در دستان خود داشته باشید با انواع آرایش و مدل ابرو همخوانی دارد.

              برس ابرو و ریمل مدل PRO بسته 2 عددی

              برس ابرو و ریمل مدل PRO بسته 2 عددیمشخصات
                مشاهده قیمت

                البته توجه داشته باشید که اگر ابروهایتان کم پشت است،بهتر است از یک ریمل ابرو که مناسب با رنگ پوست و فرم ابرو باشد استفاده کنید. یکی از ویژگی های مهم ریمل ها این است که حالت مژه‌ها را تقویت می کنند تا بلند،متراکم،پهن و چشم گیر شوند.

                ریمل ابرو ایوروشه مدل B1 - 0 ، برای افرادی که به دنبال یک ریمل ابرو با کیفیت و قیمت مناسب و طراحی زیبا هستند، یک انتخاب خوب به شمار می رود. این ریمل ابرو به شما این امکان را می دهد تا بدون اینکه چشمانتان خسته شود، حجم و فرم زیبایی را در پشت ابروها تجربه نمایید.

                ریمل ابرو بارین بیوتی شماره 103

                ریمل ابرو بارین بیوتی شماره 103مشخصات
                  مشاهده قیمت

                  ایوروشه از یک فرچه با کیفیت در این ریمل ابرو بهره گرفته است که با حرکت چرخشی و با حرکت چرخشی باعث می شود تا به‌راحتی مژه‌های خود را به شکل مورد نظر فرم دهید. در این ریمل ابرو از فیلتر روغن معدنی استفاده شده است. این ریمل ابرو برای افرادی که به دنبال یک ریمل ابرو با کیفیت و قیمت مناسب و طراحی زیبا هستند، یک انتخاب خوب به شمار می رود.

                  ریمل ابرو مینی استار شماره 102

                  ریمل ابرو مینی استار شماره 102مشخصات
                    مشاهده قیمت

                    ریمل ابرو ایوروشه مدل B5 - 03 به شما این امکان را می دهد تا بدون اینکه چشمانتان خسته شود، حجم و فرم زیبایی را در پشت ابروها تجربه نمایید. این ریمل ابرو به شما این امکان را می دهد تا بدون اینکه چشمانتان خسته شود، حجم و فرم زیبایی را در پشت ابروها تجربه نمایید

                    [Digikala dkp=4764402

                    آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که استفاده از ریمل ابرو چه ت ثیری بر زیبایی شما خواهد داشت؟ برای داشتن ابرو های زیبا باید به خوبی ابرو ها را شانه زده و در حین استفاده از ریمل ابرو مراقب باشید تا ابرو هایتان دچار شکستگی و یا فرو رفتن در مواد آرایشی پر کننده ابرو نشود و در عین حال فرم زیبایی به خود بگیرید و زیباتر به نظر برسید.

                    ریمل ابرو فلورمار شماره 20

                    ریمل ابرو فلورمار شماره 20مشخصات
                      مشاهده قیمت

                      ریمل ابرو با فرچه بزرگ یا ریمل ابرو عروسکی، مدل های جدید و بسیار محبوبی هستند که تقریبا تمامی افراد با آن آشنایی دارند. اگر در فکر خرید ریمل ابرو هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله ما را در رابطه با ریمل ابرو دنبال کنید تا با نحوه استفاده از آن آشنا شوید و در پایان اگر از نحوه استفاده ریمل ابرو راضی بودید و یا اینکه هنوز برای شما سوال است و ابهاماتی در این رابطه دارید، بتوانید با خواندن این مقاله با اطلاعات کامل اقدام به تهیه آن کنید.

                      ریمل ابرو کالیستا بیوتی مدل RML-00

                      ریمل ابرو کالیستا بیوتی مدل RML-00مشخصات
                        مشاهده قیمت

                        ریمل ابرو با برس بزرگ یا مدل های جدید و بسیار محبوبی هستند که تقریبا تمامی افراد با آن آشنایی دارند. اگر در فکر خرید ریمل ابرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله ما

                        با توجه به تنوع ریمل‌ها، در این مقاله سه مورد را که شما را در انتخاب ریمل مناسب کمک می‌کند، به شما معرفی خواهیم کرد. برس ریمل خوب از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه داشته باشید.

