مرحله پیش رشد

جهت ورود به این دوره، کارآفرینان، ابتدا فرم درخواست ورود به مرکز را تکمیل مینمایند و تقاضای خود را همراه با ایده نوآورانه خود و نیز مدل کسب و کاری اولیه از آن به مرکز ارسال میکنند. سپس مرکز ایده اولیه و مدل کسب و کاری را توسط یک متخصص در حوزه مرتبط داوری کرده و در صورتیکه ایده و مدل کسب و کاری اولیه ارائه شده، جذاب و قابل سرمایه گذاری مرکز باشد، واحد نوآور مربوطه جهت ورود به مرحله پیش رشد انتخاب میگردد.

پس از انتخاب ایده، واحد نوآور میباید در طی دوران پیش رشد که ۶ ماه میباشد، در کلاس ها و کارگاه های فشرده مرتبط با

  • امور مالی
  • امور بازرگانی
  • امور اداری
  • مالکیت معنوی
  • چگونگی تدوین مدل کسب و کاری

و …..

شرکت کرده و در طی این مدت علاوه بر کار کردن بر روی جنبه های فنی و علمی ایده خود، مدل کسب و کاری خود را نیز تکمیل نماید. حضور در کلاس ها و کارگاه های ارائه شده در مرحله پیش رشد، الزامی است و به واحدها کمک میکند تا توانایی های لازم جهت تکمیل مدل کسب و کاری و درآمدی خود را کسب نمایند.

از دیگر تسهیلاتی که مرکز رشد در اختیار متقاضیان قرار میدهد، دسترسی به مکان فیزیکی جهت استقرار و نیز دسترسی به پاره ای از امکانات مالی از جمله وام دوران پیش رشد میباشد. ضمنا، مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی، از تعدادی از مدیران و معاونین کسب و کاری شرکتهای فناوری که بر اساس ایده های فناورانه شکل گرفته و اکنون موقعیت برجسته ای در سطح کشور و یا حتی در ابعاد بین المللی یافته اند، دعوت مینماید تا تجربیات خود را به عنوان مشاور مرکز رشد، در قالب گفتگوهای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای به شکل خصوصی و یا سمینارهای جمعی تخصصی در اختیار کارآفرینان جوان در دوران پیش رشد و در حوزه تخصصی آنها قرار دهند.

این امکان نه تنها موجب ترغیب کارآفرینان جوان به تلاش بیشتر جهت پیشبرد ایده و کار خود میگردد و الگوهای مناسبی را در دسترس دیدگان کارآفرینان جوان قرار میدهد، باعث میشود که آنها بتوانند با مشورت تخصصی – کسب و کاری در زمینه کاری خود، ایده های خود را بهتر و با در نظر گرفتن شرایط واقعی محیط کسب و کار که توسط این مدیران برتر در اختیار آنها قرار گرفته است، پیگیری نمایند.

دانلود جدول مرحله پیش رشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *