کرم ضد آفتاب لانسون خوبه - خرید بهترین مارک کرم ضد آفتاب لانسون ارزان قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه - خرید بهترین مارک کرم ضد آفتاب لانسون ارزان قیمت

آرایشی و بهداشتی

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه؟ کرم ضد آفتاب لانسون اصل و تقلبی،بژ روشن پوست خشک، شماره 1، 2، 3، 50 به فروش می رسد. قبل از خرید کرم ضد آفتاب لانسون به بررسی نکات خرید آن می پردازیم.

پوست و مو را از آسیب های اشعه های uv حفظ میکند، از آسیب‌های نور خورشید جلوگیری میکند، از پوست و مو در مقابل نور خورشید محافظت می نماید، پوست را سالم، درخشنده و جوان می سازد. همچنین به دلیل داشتن ویتامین E ، پوست را نرم و تغذیه میکند.

این محصول با اثر ضدچروک، لک و جوش صورت را رفع میکند. این محصول به دلیل داشتن ویتامین E ، به عنوان ضدچروک عمل میکند، پوست را شاداب و با طراوت می سازد. این کرم ضد آفتاب را فقط چند دقیقه بر روی پوست خود بمالید، سپس با دستمال تمیز آن را از روی صورت خود بردارید و با آب ولرم بشویید.

این کرم یک ضدآفتاب سبک، موثر و مقرون به صرفه است و برای افراد مستعد به بیماری‌های خاص پوستی توصیه می‌شود. اگر پوست حساسی دارید و یا دوست دارید پوست لطیف و سالمی داشته باشید این کرم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ابتدا پوست شما کاملا تمیز می‌شود.

در این مرحله کرم به کمک رنگدانه‌های سطح پوست که از سطح پوست تمیز و تراشیده شده‌اند، جذب می‌شود. بنابراین لایه سطحی کاملا با کرم پوشیده شده و لایه زیری، لایه سطحی کرم است و در آخر کرم به کمک رنگدانه‌ها و پولک‌های سطحی و عمیق پوست شما جذب می‌شود.

این کرم کاملا مناسب پوست‌های چرب و معمولی است. همچنین پوست هایی که دارای لک و یا خشکی‌های شدید هستند را نیز به خوبی می‌تواند پوشش دهد.

لایه بعدی کرمیلن ضدآفتاب است. این لایه باید دارای مواد ضد‌آفتاب باشد. این مواد دارای فاکتور محافظت در برابر تابش نور خورشید است. این فاکتور به شکل عدد یا دایره‌ای بر روی بسته‌بندی دیده می‌شود. این فاکتور باعث می‌شود که کرمیلن در برابر تعریق و شستشو از شما محافظت کند.

این لایه به حفاظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB خورشید کمک می‌کند. این سه نوع کرمیلن دارای فاکتور حفاظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند. لایه بعدی کرمیلن یک ضد‌آفتاب است. این لایه باید به طور کامل از پوستتان محافظت کند. این لایه باید مانع نفوذ عوامل مضر و آب شود. این لایه دارای فاکتور حفاظتی در برابر UVA و UVB است. محافظت این لایه از پوست در برابر اشعه UVA به مراتب بیشتر از محافظت پوست شما از اشعه‌های UVB است. این لایه باید از پوست در برابر سوختگی و زخم محافظت کند.

به‌علت اینکه کرم‌های BB با پوست شما در تماس هستند، به‌خصوص اگر پوست شما چرب است، باید بسیار مراقب باشید که با پوست صورتتان تماس پیدا نکند. برای جلوگیری از به‌وجود آمدن خط و خطوط افقی یا عمودی در صورت روی چانه‌تان، کرم BB را استفاده کنید. این کار باعث می‌شود چربی اضافی پوست شما از بین برود و پوست صورتتان، صاف و یکدست شود. همچنین در کنار استفاده از کرم BB ، باید از ضدآفتاب نیز استفاده کنید.

ضد آفتاب‌های با SPF بیشتر، بسیار برای پوستتان مناسب هستند. کرم‌های BB را می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی تهیه کنید. به‌صورت هفتگی یا هر دو ماه یک‌بار، باید مقداری کرم مرطوب‌کننده در ناحیه زیر چانه‌تان بمالید. همچنین کرم BB را در هر زمانی می‌توانید استفاده کنید.