                        ریمل ابرو فشن براو شماره 4

                        ریمل ابرو فشن براو شماره 4مشخصات
                        • ابعاد 100x50x50 میلی‌متر
                        • کشور مبدا برندچین
                        مشاهده قیمت

                        اگر موهایتان را به تازگی رنگ کرده‌اید، از ریمل‌هایی که یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ موهایتان است، استفاده کنید. اگر موهایتان سفید است و به دنبال رنگی مناسب می‌گردید، از ریمل‌های قرمز، صورتی و شرابی استفاده کنید. اگر عادت دارید که مدام موهایتان را اتو بکشید، با مداد ابرو و برس‌های تمیز، قسمت‌های خالی موهایتان را پر کرده تا جلوه زیباتری داشته باشند.

                        رنگ های سرد و بی‌روح برای استفاده‌ی مداوم مناسب هستند. رنگ‌های گرم و تند برای افرادی که موهای مشکی دارند و رنگ موهای خنثی برایشان مناسب است و خانم‌هایی که رنگ موی شرابی دارند و می‌خواهند این رنگ را برای موهایشان استفاده کنند، مناسب است.

                        برس ریمل مدل A10 مجموعه 10 عددی

                        برس ریمل مدل A10 مجموعه 10 عددیمشخصات
                        • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                        مشاهده قیمت

                        ریمل ابرو دبورا شماره 02

                        ریمل ابرو دبورا شماره 02مشخصات
                        • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                        مشاهده قیمت

                        برس ریمل مدل LM01

                        برس ریمل مدل LM01مشخصات
                        • سایر مشخصات- ابعاد مناسب برای قرارگیری در کیف همراه - پره های پر و یکنواخت
                        مشاهده قیمت

                        برس ریمل مدل MNP مجموعه 2 عددی

                        برس ریمل مدل MNP مجموعه 2 عددیمشخصات
                          مشاهده قیمت

                          ریمل ابرو کنویس شماره 03

                          ریمل ابرو کنویس شماره 03مشخصات
                          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                          • ابعاد میلی‌متر
                          • حجم میلی‌لیتر
                          • شماره رنگ
                          • شماره مجوز
                          • وزن گرم
                          مشاهده قیمت

                          ریمل ابرو آدور کوین شماره R03

                          ریمل ابرو آدور کوین شماره R03مشخصات
                          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                          • کشور مبدا برندایران
                          • شماره مجوز21/19243
                          مشاهده قیمت

                          ریمل ابرو پیپا مدل High Brow

                          ریمل ابرو پیپا مدل High Brow مشخصات
                          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                          مشاهده قیمت

                          ریمل ابرو کنویس شماره 05

                          ریمل ابرو کنویس شماره 05مشخصات
                          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                          • ابعاد میلی‌متر
                          • حجم میلی‌لیتر
                          • شماره رنگ
                          • شماره مجوز
                          • وزن گرم
                          مشاهده قیمت

                          ریمل ابرو دیکلا شماره RA2

                          ریمل ابرو دیکلا شماره RA2مشخصات
                          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                          • کشور مبدا برندایران
                          • شماره مجوز1144/ظ/32
                          • سایر توضیحات- با ماندگاری طولانی -ضد آب -ترکیب رنگ های طبیعی
                          مشاهده قیمت

                          ریمل ابرو ریوال د لوپ مدل designer شماره 01

                          ریمل ابرو ریوال د لوپ مدل designer شماره 01مشخصات
                          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                          • کشور مبدا برندآلمان
                          • شماره مجوز9135155957151207
                          مشاهده قیمت

                          برس ریمل مدل A11 مجموعه 50 عددی

                           برس ریمل مدل A11 مجموعه 50 عددیمشخصات
                          • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                          مشاهده قیمت

                          برس ریمل مدل MNP مجموعه 3 عددی

                          برس ریمل مدل MNP مجموعه 3 عددی مشخصات
                            مشاهده قیمت

                            ریمل ابرو دیکلا شماره RA2

                            ریمل ابرو دیکلا شماره RA2مشخصات
                            • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                            • کشور مبدا برندایران
                            • شماره مجوز1144/ظ/32
                            • سایر توضیحات- با ماندگاری طولانی -ضد آب -ترکیب رنگ های طبیعی
                            مشاهده قیمت

                            برس ریمل پرگاس مدل PRO

                            برس ریمل پرگاس مدل PROمشخصات
                              مشاهده قیمت

                              ریمل ابرو آدور کوین شماره R06

                              ریمل ابرو آدور کوین شماره R06مشخصات
                              • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                              • کشور مبدا برندایران
                              • شماره مجوز21/19243
                              مشاهده قیمت

                              برس ریمل کد 0147 مجموعه 12 عددی

                              برس ریمل کد 0147 مجموعه 12 عددیمشخصات
                                مشاهده قیمت

                                برس ریمل مدل Eli-012

                                برس ریمل مدل Eli-012مشخصات
                                  مشاهده قیمت

                                  ریمل ابرو آدور کوین شماره R02

                                  ریمل ابرو آدور کوین شماره R02مشخصات
                                  • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                  • کشور مبدا برندایران
                                  • شماره مجوز21/19243
                                  مشاهده قیمت

                                  برس ریمل و خط چشم پرگاس مدل PRO-48

                                  برس ریمل و خط چشم پرگاس مدل PRO-48مشخصات
                                  • سایر مشخصاتقلم خط چشم برس ریمل
                                  مشاهده قیمت

                                  ریمل ابرو ریوال د یانگ شماره 02

                                  ریمل ابرو ریوال د یانگ شماره 02مشخصات
                                  • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                  • کشور مبدا برندآلمان
                                  • شماره مجوز4745625011711436
                                  مشاهده قیمت

                                  برس ریمل مدل MNP مجموعه 5 عددی

                                  برس ریمل مدل MNP مجموعه 5 عددی مشخصات
                                    مشاهده قیمت

                                    ریمل ابرو دیکلا شماره RA1

                                    ریمل ابرو دیکلا شماره RA1مشخصات
                                    • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                    • کشور مبدا برندایران
                                    • شماره مجوز1144/ظ/32
                                    • سایر توضیحات- با ماندگاری طولانی -ضد آب -ترکیب رنگ های طبیعی
                                    مشاهده قیمت

                                    ریمل ابرو ریوال د لوپ شماره 02

                                    ریمل ابرو ریوال د لوپ شماره 02مشخصات
                                    • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                    • کشور مبدا برندآلمان
                                    • شماره مجوز9949122754277423
                                    مشاهده قیمت

                                    برس خط چشم و ریمل مدل PRO-1

                                    برس خط چشم و ریمل مدل PRO-1مشخصات
                                    • سایر مشخصاتبرس خط چشم و برس ریمل
                                    مشاهده قیمت

                                    برس ریمل مدل MNP مجموعه 4 عددی

                                    برس ریمل مدل MNP مجموعه 4 عددی مشخصات
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو کنویس مدل 01

                                      ریمل ابرو کنویس مدل 01مشخصات
                                      • ابعاد میلی‌متر
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      • حجم میلی‌لیتر
                                      • شماره رنگ
                                      • شماره مجوز
                                      • وزن گرم
                                      • سایر توضیحاتحجم دهندگی بالا /پوشش مناسب /طیف رنگی متنوع /ماندگاری بالا/ ملایم
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو آدور کوین شماره R04

                                      ریمل ابرو آدور کوین شماره R04مشخصات
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      • کشور مبدا برندایران
                                      • شماره مجوز21/19243
                                      مشاهده قیمت

                                      شانه ابرو و برس ریمل مدل PRO

                                      شانه ابرو و برس ریمل مدل PROمشخصات
                                      • سایر توضیحاتیرس ریمل شانه و برس ابرو
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو دیکلا شماره Ra5

                                      ریمل ابرو دیکلا شماره Ra5مشخصات
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      • کشور مبدا برندایران
                                      • شماره مجوز1144/ظ/32
                                      • سایر توضیحات- با ماندگاری طولانی -ضد آب -ترکیب رنگ های طبیعی
                                      مشاهده قیمت

                                      برس ریمل کد 001 بسته 50 عددی

                                      برس ریمل کد 001 بسته 50 عددیمشخصات
                                      • سایر مشخصات- ابعاد مناسب برای قرارگیری در کیف همراه - پره های پر و یکنواخت
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو دیکلا شماره Ra5

                                      ریمل ابرو دیکلا شماره Ra5مشخصات
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      • کشور مبدا برندایران
                                      • شماره مجوز1144/ظ/32
                                      • سایر توضیحات- با ماندگاری طولانی -ضد آب -ترکیب رنگ های طبیعی
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو آدارز مدل 001 شماره 304

                                      ریمل ابرو آدارز مدل 001 شماره 304مشخصات
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو دیکلا شماره RA6

                                      ریمل ابرو دیکلا شماره RA6مشخصات
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      • کشور مبدا برندایران
                                      • شماره مجوز1144/ظ/32
                                      • سایر توضیحات با ماندگاری طولانی ضد آب ترکیب رنگ های طبیعی
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابروی کاتریس مدل Semi-Permanent شماره 030

                                      ریمل ابروی کاتریس مدل Semi-Permanent شماره 030مشخصات
                                      • ابعاد100x10x10 میلی‌متر
                                      • کشور مبدا برندایتالیا
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو آدارز مدل 001 شماره 303

                                      ریمل ابرو آدارز مدل 001 شماره 303مشخصات
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      مشاهده قیمت

                                      ریمل ابرو دونادیا شماره 004

                                      ریمل ابرو دونادیا شماره 004مشخصات
                                      • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                      • کشور مبدا برندایران
                                      • شماره مجوز56/19508
                                      مشاهده قیمت

                                      برس ریمل مدل B-98

                                      برس ریمل مدل B-98مشخصات
                                        مشاهده قیمت

                                        برس ریمل مدل PRO

                                        برس ریمل مدل PROمشخصات
                                          مشاهده قیمت

                                          ریمل ابرو سالوته مدل S04

                                          ریمل ابرو سالوته مدل S04مشخصات
                                          • سایر توضیحاتایجاد کننده جلوه ای پر تراکم و طبیعی دوام و ماندگاری بسیار بالا بدون ایجاد چسبندگی قابلیت ضد آب
                                          مشاهده قیمت

                                          برس ریمل کد 001 مجموعه 6 عددی

                                          برس ریمل کد 001 مجموعه 6 عددیمشخصات
                                            مشاهده قیمت

                                            ریمل ابرو پاستل شماره 23

                                            ریمل ابرو پاستل شماره 23مشخصات
                                            • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                            • شماره مجوز548/20
                                            • سایر توضیحاتپر کردن منافذ خالی ابرو بادوام وماندگاری بالا تقویت کننده ابرو
                                            مشاهده قیمت

                                            برس ریمل مدل z1 بسته 50 عددی

                                            برس ریمل مدل z1 بسته 50 عددیمشخصات
                                            • سایر مشخصات- دارای پره های پر و یکنواخت
                                            مشاهده قیمت

                                            برس ریمل میکاپ فکتوری مدل 26922

                                            برس ریمل میکاپ فکتوری مدل 26922مشخصات
                                            • کشور مبدا برندآلمان
                                            • سایر مشخصاتجنس براش موی طبیعی
                                            مشاهده قیمت

                                            برس ریمل مدل MNP-03

                                            برس ریمل مدل MNP-03مشخصات
                                              مشاهده قیمت

                                              برس ریمل مدل Brs-95 مجموعه 2 عددی

                                              برس ریمل مدل Brs-95 مجموعه 2 عددیمشخصات
                                                مشاهده قیمت

                                                ریمل ابرو دیکلا شماره RA4

                                                ریمل ابرو دیکلا شماره RA4مشخصات
                                                • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                                • کشور مبدا برندایران
                                                • شماره مجوز1144/ظ/32
                                                • سایر توضیحات- با ماندگاری طولانی -ضد آب -ترکیب رنگ های طبیعی
                                                مشاهده قیمت

                                                ریمل ابرو آدارز مدل 001 شماره 302

                                                ریمل ابرو آدارز مدل 001 شماره 302مشخصات
                                                • صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
                                                مشاهده قیمت

                                                برس ریمل لانتو کد 002

                                                برس ریمل لانتو کد 002مشخصات
                                                  مشاهده قیمت

                                                  ریمل ابرو سالوته شماره N101

                                                  ریمل ابرو سالوته شماره N101مشخصات
                                                  • کشور مبدا برندایران
                                                  مشاهده قیمت

                                                  ریمل ابرو اسنس مدل 01

                                                  ریمل ابرو اسنس مدل 01مشخصات
                                                  • ابعاد20x20x100 میلی‌متر
                                                  مشاهده قیمت